Djurens Rätt

Gamla Huddingevägen, 125 42 Älvsjö — Visa karta

Djurens Rätt är en partipolitiskt obunden ideell djurrättsorganisation. Med omkring 36 000 medlemmar utgör förbundet Sveriges största djurrättsorganisation. Djurens Rätt arbetar med lagliga metoder för ett samhälle som inte förtrycker djur.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 12 kunder tycker om Djurens Rätt

• Josephine H
    Josephine H skrev om Djurens Rätt
    varför är inte alla med? Älskar denna orginistation! Mer sånt här till SVERIGE!!
  • Representant för Djurens Rätt
    Representant för Djurens Rätt skrev om Djurens Rätt
  • Anna J
    Anna J skrev om Djurens Rätt
    Fantastisk organisation!
  • Hannah
    Hannah skrev om Djurens Rätt
    Sveriges bästa organisation som växt himla mycket, och bara fortsätter. 125 år på nacken säger väl också rätt mycket, dessutom känne de allra flesta till de, i alla möjliga generationer. Visar den verkliga sanningen om djurens situation, och är samtidigt inspererande. Kanoners!
  • Robert J
    Robert J skrev om Djurens Rätt
    Allt som man kan göra för djuren bör man göra.
    Sedan jag blev medlem i Djurens Rätt så har jag slutat att äta de flesta sorters kött och börjat gå mer på de vegetariska rätternas väg.

Alla som kan bör dra sitt strå till stacken.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Djurens Rätt
    Djurens Rätt är kanske Sveriges bästa organisation. Genom medlemskap i Djurens Rätt stödjer man arbetet för ett trevligare, mer humant och medvetet förhållningssätt gentemot djur, miljö och omgivning. Ni som jobbar ideellt i djurens namn skall ha all heder!
  • Linda W
    Linda W skrev om Djurens Rätt
    Viktig organisation som kämpar för de som ingen röst har.
  • jenny h
    jenny h skrev om Djurens Rätt
    Djurens Rätt är Sveriges största djurrättsorganisation med omkring 36 000 medlemmar. En organisation som funnits sedan 1882 och en viktig aktör i dagens Sverige.

Underbar organisation som jag verkligen rekomendera. Djuren far mycket illa idag i livsmedelsindustrin, underhållningsbranchen eller djurförsök.

Djurens Rätt tillhandehåller GRATIS information om djurens situation och visar också HUR man kan påverka.

De har 90-konto och är seriösa i sitt arbete för djuren. Alla är välkomna som medlemmar.
    Tack för ert arbete Djurens Rätt!
  • Lise-Lott  A
    Lise-Lott A skrev om Djurens Rätt
    Sveriges viktigaste organisation för alla miljarder utsatta djur på land, i vatten och i luften.
  • Anna A
    Anna A skrev om Djurens Rätt
    strålande arbete för alla djurs rättigheter. bra informationsmaterial men önskar med recept utan krångliga ingredienser.
  • Anna G
    Anna G skrev om Djurens Rätt
    Superorganisation med en klar vision som de arbetar för.
  • Tekla A
    Tekla A skrev om Djurens Rätt
    Vad säger man om en förenign som verkat i mer än hundratjugofem år i djurens tjänst. All heder åt alla aktiva inom Djurens rätt, ni gör ett superviktigt arbete. Oftast helt ideellt och i det tysta. Ni har mitt stöd!

Gamla Huddingevägen, 125 42 Älvsjö