Alla kategorier Tobak Skåne Malmö Den anspråkslösa Cigarraffären

Den anspråkslösa Cigarraffären

Carl Herslowsgatan 11B, 211 47 Malmö — Visa karta

Cigarraffär med premiummärken som Davidoff, Arturo Fuente, Cohiba, Padron. Andra underbart goda märken med mycket hög kvalitet, väl värda att nämna är t.ex. Joya de Nicaragua, Flor de Selva, Miranda, Flor de Copan, Cumpay, Dona Flor, Santa Damiana.

Läs vad 3 kunder tycker om Den anspråkslösa Cigarraffären

• Narian U
    Narian U skrev om Den anspråkslösa Cigarraffären
    Helt klart den bästa cigarrbutiken i Sverige. Helt galet mysig atmosfär, bättre bemötande än man någonsin kan tänka sig och dessutom en webbutik! På tal om webbutiken kan den kännas lite knagglig men efter att ha spenderat flertalet löner i den kan jag lova att allt funkar perfekt och leveranstiden är snabbare än man vågar önska!

Kan bara hålla med föregående skribent, helt klart ett guldkorn!
  • Narian U
    Narian U skrev om Den anspråkslösa Cigarraffären

Kan bara hålla med föregående skribent, helt klart ett guldkorn!
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Den anspråkslösa Cigarraffären
    Var köper man bäst cigarrer i Malmö? Jo här!

Här kan allt ifrån nybörjare till proffs få sitt. Enormt kunniga. Enormt bra utbud. De tar sig tid, även om jag har dumma frågor. Priserna är ibland helt otroligt låga. Speciellt om man jämför med andra.

Även om du inte röker cigarr är ett besök en upplevelse! Ett av Malmös många guldkorn.

Jag har fått sådan service här att jag måste säga det är en av de tre bästa butikerna jag varit i, runt om i världen. Finner inte ord hur nöjd jag är som kund!
    Nikke L gillar detta

Carl Herslowsgatan 11B, 211 47 Malmö