Dentec Sweden AB

Ring 073-421 43 14 dentec.se

10 omdömen om Dentec Sweden AB

Karl Filip K
Skrev om Dentec Sweden AB

Imponerande arbete och bemötande. Fick hjälp av Roger och Christian för att med kort varsel räta ut en buckla i min nya bil. Resultatet blev över förväntan.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 523 omdömen 4.5 av 523 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Erik Ola E
Skrev om Dentec Sweden AB

Jag var till Bromma i morse och fick hjälp av Christian med en lite bucklan. Min Skoda enyaq är sprillans ny. Tyvärr var det en cyklist som orsakade en liten buckla och repa på min högra dörr förra veckan. Nu finns det inte något spår kvar av bucklan och repan. Otroligt nöjd med hjälpen jag fick av Dentec. Dessutom blev det inte speciellt dyrt. Klart mycket billigare än försäkringens självrisk.

Gueorgui Kostov G
Skrev om Dentec Sweden AB

Extremt Nöjd. Roger gjorde ett fantastiskt mästerligt arbete. Gamla och problematiska bucklor bara försvann spårlöst. Förutom den exceptionella kvaliteten, ett vänligt och supereffektivt bemötande. Jag rekommenderar starkt Roger och Dentec.

Daniel Hilding S

Bästa service av Christian. Snabbt, kunnig och professionellt arbete

Mats Olov I
Skrev om Dentec Sweden AB

Professionellt bemötande, fantastiskt resultat efter ett omfattande arbete, det går inte att se några spår efter utfört arbete, det räddade en förmodad hellackering med helt annan kostnad etc. Mycket nöjd, kan varmt rekommendera deras tjänster

Jan Krister A
Skrev om Dentec Sweden AB

Har just hämtat ut min Prius med ca 400 ”bulor” på, troligtvis efter en nattlig hagelskur. Lysande resultat, fattar inte hur det går till. Men Christian på Dentec fixade det, proffsigt och trevligt bemötande gör kundupplevelsen än bättre.

Tommy Axel H
Skrev om Dentec Sweden AB

Jag hade fått en ful. Buckla på min nya bil av en ovarsam cyklist som smet. Såg bedrövligt ut, mitt på framdörren ned mot ett förstärkningsveck. Syntes på 50 m håll... Kollade med en DITEC verkstad söder om staden, som sade att de kunde sånt. Men tji, de föreslog plåtjobb med omlackering, vilket ju aldrig blir bra, men dyrt, minst 5000 ::- Så jag åkte på vinst och förlust till Täby där Dentecs kille förklarade att bucklan var svår men inte omöjlig. Han kunde bara lova ett 80%- igt resultat. Han jobbade en timma, och nu...

EVA J
Skrev om Dentec Sweden AB

Christian på Dentec räddade min ögonsten. Buckla mitt på vackra coupe dörren. Du är min hjälte Eva

Pierre F
Skrev om Dentec Sweden AB

Hade två bucklor jag ville bli av med. Fick ett trevligt och seriöst bemötande från Simon på Dentec som utförde reperationen. Ena bucklan liten som en 10-öring (jag är väldigt pedantisk av mig) på en framdörr som fixades utan minsta bekymmer. Helt borta och man kan inte se den minsta antydan att en buckla varit där eller att en reparation har utförts. Andra bucklan (väldigt svagt/milt dörruppslag) var på höger bakdörr. Denna försökte Simon reparera, men pga att gångjärnet och plåten gick ihop just där, avbröt Simon sitt...

STIG L
Skrev om Dentec Sweden AB

Roger fixade två svåra bucklor med PDR-teknik. Den ena var på en aluminium huv och den andra hade en dubbelplåt som han måste ta hänsyn till. Resultatet var strålande, man kunde inte se minsta märke efter bucklorna. Snabb service, bra pris och trevlig person.