Alla kategorier Cykel Skåne Lund DeGaVi

DeGaVi

Clemenstorget 2, 222 21 Lund — Visa karta

Med bakgrund som proffscyklister startades DeGaVi år 2002 för att erbjuda kvalitetscyklar till rimliga priser. Idag designar och bygger vi våra egna cyklar i verkstaden i Kristianstad, erbjuder full service och säljer även andra kvalitetsmärken i våra butiker. Hos oss får du alltid både högsta kvalitet och service för din cykel!

Vi säljer färdigbyggda cyklar för alla olika användningsområden. Allt från standardcyklar till riktiga racercyklar. Vår riktiga specialitet är dock personligt anpassade cyklar, vi vill att du ska trivas med den cykel du köper hos oss på DeGaVi.

Välkommen!
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 26 kunder tycker om DeGaVi

• Stefan A
    Stefan A skrev om DeGaVi
    Ett företag där ägarna tar emot dig på bästa sätt.
  • Pia B
    Pia B skrev om DeGaVi
    Jag köpte min cykel aug 2016. Jag är nöjd!
    Har servat den en gång. Det ingick i priset vilket var bra tycker jag. Jag har en service kvar.
  • Eva G
    Eva G skrev om DeGaVi
    Jag köpte en jättefin cykel som jsg är mycket glad för. I sommar har den följt med till Frankrike o Spanien och tagit mig runt på många vackra småvägar.
    Jag är mycket nöjd med bemötandet från personalen o den hjälp jsg fick att prova in rätt höjd, rätt sadel o styre.
  • Björn H
    Björn H skrev om DeGaVi
    Köpte en racer av dem.
    Fick ett seriöst intryck. Väldigt nöjd med cyklen oxå!
  • Lars H
    Lars H skrev om DeGaVi
    Mycket trevligt bemötande och god service!
  • Katarina K
    Katarina K skrev om DeGaVi
    Jag fick hjälp med allt jag behövde, och rullar nöjd och glad, varje dag.
    Jättebra cykel som passar precis mig och med perfekt utrustning.
  • Katarina L
    Katarina L skrev om DeGaVi
    Har blivit positivt bemött. Lämnat in två cyklar på service och allt varit till belåtenhet.
  • Christer L
    Christer L skrev om DeGaVi
    Mycket tillmötesgående och trevliga.
  • Josefin K
    Josefin K skrev om DeGaVi
    Mitt första möte med De Ga Vi var med min gamla Batavus som jag lämnade in på service för en sisådär 13 år sen. När jag sålde Batavusen så köpte jag en ny DeGaVi cykel och sen dess har jag bara haft DeGaVi cyklar och alltid varit super nöjd både med cyklarna, bemötande och service.
  • Adam J
    Adam J skrev om DeGaVi
    Mycket kompetenta och alltid vänliga. Måna om sina kunder. De gör "det där lilla extra"
  • Frida E
    Frida E skrev om DeGaVi
    DeGaVi borde få utmärkelse för absolut bästa kundservice, det tänker jag varje gång jag varit där. Alltid trevliga, alltid snabba, gör ofta mer än man faktiskt ber om. Jag har köpt min cykel där, barnsadel, hjälm, lämnat in cykeln för service.
  • Peråke C
    Peråke C skrev om DeGaVi
    En utmärkt cykelhandlare med bra service och kunnig personal.
  • Anders S
    Anders S skrev om DeGaVi
    Superpositivt positivt från början. Lagade min gamla cykel smidigt och billigt. Efter det har jag köpt flera racercyklar och alla typer av tillbehör som finns. Min upplevelse som kund är rakt igenom positiv.
  • Jens A
    Jens A skrev om DeGaVi
    Trevliga och hjälpsamma vid köp av cykel. Från dag ett fortsatt att fixa och laga med mycket god service, ofta utan att ta betalt vid översyn etc. Förmånliga priser har förekommit vid däck, slang och växelbyte. Snabb service.
  • Hans O
    Hans O skrev om DeGaVi
    Skulle köpa cykeldator och fick mkt bra hjälp av den fantastiskt trevliga personalen.
  • Ann-marie S
    Ann-marie S skrev om DeGaVi
    Jag och min man har köpt nya cyklar 30 vx.

Vi är jättenöjda.
    Får alltid bra service när man kommer.
  • Tor S
    Tor S skrev om DeGaVi
    Köpte vars en cyckel till mig o min fru 30vx !

Kanon !

Dom bästa vi någonsin haft!

Personalen är helt fantastisk ! Aldrig problem att fråga eller få hjälp med justeringar .

Man får alltid väldigt proffsigt o bra
    mottagande,vi är supernöjda 👍👍
  • Helena Ö
    Helena Ö skrev om DeGaVi
    Köpt kroppsanpassad cykel pga blå ryggproblem. Mycket bra.
    Gratis och ambitiös service när man helst behöver.
  • Katarina S
    Katarina S skrev om DeGaVi
    Gott bemötande. Har bara erfarenhet av själva köptillfället.
  • Peter N
    Peter N skrev om DeGaVi
    Köpte min nya cykel här. Blev väldigt bra bemött och de var väldigt hjälpsamma med olika frågor och provcycklande.
  • Benjamin N
    Benjamin N skrev om DeGaVi
    Köpt en cykel från degavi, fungerar fint! Ett tag efter köp justerade de på degavi växlarna bra, snabbt och gratis! 5 av 5!
    2017-09-06 DeGavi svarar Benjamin N
    Tack så mycket för en fin kommentar och stort tack för 5 av 5!
    /DeGaVi
  • Lise-lotte N
    Lise-lotte N skrev om DeGaVi
    God service och mycket trevligt bemötande. Har varmt rekommenderat dessa bra cyklar och goda service till vänner och arbetskamrater
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om DeGaVi
    Oerhört kundfocus! Förstår att de är säljare och att de går ut på att tjäna pengar för dem med de var väldigt ärliga och uppriktiga vid min kontakt med dem. Ser dem som oerhört proffsiga och kompetenta.
    Rekommenderar dem som ska köpa cykel att gå till DeGaVi!
  • Per W
    Per W skrev om DeGaVi
    Jag hat köpt två cyklar en dam o en herr. Mycket nöjd med båda. Alltid ett proffsigt o trevlig bemötande! Har även handlat däck o förvarar mina däck på däckhotelet. Mycket nöjd! Med vänlig hälsning, PerW
  • Catarina N
    Catarina N skrev om DeGaVi
    Köpt en jättebra cykel och får alltid snabb och billig hjälp om något strular. Högsta betyg ☺️.
  • Maria
    Maria skrev om DeGaVi
    Snabba, trevliga och extremt kunniga. Utan tvekan den bästa servicen jag stött på!

Clemenstorget 2, 222 21 Lund