Djur i Balans

Djur i Balans

Välkommen till Djur i Balans!

På plats i Uppsala eller via hembesök undersöker och behandlar Legitimerad Sjukgymnast ditt djur. Våra djur är duktiga på att kommunicera men det är ändå inte alltid vi förstår dem. Låt därför oss på Djur i Balans berätta hur ditt djur mår.

Vi erbjuder behandling för alla djur. Allt från hund, katt och häst till mindre djur och fåglar. Hos oss hittar du behandlingar som vattentrask, vibrationsträning, kurser, föredrag till hund och katt, laserbehandling, löpbandsträning samt mycket mer. Varmt välkommen!

Läs vad 122 kunder tycker om Djur i Balans 2

• 2021-05-02
    Jag gick igenom ett nybesök och genomgång av rörelseapparatur på min hund och är supernöjd med bemötandet och behandling av både hund och ägare.
  • 2021-04-28
    Trevlig, kunnig och trygg personal som tar hand om hunden på ett fint sätt under behandling. Har fått svar på funderingar som dyker upp mellan besöken vilket är väldigt värdefullt.
    2021-04-01
    Jag fick en genomgång av min hund på 10 månader innan träningen ska dra igång på riktigt för henne. Jag är väldigt nöjd och Linn är trevlig och förklarar bra.
  • 2021-04-01
    Så underbart att göra friskvårskontroll. Min hund har svårt för främmande människor, men Linn har så bra bemötande att han stormtrivs med henne och har inga problem med hantering. Och så hade hon ju jättegott allergivänlig mat i fickan också:) Hon gör en ordentlig genomgång av hans kropp men det är alltid lugnt och mysigt. Bara en bonus att han dessutom var helt felfri!
  • 2021-04-01
    Toppenbra bemötande! Trevliga och verkar kunniga!
  • 2021-03-31
    Jag gjorde en friskvårdskontroll på min 1,5 åriga dalmatiner. Fick ett fantastiskt bemötande och den genomgång jag ville ha.
    2021-03-30
    Bokade tid för friskvård/träningsprogram för hunden.
    Blev väldigt bra bemött - avslappnad men professionell. Kunde läsa av hunden och hans hans humör.
    Upplevelsen vad mycket bra, skulle varmt rekommendera till andra hundägare iaf. Hon var väldigt noga och professionell i sin bemötande och bedömning!
  • 2021-03-30
    Jag tog min 6,5-åriga tävlingshund (skyddssporter) på en friskvårdskontroll inkl hemövningar - 50 min.
    Jag upplevde att Linn noggrant och sakligt kände igenom hela hunden och förklarade samtidigt för mig vad hon kände och såg. Övningarna vi fick med oss hem var väldigt väl avpassade för just vår situation och vardag så att de lätt kan genomföras och byggas vidare på.
    Linn känns oerhört kompetent, proffsig och trevlig, och kan förklara på ett bra sätt så att även jag förstår vad syftet med övningarna är för just min hund!
    Även övrig personal är duktiga, kanontrevliga och hjälpsamma, och jag rekommenderar varmt Djur i Balans till alla jag känner!
  • 2021-03-20
    Trevligt och proffsigt bemötande.
  • 2021-03-18
    Bästa stället
    Så profisonelt bemötande och omhändertagande. Jag litar helt och hållet på personal och kan lämna ifrån mig min hund utan att oroa min. Jag litar på deras kunskap till hundra prosent. TACK DJUR I BALANS.
    2021-03-18
    Friskvårdskontroll. Blev så trevligt bemött. Uppfattade personalen som väldigt kunniga. Jag återkommer väldigt gärna när jag behöver hjälp.
  • 2021-03-18
    Kunniga och trevliga, vi får jättebra hjälp!
    Rehab efter TPLO/korsbandsoperation.
    2021-03-18
    Den äldre hunden hade varit skadad o ville underhålla henne med bra stärkande övningar som jag fick hjälp med (genomgång av hunden och hemövningar) samt vattentrask för att stärka henne samt som friskvård under vintern.
    Valpen fick friskvårdsgenimgång samt lite roliga övningar för att bla träna bakbens kännedom. Personalen är mycket kunniga noggranna vänliga och bra med hundarna . Jag är mycket nöjd !
    2021-03-18
    Vi är supernöjda med vårt friskvårdsbesök och går hem med ny inspiration att fortsätta träna hemma!
    2021-01-31
    Fick en snabb återbudstid. Massage hos Linn. Noggrann och hanterar hunden bra.
    2021-01-29
    Blev fantastiskt bemött och hjälpt av pedagogisk, lyhörd och för att inte tala om otroligt kunnig personal som verkligen tog sig tid för mig och min hund.
  • 2021-01-26
    Vår hund har opererat sin ena höft då han blev påkörd innan jul vilket ledde till att den ena höften hoppade ur led.
    Djur i balans har överträffat våra förväntningar! Vår hund har på bara några veckor blivit betydligt bättre, han går & stödjer nu på sitt ben samt är betydligt gladare & piggare!
    Veterinärerna var tveksamma på att han skulle återhämta sig - men tack vare all hjälp av Linn så har vi återfått hoppet & en har nu en betydligt gladare vovve!
  • 2021-01-22
    Friskvårdskontroll.
    Kom in lite senare än uttalad tid. Hörde dom diskutera min hund när de läste beskrivningen jag skickat i förväg. När jag satt i väntrummet.

Kunnig personal, bra bemötande fick många bra tips.
    2021-01-22
    Supertrevligt bemötande av både mig och hund. Proffsigt som alltid!
    2021-01-22
    Jag och min hund har ganska nyligen börjat gå på rehabilitering hos djur i balans och har sedan första dagen fått ett fantastiskt bemötande! Linn känns otroligt kunnig och proffesionellt samtidigt som hon har en avslappad och behagligt arbetssätt. Vi är så himla nöjda att vi hittat hit!
  • 2021-01-22
    Proffsig behandling av vår hund som har början till diskbråck. Engagerad och trevlig personal.
  • 2021-01-17
    Trevligt bemötande, trevligt sätt med vår hund och känns verkligen som att de vet vad de gör på detta ställe😀
  • 2021-01-11
    Var orolig för min hund hade ont i ryggen.
    Han blev grundligt undersökt och Linn lyssnade noggrant på min information och upplevelser om det hela. Samt kom ihåg hunden och dess status, muskulatur etc sen sist. Imponerande.
    Levde absolut upp till mina förväntningar. Jag rekommenderar Linn Jägare till alla mina hundbekanta.
    Så väldigt bra!
    Trevlig, kunnig och respekterar mina erfarenheter som hundägare samt minns min hund och mig😊 sen sist.
    2021-01-11
    Företaget tog covid19 på fullaste allvar med upplysningar om vad som gällde. Det var rent och snyggt i besöksrummen och undersökningsrummen städades efter varje patient. Den som tog hand om Kokki var påläst om hennes problem. Hon hade god hand om hunden och verkade verkligen kapabel att ge oss de instruktioner som behövdes för hundens rehab. En positiv upplevelse att besöka företaget.
  • 2021-01-11
    Underbar personal och stort hjärta för djur och väldigt kunniga för att hjälpa djur på bästa sett
    2021-01-11
    Otroligt proffsig personal! Kunniga inom sitt yrke samt vänliga och välkomnande.
    2020-12-04
    Supermysig personal. Väl omhändertagna där jag o Sally❤️🐶🙏🌺👏🏻
  • 2020-12-04
    Bor inte i Uppsala men åker mer än gärna en timmes resa för att träffa Linn. Hon är toppen. Är supernöjd med mott besök. Tack!
    2020-12-03
    Alltid underbart bemötande av otroligt kunnig personal, ett par gånger på vattentrask och får både bra råd och en trevlig stund varje gång!
    Rekommenderar Djur i Balans starkt!
    2020-12-03
    Jag har varit på Djur i Balans både för rehabilitering och friskvård för mina tre hundar. Mycket nöjd med personalens kompens, behandlingens innehåll och bemötandet av både mig och hundarna. Individuell anpassning till varje hund, positiva metoder och mycket godis vilket gör att mina hundar trivs och har kul. Djur i Balans rekommenderas varmt av mig!
    2020-11-03
    Trevligt och proffsigt bemötande!
  • 2020-11-03
    Jag köpte tio rehabbesök efter en operation i hasleden hos en hund. Jag blev väldigt bra och personligt pemött där personalen visat ett stort engagemang i mig som kund och hundens rehabiliteringsprocess. Jag hade inte så höga förväntningar på hur rehaben skulle gå då min unghund blev väldigt uppstressad och glad i vattentrasken tidigare så att han bara lekte och hade svårt att gå i vattnen på grund av det. Men personalens kunskap och stöd gjorde så att vi har gjort stora framsteg och känner endast glädje av att gå på rehab.

Jag har ingenting negativt att säga om företaget, endast bra erfarenhet och upplevelse!
  • 2020-11-03
    Allt fungerade utmärkt! Bra bemötande och god hjälp av Linn med svar på våra funderingar.
  • 2020-11-01
    Kunnigt och proffsigt bemötande. Stor kännedomen om rasen samt mycket användbara tips att jobba vidare med.
  • 2020-10-25
    Remiss för rehabilitering. Mycket proffsigt första besök.
  • 2020-10-25
    Djur i balans har skapat en härlig miljö och ett trevligt välkomnande. Linn visade god kompetens och var väldigt duktig på att hantera vår Rottweiler. Vi fick svar på saker vi inte visste och hemövningar att ta hem. Jag skulle rekommendera alla hundägare att göra en friskvårdskontroll för att förebygga skador för vår bästa vän! Tack Linn!
    Stort tack Nicklas för dina fina recension, och vi är glada att ni är nöjda! Djur i Balans
  • 2020-10-25
    Kände igenom hunden noggrant och kom med förslag på hur vi ska träna. Det enda som saknas är att de skulle maila över ett träningsprogram. Sammantagit var det jättebra allt från bemötande till åtgärder
    Hej Viveca, Stort tack för din recension, det uppskattas verkligen! Hemövningarna kommer - vi ber om ursäkt för fördröjning, Mvh Linn Jägare Djur i Balans
  • 2020-10-23
    Otroligt trevlig personal med ett professionellt men änå personligt bemötande!
  • 2020-10-11
    Kunnig personal med bra utbud av artiklar till försäljning.
  • 2020-10-09
    Linn verkade riktigt proffsig och både intryck och upplevelse i butiken får 5+!
    2020-10-07
    Friskvårdskoll samt köpte balansben och kavalettikoner. Blev varmt och professionellt bemött. Oerhört bra service som kunde boka in en helg samt tog det i min hunds takt.
    2020-10-05
    Mycket trevliga å kunniga . Bruce tycker de e roligt att komma till tjejerna
  • 2020-09-25
    Fysioterapeutisk genomgång och planering av ländrygg/höftproblem på min Rhodesian Ridgeback.
    Fantastiskt bemötande av hund och husse, noggrann och pedagogisk undersökning.
  • 2020-09-24
    Rehabilitering efter operationen av diskbråck
    Toppen bemötande.
    Att få bra upplevelse för mig o våran hund .
    Mycket bra bemötande kunniga i det de gör med våran hund. Känner stort förtroende för företaget och känner mig trygg .
  • Lisa A
    skrev om Djur i Balans
    2020-09-24
    Jag har aldrig blivit så bra bemött och Siri älskar Linn ❣
  • 2020-09-23
    Mycket proffsigt! Skonsam å grundlig undersökning av nervskada i nacken. Bra övningar. Fantastiskt bra dokumentation!! Kola tyckte de hade supergott godis.
  • 2020-09-22
    Går på rehab med min ena hund, Linn har tagit emot oss på bästa sätt!
  • 2020-09-22
    Jag gjorde en hälsoundersökning av min hund som haft mycket besvär under sommaren. Jag fick många bra råd och tips efter genomgången och jag är jättenöjd.