Di-Mas AB

Di-Mas AB

www.di-mas.se
  • BadgeNineYears
Omdömen totalt
193
Snittbetyg
4.7
Ring 08-642 60 50 Dela

Om företaget

Vi på Di-mas AB har lång erfarenhet av branschen då vi har varit med sedan 1987. Vi har som mål att erbjuda dig som kund en service med hög kvalitet som samtidigt känns prisvärd. Vi erbjuder lokalvård i både privat och offentlig miljö såsom företagsstädning, golvvård, storstädning, skolstädning, butiksstädning, byggstädning... 

Skriv ett omdöme

193 omdömen om Di-Mas AB

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 193 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Joakim N
Skrev om Di-Mas AB

Mycket smidig kontakt och löste allt på ett väldigt bra sätt.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Tack för den fina recensionen och för att ni valde Di-Mas! 🌟

Niklas T
Skrev om Di-Mas AB

Allt gick som förväntat, inget att anmärka på.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Tack för den fina recensionen. Det gläder oss att ni är nöjda!

Erik A
Skrev om Di-Mas AB

Väl utfört arbete till övvenskomen kostnad

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Ett stort tack för er fina feedback. Vi ser fram emot att få hjälpa er igen!

Martin J
Skrev om Di-Mas AB

Smidig, bra och snabbt arbetat

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Tack för den fina recensionen! Det betyder mycket för oss att ni är nöjda med vårt arbete.

Kai-henrik S
Skrev om Di-Mas AB

Vi är jättenöjda med Di-Mas. Proffsigt och seriöst bemötande. Flexibla vid bokning och uppdragsbeskrivningen och de ville hela tiden att vi ska vara nöjda och önskade att vi styrde och berättade hur vi ville ha det.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Tack för de fina orden! Det betyder mycket för oss att ni uppskattar vårt engagemang, vår flexibilitet och vårt sätt att arbeta. Er nöjdhet är alltid vår högsta prioritet.

Jan-Olof Å
Skrev om Di-Mas AB

De var smidiga och flexibla och gjorde ett bra arbete.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Tack för den fina recensionen och för ert förtroende. Det gläder oss att ni är nöjda!

Låskompetens Ab

Trevligt bemötande och väl utfört arbete. Mycket nöjd och kan varmt rekommendera dom.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Stort tack för er fina recension och ert förtroende. Det gläder oss att ni är nöjda med vårt arbete och vårt bemötande. Vi uppskattar samarbetet och ser fram emot att få hjälpa er även i framtiden.

Brf V
Skrev om Di-Mas AB

Inget speciellt att klaga på. Kanske några påpekanden men...

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Stort tack för de fina orden och för ert förtroende!

Maya H
Skrev om Di-Mas AB

Trevligt bemötande och väl utfört arbete.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Tack för den fina recensionen och för ert förtroende. Det gläder oss att ni är nöjda!

Lisa Å
Skrev om Di-Mas AB

Toppen resultat och mycket trevliga, kompetenta och lösningsorienterade medarbetare.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Ett varmt tack för den fina recensionen. Vi strävar alltid efter att leverera service av hög kvalitet och att anpassa oss efter kundens önskemål. Därför är det extra roligt att höra att ni är nöjda med vårt arbete. Tack för förtroendet!

susanne t
Skrev om Di-Mas AB

Mycket trevligt bemötande samt bra städat

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Stort tack för de fina orden och för ert förtroende! Det gläder oss att höra att ni är nöjda med vårt arbete och vårt bemötande.

Annika T
Skrev om Di-Mas AB

Mycket bra städfirma, kan verkligen rekommendera.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Ett varmt tack för den fina recensionen. Vi strävar alltid efter att leverera service av hög kvalitet och att anpassa oss efter kundens önskemål. Därför är det extra roligt att höra att ni är nöjda med vårt arbete. Tack för förtroendet!

Lars B
Skrev om Di-Mas AB

Hej Azhi! Tack för fin städning. Några små anmärkningar bara: Ytterdörren och dörrkarmen mot porten var mkt smutsig så jag har hållt på där en stund. Plastskyddet blev lagt på fuktigt golv som blev fläckigt men jag fick bort det. Plastskyddet såg ut att ha rengjorts på endast ena sidan. Inget allvarligt men jag vill ändå återkoppla. Ni har fortsatt förtroende och jag hör av mig när vi fått sålt. Med vänlig hälsning, Lars

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Hej Lars! Tack för din återkoppling och för ditt fortsatta förtroende – det uppskattar vi verkligen. Tack också för att du uppmärksammade oss på plastskyddet och dörrkarmen. Vi tar till oss din synpunkt och ska självklart skärpa oss så att det blir rätt hela vägen nästa gång. Vi ser fram emot att höra från dig när försäljningen är klar. Lycka till tills dess!

Christian Å
Skrev om Di-Mas AB

Bra kontakt och väl skött städning av vår fastighet

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Stort tack för de fina orden! Vi uppskattar ert förtroende och samarbetet med er.

Maya H
Skrev om Di-Mas AB

Snabb och smidig kontakt vid bokning. Bra utfört arbete!

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Tack för de fina orden! Det betyder mycket för oss att ni uppskattar vårt engagemang, vår flexibilitet och vårt sätt att arbeta. Er nöjdhet är alltid vår högsta prioritet.Tack för de fina orden! Det betyder mycket för oss att ni uppskattar vårt engagemang, vår flexibilitet och vårt sätt att arbeta. Er nöjdhet är alltid vår högsta prioritet.

Ludvig E
Skrev om Di-Mas AB

Eftersträvar en öppen och tydlig dialog för att kunna leverera det som efterfrågas. Slutresultatet var toppen och helt i linje med förväntingarna!

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Hej ……………. Stort tack för din fina recension! Vi uppskattar verkligen att du är nöjd – det är precis så vi vill att våra kunder ska känna.

Jenny D
Skrev om Di-Mas AB

Bra resultat av utfört arbete samt dialog vid beställning.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Björn S
Skrev om Di-Mas AB

Bra jobbat! Fina gnistrande rutor 👌🏻

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Rawand O
Skrev om Di-Mas AB

Använt Di-mas flera år både för hemmet och kontoret. Super duktiga och flexibla. Rekommenderar starkt

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Stort TACK för det fina betyget! Uppskattas stort !

Christos G
Skrev om Di-Mas AB

Toppenbra service, och väl utförda tjänster. Tack för hjälpen.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Stort TACK för det fina betyget! Det gläder oss verkligen att du är så nöjd med servicen.

Karl Johan Erik B

Jag är väldigt besviken på städjobbet. Direkt när dom kom berättade dom att lite kalk i duschen skulle debiteras med extra timmar. 7 timmar extra dök upp på fakturan men kalken var kvar i duschen efter att dom hade lämnat. Spisplattan var inte rengjord överhuvudtaget och dom hade lämnat kvar den gamla använda toalettborsten PÅ HANDFATET i badrummet. Väldigt besviken...

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Vi beklagar att kunden upplevde missnöje. Vi vill dock understryka att vår personal utsattes tyvärr för ett oacceptabelt bemötande. De omfattande kalkavlagringar i duschen som hade byggts upp under flera år kunde inte åtgärdas inom ordinarie städning – kunden informerades därför om tillkommande kostnad. På uttrycklig begäran fick personalen även åka och införskaffa särskild utrustning för att lyfta in kylskåp, vilket ligger utanför uppdragets omfattning. Vi noterar också att de nyinflyttade inte framfört några anmärkningar gällande städningen.

Liliana C
Skrev om Di-Mas AB

Mycket trevligt bemötande. Bra städning och mycket bra fönsterputs. Rekommenderas!

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan L
Skrev om Di-Mas AB

Mycket bra kommunikation. Utför sitt arbete enligt önskemål och gör det väldigt smidigt och tystlåtet i trapphuset. Tack så mycket

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

”Stort tack för din fina recension! Vi är glada att kommunikationen fungerade bra och att du uppskattade vårt arbete i trapphuset. Din nöjdhet betyder mycket för oss – varmt tack för ditt förtroende!”

Magnus W
Skrev om Di-Mas AB

Bra bemötande, mycket fint slutresultat. Löste snabbt en kommunikationsmiss som uppstod.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

”Tack så mycket för din fina recension! Vi är glada att du uppskattade både bemötandet och slutresultatet. Det känns extra bra att höra att kommunikationen löste sig snabbt. Varmt välkommen att anlita oss igen!”

Erik T
Skrev om Di-Mas AB

Smidigt och bra, bokades via min mäklare och såg ut att ha varit bra städat :)

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

”Tack för din positiva återkoppling! Vi är glada att allt gick smidigt via mäklaren o ch att du är nöjd med städningen. Varmt tack för ditt förtroende!”

Thomas E
Skrev om Di-Mas AB

Enkla att ha att göra med och måna om sina kunder.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

”Tusen tack för din fina recension! Vi är väldigt glada att du upplever oss som enkla att ha att göra med och att vår omtanke märks. Din nöjdhet betyder mycket för oss!”

Pelle S
Skrev om Di-Mas AB

Bra bemötande, jätte trevlig och lätta att ha att göra med. Va mycket nöjd med tjänsten och kommer definitivt använda dom igen. Kan varmt rekommendera

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Susanne Å
Skrev om Di-Mas AB

Det blir bra städat och jag har under alla år blivit mycket bra bemött och fått mina önskemål tillgodosedda. Det är lätt att få kontakt och det går snabbt att få återkoppling. Om jag har haft klagomål så har jag alltid fått fin återkoppling samt åtgärd av det som var mitt klagomål. //Susanne

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Stort TACK för det fina betyget! Det gläder oss verkligen att du är så nöjd med servicen. Precis så vill vi att våra kunder ska uppleva oss – professionella, tillgängliga och noggranna. Tack för att du tog dig tid att lämna en recension!

Madelene E
Skrev om Di-Mas AB

Hej, Vi är jätte nöjda med Di-Mas MVH Madelene

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Stort tack för din fina recension! Vi uppskattar verkligen att du är nöjd – det är precis så vi vill att våra kunder ska känna.

Louise W
Skrev om Di-Mas AB

Professionella, vänliga och hjälpsamma är tre ord jag skulle välja att använda om Di-Mas. De känns väldigt vana att hantera flyttstäd och allt vad det innebär med stressade uppdragsgivare som inte är hemma för att man är mitt i en flytt. Det var också en väldigt trevlig gest att de lämnade en chokladask till köparna tillsammans med ett brev om vart de kunde vända sig om de inte var nöjda, det gör det väldigt lätt för alla parter.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ann J
Skrev om Di-Mas AB

Mycket bra kommunikation och service 😊👍🏻!!!

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Silja L
Skrev om Di-Mas AB

Snabba svar, fint utfört arbete, trevlig personal. De gjorde vår flyttstädning förut, och denna gång hjälpte de oss med en grundlig vårstädning inkl. fönstertvätt. Kan dekommendera Di-Mas, och vi kommer anlita dem igen framöver.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Det gläder oss verkligen att du är så nöjd med servicen. Precis så vill vi att våra kunder ska uppleva oss – professionella, tillgängliga och noggranna. Tack för att du tog dig tid att lämna en recension!

Solveig B
Skrev om Di-Mas AB

Fina fönster och snabb. Därtill lung oçh mycket trevlig. Sprider det mina grannar. Hej ock Tack..

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Irene W
Skrev om Di-Mas AB

Proffsig städning och vänligt bemötande!

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ingalill S
Skrev om Di-Mas AB

Mycket bra jobbat och trevligt bemötande

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Christofer C
Skrev om Di-Mas AB

Anlitade Di-Mas på rekommendation, och både vi och lägenhetsköparna var nöjda med flyttstädningen. Har sedan dess startat ett städabonnemang och uppskattar verkligen bemötandet och flexibiliteten de senaste månaderna. Städresultatet alltid toppen.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Stort TACK för det fina betyget! Det gläder oss verkligen att du är så nöjd med servicen. Precis så vill vi att våra kunder ska uppleva oss – professionella, tillgängliga och noggranna. T ack för att du tog dig tid att lämna en recension!

Linnea H
Skrev om Di-Mas AB

Vi köpte både visnings-städning och sedan flyttstädning. Väldigt trevliga och tillmötesgående och levde upp till alla våra förväntningar. Rekommenderas!

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jonna G
Skrev om Di-Mas AB

Personalen på Di-Mas är alltid otroligt trevliga och professionella. De hjälper alltid till med vad vi än behöver och gör det lilla extra för oss utan att vi ber dem. Vi använder Di-Mas till städ, fönster och mattvätt. Di-Mas lever absolut upp till våra förväntningar.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Stort TACK för det fina betyget! Det gläder oss verkligen att du är så nöjd med servicen. Precis så vill vi att våra kunder ska uppleva oss – professionella, tillgängliga och noggranna. Tack än en gång för att du tog dig tid att lämna en recension! Uppskattas stort !

Ulrika W
Skrev om Di-Mas AB

Ett mycket trevligt bemötande och bra utfört jobb. Rekommenderar dem absolut!

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Filippa H
Skrev om Di-Mas AB

Gör ett kanonbra jobb med ständing av vårt kontor, och trevligt bemötande av samtlig personal. Kan verkligen reckommendera.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Tusen tack för det höga betyget! Så roligt att höra att du är nöjd med både service och bemötande 😊 Det betyder mycket för oss. Tack för att du ville dela din upplevelse!

Conny S
Skrev om Di-Mas AB

Trevlig och professionellt bemötande från Di-Mas AB. Väl genomfört arbete med löpande återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Di-Mas AB.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Di-Mas AB

Stort tack för din fina recension! Vi uppskattar verkligen att du är nöjd !

Ninos A
Skrev om Di-Mas AB

Så grymma och så grym service. Älskar Di-Mas

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Maria F
Skrev om Di-Mas AB

Alltid lika nöjd med både resultatet och bemötandet, toppklass!

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Irene S
Skrev om Di-Mas AB

Asch o Jimmy alltid vänliga och tillmötesgående

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Stefan H
Skrev om Di-Mas AB

Flyttstädning en blev perfekt. De som tog över min lägenhet var nöjda över resultatet.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Eva Maria W
Skrev om Di-Mas AB

Lätt att få kontakt med, snabb med återkoppling och ev åtgärd

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Rawand O
Skrev om Di-Mas AB

Fantastiskt bra städbolag rekommenderar starkt!

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan L
Skrev om Di-Mas AB

Gör sitt jobb! Diskreta, sköter det enkelt och snyggt. Enkla att kommunicera med :) mottagliga för feedback

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anniqa J
Skrev om Di-Mas AB

De är hjäpsamma och lyhörda över vad vi i föreningen behöver hjälp med. Kommer med egna idéer på förbättringar, vilket vi uppskattar. Dom gör ett fint jobb hos oss.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Elina M
Skrev om Di-Mas AB

Proffsiga, trevliga och lätta att ha och göra med. Strålande resultat.

1
Jimmy K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen