Din Sko

Kungsgatan 47-51, 411 15 Göteborg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Din Sko

• Gabriel B
    Gabriel B skrev om Din Sko
    Snygga skor till ett helt okej pris
    Sko beskrivs följande: Skor är ett slags fotbeklädnad av kraftigt material vars övre del täcker hela eller delar av foten, men högst når till vristen. Skor består oftast av läder (ibland med lack), ovandel och innersula och fästes på foten med hjälp av skosnören, kardborreband, resårband eller blixtlås. Fotbeklädnader som når över vristen kallas kängor och stövlar.
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Din Sko
    Fina skor till ett bra pris.
  • Isabell S
    Isabell S skrev om Din Sko
    Din sko på kungsgatan är centralt belägen med ett mycket trevligt och tilltalade skyltfönster. Personalen är välklädd och jag har alltid blivit väl bemött och fått professionella råd om hur jag ska behandla min skor på bästa sätt. butiken är alltid välstädad och ser trevlig ut.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Din Sko
    Din sko på kungsgatan har otroligt många snygga skor till bra priser. Jämfört med andra butiker i samma kedja som jag har besökt har de i min smak ett bra sortiment och rear även ofta ut snygga skor. Personalen är väldigt trevlig och de har stor servicekänsla och kompetens. Butiken känns ren och det är oftast bra ordning bland varorna.

Kungsgatan 47-51, 411 15 Göteborg