Alla kategorier Övrigt Uppsala Uppsala DjurMaxi

DjurMaxi

Box 650, 801 27 Gävle — Visa karta

DjurMaxi - Webbhandel för alla djurvänner.
Box 6088, 17106, Solna
Mälarvikens Tak & Bygg
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 17 kunder tycker om DjurMaxi

• David M
    David M skrev om DjurMaxi
    skrattretande dåliga, oerhört långsamma, och på ett tillfälle nu bekräftade de inte ens ordern, tog bara pengarna
  • Sandra S
    Sandra S skrev om DjurMaxi
    Vill rekommendera Djurmaxi för alla som vill handla billiga djursaker. Handlar alltid hos djurmaxi. Super nöjd!
  • Emelie J
    Emelie J skrev om DjurMaxi
    Står 3-7 dagar leveranstid fortfarande på hemsidan, men har väntat snart 3 månader. Köp inte från djurmaxi!
  • lars C
    lars C skrev om DjurMaxi
    Skulle tyvärr undersökt företaget innan köp,
    Varning köp inget från denna webb butik, går inte få kontakt, långa leveranser och har inte varor i lager.
  • Tuija V
    Tuija V skrev om DjurMaxi
    Jag inser att desto fler inlägg jag hittar om detta bluff-företag, att det verkligen är ett bluff-företag.

Jag gjorde en beställning och betalning i lördags (27/9-2014). Jag började läsa om företaget måndag 29/9-2014 och inser att det är väldigt många som är missnöjda.

Jag kommer att göra polisanmälan mot företaget om dom inte betalar åter mina pengar inom dom närmaste dagarna.

Här finns lite mer information om bluff-företaget: http://www.hitta.se/trionet+postorder/g%C3%A4vle/zSWsC4nbko
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om DjurMaxi
    Super nöjd! Köpte kattlucka hos dem till jättebra pris. Nu kan Sigge springa fritt ut och in. Alla glada :)
  • TommyViking S
    TommyViking S skrev om DjurMaxi
    När jag läser era Komentarer blir Jag otroligt skärrad.
    Köpte en kattställning för över 1000 kronor och jag bara väntar.Den är betald och allt.
  • Anna W
    Anna W skrev om DjurMaxi
    Ohederligt blufföretag! Förbetalade dumt nog min beställning, men efter tio veckor har jag inte fått allt i den. Kundtjänst (?) svarar inte på mail och inget telefonnummer uppges.
  • Alexander B
    Alexander B skrev om DjurMaxi
    Varning. Deta är en bluff firma. Väntar fortfarande på mina produkter tre veckor senare inga svar på mail, eller så. Man kan inte nå dom på något set,. Har nu polis anmält dena firma. Oseriöst. Märker att det är flera som är. Missnöjda. Bör polis anmälas så att inte flera blir blåsta
  • Margareta G
    Margareta G skrev om DjurMaxi
    Varning för detta skumma företag! Beställde vara 25/4, men har inte fått den i dag 9/5, trots att leveranstiden var 3-7 dagar. Pengarna drog de från mitt konto direkt. Har mailat dom 2 ggr, men får inget svar. Firman har inget telefonnummer man kan nå dem på, bara telesvar. Verkligen oseriösa!!! Borde få betyg 0, men tyvärr är 1 det lägsta men kan ge.
  • Anette L
    Anette L skrev om DjurMaxi
    Jättedåligt. Försökt få kontakt, inget tel.nummer går inte att maila eftersom de har en s.k. valideingskod som är omöjlig att ta sig igenom. Har behov av att sända en retur men inte fått någon medföljande returetikett! Varning för problem om ni köper från detta företag.
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om DjurMaxi
    skandal att att jag inte fått min varor
    beställde 9/3. aldrig mer detta företag.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om DjurMaxi
    Skandal!
    För en retur på 269 kr tar de 250 i returavgift?? Står inget på deras hemsida om en sådan returpolicy!
    Har aldrig upplevt något liknande vid någon onlinehandeln!!
  • Wladimir N
    Wladimir N skrev om DjurMaxi
    Leverans tiden är sjukt dålig, dessutom kräver dom pengar för en vara som jag avbeställde och aldrig fick hem, det var sista gången jag beställer någon från djurmaxi!!!
    Deras kundservice är bland det sämsta jag har har upplevt
  • Marie N
    Marie N skrev om DjurMaxi
    Lååååååång leveranstid tyvärr.
  • Eva
    Eva skrev om DjurMaxi
    Sämsta skiten! Kundservice är lotteri om de ens svarar på något av dina mail! Eller om en vara ens blir vägskickad. Liknar mer bluff än något annat. Tog mig flera veckor för att häva ett köp då varor uteblev. Ligger nu med bevakning för att skicka till ARN för jag väntar återbetalning av mina pengar som jag inte sett rökan av än! Och jag kommer heller aldrig ge mig förs jag får tillbaka dem heller. DjurMaxi = stor varning på alla sätt!!
  • Anders
    Anders skrev om DjurMaxi
    Tog extremt lång tid mellan beställning och leverans. Skickade därför flera förfrågningar per mejl, men de besvärade sig inte att svara. När produkterna väl anlände så var det restnoteringar. Jag mejlade då och frågade om när de skulle levereras. Självklart inget svar denna gång heller, men efter en vecka fick jag ett mejl att produkten utgått. Eftersom en del av det som redan levererats var insatser till den restade produkten blev även dessa värdelösa. Mejlade dem och fick svaret att jag måste fylla i deras formulär på webben. Nu har jag gjort det, men är ytterst tveksam till att jag någonsin kommer att få se mina pengar. Med tanke på deras service så finns de nog inte så länge till...

Box 650, 801 27 Gävle