Desigual

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära Desigual:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan

Läs vad 2 kunder tycker om Desigual

• Mikael K
    Mikael K skrev om Desigual
    Trevlig butik med coola kläder. Men räkna inte med kompensation om något går snett med plagget. Butikschefen i Kista meddelade att han kan få sparken om han ger kompensation. Underlig personalpolitik. Mitt råd är undvik märket.
  • Maria H
    Maria H skrev om Desigual
    Jag älskar Desigual. Ända sedan jag var i Barcelona och upptäckte deras kläder för första gången har jag varit väldigt fäst vid detta varumärke. I butiken i Kista som är ganska nyöppnad (slutet av februari -11) ryms dam-, herr- och barnkläder. Personalen är trevlig och ger hjälp om man behöver. Jag kan dock tycka att det är lite mörkt i lokalen. Självklart kommer jag att gå hit igen och igen och igen.

Kista Galleria, 164 91 Kista