Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Täby Dentec Sweden AB

Eldarvägen 5, 187 75 Täby — Visa karta

Missionsvägen 60, 16733, BROMMA
Bromma Bil och Motor
Dan L:
Har varit kund i mer än 20 år. Alltid varit nöjd utom sista 2 åren. Men nu är det bra igen.

Bilverkstäder nära Dentec Sweden AB:

Kemistvägen 4, Täby
Min Bil Täby - Stockholms första auktoriserade service- och försäljningsanläggan... Läs mer ›
Karl E:
Mycket bra bemötande. Gjorde lite utöver beställda arbeten. i samband med service bytt lampa utan kostnad.

Fågelsångsvägen 22, Vallentuna
Med välkända varumärken och kvalitétsdelar så reparerar vi din bil på bästa möjl... Läs mer ›
John T:
Otroligt trevligt bemötande och ett fantastiskt slutresultat! Allt är till full belåtenhet och ljudbilden blev helt perfekt. Tack Thomas!

Linjalvägen 8, Täby
Speedy Bilservice i Arninge är en av Sveriges mest omtyckta verkstadskedjor. Väl... Läs mer ›
Stefan F:
Väldigt bra bemötande, snabb tid, lånebil under tiden samt nytvättad bil. Kommer att återkomma. Stefan

Stockholmsvägen 100-102, TÄBY
Eva G:
Min sidoruta rasade ihop. Jag bokade tid. Jag lyckades efter några dagar fatta att det var vajern som gått av. Jag berättade det när jag läm...

Läs vad 2 kunder tycker om Dentec Sweden AB

• Pierre F
    Pierre F skrev om Dentec Sweden AB
    Hade två bucklor jag ville bli av med. Fick ett trevligt och seriöst bemötande från Simon på Dentec som utförde reperationen.
    Ena bucklan liten som en 10-öring (jag är väldigt pedantisk av mig) på en framdörr som fixades utan minsta bekymmer. Helt borta och man kan inte se den minsta antydan att en buckla varit där eller att en reparation har utförts.
    Andra bucklan (väldigt svagt/milt dörruppslag) var på höger bakdörr. Denna försökte Simon reparera, men pga att gångjärnet och plåten gick ihop just där, avbröt Simon sitt försök med risk att skada något annat. Ett klokt och seriöst beslut som jag önskade att alla hantverkare (det är RIKTIGA hantverkare som utför PDR!) oftare borde ta. För med facit i hand var det rätt beslut för hans del. Jag som är Überpedantisk gav inte upp och åkte nämligen till Dentmaster på Celsiusgatan i Kungsholmen för att se om dessa herrar kunde fixa bucklan istället. Det kunde dom. Bucklan ser man inte minsta antydan till något mer, dock lämnade dom efter sig fyra korta små repor i sidorutan (man går ner med verktyg i springan mellan nerhissad ruta och dörrlisten för att reparera dessa bucklor). Jag lever hellre med ett par små repor i sidorutan (som jag ska försöka trolla bort med glaspolish) än en buckla i dörren. Men som sagt tycker jag ändå att Simon gjorde helt rätt val i sin professionella roll som PDR-tekniker att avbryta med risk för skador som bevisligen var oundvikliga för att fixa bucklan.

All heder till Dentec! En bra, men framförallt SERIÖS firma. Det betyder allt för mig när jag ska lämna ifrån mig min pärla! :-)
  • Stig L
    Stig L skrev om Dentec Sweden AB
    Roger fixade två svåra bucklor med PDR-teknik. Den ena var på en aluminium huv och den andra hade en dubbelplåt som han måste ta hänsyn till. Resultatet var strålande, man kunde inte se minsta märke efter bucklorna. Snabb service, bra pris och trevlig person.

Eldarvägen 5, 187 75 Täby