DinBox Sverige

4.1 i betyg av av 121 omdömen
DinBox grundades 2007 med visionen att göra fastigheter mer tillgängliga för de boende och mer lättskötta för förvaltaren. Ledorden var högre kvalitet för lägre kostnad och det präglar fortfarande vår verksamhet i allra högsta grad.

DinBox erbjuder helhetslösningar för den smarta fastigheten. Vi levererar digitala fastighetsboxar, passersystem, bokningssystem, porttelefoner och digitala informationstavlor. Allt kan kopplas upp till internet och skötas med samma enkla, kostnadsfria webverktyg.

DinBox lösningar för den smarta fastigheten går att bygga ut i takt med att behoven ändras och kan även anpassas för att fungera med befintliga system.

När du satsar på en lösning från DinBox hamnar du i goda händer. När du bestämt dig för våra prisvärda produkter får du också tillgång till vår support och kundservice. Med personligt engagemang och professionellt bemötande ser vi till att övergången till en smart, digital fastighet blir lika enkel och smidig som resultatet.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 121 kunder tycker om DinBox Sverige