Skrev om
Detaljhandel Sverige AB
Hej, hade Er 1 juni här i Östergötland. Besök och utfört arbete/insats var som förväntat mkt Bra ! Trevlig personal(3 st.) som jobbade effektivt och noggrant(vad jag uppfattade). Kan verkligen rekommendera denna "Firma" till vänner och bekanta ! /Lars