Delagott

Runebergsgatan 7, 114 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Delagott!

Delagott startades 2006 och erbjuder teknisk och ekonomisk service till bostadsrättföreningar. Behöver din förening hjälp så finns vi där och tar ett helhetsgrepp över din verksamhet. De tjänster vi tillhandahåller är ekonomi & controller, fastighetsskötsel, teknik & underhåll, energieffektivisering och allmän service för bostäder. I en så pass komplex verksamhet som en bostadsrättsförening så bör kompetens finnas till exempel momsregistrering av lokaler, hantering av vattenskador, elavtal, brand och brandskyddsarbete, värmesystemsoptimering med mera.

Varmt välkommen till oss på Delagott. Om du har några frågor får du gärna höra av dig till oss eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 30 kunder tycker om Delagott

• Mats F

2020-05-13

Mats F skrev om Delagott
    Delagott uppfyller våra krav på en bra förvaltning både ekonomisk och teknisk. Vi kan varmt rekommendera Delagott.
    Mats Fredholm Ordförande Brf Sätraäng Läs mer
  • 2020-05-10

Tom G skrev om Delagott
    Vi har ett bra samarbete med Delagott. De vill verkligen göra ett bra jobb och hjälpa till att utveckla vår verksamhet. Alla våra ärenden och frågor uppfattas som viktiga och återkopplingen är perfekt. Läs mer
  • 2020-05-07

Kurt A skrev om Delagott
    Sköter vår ekonomiska förvaltning sedan drygt 1 1/2 år. Funkar alldeles utmärkt. Vi får rediga svar på våra frågor och det går snabbt inkl. vänligt bemötande.
    Vi är mycket nöjda så här långt Läs mer
  • 2020-04-07

Viktor J skrev om Delagott
    Vi bytte teknisk förvaltning i föreningen då vi upplevde den förra som något frånvarande. Delagott däremot har visat ett väldigt personligt bemötande som vi är mycket nöjda med. Kunniga och snabba i återkopplingen. Läs mer
  • 2020-04-07

Oscar F skrev om Delagott
    Snabba, noggranna och kundfokuserade. Vi bytte från vår förra förvaltare just på grund utav att vi tyckte att det var struligt och svårt att få tag på dom. Vår kontaktperson på delagott svarar alltid inom samma dag och har god insyn i just vår förenings ekonomi. Läs mer
  • 2020-04-06

Anders V skrev om Delagott
    Levererar alltid och är flexibla Läs mer
  • 2020-04-06

Ann-christin A skrev om Delagott
    Delagott sköter vår fastighetsförvaltning med rondering, skötsel, åtgärder och ger förslag på praktiska lösningar.

Delagotts småskalighet innebär personlig kontakt, snabbt åtgärdande och en bra återkoppling. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • VIKTOR Ä

2020-01-08

VIKTOR Ä skrev om Delagott
    Delagott har snabba svar och har varit ett bra stöd i såväl upphandlingar, hyresförhandlingar som ekonomi. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-12-18

ANNA F skrev om Delagott
    Delagott är ett bolag som alltid ser till kundernas bästa - snabb service, pålitliga och trevliga! De gör sina kunder inte bara nöjda utan också trygga i att allt sköts på allra bästa sätt. Läs mer
  • 2019-12-18

Håkan B skrev om Delagott
    Bra förvaltare med snabb återkoppling Läs mer
  • 2019-12-11

Jonas B skrev om Delagott
    Delagott ger bra och snabb service med ett väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-10

Monika S skrev om Delagott
    Mycket bra snabbt och professionella tjänster. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-12-06

Kurt A skrev om Delagott
    Efter ca 1 1/2 års samarbete med att sköta om vår förening fungerar allt till största belåtelse!
    Snabba raka svar på frågor. Läs mer
  • 2019-11-18

Lennart S skrev om Delagott
    Vår Brf är jättenöjd med den support vi får. Snabbt o proffsigt Läs mer
    Delagott, Delagott gillar detta
  • 2019-11-18

Henrik S skrev om Delagott
    Alltid tillmötesgående och försöker göra allt de kan för att lösa de problem och frågor vi har. Läs mer
    Delagott, Delagott, Delagott gillar detta
  • 2019-11-13

Max L skrev om Delagott
    Sköter allt möjligt av det löpande för vår föreningen så att vi i styrelsen kan fokusera på större projekt. De har snabb och bra service! Läs mer
    Delagott, Delagott, Delagott gillar detta
  • 2019-01-03

Christian A skrev om Delagott
    Snabb vänlig och professionell service. Jag är gärna referens.
    Vänligen Christian Ahlström
    Förvaltare Brf Storstugan i Täby Läs mer
  • 2018-12-25

Erik S skrev om Delagott
    Sköter all redovisning, betalning av fakturor etc.

Utmärkt bemötande och alltid snabb respons Läs mer

Bengt D skrev om Delagott
    Vi har köpt förvaltningstjänster och vi tycker att samarbetet fungerar såväl utmärkt som trevligt. Läs mer

Ekonomisk förvaltning Brf.
    Mycket bra bemött och hittills har de motsvarat förväntningarna
    Ser fram mot 2019 som blir vårt första helår med dem Läs mer

Lars H skrev om Delagott
    Bra och snabb personlig service. Kvaliteten bra om än inte perfekt. Engagerade och kunniga medarbetare. Uppföljning av rutiner och utformning av rapporter ligger efter men beror även på att vi inte uttryckligen krävt det. Läs mer
  • Bo E

2018-12-18

Bo E skrev om Delagott
    Köpte ekonomiförvaltning (bokföring avisering av månadsavgifter, mm).
    Mycket snabbt, vänligt och professionellt bemött.
    Förväntade mig en tjänst, där inte olika tilläggsdebiteringar hela tiden tillkommer. Infriades helt. Och övertagandet gick snabbare än vad jag förväntat mig. Portal och attester fungerar i huvudsak bra (lite otydlighet i tillvägagångssätt med extern scanning.)
    Sammanfattningsvis väldigt nöjd - än så länge. Läs mer
  • 2018-12-17

Jörgen L skrev om Delagott
    Som ordförande i två föreningar i Åre har jag haft nöjet att under flera år samarbeta med Delagott beträffande den ekonomiska förvaltningen. Alltid snabb återkoppling, snabba bokslut och lika snabbt i retur från revisorn utan anmärkningar. Det är synd att inte Delagott finns med teknisk förvaltning även i Åre, eftersom det verkligen skulle behövas lite nytt blod även på den sidan. Läs mer

Joakim S skrev om Delagott
    Snabb och bra återkoppling på ekonomiska ärenden. Allmänt en bra dialog.

brist på kompetens av de som sköter om fastigheten syns lite väl ofta, vilket leder till att vi känner ibland att vi måste ta tag i det själva för att inte få en onödig kostnad, när offerter tagits in utan vår vetskap, eller service beställts, som vi själva nog ahde kunna lösa. har blivit bättre dock. Läs mer

Peter B skrev om Delagott
    Ekonomiska förvaltning

Bra

Bra , trevliga och professionella

Lite dyra kanske... Läs mer
    Philip A gillar detta

Per C skrev om Delagott
    Snabba, hjälpsamma och effektiva. Läs mer

Lars C skrev om Delagott
    Oxen mindre Bef har jobbat flera år med Delagott. Fungerar utmärkt avseende löpande förvaltning och även mycket bra service om vi behöver snabb hjälp utanför själva huvuduppgiften.
    Lars Läs mer
  • 2018-12-11

Kristina S skrev om Delagott
    Delagott är precis vad vi behöver. Kunniga och serviceinriktade! Läs mer
  • 2018-12-11

Lotta B skrev om Delagott
    Alltid snabba svar. Bra service. Trevlig kontakt. Proffsig hjälp. Oavsett om det är ekonomi eller fastighetsskötarsidan! Läs mer
    Philip A, Delagott, Delagott gillar detta

Runebergsgatan 7, 114 29 Stockholm