Delagott

Runebergsgatan 7, 114 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Delagott!

Delagott startades 2006 och erbjuder teknisk och ekonomisk service till bostadsrättföreningar. Behöver din förening hjälp så finns vi där och tar ett helhetsgrepp över din verksamhet. De tjänster vi tillhandahåller är ekonomi & controller, fastighetsskötsel, teknik & underhåll, energieffektivisering och allmän service för bostäder. I en så pass komplex verksamhet som en bostadsrättsförening så bör kompetens finnas till exempel momsregistrering av lokaler, hantering av vattenskador, elavtal, brand och brandskyddsarbete, värmesystemsoptimering med mera.

Varmt välkommen till oss på Delagott. Om du har några frågor får du gärna höra av dig till oss eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om Delagott

• 2019-01-03

Christian A skrev om Delagott
    Snabb vänlig och professionell service. Jag är gärna referens.
    Vänligen Christian Ahlström
    Förvaltare Brf Storstugan i Täby Läs mer
  • 2018-12-25

Erik S skrev om Delagott
    Sköter all redovisning, betalning av fakturor etc.

Utmärkt bemötande och alltid snabb respons Läs mer

Bengt D skrev om Delagott
    Vi har köpt förvaltningstjänster och vi tycker att samarbetet fungerar såväl utmärkt som trevligt. Läs mer

Kurt A skrev om Delagott
    Ekonomisk förvaltning Brf.
    Mycket bra bemött och hittills har de motsvarat förväntningarna
    Ser fram mot 2019 som blir vårt första helår med dem Läs mer

Lars H skrev om Delagott
    Bra och snabb personlig service. Kvaliteten bra om än inte perfekt. Engagerade och kunniga medarbetare. Uppföljning av rutiner och utformning av rapporter ligger efter men beror även på att vi inte uttryckligen krävt det. Läs mer
  • Bo E

2018-12-18

Bo E skrev om Delagott
    Köpte ekonomiförvaltning (bokföring avisering av månadsavgifter, mm).
    Mycket snabbt, vänligt och professionellt bemött.
    Förväntade mig en tjänst, där inte olika tilläggsdebiteringar hela tiden tillkommer. Infriades helt. Och övertagandet gick snabbare än vad jag förväntat mig. Portal och attester fungerar i huvudsak bra (lite otydlighet i tillvägagångssätt med extern scanning.)
    Sammanfattningsvis väldigt nöjd - än så länge. Läs mer
  • 2018-12-17

Jörgen L skrev om Delagott
    Som ordförande i två föreningar i Åre har jag haft nöjet att under flera år samarbeta med Delagott beträffande den ekonomiska förvaltningen. Alltid snabb återkoppling, snabba bokslut och lika snabbt i retur från revisorn utan anmärkningar. Det är synd att inte Delagott finns med teknisk förvaltning även i Åre, eftersom det verkligen skulle behövas lite nytt blod även på den sidan. Läs mer

Joakim S skrev om Delagott
    Snabb och bra återkoppling på ekonomiska ärenden. Allmänt en bra dialog.

brist på kompetens av de som sköter om fastigheten syns lite väl ofta, vilket leder till att vi känner ibland att vi måste ta tag i det själva för att inte få en onödig kostnad, när offerter tagits in utan vår vetskap, eller service beställts, som vi själva nog ahde kunna lösa. har blivit bättre dock. Läs mer

Peter B skrev om Delagott
    Ekonomiska förvaltning

Bra

Bra , trevliga och professionella

Lite dyra kanske... Läs mer
    Philip A gillar detta

Per C skrev om Delagott
    Snabba, hjälpsamma och effektiva. Läs mer

Lars C skrev om Delagott
    Oxen mindre Bef har jobbat flera år med Delagott. Fungerar utmärkt avseende löpande förvaltning och även mycket bra service om vi behöver snabb hjälp utanför själva huvuduppgiften.
    Lars Läs mer
  • 2018-12-11

Kristina S skrev om Delagott
    Delagott är precis vad vi behöver. Kunniga och serviceinriktade! Läs mer
  • 2018-12-11

Lotta B skrev om Delagott
    Alltid snabba svar. Bra service. Trevlig kontakt. Proffsig hjälp. Oavsett om det är ekonomi eller fastighetsskötarsidan! Läs mer
    Philip A, Ida S, Mats F gillar detta

Runebergsgatan 7, 114 29 Stockholm