Alla kategorier Övrigt Uppsala Enköping Din Veterinär Smådjurspraktik AB

Din Veterinär Smådjurspraktik AB

Östra Ringgatan 27, 749 35 Enköping — Visa karta

Vi har två moderna och välutrustade kliniker i Enköping och Sala där vi behandlar alla typer av sällskapsdjur. Välkommen!
Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Läs vad 4 kunder tycker om Din Veterinär Smådjurspraktik AB

• L E
    L E skrev om Din Veterinär Smådjurspraktik AB
    Underbara! Ringde upp dagen efter operationen av min hanhund och undrade hur det hade gått under natten. Mycket bra information vid hämtning av honom. Vi kommer absolut tillbaka hit!
  • Maria P
    Maria P skrev om Din Veterinär Smådjurspraktik AB
    Tack för all hjälp! Min hund gillar inte veterinärer men med erat lugna och proffisionella bemötande så gick det jättebra!
    L E gillar detta
  • Anders H
    Anders H skrev om Din Veterinär Smådjurspraktik AB
    Oerhört otrevligt bemötande, både gentemot djur och ägare. Vi kommer INTE dit igen.
  • Kattarina A
    Kattarina A skrev om Din Veterinär Smådjurspraktik AB
    Nonschalanta och inte alls intresserade av kundens (ägaren OCH djurets) bästa. Lämnade in en katt för operation av navelbråck, spolning av öron samt kastrering. Det krävdes tre operationer innan de hade kommit ihåg att göra allt. Sedan visade det sig att de inte ens vägt katten innan sövning!
    Hit går jag aldrig mer!
    L E, Anders H gillar detta