Di-Mas AB

Snickarvägen 3, 132 38 Saltsjö-boo — Visa karta

Vi på Di-mas Bygg & Fastighetsservice har varit med sedan 1987 och har därför lång erfarenhet av branschen. Vi har som mål att erbjuda dig som kund en service med hög kvalitet som samtidigt känns prisvärd. Vi erbjuder lokalvård i både privat och offentlig miljö. Såsom företagsstädning, golvvård, storstädning, skolstädning, butiksstädning, byggstädning och trappstädning. Sedan 2011 har vi även utökat vår verksamhet till att arbeta med garagestädning, golvslipning, teknisk förvaltning för bostadsrättsföreningar m.m. Vi har nöjd kundgaranti och personalen stimuleras av att ha ett personligt ansvar för att arbetet blir rätt utfört. Vill du anlita oss för att få rent och snyggt. Tveka inte att höra av dig till oss på Di-mas Bygg & Fastighetsservice. Välkommen!

Läs vad 70 kunder tycker om Di-Mas AB

• 2020-10-08

Robin T skrev om Di-Mas AB
    Var här snabbt när jag behövde hjälp med ett kompletterande flyttstäd inför inflytt. Trevliga och lätta att ha och göra med. Läs mer
  • 2020-08-29

Hans L skrev om Di-Mas AB
    Mycket trevlig vi gick runt och tittade på vad som ingår i städningen. En mycket bra sak var att lämna telefonumret till inflyttande hyresgäst, då är man som kund trygg i att han levererat en bra städning.

Hasse // Läs mer
  • 2020-08-27

Marie L skrev om Di-Mas AB
    Enkelt och smidigt. Snabbt och bra jobb. Läs mer
  • 2020-08-26

Yvonne N skrev om Di-Mas AB
    Flytt städ är för mej absolut rent. Det finns medel ofarliga men effektiva. När jag måste kalla tillbaks den som gör städningen som jag betalar för. Njaej. Den sa att det var såå smutsigt. Ja det var en flyttstädning efter en död kvinna som varken såg eller hörze med två katter. Tack ändå. Läs mer
  • 2020-07-23

Robin W skrev om Di-Mas AB
    Flyttstädning. Vi blev professionellt bemötta och städningen blev väl utförd. Läs mer
  • 2020-05-29

Per V skrev om Di-Mas AB
    Vi har anlitat Di-Mas för städning av vår butik under 15års tid. Det har inte varit problem en enda gång under den tiden och de har skött sitt upprag på ett utmärkt sätt. Utöver det så har de varit prisvärda jämfört med andra anbudsgivare på samma uppdrag.
    /Per Läs mer
  • 2020-05-14

Marika H skrev om Di-Mas AB
    Jättebra kommunikation, punktlighet och utfört arbete Läs mer
  • 2020-05-11

Lena J skrev om Di-Mas AB
    Vi är besvikna på att vi inte i förväg fick besked om att vi skulle debiteras extra för extra smutsigt. Städningen var inte heller helt topp. Den var ok men inte rent i hörn och vissa lister. Läs mer
  • 2020-05-06

Anette G skrev om Di-Mas AB
    Beställde flyttstädning och de nyinflyttade har inte klagat Läs mer
  • 2020-04-09

Mulu G skrev om Di-Mas AB
    Super bra städning och dessimfektering Läs mer
  • 2020-03-11

Bengt S skrev om Di-Mas AB
    Vi fick garaget städat och golvet i garaget ytbehandlat med ett mycket gott resultat

Det blev så bra resultat att golvet är helt perfekt och det luktar fortfarande gott när man kommer in i garaget efter nio månader.

Proffsigt bemötande och duktig personal som utförde jobbet. Läs mer
  • 2020-02-28

Helena B skrev om Di-Mas AB
    Storstädning utfördes dag och tid som överenskommelse,städningen utfördes bra,kommer anlita igen vid behov. Läs mer
  • 2020-02-20

Julia R skrev om Di-Mas AB
    Flyttstäd!

Bra bemötande, svarar alltid på sms/telefon/Mail.

Klanderfri Flyttstäd. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-02-02

Brith-marie P B skrev om Di-Mas AB
    Vi helt nöjda. Vi har ingenting att klaga på!! Läs mer
  • 2020-01-31

Marie B skrev om Di-Mas AB
    Hur bra som helst och lätta att få kontakt med och snabb återkoppling. Vi är supernöjda! //. Brf Ringlåset Läs mer

Anders L K skrev om Di-Mas AB
    Vi har för andra året i rad använt oss av Di-Mas AB som leverantör för att vi är mycket nöjda med resultatet, samt att dom lysnar och genomför bestälningen på ett bra sätt. Läs mer

Ebba N skrev om Di-Mas AB
    Kontorsstädning. Väldigt trevlig och proffsig arbetsledning samt städare som gör allt för att göra dig som kund 100% nöjd. Alltid anträffbara, och återkopplar snabbt. Allt för att du ska vara nöjd! Läs mer

Andreas B skrev om Di-Mas AB
    Flyttstäd
    Mycket bra bemötande från företaget
    Förväntning att det skulle vara rent vilket det var men ingen lapp till nyinflyttade om vem som städat och vart de kunde vända sig vid klagomål.
    Toalettborstar saker som hittats (skräp) hade lämnats kvar fullt synligt.
    Generellt är jag nöjd då nyinflyttade inte klagade till oss. Läs mer

William W B skrev om Di-Mas AB
    Trevliga och enkla att ha att göra med :D Rekommenderas varmt! Mvh William Wallsen Läs mer
  • 2019-12-27

Nils L skrev om Di-Mas AB
    Bra städning, kom i tid, dock har vi sökt de då det slängdes saker som låg kvar i en låda (smink, linser, stylingprodukter, hårborstar bla) utan att fråga och vi får inget bra svar varför! Läs mer
  • 2019-12-27

Linda A skrev om Di-Mas AB
    Fantastiskt bemötande och perfekt städning . Lika nöjd varje gång. Läs mer
  • 2019-12-03

Zixten B skrev om Di-Mas AB
    Proffesionell service och väl utfört arbete.
    Är mycket nöjd Läs mer
  • 2019-11-13

Karin P skrev om Di-Mas AB
    Vi beställde flyttstädning och de försökte göra ett så bra jobb som möjligt. De hade dock missat några ställen men rättade till det på en gång när vi gick igenom vad de gjort och ev missat.
    Det var väldigt skönt att få lämna över städningen till annan när det var mycket annat att tänka på inför flytt. De nyinflyttade hade 24 timmar på sig att ”reklamera” städningen från det de var färdiga. Det var lite kort om tid, de som skulle flytta in hade mindre än 4 timmar på sig att upptäcka ev miss i städningen. Läs mer
  • 2019-10-09

Gunilla K skrev om Di-Mas AB
    Beställde flyttstädning från Reco. Allt utfördes proffesionellt och vi var väldigt nöjda med utförandet Läs mer
  • 2019-09-19

Nicole R skrev om Di-Mas AB
    Marcusskolan – Nytida Enigma AB, har sedan under perioden 2011 – våren 2019, haft Di-mas som städbolag av skola och kontor i Bromsten. Marcusskolan har förutom städning vid bestämt antal tillfällen under veckan, även haft storstädning en gång per termin samt vid behov fönsterputs.
    Vi har varit mycket nöjda med servicen, om det uppstått några oklarheter har det alltid varit lätt att få kontakt med ansvarig och ev brister har åtgärdats Läs mer
  • 2019-09-07

Åsa M skrev om Di-Mas AB
    Tack för städning - det blev fint Läs mer
  • 2019-08-28

Jonas N skrev om Di-Mas AB
    Sköter den ekonomiska förvaltningen för Brf Mannagrynskvarnen. Har inte själv köpt någonting från Di-Mas AB.

Blivit bra bemött av Di-Mas AB.

Förväntningarna som jag hade var att få ett bra bemötande och att få fakturaadressen ändrad. Läs mer
  • Daniel Viktor K

2019-08-28

Daniel Viktor K skrev om Di-Mas AB
    Beställde flyttstädning. Funkade kanon och resultatet blev jättefint! Läs mer
  • 2019-08-16

Magnus N skrev om Di-Mas AB
    Utförde flyttstäd i vårt sålda radhus. Mycket noggrant arbete och väldigt trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-08-12

Fredrik R skrev om Di-Mas AB
    Trevligt bemötande, lätta att ha att göra med.
    Gjorde ett fantastiskt grundlig flyttstädning av vårt hus.
    Verkligen lösnings fokuserade, kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-12

Helena A skrev om Di-Mas AB
    Mycket trevligt bemötande och väl utförd flyttstädning! Kan varmt rekommendera Di-Mas AB. Läs mer
  • 2019-08-07

Johanna G skrev om Di-Mas AB
    Flyttstädning där det blev skinande rent. Läs mer
  • 2019-08-07

Sanna E skrev om Di-Mas AB
    Bra service och lyssnar på kunden.
    Snabbt och smidigt samt noggrant utfört arbete. Läs mer
  • 2019-07-23

Berit H skrev om Di-Mas AB
    Flyttstädning som utfördes grundligt och proffsigt. Mäklaren rekommenderade företaget och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-07-06

Kostas I skrev om Di-Mas AB
    Anlitat företaget för kontorsstädning. Vi ge de toppbetyg, alltid bra resultat och över mina förväntningar när jag jämför med städbolaget jag anlitade innan. Mina bästa rekommendationer ! Läs mer
  • 2019-07-05

Spiros K skrev om Di-Mas AB
    Utmärkt!
    Ytterst proffsig bemötande.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-07-04

Åsa M skrev om Di-Mas AB
    Professionell flyttstädning som gjorde min flytt betydligt enklare! Läs mer
  • Madelene J

2019-07-03

Madelene J skrev om Di-Mas AB
    Vår upplevelse av Di-Mas har bara varit positiv. Dom har alltid bemött oss som kund och våra önskemål väl. Både arbetsledare och städpersonal är väldigt noga med att komma förbi till och från och kolla läget. Frågar regelbundet hur vi upplever städet. Dom är snabba på att återkoppla vid frågor. Önskar vi extra hjälp utöver standard städet har det aldrig varit några problem.
    Hade inga direkta förväntningar när vi anlitade Di-Mas men har bara blivit glatt överraskad över deras service tänk. Inte ofta man hör från övrig personal att dom är så nöjda med städet som i dagsläget. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-07-03

Johanna H skrev om Di-Mas AB
    Städning, golvpolering
    väldigt trevlig personal
    Jag tycker de levererar det de utlovar
    Bra kvalitet och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-06-20

Robin J skrev om Di-Mas AB
    Beställde flyttstäd av min 2RoK. Snabb och fin service samt professionellt utfört arbete Läs mer
  • 2019-06-19

Kristina S skrev om Di-Mas AB
    Flyttstädning och lite tomtarbete. Supernöjd 👍👏❤️ Läs mer
  • Krister B

2019-05-29

Krister B skrev om Di-Mas AB
    Snabbt svar och gjorde ett grymt jobb! Läs mer
  • 2019-05-28

Jonas L skrev om Di-Mas AB
    Proffsigt bemötande och bra utfört arbete Läs mer
  • Linus N

2019-05-22

Linus N skrev om Di-Mas AB
    Vi använder oss av DI-MAS för städning och service på vårt kontor. Vi är nöjda med allt och vi får alltid god service. Jag rekommenderar absolut andra företag att nytta DI-MAS tjänster. Läs mer
  • 2019-05-13

Björn K skrev om Di-Mas AB
    Snabb respons på min förfrågan. Bra pris och service nivå.
    Vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2019-05-03

Marie S skrev om Di-Mas AB
    Lätt att nå dem. Inga problem att ta på sig uppdrag utanför ordinarie arbete. Läs mer
  • 2019-04-26

Susanne R skrev om Di-Mas AB
    Bolaget anlitades för flyttstädning. Gick snabbt att få en tid. Städningen var tipp topp. Läs mer
  • 2019-04-05

Peter W skrev om Di-Mas AB
    Di-Mas hjälpte oss med en flyttstädning på kort varsel där de även körde bort en del skräp. De var hjälpsamma och inget var ett problem! Resultatet var alla nöjda med. Läs mer
  • 2019-04-03

Karin A skrev om Di-Mas AB
    Trevligt bemötande, smidig kontakt och väl utfört arbete. Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-03-06

Martin S skrev om Di-Mas AB
    Mycket trevligt och bra bemötande. Flexibla och håller vad de lovar, tack. Läs mer
    Jimmy K gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte