Djurgården Entreprenad

Djurgården Entreprenad

djurgarn.se

Vi på Djurgården Entreprenad erbjuder takläggningstjänster i Stockholm! Djurgården Entreprenad har god erfarenhet och kunskap inom takläggning. Vi utför tjänster i Stockholm med fokus på att slutresultatet är säkert, hållbart och fint. Vi är måna om att våra kunder får den personliga service de önskar och att de är nöjda med...

4 omdömen om Djurgården Entreprenad

Sedan starten hos Reco 2024

Annita H
Skrev om Djurgården Entreprenad

Det kändes säkert att anlita Djurgården Entreprenad. De var alltid tillgängliga när jag hade frågor. Nu har jag ett snyggt, nytt papptak

Bo H
Skrev om Djurgården Entreprenad

Blev mycket trevligt och professionell bemött. Jag beställde målning av husgavlar, vindskivor och runt alla fönster. Arbetet utfördes på utlovad. Jag är mycket nöjd med resultatet. Jag kan varm rekommenderar Djurgårdens Entreprenad.

Mariana S
Skrev om Djurgården Entreprenad

Mycket professionell sakkunskap och trevligt bemötande genom hela takrenoveringen från första mötet till slutlig inspektion. Min förväntan på högsta kvalitet på arbete blev uppfylld. Lyhörda för mina krav och synpunkter. Blev mycket nöjd med slutresultatet. Kan ge mina allra bästa rekommendationer..

Christine Å
Skrev om Djurgården Entreprenad

Fick noggrann information om vilka de var. Genomgång av tak + vind med bilder och video. Snabb leverans av materiel. Kunniga och effektiva medarbetare som visste va de höll på med, städade upp efter sig efter varje pass. Mycket nöjd.