Display Projekt Öresund

Display Projekt Öresund

Oavsett om det är första gången du ska beställa reklamblad eller om du har ansvarat för flertalet mässor och event tidigare får varje kund samma fina service och schyssta priser hos oss på Displayprojekt. Vi gör allt från trycksaker som flyers och foldrar, via banderoller och beachflaggor till hela paket för utställning på mässa.

Vi har korta leveranstider och kan om det riktigt brinner i knutarna ha ett helt mässpaket redo för användning på bara en veckas tid.

Lägg enkelt en beställning i vår webbutik eller kontakta oss för att diskutera hur vi kan hjälpa just dig!

Läs vad 225 kunder tycker om Display Projekt Öresund 2

2021-03-14
    Helt Ok , bra skydd förhoppningsvis
    2021-03-13
    Snabb frakt, bra pris, jättebra rollup och supertrevligt bemötande! Jag är helnöjd.
    2021-03-11
    Köpte en transparent rolluper för att skilja av mellan två personer som behövde jobba sida vid sida under Corona för att minska smittorisken. Smidig och portabel. Bra support och service.
    2021-03-11
    Vi har handlat handsprits dispenser från Displayprojekt och dom har funkat perfekt! Vi fick dom levererade på ett par dagar, så riktigt snabba leveranser dessutom :D
    2021-03-04
    Mycket bra kommunikation med info om leveranstider samt uppföljning efter jag fått varan uppskattad av en gammal entreprenör
    Med vänlig hälsning,
    Lars-Göran
  • Mitra R
    2021-03-02
    Jag köpte skyddsskärm Link up och Akrylskiva host skydd från företaget och är nöjd både med produkterna och information jag fick av företaget när jag hade gjort fel vid beställningen och när varorna skulle komma.
    Vi på företaget kommer att definitivt handla från de igen!
    Mvh/Mitra
    Mitra Hair Design
    2021-02-17
    Mycket hög servicegrad och leverans.
    2021-02-17
    Snabb och trevlig kontakt som löste mina akuta beställningar på ett kick!
    2021-02-16
    Beställde beachflagga. Fick bra och snabb hjälp med mått, mall och utformning. Vänligt och respektfullt bemötande gör att vi gärna återkommer som kund.

/Janne
    LBK Linköping
    2021-02-16
    Mycket trevligt och snabbt bemötande.
    2021-02-16
    Fantastiskt bemötande, god, snabb komunnikation, bra priser, mycket bra kvalité.
    2020-10-22
    Jag fick ett superbra bemötande av en kille som heter Johan! Han hjälpte mig med väldigt kort varsel att beställa och leverera rollups och vepor till en mässa i tid.
    Paketet låg och väntade på oss på vår mässplats när vi anlände. Super smidigt!

Fanny
    Brightmond Innovation AB
    2020-10-17
    Bra service med god uppföljning
    2020-10-16
    Snabb och smidig service, bra produkter, supertrevlig kundkontakt
    2020-10-08
    Snabb återkoppling och mycket professionellt utförd roll-up. Tacksam för snabb leverans och kvalitet i toppklass. //Veronica Larsson
    2020-10-07
    Snabb och trevlig service. Produkten var precis så som jag förväntade mig.
    2020-04-07
    Snabb och smidig service både vid ursprungsbeställning och sedan vid beställning av utbytesvepa.
    2020-04-06
    Fina och lyxiga glasmontrar som levde upp till förväntningarna! Vi hade dock lite otur när de skulle levereras då lastbilen som körde ut saknade bakgavellyft och föraren förstod inte engelska. Men vi fick hjälp på vägen så att vi fick våra montrar.
    2020-04-06
    Display Projekt Öresund hjälpte mig att realisera en idé kring en specifik trycksak för ett utställningssammanhang. Vid detta tillfälle köpte jag ett UV-print utfört på ett syntetisk mesh-tyg. Jag blev väldigt trevligt bemött direkt från start och genom hela processen, samt upplevde att det lades en stor vikt vid flexibilitet inför såväl produktutformning som leverans - och att möta min vilja som kund. Jag var även väldigt nöjd med kvaliteten på produkten.
    2020-04-03
    Bra bemötande o service inriktad.
    Ok leverans, dock lite lång lev tid.
    Hej Magnus! Stort tack för rekommendationen :-) Jag har också fullförståelse för att leveranstiden för Glasmontrarna blev lite lång. Vi gör alltid vårt bästa med att kommunicera vid beställning om Glasmontrar är slut i lager hos vår underleverantör och när nya Glasmontrar beräknas komma in. Så våra kunder får valet om de önskar vänta på leverans eller avbryta sin order. I just ert fall så hamna vi lite olyckligt i knäna på vår underleverantör då den beräknade leveransen med Glasmontercontainern olyckligt blev försenad på vägen just denna gång. Men riktigt härligt och höra att ni ändå blev nöjda med vår service och produkterna :-) Önskar en trevlig helg! Med vänlig hälsning Johan Display Projekt Öresund
    2020-04-03
    Bra service och bra produkt. Kan rekommendera.
    2020-04-03
    Vi köpte en mässvägg. Fick ett väldigt bra bemötande, snabba, flexibla och tillmötesgående.

Bra feedback på bilder/text som inte såg bra ut på mässväggen så vi kunde ändra och allt såg kanon ut i tryck.

Vi hade lite problem med några magnetremsor men fick nya kostnadsfritt.

Bra samarbete, vi kommer använda Display Projekt Öresund igen.
    2020-04-03
    Det blev massa strul med leveransen av post nord och där hjälpte displat project oss genom att själva hämta ut paketet och skicka till oss med taxi! så tacksamma. Mailkontakt har varit jättebra och produkterna är dunder!
  • Kicki E
    En mässduk
    Blev bra bemött, då vi hade särskilda önskemål, vi fick prover även om de anlände lite sent så var det inte fara.
    Leveransen av duken gick bra, och kvaliteten levde upp till våra förväntningar
    2020-04-03
    Vi har vid flera tillfällen i vår köpt mässmaterial från Dispaly Projekt och fått ett oerhört fint bemötande. De svarar snabbt, är personliga, måna om att kunden blir nöjd och har korta leveranstider. Inga problem när man behöver material på väldigt kort tid, de löser det. Jag kan varmt rekommendera Display projekt Öresund.
    2020-04-03
    Snabb och mycket trevlig service. Uppdaterades hela tiden och fick leveransen innan utsatt datum Grymt!
  • Eric L
    2020-04-03
    Snabb och bra kontakt och leverans men framförallt blev flaggan jag beställde sjukt bra!
    Känns som den är i bra kvalité också.
    2020-04-02
    Beställde mässvägg samt podie.
    Blev bemött proffsigt och med snabb återkoppling.
    Hade höga förväntningar som företaget levde upp till.
    Fick även bra hjälp utöver vad vi förväntade oss efter beställningen.
    2020-04-02
    Extremt fin service och trots att vi hade en tajt tidplan höll de vad de lovade och levererade efterfrågad produkt i god tid och i perfekt skick. Ger mina varmaste rekommendationer!
    2020-04-02
    # En entrématta med egen logga.
    # Blev bra bemött av hjälpsam personal.
    # Ja, jag tycker att dom levde upp till våra förväntningar.
    2020-04-02
    Snabba, serviceminded och jag fick det jag ville ha!
    2020-04-01
    Jag har inhandlat mässmontrar.
    God och snabb service.
    Inget att anmärka på.
    2020-03-26
    Beställde en mässduk, bra o snabb hjälp med färgval, bra kvalite på duken och hyfsad leveranstid. Nöjd.
  • Magnus W
    2019-04-12
    Fick hjälp av Johan som är mycket kunnig och trevlig.
    Vi fick det vi ville ha och kvaliteten var bra
    2019-04-11
    Köpte tre ljusväggar. Det var flera inblandade från vår sida, men Display Projekt skötte all kontakt med så mycket positivitet. Allt skedde så smidigt, kan varmt rekommendera dem!
    2019-04-10
    Jag köpte roll up och broschyrer. Smidig dialog med Johan och var enkelt att tillsammans ta fram något jag var nöjd med.

Som en första gång jag tar fram denna typ av tryck så fick jag bra hjälp av Johan. Levde upp till förväntningarna. Hjälpsam och kunnig.
    2019-02-11
    Beachflagga - jättebra kontakt, företag som lyssnar på kunden
    2019-02-11
    1 st stor Mässduk för bord med eget företagstryck
    Snabb support & svar och leverans på någon dag.

Färgerna stämmer precis med vad som lovats & matchar vårt företags färger. Trycket är jättesnyggt & materialet är precis vad jag hoppats på (skrynklar inget)
    2019-02-08
    Jag köpte en fantastiskt fin mässduk
    2019-02-08
    Köpte 2 vepor i olika mått. Kundservicen var underbart där allting gick smidigt och enkelt. Vi fick även hjälp med mått och små saker vi inte visste om. Adressen vi angav hade problem med att ta emot paketet och vi fick då hjälp utan av Display Projekt att se till så att de kom fram. Veporna var annars i perfekt skick och kom fram som planerat tidsmässigt. Överlag mer än nöjd!
    2019-02-08
    Kanon bra service - snabb leverans och utmärkt kvalité. Rekommenderas verkligen!
    2019-01-31
    Behövde ett mässbord, jag var sent ute men fick det jag behövde trots tidpress.
  • Jessica J
    2019-01-30
    Vi köpte vepor att använda på vägg i monter samt en dubbeltryckt vepa att ha uppsatt i en foajé. Vi blev väldigt nöjda med båda. Bemötandet var fantastiskt. Vi hade ont om tid men med hjälp av Johan så lyckades vi hitta lösningar och få leverans i tid! Vilken fantastisk serviceanda!!! Vi är mycket nöjda!
  • Kapital Bygg Sverige
    2019-01-29
    Utmärkt och snabb service. Vi blev erbjudna en extra vepa utan kostnad p g a försening vid leverans. Detta uppskattades!
  • Fredrik P
    2019-01-29
    Jag köpte en flagga. Företaget tog fram ett förslag som var prisvärt och kom hyfsat snabbt. Trevligt bemötande.
  • Anna C
    Utmärkt bemötande och service. Bra produkt mässvägg. Bra rådgivning mm,
    2019-01-29
    Fick väldigt bra service! Mycket nöjd kund :)
    2019-01-29
    Ett PopUpbord för mässa. Bra bemött, kompetenta svar, bra levererat.
    2019-01-29
    Produkten motsvarade mina förväntningar.
    2019-01-29
    Snabb och hjälpsam service med toppresultat både för oss och slutkund!