Alla kategorier Motorcykel Skåne Helsingborg Din Hoj

3.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Din Hoj

• 2019-04-23

Jerker D skrev om Din Hoj
    Sättet en 2:a i betyg. Detta i och med att DinHoj försöker hitta kryphål för att slippa bekosta returfrakt på produkter som inte passar trots att de själva länkar till produkter som enligt hemsidan ska passa till specifika mopedmodeller. Själva hävdar de att det är kundens ansvar att kontrollmäta allt innan beställning genomförs.

Om företaget har en funktion där man skriver in fabrikat och modell och kunden då blir hänvisad till olika produkter som enligt hemsidan ska passa så anser jag att dessa då givetvis också bör passa till aktuell modell. Här kan man alltså inte vara säker på att varorna passar trots att man ”matar” in fabrikat och modell och då blir man tvungen att bekosta returfrakten själv om man vill returnera dessa.

Ändrar mitt omdöme nu eftersom ägaren av företaget har raderat mitt konto i samband med detta omdöme vilket gör att jag numer inte kommer åt mina tidigare ordrar/kvitton. Verkligen seriöst att radera kunders konto utan någon som helst förhandsinformation.

Dessutom annulerar de senaste ordern och vägrar skicka den. Vilket skämt. Läs mer
  • 2017-09-06

Ulf Johan K skrev om Din Hoj