Alla kategorier Billack Västra Götaland Göteborg Ditec Sisjön

Ditec Sisjön

August Barks Gata 13 C, 421 32 Göteborg — Visa karta

Välkommen!
Ditec Sisjön gör det enkelt och tryggt för dig att skydda och vårda din bil genom att erbjuda hantverksmässiga behandlingar av hög kvalitet, professionell rådgivning och god service.

På våra fullserviceanläggning kan du få hjälp med:

Rekonditionering
Lackskyddsbehandling
Rostskyddsbehandling
Solfilm
Luktsanering
Reparation av Bucklor samt Lackskador

Vi har öppet Mån – Fre. 08 – 17

Om oss!
Utsedd till årets Ditec center 2012. Högsta kreditvärdighet enligt bisnode (AAA), Kollektivavtal med IF METALL, Auktoriserad Ditec Bilvårdscenter, Auktoriserad Swerost Rostskyddscenter, Auktoriserad/certifierad lackverkstad, Certifierad Solfilmsmontör (Solarguard), Certifierad inom avancerad fordons sanering, Certifierad Läderreparatör Miljögodkänd
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 32 kunder tycker om Ditec Sisjön

• Andreas P skrev om Ditec Sisjön
    Supernöjd. Fantastiskt bemötande, fina lokaler och strålande resultat. De gör det lilla extra för kunden. Rekomenderas varmt! Läs mer
  • Daniel K skrev om Ditec Sisjön
    Mer än nöjd! Ett varmt bemötande ifrån ägaren och ett helt klart utomordentligt utfört arbete på bilen! Ville att den skulle bli vår fräsch och fräschare kunde den inte blivit då bilen ser ut att va som ny efter behandlingen hos Ditec Sisjön! En familj vän har alltid valt att ta bilen hit och nu var det min tur att ge stället en chans. Rekommenderar Ditec Sisjön starkt. Läs mer
  • Alex P skrev om Ditec Sisjön
    Jag tycker dom är noggranna med bilen Läs mer
  • Mikael M skrev om Ditec Sisjön
    Kanonbra service o strålande resultat. Läs mer
  • Magnus L skrev om Ditec Sisjön
    Kanon killar. Supernöjd med deras jobb och schysst bemötande. Varmt rekommenderas. Läs mer
  • Örjan N skrev om Ditec Sisjön
    Bra utförd lackkonservering och trevlig personal. Läs mer
  • Mats K skrev om Ditec Sisjön
    Jag är väldigt nöjd och har blivit väl bemött. Det har inte varit några problem med tider och jobbet har varit till stor belåtenhet.
    Hälsningar Matsj Läs mer
  • Sergey D skrev om Ditec Sisjön
    Rekommenderas! Dem är trevliga och duktiga i sitt arbete! Läs mer
  • Peter B skrev om Ditec Sisjön
    Ni är kanon duktiga.
    Tack för hjälpen Läs mer
  • Roger P skrev om Ditec Sisjön
    Har gjort ditec behandling med mycket bra resultat, har bra personal Trevligt bemötande Läs mer
  • Peter S skrev om Ditec Sisjön
    Bra o snabb service
    Skönt att kunna låna bil
    Och grymt bra resultat på bilen lack
    Tack! Läs mer
  • Mikael A skrev om Ditec Sisjön
    Riktigt dålig finish!
    När bilen polerats så ett klister skydd som sitter vid bak dörren blivit sönder polerat vill inte poleraren ta sitt ansvar!! Plus riktigt dåligt bemötande när jag på pekat det.. Efter flera turer mellan hemmet och poler firman fick jag det ordnat.
    Aldrig mer ditec Sisjön!
    Dessutom hade inte nummer plåten blivit bort tagen vid poleringen vilket borde gjorts.. Skit rent ut sagt!! Läs mer
  • Niklas J skrev om Ditec Sisjön
    Bra service vid första besöket. Efter det har jag vid tre tillfällen försökt boka tid för att lägga ny film på bakrutan men det har alltid runnit ut i sanden. Läs mer
  • Tim H skrev om Ditec Sisjön
    Jag valde en keramisk lackbehandling, toning av rutor,textilbehandling av sätena, fälgbehandling.

Dom gjorde detta med bravur. Jag fick även lånebil under tiden. Så det var jätte bra, är jätte nöjd med resultatet. Rekommenderar alla att lämna deras bil till dom för att göra en behandling. Läs mer
  • Peter M skrev om Ditec Sisjön
    Mycket bra 👍🏼👍🏼👍🏼🚗🚗🚗🚗 UJO859 Läs mer
  • Ragnar L skrev om Ditec Sisjön
    Bra service och fint resultat på min lackförsegling. Även bra biltvätt. Läs mer
  • Daniel N skrev om Ditec Sisjön
    Bra personal med otroligt bra service. Har lackbehandlat alla mina bilar och det är värt varje krona. Lätt att spola ren, speciellt under vinter tid och skyddar även mot stenskott. Rekomenderar även textil behandling, speciellt om du har barn. /Daniel. Läs mer
  • Jan J skrev om Ditec Sisjön
    Bilen blev väldigt fin och är nu lättare att hålla ren Läs mer
  • Håkan N skrev om Ditec Sisjön
    Väldigt bra mottagande och arbete utfört Läs mer
  • Johnny M skrev om Ditec Sisjön
    Hej vill tacka för vänligt bemötande och ett blänkande resultat. Läs mer
  • Anders B skrev om Ditec Sisjön
    Ditec fick min gamla Opel att gå från ett uselt utseende in-och utvändigt till att se ut som ny. Den bästa effekten är dock att det består. Bilen är lätt att hålla ren utvändigt och invändigt är den behandlad med en smutsavvisande beläggning som gör att barnens kletande är en enkel historia att torka upp. Läs mer
  • Helene L skrev om Ditec Sisjön
    Lika blank och fin efter 1 år precis som ny Läs mer
  • Freddy L skrev om Ditec Sisjön
    Hade varit lämpligt om ens namn var rättstavat om ni vill ha en bra rekommendation. Men ditec gjorde sitt jobb bra. Mycket nöjd! Läs mer
  • Madeleiena R skrev om Ditec Sisjön
    Rekommenderas varmt!
    Service över förväntan hela vägen, även efter behandlingen. Tips råd och hjälp känns tryggt och ges generöst. Man blir vänligt bemött och omhändertagen på ett mycket seriöst sätt.
    Unna dig och din bil detta.

Madeleine
    Mycket nöjd kund! Läs mer
  • Martin E skrev om Ditec Sisjön
    Gjorde ett bra jobb med lacken, fyllde stenskott. Grattis lånebil ett plus! Läs mer
  • Karl M skrev om Ditec Sisjön
    Trevligt bemötande, bra arbete. Läs mer
  • Johan H skrev om Ditec Sisjön
    Resultatet blev jättebra och gratis lånebil under tiden. Läs mer
  • Sven L skrev om Ditec Sisjön
    Jag är väldigt nöjd med både servicen och arbetet med att polera upp glansen på min bil. Läs mer
  • Bjorn N skrev om Ditec Sisjön
    Bra utfört jobb mycket nöjd...... Läs mer
  • Kurt T skrev om Ditec Sisjön
    Jag är mycket nöjd med resultat av lackbehandlingen och den invändiga reconditioneringen . Bilen känns som ny ! Jag kan verkligen rekommrndera företaget . Läs mer
  • Bengt R skrev om Ditec Sisjön
    Kan rekommendera BVT som en pålitlig och kompetent leverantör av tjänster inom bilvårdsområdet.
    /Bengt Rydberg Läs mer
    Representant för BVT Recond V:A gillar detta
  • Leila B skrev om Ditec Sisjön
    Jag vill bara ge Ditec i Sisjön ett utomordentligt superbra omdöme. Jag lämnade in min Volvo S40 -07 i går för lackkonservering och detta ett tag efter att en volvo verkstad lackerat om den. Jag hämtade min bil i dag, min bil var som ny, den var i toppskick både in- och utvändigt! Min bil fick i och med Ditecs noggranna arbete nytt liv. Jag rekommenderar varmt Ditec i Sisjön, aldrig att jag vänder mig till någon annan firma. Tack för ett professionellt och vänligt bemötande samt för ett utomordentligt exemplariskt arbete! Jag är en återkommande kund och jag kommer att tipsa familj, vänner och bekanta att anlita er! Läs mer

Bästa billackerarna i Göteborg:

Rollsbovägen 48, 44240, KUNGÄLV