Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Djurakuten i Stor-Stockholm AB

Djurakuten i Stor-Stockholm AB

Kungstensgatan 58, 113 29 Stockholm — Visa karta

Djurakuten ger Stockholms husdjur tillgång till akut och allmän sjukvård. I centralt läge i Vasastan har vi samlat veterinärer, specialister och djursjukvårdare med hög kompetens och lång erfarenhet.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 9 kunder tycker om Djurakuten i Stor-Stockholm AB

• Sara M
    Sara M skrev om Djurakuten i Stor-Stockholm AB
    Har överlag alltid varit väldigt nöjd med Djurakuten. Något dyrt jämfört med andra kliniker jag varit på vilket gör att betyget sänks en aning.
  • joel s
    joel s skrev om Djurakuten i Stor-Stockholm AB
    Väldigt bra djurklinik! Den bästa (och enda) jag varit på! Vår lilla kisse har fått bra behandling alla gånger, även om vi vid senaste tillfället fick på tok för diffusa svar från en manlig veterinär. Svaren lyckades vi dock reda ut själva. Tack Google!
  • Joanna R
    Joanna R skrev om Djurakuten i Stor-Stockholm AB
    Har man en kliande hund ska man gå hit! Efter år av besök oss en mäng olika kliniker kom vi till hudspecialister som visste vad dom gjorde, så trevliga och proffsiga både sköterskorna och veterinärerna. Om det inte varit för dom hade inte vår lilla jycke kunnat leva vidare. På djurakuten fick vi reda på att det var en allergi som legat bakom problemen hela tiden och kunde få rätt behandling. Och dom förklara så noga hur allt hängde i hopp .

Kliar hunden så gå till djurakutens hudmottagning!!
    Nikke L gillar detta
  • Molly B
    Molly B skrev om Djurakuten i Stor-Stockholm AB
    Jag e mycket nöjd med DjurAkuten, alltid vänligt o proffsigt bemötande. Personalen verkar mycket kunnig, o har bra hand med både djur o deras ägare,bra sortiment på alltifrån leksaker till djurvård o djurfoder.
  • Anna O
    Anna O skrev om Djurakuten i Stor-Stockholm AB
    BÄST!! Vänliga, kunniga, älskas även av mina vovvar! ! !
  • li e
    li e skrev om Djurakuten i Stor-Stockholm AB
    Jag har 2 hundar & 2 katter- äldsta tiken är 16 år =) Jag har alltid varit extremt nöjd med djurakuten som har världens bäste Veterinär anknuten. Anders Granström räddade livet på min lilla Lotta när ingen annan visste vad som var fel & hon höll på att dö ifrån oss- Jag går inte till någon annan =)
    Tack Anders & alla snälla syrror =)
  • Jeanette R
    Jeanette R skrev om Djurakuten i Stor-Stockholm AB
    Kompetens och bra omsorg beskriver DjurAkuten. Dessutom har de Nordens skickligaste hudspecialist. Rekommenderas!

Enda minustecknet är den manlige veterinär de hyr in några gånger i månaden för att köra ultraljudsmaskinen, han hade inte ett bra kundbemötande utan var kylig och överlägsen även när han meddelade mig att min hund har en obotlig sjukdom, dessutom rakade han bort alldeles för mycket av pälsen, t.o.m. upp en bit på ryggen, när han bara behövde ta på magen och en liten bit på sidan. Så behöver ni ta ultraljud ska ni inte gå till DjurAkuten. I övrigt är de jättebra.
  • Ronny M
    Ronny M skrev om Djurakuten i Stor-Stockholm AB
    När Nelson hade åkt på panostit, blev vi av sambons kollega (Labradoruppfödare)rekommenderade att söka upp specialist hos Djurakuten. Sagt och gjort, det tog inte lång tid för denne specialist att ställa diagnos och åtgärder. Förklaring till hur åkomman uppstått, varför och hur vi skulle få bukt med det hela lades fram pedagogiskt vi behövde inte fråga två gånger för att förstå.
    Det var heller inget strul med fösäkringsprocedurer, Nelsons panostit åtgärdades lika lätt om inte lättare än ett oljebyte på bilen.

TACK DJURAKUTEN!
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Djurakuten i Stor-Stockholm AB
    Har varit där några gånger akut med mina katter och tycker att de är engagerade, lyhörda och seriösa. De tar saker och ting på allvar känns det som. Det är dock många som arbetar där i olika skift och ett par personer som arbetar där skulle jag nog helst slippa träffa igen.

Kungstensgatan 58, 113 29 Stockholm