Din Sko

3.3

6 omdömen om Din Sko

Anissa A
Skrev om Din Sko

Jag köpte stövlar i Din sko i Stockholm kista galleria . Chelsea stövlar fick betala 1000 kr. vill inte acceptera reklamation stövlar det gick inte att använda .Tyvärr inte alls sköna, väldigt hårda. fel fabrikat din sko i kista vill inte tro på mig.

Amir E
Skrev om Din Sko

Det står att vi har fått skorna men verkan dem eller early bird , sämsta kundtjänst

Gabriel B
Skrev om Din Sko

Snygga skor till ett helt okej pris Sko beskrivs följande: Skor är ett slags fotbeklädnad av kraftigt material vars övre del täcker hela eller delar av foten, men högst når till vristen. Skor består oftast av läder (ibland med lack), ovandel och innersula och fästes på foten med hjälp av skosnören, kardborreband, resårband eller blixtlås. Fotbeklädnader som når över vristen kallas kängor och stövlar.

Amanda T
Skrev om Din Sko

Fina skor till ett bra pris.

Isabell S
Skrev om Din Sko

Din sko på kungsgatan är centralt belägen med ett mycket trevligt och tilltalade skyltfönster. Personalen är välklädd och jag har alltid blivit väl bemött och fått professionella råd om hur jag ska behandla min skor på bästa sätt. butiken är alltid välstädad och ser trevlig ut.

Jenny S
Skrev om Din Sko

Din sko på kungsgatan har otroligt många snygga skor till bra priser. Jämfört med andra butiker i samma kedja som jag har besökt har de i min smak ett bra sortiment och rear även ofta ut snygga skor. Personalen är väldigt trevlig och de har stor servicekänsla och kompetens. Butiken känns ren och det är oftast bra ordning bland varorna.