Djur i Balans

Djur i Balans

Ring 073-540 97 40 www.djuribalans.com

Välkommen till Djur i Balans! På plats i Uppsala eller via hembesök undersöker och behandlar Legitimerad Sjukgymnast ditt djur. Våra djur är duktiga på att kommunicera men det är ändå inte alltid vi förstår dem. Låt därför oss på Djur i Balans berätta hur ditt djur mår. Vi erbjuder behandling för alla djur. Allt från hund,...

188 omdömen om Djur i Balans

Marie D
Skrev om Djur i Balans

Djur i balans är ett väldigt tillmötesgående företag. De har lyssnat på mig som djurägare o tagit hänsyn till en väldigt osäker o rädd hund. Jag hade förväntningar att de skulle behandla min hund såsom vi människor blir behandlade när vi går fysioterapeut. O det har de verkligen gjort . Kunniga på det de gör o väldigt tydliga me att förklara varje steg eller behandling. Jag är riktigt nöjd med hela upplevelsen hur de har behandlat min hund under laserbehandling o vattentrask. Bra o enkla hemmaövningar.

Anna H
Skrev om Djur i Balans

Vid första besöket kändes det som att jag inte fick svar på mina frågor vilket kan skapa ett oprofessionellt intryck. Jag kan förstå om man inte vet svaret på allt man frågar men jag personligen tycker att man säger ” jag kan tyvärr inte svara på det men jag tar reda på det och återkommer till dig”

Svar från Djur i Balans

Tack för din recension, vi tar till oss detta och kommer ta in detta i åtanke. mvh Linn VD

Annica B
Skrev om Djur i Balans

Vi blev väldigt bra bemötta. Vi träffade Emma som var väldigt trevlig och vi kände att hon verkligen brydde sig om våran katt. Det var vårat första besök på Djur i Balans och eftersom katten behöver fortsatt Rehab så återkommer vi naturligtvis till Djur i Balans. Det var bra att de var tydliga med att vi skulle ta med GOTT godis till katten. Det blev lite lättare att göra övningarna och undersökningen då. Vi är mycket nöjda med Djur i Balans ⭐⭐⭐⭐⭐

Tove V

Trevligt och fint bemötande! Mycket kompetenta! 🌻

Åke G
Skrev om Djur i Balans

1:a gången jag varit där, tycker att Sara verkar veta vad hon pratar om. Trevligt bemötande, lätt att hitta dit

Gunnel L
Skrev om Djur i Balans

Fantastiskt bemötande av kunnig terapeut. Har en Golden retriever som får hjälp med rehabilitering efter operation av patella luxation. Vi har fått utförlig beskrivning av hemmaövningar och gör vattentrask en ggr/ vecka på kliniken. Positiv upplevelse för både mig och min hund.

Karin T
Skrev om Djur i Balans

Bra och konstruktivt möte och genomgång av hunden samt ett bra upplägg av rehabövningar

Birgitta W
Skrev om Djur i Balans

Trevlig och kunnig personal. Hjälp med träning muskelbristning. Laser behandling.

Carina G
Skrev om Djur i Balans

Trevlig o kunnig. Rehabilitering för hund. Gjorde bra o rätt bedömning samt hjälpte till att få kontakt med en ortoped för hund. Är väldigt nöjd

Alice Å
Skrev om Djur i Balans

Trevliga och professionella! Jag är mycket nöjd med mitt besök. Pedagogisk personal som tydligt förklarade hur rehab-övningarna skulle utföras. Kan starkt rekommendera!

Anneli G
Skrev om Djur i Balans

Blev väl bemött av personal, likaså hunden. Hon är väldigt misstänksam för nya saker. Allis har problem för sin vänstra höft som visar artros likaså ryggraden. Vi gick igenom övningar som ska stärka henne. Fick bra hemövningar som vi tränar på. Kommer att ha en återkoppling lite längre fram. Synd att inte företaget är direktkopplat till mitt försäkringsbolag Sveland då hunden har fått remiss från veterinär. Som sagt väldigt nöjd.

Svar från Djur i Balans

Hej! vad härligt att du är nöjd! Har du erhållit en remiss från din veterinär bör ditt försäkringsbolag titta på remiss, kvitto för rehabilitering hos oss och därefter besluta om de ersätter rehabiltering vilket de flesta gör.

Moa M
Skrev om Djur i Balans

Alltid blivit bra bemött och alltid trevliga och hjälpsamma! Går på rehab med min hund där och är väldigt väldigt nöjd

Therése S
Skrev om Djur i Balans

Sara var väldigt engagerad och noggrann. Vi fick med oss bra övningar att göra hemma med vår katt.

Helena F
Skrev om Djur i Balans

Vi har fått proffesionellt bemötande och känner oss trygga.

Gunilla S
Skrev om Djur i Balans

Mycket bra bemötande, inte minst andra gången när jag inte följt råden från första mötet, Vi behövde träning för liten pudel som inte använder ett bakben tillräckligt, efter korsbandsruptur.

Ira H
Skrev om Djur i Balans

Trevligt och professionellt bemötande. Positivt möte. Tryggt. Rehab efter korsband operation.

Annelie L
Skrev om Djur i Balans

Professionellt bemötande. Hunden genomgången och förslag till övningar som vi kunde göra hemma initialt.

Elin H
Skrev om Djur i Balans

Professionell och kompetent sjukgymnast som har fått mitt fulla förtroende att hjälpa mig och min hund med rehab efter korsbandsoperation.

Sara R
Skrev om Djur i Balans

Väldigt trevligt och professionellt bemötande och handlande av personalen på plats!

Paula K
Skrev om Djur i Balans

Jätte trevlig tjej som förklara jätte om Cinders problematik och vad vi kan göra för att stärka honom. Bra genomgång på massage övningar och man kände sig bekväm att ställa frågor. Ser redan fram emot nästa besök, katten gör nog det med men inte när han får reda på att vi ska testa vattentrask

Samira H

Bra mötande. Utmärkt personal

Pia R
Skrev om Djur i Balans

Bra vägar f a hjälpa min hund som jag själv kan använda

Andrea O
Skrev om Djur i Balans

Bra bemötande, tyvärr behövde min hund mer hjälp av veterinär så fick avvakta med hundens behandling hos Djur i Balans.

Ingrid W
Skrev om Djur i Balans

Trevligt och kunnigt bemötande, noggrann genomgång och bra övningar för hunden.

Emelie J
Skrev om Djur i Balans

Jätte bra och trevlig personal!

Marie V
Skrev om Djur i Balans

Vi fick ett väldigt bra bemötande hos Djur i Balans. Sara gav ett bra intryck på mig och jag upplever henne som mycket kompetent. Hon gav oss bra övningar att ta med oss för att jobba med fram till nästa besök. Inte minst så betydde det väldigt mycket att hon fick så bra kontakt med våran Nova.

Dennis K
Skrev om Djur i Balans

Bra och proffsigt bemötande, trevlig personal

Katarina L
Skrev om Djur i Balans

Väldigt trevligt bemötande. Kunnig och proffsig personal. Rehab av hund.

Marie E
Skrev om Djur i Balans

Det va en upplevelse att vara där,man fokuserar sig på kunden,man är lyhörd,man svarar på frågorna kunden har.rekommenderar att man går dit.och sen väldigt trevlig,artig personal.

Julia V
Skrev om Djur i Balans

- fick ett professionellt och välkomnande bemötande med en känsla av att VI samarbetar och löser hundens problem - förväntningarna jag hade innan besöket blev uppfyllda, jag fick ut precis det jag ville - även ett bra tänk kring att djuret ska känna sig så bekvämt som möjligt, och se besöket som en positiv upplevelse

Bengt-ivar F
Skrev om Djur i Balans

Bra och proffsigt bemötande. Rehab av min hund är ju lite nytt så jag vet ju inte riktigt vad jag förväntade mig, men jag tycker det är toppen att ge Billy rehanb hos Djur i Balans,

Lotta C
Skrev om Djur i Balans

Rehab för labrador startmöte, proffsigt och trevligt

Catrine D
Skrev om Djur i Balans

Trevlig, lyssnar, tålmodig, lugnt. Exakt det som behövs när det gäller min hund. Har bara varit där en gång. Detta betyg är den gången. Ska tillbaka nästa månad och hoppas på samma bemötande igen.

Rebecca S
Skrev om Djur i Balans

Jag blev bra bemött och kände att personalen hade en god kompetens!

Cecilia B
Skrev om Djur i Balans

Vi fick ett väldigt bra bemötande och många tips och råd för våran katt med ryggproblem.

Anna L
Skrev om Djur i Balans

bra bemötande av kunnig personal. vattentraskar 1 g/vecka o det är bra. Bra med påminnelse via SMS

Lasse S
Skrev om Djur i Balans

Gott bemötande och kunnig personal. Hoppas på bra resultat efter genomförd rehab.

Fredrika T
Skrev om Djur i Balans

Proffsigt bemötande och engagerad personal som tog så väl hand om min älskade hund.

Sara H
Skrev om Djur i Balans

Fått ett väldigt bra bemötande, hade inte några större förväntningar så därför så är jag glatt överraskad. Efter en grundlig genomgång så fick jag ett träningsprogram som jag kan göra å sen blev jag rekommenderad vattentrask så det gör vi nu. Oavsett om det inte blir bra med enbart träning å övningar så har vi iallafall tränat upp oss så vi har bra förutsättningar att klara operation på bästa sätt. Kommer absolut rekommendera djur i balans till vänner å bekanta 😃.

Sara K
Skrev om Djur i Balans

Trevliga, kunniga och kompetenta.

Karin R
Skrev om Djur i Balans

Jag och min hund blev väldigt väl bemötta. Fysioterapeuten visade på stort kunnande och professionalitet och beskrev på ett tydligt och lättförståelig sätt vad hon upptäckte när hon undersökte min hund. Hon gav även handfasta råd och tips på hur jag själv kunde hjälpa till med massage och annat för att bidra till läkandet av den ryggsmärta som min hund har. Fick även detta beskrivet skriftligt några dagar efter besöket, vilket var till stor hjälp. Mycket fina och inbjudande lokaler var det också. Mvh Karin Ramhöj

Jens B
Skrev om Djur i Balans

Rehab med en korsbandsskadad Lagotto. Mycket kunnig och trevlig personal. Rekommenderar ”Djur i Balans”, 5/5.

Maud P
Skrev om Djur i Balans

Fint bemötande. Levde upp t förväntningarna. Rehab hund.

Ulrika A
Skrev om Djur i Balans

Bra tips på övningar Trevligt mottagande av djuret

Anette N
Skrev om Djur i Balans

En väldigt förstående och trevlig personal som jag fick på mitt besök, som förklarade sakligt, till mig som matte. Tog det lugnt och bra med hunden. Var där för lite info hur jag kan ta hand om min hund på bästa sätt så han håller länge. Köpte en genomgång av hunden och veta var han på kroppen har problem och smärta.

Kerstin O
Skrev om Djur i Balans

Bemött med kunskap. tar sig tid att förklara. min hund tycker om att gå dit. får tips på egen träning. min hund gillar att gå dit.

Gwynedd F
Skrev om Djur i Balans

Proffsigt bemötande med handfasta knep om hur vi ska få vår stela katt att må bättre.

Sophie O
Skrev om Djur i Balans

Trevligt bemötande. Kunnig, professionell, seriös personal med hunden i centrum. Noga med att ta reda på fakta om djuret, inget slarv, individanpassat bemötande. Mycket bra helhetsupplevelse.

Siv Agneta N
Skrev om Djur i Balans

Kunnigt och bra bemötande. Rekommenderas.

Nina D
Skrev om Djur i Balans

På Djur i Balans blir man alltid väl emottagen, personalen är trevlig och kunnig. Rekommenderas varmt.