Alla kategorier Tryckeri Skåne Malmö Display Projekt Öresund

Display Projekt Öresund

Kilian Zollsgatan 7D, 217 56 Malmö — Visa karta

Oavsett om det är första gången du ska beställa reklamblad eller om du har ansvarat för flertalet mässor och event tidigare får varje kund samma fina service och schyssta priser hos oss på Displayprojekt. Vi gör allt från trycksaker som flyers och foldrar, via banderoller och beachflaggor till hela paket för utställning på mässa.

Vi har korta leveranstider och kan om det riktigt brinner i knutarna ha ett helt mässpaket redo för användning på bara en veckas tid.

Lägg enkelt en beställning i vår webbutik eller kontakta oss för att diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 175 kunder tycker om Display Projekt Öresund

• Fredrik H skrev om Display Projekt Öresund
    Vi köpte 10 bordsdukar med vår logo. Väldigt bra och snabb hantering I alla steg och leverans enligt ö-k. Läs mer
  • Lasse W skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte en glasmonter för att displaya våra trumpeter. Allt har funkat kanon från första kontakt till leverans
    Lars Westergren
    Brass Specialisten Läs mer
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Display Projekt Öresund
    Jag köpte fristående bildskärmar med bullerdämpande effekt.

Suveränt resultat. Kvaliteten på bilderna var helt enastående! Trots att vissa små historiska bilder inte hade så hög upplösning blev resultatet ändå lysande. Jag blev positivt överraskad.

Mycket positivt bemötande och hög tillgänglighet.

Hög servicenivå genomgående! En leverantör att räkna med!

Rekommenderas! Läs mer
  • Patrik N skrev om Display Projekt Öresund
    Trevligt bemötande och snabb leverans. Bara bra +++++ Läs mer
  • Karl A
    Karl A skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte en stor typ tyg-affisch. Bra färger, lätt att tvätta, slitstark. Har fått följa med b på diverse massor och ser ändå fräsch ut! Läs mer
  • Tjatte H
    Tjatte H skrev om Display Projekt Öresund
    Vi gjorde en beställning av viktplattor för beachflaggor i mitten av augusti (semestertider).
    Den första kommunikationen skedde via deras telefonsvarare och vi blev ganska omgående uppringda av Johan Frodell, som var på semester, varefter vi la vår order via mail och bestämde att vi skulle hämta plattorna på företagets kontor i Bunkeflostrand.
    Leveransen blev en dag försenad vilket låg utanför Johans kontroll enligt mitt förmenande.
    Trots att Johan var på semester när vi gjorde vår beställning så klarade han av att ge oss en fullgod service. Framför allt uppskattade jag hans raka kommunikation och att han höll oss informerad om leveransen utan att vi behövde fråga efter den.
    Vi kommer även fortsättningsvis att göra affärer med Johan och hans företag Display Projekt Öresund.

Med vänlig hälsning!
    För Vänsterpartiet Malmö
    Tjatte Hedlund

PS. Bra att RECO ger bidrag till Barncancerfonden! DS. Läs mer
  • Ulf J skrev om Display Projekt Öresund
    Snabb och bra service vid beställning av en back-drop med kort varsel. Läs mer
  • Jonny L skrev om Display Projekt Öresund
    Utmärkt och snabb leverans. Produkterna var prisvärda och höll förväntad kvalitet på tryck och kvalitet på produkt (roll up) Kan rekommenderas som leverantör. . Läs mer
  • Charotta H skrev om Display Projekt Öresund
    Jag fick hjälp att laga en trasig roll-up. Jag fick hjälp snabbt och smidigt till en bra kostnad. Jag blev vänligt och professionellt bemött, mina förväntningar infriades tillfullo. Jag är mycket nöjd och tacksam för den fina servicen. Mvh från Charlotta H Németh Läs mer
  • Johan S skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte en monterdisk. Allt stämde, snabb respons. proffsigt bemötande och gjorde ett bra job med vår logga. Dessutom snabb leverans.
    Bra jobbat! Läs mer
  • Martin S skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte ryggsäckar med brandade flagger.
    Bra och trevlig hjälp av kontakten. Läs mer
  • Saman R
    Saman R skrev om Display Projekt Öresund
    köpte en del beachflags och banderoller som jag är jävligt nöjd med. Läs mer
  • Hind H skrev om Display Projekt Öresund
    Jätte bra service. Väldigt nöjd med produkten vi beställde. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Martina F skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte tygvepor som vi är jättenöjda med.
    Vi hade mailkontakt och många frågor innan beställning men fick alltid snabba svar.
    Snabb leverans och trevlig service! Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Display Projekt Öresund
    Grym service! Första expressleveransen slarvade UPS bort(!!!). Men, Display Projekt fixade nya flaggor och vepor med express (som kom fram ;). Bra jobbat! Läs mer
  • Mathias D skrev om Display Projekt Öresund
    Bra bemötande och snabba svar.. Bra produkt och helt enligt instruktion.. Super nöjda Läs mer
  • Vegar M
    Vegar M skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte en beach banner med egen text. Mycket trevligt bemötande och snabb leverans. Toppen service! Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Christer D skrev om Display Projekt Öresund
    Vi köpte beach-flaggor, Bra service- attityd, vänligt bemötande, noggrann kontroll av våra specifika krav. (Logotype).
    Punktlig leverans. Bra förpackat. Korrekt dokumentation.
    Sammanfattning som ovan; Rekommenderas. Läs mer
  • Kristina B skrev om Display Projekt Öresund
    Tillmötesgående! Löste i sista stund att paket fick längre tid på posten så att jag hann hämta utan att paketet behövde gå i retur. Läs mer
  • Anne E skrev om Display Projekt Öresund
    Hamnade i tidsnöd och mötte imponerande service! Mer än nöjd med såväl produkt som bemötande! Läs mer
  • Matilda H skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte 2 st beachflaggor. Toppenbra service. Läs mer
  • Frida M skrev om Display Projekt Öresund
    Snabbt, billigt. Enda minus att färgen inte blev helt rätt. Läs mer
    2018-04-30 Displayprojekt svarar Frida M
    Hej Frida!

Stort tack för ert omdöme och feedback :-)

Som leverantör så är en snabb och prisvärd produktion bara en del av det som vi önskar erbjuda. Produkter av bra kvalitet och färger som stämmer överens med originalet är minst lika viktigt för oss. Jag har mailat dig nu så vi kan undersöka vad som gått fel för er och hur vi kan rätta till det.

Önskar en fin valborg
    Med vänlig hälsning
    Johan Frodell
  • Ingela J skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte dukar med företagstryck.
    Bra uppföljning och trevlig kontakt. Läs mer
  • Lovisa F skrev om Display Projekt Öresund
    Fantastisk service och jättefina produkter. Rekommenderas! Läs mer
  • Camilla S skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte en vepa. Fick jättebra bemötande och var hjälpsamma Läs mer
  • Lars F skrev om Display Projekt Öresund
    Beställde monterskåp och deras service var perfekt. Läs mer
  • Camilla S skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte ett broschyrställ.
    Levernasen kom uppdelat på två olika dagar. Hade gärna fått stället i en leverans.
    Nöjd med varan. Läs mer
    2018-04-30 Displayprojekt svarar Camilla S
    Hej Camilla!

Tack för ert fina omdöme och feedbacken :-)

Jag kan bara beklaga att ni fick er leverans utsprid över två dagar. Av praktiska skäl så packades ert broschyrställ i två olika paket. De skickas dock samtidigt och i samma sändning. Normalt så levereras det också samtidigt men denna gång så har tyvärr fraktbolaget brustit och spridit ut er leverans över två dagar. Det är en händelse som är svårt för oss att påverka men ändå tråkigt när det händer. Vi vill gärna att allt skall fungera så smidigt och perfekt som möjligt vid varje beställning.

Önskar er en fin Valborg
    Med vänlig hälsning
    Johan Frodell
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Display Projekt Öresund
    Toppen att beställa av och leverans i tid! Läs mer
  • Erik D skrev om Display Projekt Öresund
    Inte mycket att orda om. Allt gick som planerat.
    Från beställning till leverans. Därför kan jag ge högsta betyg eftersom även produkten motsvarade mina förväntningar.. ( Glasmonter hög) Läs mer
  • Rasmus T skrev om Display Projekt Öresund
    Positivt bemötande och smidig hantering av min displayvägg. Tack! Läs mer
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om Display Projekt Öresund
    Allt utfördes mycket bra!
    Bra service och snabb leverans. Läs mer
  • Ulrica P skrev om Display Projekt Öresund
    Fantastiskt bra service och en utmärkt produktion och leverans. Kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Emma N skrev om Display Projekt Öresund
    Fantastiskt service och trevligt bemötande från början till slut. Johan från Display Projekt svarade på alla mina frågor och såg till att vi var nöjda även efter det att varorna levererats. Vi återkommer definitivt som kunder! Läs mer
  • Christoffer L skrev om Display Projekt Öresund
    Beställde mässdukar. Snabb & smidig service. Bra prisbild. Läs mer
  • Anna H skrev om Display Projekt Öresund
    snabb leverans.
    ..................
    ................... Läs mer
  • Merja I skrev om Display Projekt Öresund
    Beställt en flagga till ett event. Mycket nöjda med både bemötandet, utförandet och leverans. Läs mer
  • Joachim H skrev om Display Projekt Öresund
    Bra! jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Läs mer
  • Ahmed M skrev om Display Projekt Öresund
    Toppen ställe!
    Beställningen gjordes på nätet och varan kom bara någon dag senare. Säljaren tog även med varan när han skulle in till stan för att underlätta för mig då det var närmare att träffas där än på deras kontor! Mycket smidiga och trevliga att göra affärer med! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Mikaela A
    Mikaela A skrev om Display Projekt Öresund
    Kanonbra service och bra produkter. Tack Johan. Läs mer
  • Håkan K skrev om Display Projekt Öresund
    Hade ett brådskande behov av att köpa beachflaggor inkl tryck, stativ och väska. Fick snabb och bra hjälp.
    Tyvärr blev det vissa problem med frakten, men tror att det främst berodde på att beställningen gjordes i december då internethandeln var som intensivast.
    Displayprojekt var måna om att hjälpa till när detta problem uppstod.
    Är mycket nöjd med kvaliteten på produkten som levererandes. Läs mer
  • Peter R skrev om Display Projekt Öresund
    Got a high quality tablecloth for exhibitions etc., with company logo. Delivered quickly, to expectations. Läs mer
  • Madeleine E skrev om Display Projekt Öresund
    Bra bemötande, bra service. Köpt en backdrop vägg 3x3 m Läs mer
  • Johan H skrev om Display Projekt Öresund
    Ett snabbt, professionellt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Katarina M skrev om Display Projekt Öresund
    Displayprojekt- jag är jätte nöjd med samarbetet med dem, från första början har jag fått svar på alla mina frågor och fått den hjälpen som jag hade önskad mig.....
    Varan som jag beställde hos dem var det kiosk flaga till butik. Läs mer
  • Maria L skrev om Display Projekt Öresund
    Snabb kontakt och snabb leverans. Inga konstigheter! Rekommenderas! Läs mer
  • Christina J skrev om Display Projekt Öresund
    Jag köpte en mässvägg och jag är mycket nöjd med bemötandet jag fått Läs mer
  • Erik L skrev om Display Projekt Öresund
    Jag fick snabb hjälp med att ta fram en bordsduk med tryck. Säljaren tog skickligt fram ett bra förslag baserat på vår grafik. Hög kvalitet på produkten. Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Display Projekt Öresund
    Toppen bemötande! Så himla smidigt med chattfunktionen där jag fick snabb och bra hjälp. Personlig service när den är som bäst!

Våra roll ups och flyers blev över förväntan! Läs mer
  • Oscar E skrev om Display Projekt Öresund
    Fick ett bra bemötande av Johan som var taggad på att genomföra ett samarbete med en studentförening. Vi har fått hjälp med en vepa. Vepan hängde utomhus och jag är nöjd med kvaliteten. Jag skulle rekommendera displayprojekt. Läs mer
  • Anders R skrev om Display Projekt Öresund
    Snabb och bra service. Personligt bemötande.
    Beställt extra material till vårt "utställnings-kit" Läs mer

Kilian Zollsgatan 7D, 217 56 Malmö