Display Projekt Öresund

Skomakarebyn 8E, 218 41 Bunkeflostrand — Visa karta

Oavsett om det är första gången du ska beställa reklamblad eller om du har ansvarat för flertalet mässor och event tidigare får varje kund samma fina service och schyssta priser hos oss på Displayprojekt. Vi gör allt från trycksaker som flyers och foldrar, via banderoller och beachflaggor till hela paket för utställning på mässa.

Vi har korta leveranstider och kan om det riktigt brinner i knutarna ha ett helt mässpaket redo för användning på bara en veckas tid.

Lägg enkelt en beställning i vår webbutik eller kontakta oss för att diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Mån-Tor: 08:00-22:00
Fre: 08:00-20:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 209 kunder tycker om Display Projekt Öresund

• 2020-04-07

Zanna L skrev om Display Projekt Öresund
    Snabb och smidig service både vid ursprungsbeställning och sedan vid beställning av utbytesvepa. Läs mer
  • 2020-04-06

Sofia G skrev om Display Projekt Öresund
    Fina och lyxiga glasmontrar som levde upp till förväntningarna! Vi hade dock lite otur när de skulle levereras då lastbilen som körde ut saknade bakgavellyft och föraren förstod inte engelska. Men vi fick hjälp på vägen så att vi fick våra montrar. Läs mer
  • 2020-04-06

Emil S skrev om Display Projekt Öresund
    Display Projekt Öresund hjälpte mig att realisera en idé kring en specifik trycksak för ett utställningssammanhang. Vid detta tillfälle köpte jag ett UV-print utfört på ett syntetisk mesh-tyg. Jag blev väldigt trevligt bemött direkt från start och genom hela processen, samt upplevde att det lades en stor vikt vid flexibilitet inför såväl produktutformning som leverans - och att möta min vilja som kund. Jag var även väldigt nöjd med kvaliteten på produkten. Läs mer

Magnus D skrev om Display Projekt Öresund
    Bra bemötande o service inriktad.
    Ok leverans, dock lite lång lev tid. Läs mer
    2020-04-03 Displayprojekt svarar Magnus D
    Hej Magnus!

Stort tack för rekommendationen :-)

Jag har också fullförståelse för att leveranstiden för Glasmontrarna blev lite lång. Vi gör alltid vårt bästa med att kommunicera vid beställning om Glasmontrar är slut i lager hos vår underleverantör och när nya Glasmontrar beräknas komma in. Så våra kunder får valet om de önskar vänta på leverans eller avbryta sin order. I just ert fall så hamna vi lite olyckligt i knäna på vår underleverantör då den beräknade leveransen med Glasmontercontainern olyckligt blev försenad på vägen just denna gång. Men riktigt härligt och höra att ni ändå blev nöjda med vår service och produkterna :-)

Önskar en trevlig helg!
    Med vänlig hälsning
    Johan

Johan D skrev om Display Projekt Öresund
    Bra service och bra produkt. Kan rekommendera. Läs mer

Carina P skrev om Display Projekt Öresund
    Vi köpte en mässvägg. Fick ett väldigt bra bemötande, snabba, flexibla och tillmötesgående.

Bra feedback på bilder/text som inte såg bra ut på mässväggen så vi kunde ändra och allt såg kanon ut i tryck.

Vi hade lite problem med några magnetremsor men fick nya kostnadsfritt.

Bra samarbete, vi kommer använda Display Projekt Öresund igen. Läs mer

Ida Ö skrev om Display Projekt Öresund
    Det blev massa strul med leveransen av post nord och där hjälpte displat project oss genom att själva hämta ut paketet och skicka till oss med taxi! så tacksamma. Mailkontakt har varit jättebra och produkterna är dunder! Läs mer
  • Kicki E

2020-04-03

Kicki E skrev om Display Projekt Öresund
    En mässduk
    Blev bra bemött, då vi hade särskilda önskemål, vi fick prover även om de anlände lite sent så var det inte fara.
    Leveransen av duken gick bra, och kvaliteten levde upp till våra förväntningar Läs mer

Tina E skrev om Display Projekt Öresund
    Vi har vid flera tillfällen i vår köpt mässmaterial från Dispaly Projekt och fått ett oerhört fint bemötande. De svarar snabbt, är personliga, måna om att kunden blir nöjd och har korta leveranstider. Inga problem när man behöver material på väldigt kort tid, de löser det. Jag kan varmt rekommendera Display projekt Öresund. Läs mer

Christine L skrev om Display Projekt Öresund
    Snabb och mycket trevlig service. Uppdaterades hela tiden och fick leveransen innan utsatt datum Grymt! Läs mer
  • Eric L

2020-04-03

Eric L skrev om Display Projekt Öresund
    Snabb och bra kontakt och leverans men framförallt blev flaggan jag beställde sjukt bra!
    Känns som den är i bra kvalité också. Läs mer

Malin H skrev om Display Projekt Öresund
    Beställde mässvägg samt podie.
    Blev bemött proffsigt och med snabb återkoppling.
    Hade höga förväntningar som företaget levde upp till.
    Fick även bra hjälp utöver vad vi förväntade oss efter beställningen. Läs mer

Annica W skrev om Display Projekt Öresund
    Extremt fin service och trots att vi hade en tajt tidplan höll de vad de lovade och levererade efterfrågad produkt i god tid och i perfekt skick. Ger mina varmaste rekommendationer! Läs mer

Jessica N skrev om Display Projekt Öresund
    # En entrématta med egen logga.
    # Blev bra bemött av hjälpsam personal.
    # Ja, jag tycker att dom levde upp till våra förväntningar. Läs mer

Ulrika L skrev om Display Projekt Öresund
    Snabba, serviceminded och jag fick det jag ville ha! Läs mer
  • 2020-04-01

Mathilda S skrev om Display Projekt Öresund
    Jag har inhandlat mässmontrar.
    God och snabb service.
    Inget att anmärka på. Läs mer
  • 2020-03-26

Ulf Ö skrev om Display Projekt Öresund
    Beställde en mässduk, bra o snabb hjälp med färgval, bra kvalite på duken och hyfsad leveranstid. Nöjd. Läs mer
  • Magnus W

2019-04-12

Magnus W skrev om Display Projekt Öresund
    Fick hjälp av Johan som är mycket kunnig och trevlig.
    Vi fick det vi ville ha och kvaliteten var bra Läs mer
  • 2019-04-11

Sanna S skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte tre ljusväggar. Det var flera inblandade från vår sida, men Display Projekt skötte all kontakt med så mycket positivitet. Allt skedde så smidigt, kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2019-04-10

Ivan P skrev om Display Projekt Öresund
    Jag köpte roll up och broschyrer. Smidig dialog med Johan och var enkelt att tillsammans ta fram något jag var nöjd med.

Som en första gång jag tar fram denna typ av tryck så fick jag bra hjälp av Johan. Levde upp till förväntningarna. Hjälpsam och kunnig. Läs mer
  • 2019-02-11

Emnia S skrev om Display Projekt Öresund
    Beachflagga - jättebra kontakt, företag som lyssnar på kunden Läs mer
  • 2019-02-11

Per G skrev om Display Projekt Öresund
    1 st stor Mässduk för bord med eget företagstryck
    Snabb support & svar och leverans på någon dag.

Färgerna stämmer precis med vad som lovats & matchar vårt företags färger. Trycket är jättesnyggt & materialet är precis vad jag hoppats på (skrynklar inget) Läs mer

Sofia M skrev om Display Projekt Öresund
    Jag köpte en fantastiskt fin mässduk Läs mer

Basel H skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte 2 vepor i olika mått. Kundservicen var underbart där allting gick smidigt och enkelt. Vi fick även hjälp med mått och små saker vi inte visste om. Adressen vi angav hade problem med att ta emot paketet och vi fick då hjälp utan av Display Projekt att se till så att de kom fram. Veporna var annars i perfekt skick och kom fram som planerat tidsmässigt. Överlag mer än nöjd! Läs mer

Patrik N skrev om Display Projekt Öresund
    Kanon bra service - snabb leverans och utmärkt kvalité. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-01-31

Jonas S skrev om Display Projekt Öresund
    Behövde ett mässbord, jag var sent ute men fick det jag behövde trots tidpress. Läs mer
  • Jessica J

2019-01-30

Jessica J skrev om Display Projekt Öresund
    Vi köpte vepor att använda på vägg i monter samt en dubbeltryckt vepa att ha uppsatt i en foajé. Vi blev väldigt nöjda med båda. Bemötandet var fantastiskt. Vi hade ont om tid men med hjälp av Johan så lyckades vi hitta lösningar och få leverans i tid! Vilken fantastisk serviceanda!!! Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Kapital Bygg Sverige

Kapital Bygg Sverige skrev om Display Projekt Öresund
    Utmärkt och snabb service. Vi blev erbjudna en extra vepa utan kostnad p g a försening vid leverans. Detta uppskattades! Läs mer
  • Fredrik P

Fredrik P skrev om Display Projekt Öresund
    Jag köpte en flagga. Företaget tog fram ett förslag som var prisvärt och kom hyfsat snabbt. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Anna C

Anna C skrev om Display Projekt Öresund
    Utmärkt bemötande och service. Bra produkt mässvägg. Bra rådgivning mm, Läs mer

Ranja C skrev om Display Projekt Öresund
    Fick väldigt bra service! Mycket nöjd kund :) Läs mer

anders W skrev om Display Projekt Öresund
    Ett PopUpbord för mässa. Bra bemött, kompetenta svar, bra levererat. Läs mer

Helen J skrev om Display Projekt Öresund
    Produkten motsvarade mina förväntningar. Läs mer

Simon M skrev om Display Projekt Öresund
    Snabb och hjälpsam service med toppresultat både för oss och slutkund! Läs mer
  • 2018-11-09

Fredrik H skrev om Display Projekt Öresund
    Vi köpte 10 bordsdukar med vår logo. Väldigt bra och snabb hantering I alla steg och leverans enligt ö-k. Läs mer
  • 2018-11-07

Lasse W skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte en glasmonter för att displaya våra trumpeter. Allt har funkat kanon från första kontakt till leverans
    Lars Westergren
    Brass Specialisten Läs mer
  • Birgitta G

2018-11-07

Birgitta G skrev om Display Projekt Öresund
    Jag köpte fristående bildskärmar med bullerdämpande effekt.

Suveränt resultat. Kvaliteten på bilderna var helt enastående! Trots att vissa små historiska bilder inte hade så hög upplösning blev resultatet ändå lysande. Jag blev positivt överraskad.

Mycket positivt bemötande och hög tillgänglighet.

Hög servicenivå genomgående! En leverantör att räkna med!

Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-07

Patrik N skrev om Display Projekt Öresund
    Trevligt bemötande och snabb leverans. Bara bra +++++ Läs mer
  • Karl A

2018-11-06

Karl A skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte en stor typ tyg-affisch. Bra färger, lätt att tvätta, slitstark. Har fått följa med b på diverse massor och ser ändå fräsch ut! Läs mer
  • Tjatte H

2018-11-06

Tjatte H skrev om Display Projekt Öresund
    Vi gjorde en beställning av viktplattor för beachflaggor i mitten av augusti (semestertider).
    Den första kommunikationen skedde via deras telefonsvarare och vi blev ganska omgående uppringda av Johan Frodell, som var på semester, varefter vi la vår order via mail och bestämde att vi skulle hämta plattorna på företagets kontor i Bunkeflostrand.
    Leveransen blev en dag försenad vilket låg utanför Johans kontroll enligt mitt förmenande.
    Trots att Johan var på semester när vi gjorde vår beställning så klarade han av att ge oss en fullgod service. Framför allt uppskattade jag hans raka kommunikation och att han höll oss informerad om leveransen utan att vi behövde fråga efter den.
    Vi kommer även fortsättningsvis att göra affärer med Johan och hans företag Display Projekt Öresund.

Med vänlig hälsning!
    För Vänsterpartiet Malmö
    Tjatte Hedlund

PS. Bra att RECO ger bidrag till Barncancerfonden! DS. Läs mer

Ulf J skrev om Display Projekt Öresund
    Snabb och bra service vid beställning av en back-drop med kort varsel. Läs mer

Jonny L skrev om Display Projekt Öresund
    Utmärkt och snabb leverans. Produkterna var prisvärda och höll förväntad kvalitet på tryck och kvalitet på produkt (roll up) Kan rekommenderas som leverantör. . Läs mer

Charotta H skrev om Display Projekt Öresund
    Jag fick hjälp att laga en trasig roll-up. Jag fick hjälp snabbt och smidigt till en bra kostnad. Jag blev vänligt och professionellt bemött, mina förväntningar infriades tillfullo. Jag är mycket nöjd och tacksam för den fina servicen. Mvh från Charlotta H Németh Läs mer

Johan S skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte en monterdisk. Allt stämde, snabb respons. proffsigt bemötande och gjorde ett bra job med vår logga. Dessutom snabb leverans.
    Bra jobbat! Läs mer
  • 2018-10-05

Martin S skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte ryggsäckar med brandade flagger.
    Bra och trevlig hjälp av kontakten. Läs mer
  • Saman R

2018-10-05

Saman R skrev om Display Projekt Öresund
    köpte en del beachflags och banderoller som jag är jävligt nöjd med. Läs mer
  • 2018-10-04

Hind H skrev om Display Projekt Öresund
    Jätte bra service. Väldigt nöjd med produkten vi beställde. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-10-04

Martina F skrev om Display Projekt Öresund
    Köpte tygvepor som vi är jättenöjda med.
    Vi hade mailkontakt och många frågor innan beställning men fick alltid snabba svar.
    Snabb leverans och trevlig service! Läs mer
  • Johan H

2018-10-03

Johan H skrev om Display Projekt Öresund
    Grym service! Första expressleveransen slarvade UPS bort(!!!). Men, Display Projekt fixade nya flaggor och vepor med express (som kom fram ;). Bra jobbat! Läs mer
  • 2018-10-03

Mathias D skrev om Display Projekt Öresund
    Bra bemötande och snabba svar.. Bra produkt och helt enligt instruktion.. Super nöjda Läs mer

Skomakarebyn 8E, 218 41 Bunkeflostrand