Di-Mas AB

Di-Mas AB

www.di-mas.se
  • BadgeSixYears

About company

Vi på Di-mas AB har lång erfarenhet av branschen då vi har varit med sedan 1987. Vi har som mål att erbjuda dig som kund en service med hög kvalitet som samtidigt känns prisvärd. Vi erbjuder lokalvård i både privat och offentlig miljö såsom företagsstädning, golvvård, storstädning, skolstädning, butiksstädning, byggstädning...

136 omdömen om Di-Mas AB

Sedan starten hos Reco 2018

Mikael A
Escreveu sobre Di-Mas AB

Köpte flyttstäd av dem och var supernöjd med städningen. Riktigt proffsigt utfört.

Joakim Ö

Supernöjd med flyttstädning! Bra bemötande vid bokning & hämta/lämna nyckel

Karl Olof F
Escreveu sobre Di-Mas AB

Bra bemötande. Bra pris. Bra flyttstäd, hem som flyttade in hade inget att anmärka på.

Helene H
Escreveu sobre Di-Mas AB

Vi har sedan många år anlitat företaget för trappstädning i vår förening. Vi är mycket nöjda med utfört arbete och har alltid blivit väl bemötta. Förutom trappstädning varje vecka har vi även anlitat företaget för storstädning i allmänna utrymmen och lokaler två gånger årligen

Christian P
Escreveu sobre Di-Mas AB

Så proffsiga och lyhörda. Kan varmt rekommendera

Ulrika W
Escreveu sobre Di-Mas AB

Väldigt trevliga och tillmötesgående. Man hade dock inte dammtorkat vattenrören vid golvet i sovrummet som var mkt dammiga och på köksön fanns fortfarande intorkade matrester vid vår flyttstädning.

Rickard W
Escreveu sobre Di-Mas AB

Bra bemötande och flexibilitet för att möta våra önskemål och behov.

Fabian S

Henrik D
Escreveu sobre Di-Mas AB

Bra o proffsigt utförd flyttstädning!

Fredrik S
Escreveu sobre Di-Mas AB

Jag har endast positiva upplevelser av Di-Mas, alltid lätta att få tag på, flexibla, punktliga men framförallt mycket professionella Har alltid varit mycket nöjd med resultatet oberoende av vilken typ av städning jag har beställt. Kan verkligen rekommenderas!

Karin J
Escreveu sobre Di-Mas AB

Vi är väldigt nöjda! Di-Mas är otroligt serviceinriktade, lyhörda och flexibla. Bra kommunikation och håller alltid vad de lovar, jag kan varmt rekommendera Di-Mas.

Sara D
Escreveu sobre Di-Mas AB

Di-Mas håller vad de lovar. Inga anmärkningar alls på deras jobb och väldigt bra bemötande.

Mattias L
Escreveu sobre Di-Mas AB

Vi använde Di-Mas för en flyttstädning, och är väldigt nöjda med hur den utfördes. Företaget var lätt att ha kontakt med, och det var inga problem med att lägga till extra tjänster. Det var bra kommunikation hela vägen.

Madeleine B
Escreveu sobre Di-Mas AB

Trevligt bemötande från första kontakten, allt sköttes perfekt. Kan varmt rekommendera Di-Mas. Fin gest med chokladasken när allt var klart.

Helena M
Escreveu sobre Di-Mas AB

Snabbt och vänligt agerande när jag behövde dödsbostädning. Rekommenderar varmt!

Felix B
Escreveu sobre Di-Mas AB

Snyggt utfört jobb, bra service och trevligt bemötande! Toppbetyg kort sagt.

Maria F

Hög service och lösningsorienterade

Madeleine B
Escreveu sobre Di-Mas AB

Tack för jättefin utförd flyttstädning. Trevliga personer som var här punktligt enligt överenskommelse. Kan varmt rekommendera Di-mas AB till vänner som ska flytta. Fin liten chokladask fick jag också.

John G
Escreveu sobre Di-Mas AB

Jag blev väldig positiv bemött av DI-MAS representanter. Arbetet de utförde , städning och fönstertvätt, utfördes till belåtenhet. Jag har redan rekommenderat bolaget till ett antal kompisar.

Nikos S
Escreveu sobre Di-Mas AB

Trevligt bemötande och fin service. Super städkvalitet och otrolig personal. Toppföretag.

Kasper N
Escreveu sobre Di-Mas AB

Otrolig servis! Snabba och lösningsorienterad. Rekommenderar starkt!

Irene S
Escreveu sobre Di-Mas AB

Vänliga o tillmötesgående. Förväntade mig rena fönster och det fick jag. Snabbt och fort gick det. Inget att klaga på. Köpte fönsterputsning

Nasios K
Escreveu sobre Di-Mas AB

Vi är nöjda med städningen och bemötandet

Annika E
Escreveu sobre Di-Mas AB

Series företa, levererar det dem lovar. Trevligt personal.

Christian P
Escreveu sobre Di-Mas AB

Hej, Har använd Di-Mas vid ett flertal tillfällen för storstädning efter julbordsevenemang. Kan bara säga att jag är så nöjd ifrån första kontakt till jobbet var klart. Denna städning är en utmaning då det är i en 1700-tals lokal. Stort tack för ett mycket proffsigt jobb. Jag hör av mig igen.

Mikael N
Escreveu sobre Di-Mas AB

Jag köpte flyttstädning och är utomordentligt nöjd. På plats i tid, bra jobb och trevliga att ha att göra med. Rekommenderas varmt. /Micke

Susanna W
Escreveu sobre Di-Mas AB

Personalen och städkvalitén i världsklass!

Agnes S
Escreveu sobre Di-Mas AB

Di-Mas bemöter oss och våra kunder alltid med på en hög servicenivå. De är flexibla, snabba, trevliga och löser alla uppkomna situationer. Kan varmt rekommendera dem!

Brith-marie P B
Escreveu sobre Di-Mas AB

Väldigt trevligt bemötande och snabbt agerande vid förfrågan om extra städinsats. Dessutom tydlig återkoppling efter klar insats.

Per F
Escreveu sobre Di-Mas AB

Di-Mas skötte lokalvården i de allmänna ytorna i vår Brf. Lokalvården sköttes enligt avtal.

Marianne Wijkmark W
Escreveu sobre Di-Mas AB

Trevligt bemötande och god service. Städningen är väl utförd.

Anneli Sonja B
Escreveu sobre Di-Mas AB

Vi beställde flyttstädning av vår villa vilket blev katastrof. Efter 2 dagars städande var det fortfarande smutsigt, damm på golven och dörrlister. De kom tillbaka och gjorde en städning till och hällde då vatten över golven vilket gjorde att vi fick vattenskador och fick koppla in försäkringsbolaget

Svar från Di-Mas AB

Hej Anneli! Synd att du uppfattade flyttstädningen vi utförde hos er som katastrof. Ni hade verkligen anmärkningar (vilket vi förstås beklagar) som vi efter er tillsyn åtgärdade omgående. Ni menar att i samband med detta så har Di-Mas personal hällt vatten över golvet (antagligen flera hinkar) så att det blev vattenskador på taket en trappa ner. Ni menade även att er försäkringsbolag har besiktigat skadorna. Di-Mas försäkringsbolag har efterlyst besiktningsprotokollet som fortfarande (mer än 3 månader sedan) har inte kommit...

Oscar P
Escreveu sobre Di-Mas AB

Bra service. Men dåligt städat. Beställde flyttstäd och personen som flyttade in i mitt gamla boende fick dammsuga, torka golven och damma efter att de varit där.

Svar från Di-Mas AB

Hej Oscar! Det är inte meningen att kunden ska behöva städa efter att vi har gjort en flyttstädning. Kan detta bero tror du på alla dem möbler som fanns kvar i vardagsrummet under städdagen? Hur som helst synd att du eller personen som flyttade in inte kontakta oss så att vi kunde åtgärda detta.

Jan G
Escreveu sobre Di-Mas AB

Lätt att få tag i. Lätt att ha att göra med. Väl utfört arbete enligt avtal.

Maija K
Escreveu sobre Di-Mas AB

Bra vänlig inställning och väldigt bra resultat. Rekommenderas!

Martin S
Escreveu sobre Di-Mas AB

Bra service och mycket bra bemötande

Mattias N
Escreveu sobre Di-Mas AB

Tydligt och vänligt bemötande.

Antonio Z
Escreveu sobre Di-Mas AB

Beställde flyttstädning med Di-Mas. Jimmy återkopplade snabbt och teamet gjorde ett mycket bra jobb! De lämnade deras kontaktuppgifter till säljarna (och även en chokladask) om de skulle behöva kontakta firman. Jag var mycket nöjd med städningen när jag kontrollerade innan överlämningen. Toppservice och bra jobb!

Anneli Å
Escreveu sobre Di-Mas AB

Kan bara säga att jag är jättenöjd med hela arbetet.

Josephine L

Helena C

Smidigt,snabbt och ordentligt

Eva A

Proffsigt bemötande god choklad

Eva A
Escreveu sobre Di-Mas AB

Toppen proffsiga o vänliga Mycket bra städning vänligt bemötande

Irene S
Escreveu sobre Di-Mas AB

Trevligt bemötande! Oklanderligt utförande av beställt jobb

Jan S
Escreveu sobre Di-Mas AB

Toppenbra Toppenbra ! Toppenbra ! Toppenbra ! Toppenbra !

Fehra K
Escreveu sobre Di-Mas AB

Väldigt professionella och trevliga, noggranna och satte kunden i fokus till 100 %, rekommenderar DIMAS starkt.

Lisa W
Escreveu sobre Di-Mas AB

Lyckades rengöra mitt svarta badrumsgolv som var helt förstört av härdad kalk och annat. Trodde inte det var möjligt! Dessutom till bra pris. Mycket imponerad och tacksam.

Stellan L
Escreveu sobre Di-Mas AB

Har ej fått tillfälle att besiktiga resultatet eftersom lägenheten är såld men den erfarenheten av kommunikationen med Jimmy har varit top class. Lyhörd och hjälpt till utöver vad som beställts. Vi är helnöjda.

Marco O
Escreveu sobre Di-Mas AB

Beställde flyttstädning och fick superbra och proffsigt bemötande. Riktigt trevlig kommunikation med samtliga på firman och överlämning av nyklar och själva jobbet gjorde smidigt och viktigast av allt väl genomfört. Nya ägarna var väldigt nöjda med städningen! Kan starkt rekommendera Di-Mas för flyttstädning!

Eva V
Escreveu sobre Di-Mas AB

De är jätteproffsiga, flexibla och trevliga. Vi behövde ändra städningsdatumet sista minut och de gjorde sin bästa för att anpassa sig till våra behov.