Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Täby Dentec Sweden AB

Eldarvägen 5, 187 75 Täby — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Dentec Sweden AB

• Pierre F
    Pierre F skrev om Dentec Sweden AB
    Hade två bucklor jag ville bli av med. Fick ett trevligt och seriöst bemötande från Simon på Dentec som utförde reperationen.
    Ena bucklan liten som en 10-öring (jag är väldigt pedantisk av mig) på en framdörr som fixades utan minsta bekymmer. Helt borta och man kan inte se den minsta antydan att en buckla varit där eller att en reparation har utförts.
    Andra bucklan (väldigt svagt/milt dörruppslag) var på höger bakdörr. Denna försökte Simon reparera, men pga att gångjärnet och plåten gick ihop just där, avbröt Simon sitt försök med risk att skada något annat. Ett klokt och seriöst beslut som jag önskade att alla hantverkare (det är RIKTIGA hantverkare som utför PDR!) oftare borde ta. För med facit i hand var det rätt beslut för hans del. Jag som är Überpedantisk gav inte upp och åkte nämligen till Dentmaster på Celsiusgatan i Kungsholmen för att se om dessa herrar kunde fixa bucklan istället. Det kunde dom. Bucklan ser man inte minsta antydan till något mer, dock lämnade dom efter sig fyra korta små repor i sidorutan (man går ner med verktyg i springan mellan nerhissad ruta och dörrlisten för att reparera dessa bucklor). Jag lever hellre med ett par små repor i sidorutan (som jag ska försöka trolla bort med glaspolish) än en buckla i dörren. Men som sagt tycker jag ändå att Simon gjorde helt rätt val i sin professionella roll som PDR-tekniker att avbryta med risk för skador som bevisligen var oundvikliga för att fixa bucklan.

All heder till Dentec! En bra, men framförallt SERIÖS firma. Det betyder allt för mig när jag ska lämna ifrån mig min pärla! :-) Läs mer
  • Stig L
    Stig L skrev om Dentec Sweden AB
    Roger fixade två svåra bucklor med PDR-teknik. Den ena var på en aluminium huv och den andra hade en dubbelplåt som han måste ta hänsyn till. Resultatet var strålande, man kunde inte se minsta märke efter bucklorna. Snabb service, bra pris och trevlig person. Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Täby:

Anne-lie S Anne-lie S tycker:
“Som ny kund blev jag professio...” Läs mer

Tegeluddsvägen 82, 11528, Stockholm