Alla kategorier Övrigt Stockholms län Upplands-Bro Dj Ohm Music Service

Dj Ohm Music Service

Trombonstigen 9, 196 37 Kungsängen — Visa karta

Dj ohm music service är företaget som hjälper dig med ljud ljus och Dj.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM

Babocarr S skrev om Dj Ohm Music Service
    Bra service sjukt bra priser och schysta produkter!! 5/5
  • Måns V
    Måns V skrev om Dj Ohm Music Service
    Vårt problem: Behövde bra ljudanläggning blixtakut till krogen!!
    Lösningen: Super snabb och bra service av Dj Ohm :-) De räddade kvällens spelning!
    Bara att rekommendera :-)
    Skeppskattens Hamnkrog ger 5 svansar av 5 möjliga!!
  • Liniz I
    Liniz I skrev om Dj Ohm Music Service
    Vi gillade verkligen Thomas inställning att det mesta går att ordna, utan att släppa det.
    Han verkar gilla att safea upp före, och på riktigt ha en plan B redo, vilket gjorde att vi kände oss trygga.
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    Vi kan varmt rekommendera DJ Ohm om man vill ha rätt person på plats till sitt event!
  • Lena R
    Lena R skrev om Dj Ohm Music Service
    Jag ville ha mina VHS band överförda till DVD, fick då tips från en vän att Thomas kan nog fixa detta.
    Jag hörde mig för med honom,jag fick då ett otroligt trevligt bemötande,att detta skulle han fixa.
    Det gjorde han med ett mycket fint resultat, billig, snabb leverans.
    Jag kommer varmt rekommendera Thomas tjänster till vänner & bekanta - var så säker ! :-)
  • Tekin S
    Tekin S skrev om Dj Ohm Music Service
    Snabb leverans, bra service, trevlig bemötande. Det finns inget att klaga på, rekommenderar starkt.
  • Fredrick N
    Fredrick N skrev om Dj Ohm Music Service
    Riktigt nöjd, snabb bra och sköter allt!
    rekommenderas starkt
  • Ludde L
    Ludde L skrev om Dj Ohm Music Service
    Allt gick kanon med hyrningen, bra personlig service o billigt...ludde
  • Kristoffer Ö
    Kristoffer Ö skrev om Dj Ohm Music Service
    Snabb, personlig och bra service. Högtalare till studenten? Visst. Bra pris? Visst. God kontakt med kunden? Visst.

Riktigt trevligt, alltså!
  • Jennifer F
    Jennifer F skrev om Dj Ohm Music Service
    Jag anlitade Dj Ohm till min dotters 10årskalas. Både ljud och ljus var fantastiskt så det blev ett riktigt "discokalas"! Dj Ohm/Thomas hade väldigt god hand med alla barn, de var såååå nöjda då de gick hem. (De gick nog raka vägen hem till föräldrarna och bad om ett eget discokalas) :-)
  • Agneta T
    Agneta T skrev om Dj Ohm Music Service
    Jag kan verkligen rekommendera DJ Ohm Music Service. Vi hade en 40 års fest för 50 personer. Vi hyrde både ljus och ljud av Dj Ohm Music Service. Servicen var utmärkt. Thomas, som äger företaget, gav mycket bra service och förklarade hur vi skulle koppla i hop utrustningen.Efter allt var i hopkopplad hade jag ytterligare frågor. Dj Ohm Mucic service gav oss bra tydliga svar och instruktioner via telefon. Servicen är hög och även vänligheten mot kunden. Jag rekommenderar DJ Ohm Music Service. Mina gäster var mycket imponerade av ljuset och ljudet och tyckte att det höjde stämningen på festen rejält!! Om ni vill ha riktigt bra ljus och ljud till en fest, hyr av Dj Ohm Music Service!!
    Thomas E gillar detta
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Dj Ohm Music Service
    Vi anlitade Dj Ohm till vårt bröllop. Bokade så att Dj Ohm monterade upp och ner, det gick jätte smidigt. Vi hade musik både inne och ute samt microfoner till talen. Dj Ohm var verkligen tillmötesgående till våra önskemål. Vill ni ha musik till fest m m så kan vi verkligen rekomendera Dj Ohm.
    Lisa & Mats
  • Kristian H
    Kristian H skrev om Dj Ohm Music Service
    Vi hyrde musikutrustning av Dj Ohm till vårt bröllop för att få bra tryck på dansgolvet, vilket den verkligen levererade. Musikutrustningen var enkel att sätta ihop även för en som inte använt liknande utrustning tidigare och den förhöjde verkligen festens stämning. Utrustningen gav ett mycket bra ljud och vår DJ var väldigt nöjd med den. Dj Ohm var väldigt tillmötesgående både när vi hämtade utrustningen och när vi lämnade den och var även tillgänglig för råd via telefon när i satte ihop utrustningen, en minst sagt fantastisk service. DJ Ohms flexibilitet, servicekänsla och kvalitet till ett mycket bra pris gör att vi vill rekommendera honom till andra som söker musikutrustning till sin fest. Tveka inte, det är väl värt pengarna!
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Dj Ohm Music Service
    Dj Ohm Music service är precis vad det låter som ett företag som fixar allt som har med musik att göra. Till festen brölloppet födelsdagsfesten osv.
    Jag har i 15 år stått bakom skivspelarna och snurrat skivor, samt arrangerat olika event så som Discon Bröllopsfester, Firmafester. Skött tekniken vid Musikaler, teatrar och konserter mm.
    Dj Ohm music service är fokuserat på att ge personlig service och ge kunden de den vill ha.
    Företaget är stationerat i Stockholm och utför endast uppdrag i Stockholms län.
  • Agneta T
    Agneta T skrev om Dj Ohm Music Service
    Att hyra ljud och ljus av Dj Ohm Music Service är ett rent nöje!.
    Det är bra utrustning , fantastik service och Tomas som äger företaget har stor kunnighet och är mycket trevlig. Dj Ohm Music Service gick igenom hur vi skulle koppla ihop utrustningen när vi hämtade den. Minnet är kort så vi ringer upp och får lika bra service igen. Jag rekommenderar Dj Ohm Music Service starkt om ni ska hyra ljud eller ljus!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Dj Ohm Music Service
    Tack för att du hjälpte till vid vårt bröllop. Musik, mixer, högtalare och mikrofon, allt fungerade perfekt!

Kan varmt rekommendera Thomas / Dj Ohm Music Service

Trombonstigen 9, 196 37 Kungsängen