Delagott

Delagott

Välkommen till Delagott!

Delagott startades 2006 och erbjuder teknisk och ekonomisk service till bostadsrättföreningar. Behöver din förening hjälp så finns vi där och tar ett helhetsgrepp över din verksamhet. De tjänster vi tillhandahåller är ekonomi & controller, fastighetsskötsel, teknik & underhåll, energieffektivisering och allmän service för bostäder. I en så pass komplex verksamhet som en bostadsrättsförening så bör kompetens finnas till exempel momsregistrering av lokaler, hantering av vattenskador, elavtal, brand och brandskyddsarbete, värmesystemsoptimering med mera.

Varmt välkommen till oss på Delagott. Om du har några frågor får du gärna höra av dig till oss eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 37 kunder tycker om Delagott 2

• 2021-05-02
    Vi bytte till Delagott som vår tekniska förvaltare för drygt ett år sedan och är jättenöjda! Inget krångel, trevlig personal som svarar snabbt. En stor eloge till vår Fastighetsskötare Lennart som alltid gör det lilla extra och kommer med bra förslag! Snart kommer vi även att flytta vår ekonomiska förvaltning till delagott.
  • 2021-02-19
    Som teknisk förvaltare för vår brf sköter Delagott sitt uppdrag mycket bra. Är enkla att ha att göra med och svarar snabbt på frågor. Kunniga.
  • 2021-02-17
    Vi har nu i ett år haft Delagott både inom Teknisk och ekonomisk förvaltning samt fastighetsskötsel. Vi blir väldigt trevligt och proffesionellt bemötta. De ärende vi kommer överens om blir snabbt utredda och åtgärdade! Vi kan absolut rekommendera Delagott som samarbetspartner!
  • 2021-02-17
    Jag har kontakter med Hans fastighetsskötare vilket jag tycker fungerar bra . Jag läser ronderingsrapporterna som Hans fyller i lite extra om vad vi gjort vid kontakter med varandra. Har även haft kontakter med Adam Bardak och Robin Yttring och jag får den hjälp jag behöver hela tiden tycker jag. Elsie heter jag
  • 2020-09-21
    Vår Brf har anlitat Delagotts ekonomiska förvaltning, detta ger oss i styrelsen en trygghet i att vi erhåller korrekta och relevanta rapporter för ekonomiska beslut. Delagott ger oss även väldokumenterade bokslut vilket underlättar processen inför årsstämmor. Deras hantering av avier kan även erbjudas digital eller pappersunderlag vilket uppskattas av medlemmarna.
    Styrelsen.
    Vår förening är mycket nöjda med bemötandet vi fått från Delagott över åren.
    Brf Nyboda 14-16
  • 2020-08-27
    Vi har nu haft ett samarbete med Delagotts ekonomiförvaltning i snart 3 år och vi är mycket nöjda. Vi blir alltid vänligt bemötta med snabba och professionella svar. Leveranser av rapporter sker alltid i tid. Ett enkelt val till en bra ekonomisk förvaltare
  • 2020-08-21
    Brf ekonomi förvaltning bla fakturahantering bokslut debitering av avgifter lgn avgift och garage administration av p-platser i huset / ekonomiska analyser Etc
    Mycket bra bemötande snabba svar av personal med stor kunskap
    Brf styrelse har inte tid att själva sköta förvaltningen av en ganska stor förening och sista åren har ett omfattande renoveringsarbete genomförts Vår förvaltare måste därför ha hög kompetens och driva saker självständigt på ett proffsigt sätt - Delagott har dessa kvaliteter och vi är mkt nöjda
  • 2020-05-13
    Delagott uppfyller våra krav på en bra förvaltning både ekonomisk och teknisk. Vi kan varmt rekommendera Delagott.
    Mats Fredholm Ordförande Brf Sätraäng
  • 2020-05-10
    Vi har ett bra samarbete med Delagott. De vill verkligen göra ett bra jobb och hjälpa till att utveckla vår verksamhet. Alla våra ärenden och frågor uppfattas som viktiga och återkopplingen är perfekt.
  • 2020-05-07
    Sköter vår ekonomiska förvaltning sedan drygt 1 1/2 år. Funkar alldeles utmärkt. Vi får rediga svar på våra frågor och det går snabbt inkl. vänligt bemötande.
    Vi är mycket nöjda så här långt
  • 2020-04-07
    Vi bytte teknisk förvaltning i föreningen då vi upplevde den förra som något frånvarande. Delagott däremot har visat ett väldigt personligt bemötande som vi är mycket nöjda med. Kunniga och snabba i återkopplingen.
  • 2020-04-07
    Snabba, noggranna och kundfokuserade. Vi bytte från vår förra förvaltare just på grund utav att vi tyckte att det var struligt och svårt att få tag på dom. Vår kontaktperson på delagott svarar alltid inom samma dag och har god insyn i just vår förenings ekonomi.
  • 2020-04-06
    Levererar alltid och är flexibla
  • 2020-04-06
    Delagott sköter vår fastighetsförvaltning med rondering, skötsel, åtgärder och ger förslag på praktiska lösningar.

Delagotts småskalighet innebär personlig kontakt, snabbt åtgärdande och en bra återkoppling. Vi är mycket nöjda.
  • 2020-01-08
    Delagott har snabba svar och har varit ett bra stöd i såväl upphandlingar, hyresförhandlingar som ekonomi. Rekommenderas!
  • 2019-12-18
    Delagott är ett bolag som alltid ser till kundernas bästa - snabb service, pålitliga och trevliga! De gör sina kunder inte bara nöjda utan också trygga i att allt sköts på allra bästa sätt.
  • 2019-12-18
    Bra förvaltare med snabb återkoppling
  • 2019-12-11
    Delagott ger bra och snabb service med ett väldigt trevligt bemötande.
  • 2019-12-10
    Förvaltning.
    Bra.
    Fungerar bra.
    Bra.
  • 2019-12-07
    Mycket bra snabbt och professionella tjänster. Rekommenderas varmt
  • 2019-12-06
    Efter ca 1 1/2 års samarbete med att sköta om vår förening fungerar allt till största belåtelse!
    Snabba raka svar på frågor.
  • 2019-11-18
    Vår Brf är jättenöjd med den support vi får. Snabbt o proffsigt
  • 2019-11-18
    Alltid tillmötesgående och försöker göra allt de kan för att lösa de problem och frågor vi har.
  • 2019-11-13
    Sköter allt möjligt av det löpande för vår föreningen så att vi i styrelsen kan fokusera på större projekt. De har snabb och bra service!
  • 2019-01-03
    Snabb vänlig och professionell service. Jag är gärna referens.
    Vänligen Christian Ahlström
    Förvaltare Brf Storstugan i Täby
  • 2018-12-25
    Sköter all redovisning, betalning av fakturor etc.

Utmärkt bemötande och alltid snabb respons
  • 2018-12-18
    Vi har köpt förvaltningstjänster och vi tycker att samarbetet fungerar såväl utmärkt som trevligt.
    Ekonomisk förvaltning Brf.
    Mycket bra bemött och hittills har de motsvarat förväntningarna
    Ser fram mot 2019 som blir vårt första helår med dem
  • 2018-12-18
    Bra och snabb personlig service. Kvaliteten bra om än inte perfekt. Engagerade och kunniga medarbetare. Uppföljning av rutiner och utformning av rapporter ligger efter men beror även på att vi inte uttryckligen krävt det.
  • 2018-12-18
    Köpte ekonomiförvaltning (bokföring avisering av månadsavgifter, mm).
    Mycket snabbt, vänligt och professionellt bemött.
    Förväntade mig en tjänst, där inte olika tilläggsdebiteringar hela tiden tillkommer. Infriades helt. Och övertagandet gick snabbare än vad jag förväntat mig. Portal och attester fungerar i huvudsak bra (lite otydlighet i tillvägagångssätt med extern scanning.)
    Sammanfattningsvis väldigt nöjd - än så länge.
  • 2018-12-17
    Som ordförande i två föreningar i Åre har jag haft nöjet att under flera år samarbeta med Delagott beträffande den ekonomiska förvaltningen. Alltid snabb återkoppling, snabba bokslut och lika snabbt i retur från revisorn utan anmärkningar. Det är synd att inte Delagott finns med teknisk förvaltning även i Åre, eftersom det verkligen skulle behövas lite nytt blod även på den sidan.
  • 2018-12-13
    Snabb och bra återkoppling på ekonomiska ärenden. Allmänt en bra dialog.

brist på kompetens av de som sköter om fastigheten syns lite väl ofta, vilket leder till att vi känner ibland att vi måste ta tag i det själva för att inte få en onödig kostnad, när offerter tagits in utan vår vetskap, eller service beställts, som vi själva nog ahde kunna lösa. har blivit bättre dock.
    Ekonomiska förvaltning

Bra

Bra , trevliga och professionella

Lite dyra kanske...
  • 2018-12-13
    Snabba, hjälpsamma och effektiva.
  • 2018-12-13
    Oxen mindre Bef har jobbat flera år med Delagott. Fungerar utmärkt avseende löpande förvaltning och även mycket bra service om vi behöver snabb hjälp utanför själva huvuduppgiften.
    Lars
  • 2018-12-11
    Delagott är precis vad vi behöver. Kunniga och serviceinriktade!
  • 2018-12-11
    Alltid snabba svar. Bra service. Trevlig kontakt. Proffsig hjälp. Oavsett om det är ekonomi eller fastighetsskötarsidan!