Din Hoj

3.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Din Hoj

• 2020-08-04

MATEUS D skrev om Din Hoj
    Riktig bedrägeri handel, påstår sig sälja moped delar med fabrikat fel samt delar som ej passar, trots modell , riktigt dåliga samt att delarna är av usel kvalitee, finns en anledning till varför dem inte har feedback sida varken på Facebook eller på deras officiella sida eller på alla olika delar dem har, OBS VARNING BEDRÄGERI WEBB BUTIK FÖR MOPED DELAR, VARNING VARNING...... Läs mer
    2020-09-02 Din Hoj svarar MATEUS D
    Omdömet i sak gäller en 70 cc trimcylinder där köparen skadat
    cylindern genom att höja kompressionen. Vilket köparen medvetet
    undanhållit i omdömet. Vi kommer fortsättningsvis inte svara på
    omdöme här på Reco. Då Reco inte har någon lägsta nivå
    för omdöme som får publiceras.
  • DAVID P

2020-06-12

DAVID P skrev om Din Hoj
    Alltid otroligt snabb leverans, mycket delar till ett grymt pris. Beställt senast till en Vivacity, delarna kom dagen efter.
    Har beställt från DinHoj sedan 2015 utan problem! Rekommenderas. Läs mer
    Mattias H gillar detta
  • 2019-04-23

Jerker D skrev om Din Hoj
    Sättet en 2:a i betyg. Detta i och med att DinHoj försöker hitta kryphål för att slippa bekosta returfrakt på produkter som inte passar trots att de själva länkar till produkter som enligt hemsidan ska passa till specifika mopedmodeller. Själva hävdar de att det är kundens ansvar att kontrollmäta allt innan beställning genomförs.

Om företaget har en funktion där man skriver in fabrikat och modell och kunden då blir hänvisad till olika produkter som enligt hemsidan ska passa så anser jag att dessa då givetvis också bör passa till aktuell modell. Här kan man alltså inte vara säker på att varorna passar trots att man ”matar” in fabrikat och modell och då blir man tvungen att bekosta returfrakten själv om man vill returnera dessa.

Ändrar mitt omdöme nu eftersom ägaren av företaget har raderat mitt konto i samband med detta omdöme vilket gör att jag numer inte kommer åt mina tidigare ordrar/kvitton. Verkligen seriöst att radera kunders konto utan någon som helst förhandsinformation.

Dessutom annulerar de senaste ordern och vägrar skicka den. Vilket skämt. Läs mer
  • 2017-09-06

Ulf Johan K skrev om Din Hoj
    Hur bra kundservice som helst !! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte