DMC Flytt & Logistik

DMC Flytt & Logistik

www.dmcflytt.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till DMC Flytt & Logistik! Med ett flertal flyttjänster med fokus på kvalitet erbjuder vi dig som privatperson eller företag en effektiv och okomplicerad flytt. För oss är transparens viktigt och vi har därför inga dolda avgifter för dig som kund. Den offert du får av oss är det du sedan betalar. Vi hanterar alltid...

150 omdömen om DMC Flytt & Logistik

Sedan starten hos Reco 2021

Annica K
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Trevliga, glada, varsamma och snabba.

Catrin B
Skrev om DMC Flytt & Logistik

DMC hämtade inte sakerna jag bad om och jag vet inte om det var Movator Spånga som strulat ill sig eller DMC. Det var konstigt och jag var inte där tillräckligt för att ticka av alla sakerna för jag var för orolig och trodde dom skulle bara göra jobbet och att allt blir bättre om jag inte oroar mig utan lämnar jobbet till männen. Det blev inte så, så nu måste jag klaga och ta reda på vad som här hänt och hur. Jätte jjobbigt

Katrin S
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Toppenbra hjälp av DMC flytt & logistik. Rekommenderar!

Niklas A
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Väldigt snabb och bra service! Trevligt bemötande. Rekommenderar starkt!

Marcus F
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Beställde bortforsling av gammalt kök och annan skit med väldigt kort varsel. Det kunde inte gått smidigare, grymma grabbar.

Emelie J
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Jag blev rekommenderad att anlita DMC och jag är så glad att jag tog det beslutet! Snabba svar, supertrevliga killar och en sjukt smidig flytt med kommunikation hela vägen! Tack snälla för hjälpen!:)

Erik S
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Punktliga, snabba och varsamma om möbler och grejer. Jag är hur nöjd som helst!

Christian G gillar detta
Pernilla E
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Effektiva, duktiga och trevliga, jag är mycket nöjd!

Charlie D
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Fantastiskt duktiga killar som löste problem galant, jobbade snabbt och effektivt och var väldigt trevliga. Rekommenderas varmt. //Charlie

Jesper S
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Är otroligt nöjd med flytthjälpen DMC stod för. Mycket trevlig personal. Snabba och effektiva. Tydliga från start till klart. Kan starkt rekommendera detta företag om man vill ha bästa möjliga hjälp. // Jesper

Marianne B
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Trevliga killar som hjälpte mig. Anlitar firman igen vid flytt

Helle W
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Väldigt proffsiga och noggranna. Flexibla och villiga att anpassa sig till ändrade förutsättningar. Problemlösare.

Daniel W
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Proffsiga och hjälpsamma. Trots snöoväder och långa timmar så kämpade de på.

david c
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Fantastiska killar! Så effektiva så trevliga! Inget är ett problem med dessa människor!

Juri E
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Riktigt bra flyttfirma med trevliga grabbar. 100-gubbar som kämpade i minusgrader och gav bästa servicen till grymt bra pris. Rekommenderar starkt ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Christian G gillar detta
Kalle U
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Beställde privatflytt av DMC och jag rekommenderar dom starkt! Superproffs från första kontakten till att sista flyttlådan var inburen.

Adrian L
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Smidigt, tydligt och trevligt bemötande

Malin Erika B
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Blev rekommenderad att anlita DMC flyttfirma av en vän som sa att dom var försiktiga med grejerna. Och är enormt tacksam för den rekommendationen, för dom var hur trevliga som helst och verkligen aktsamma och försiktiga med alla mina möbler. GRYMMA!!!

Radyar H

Räddare i nöden! Snabb service och utmäkt bemötande. Rekommenderas starkt

Rebecca E
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Kunde inte varit i tryggare händer :) Allt gick felfritt, smidiga att ha att göra med. Blev uppdaterad under tidens gång och de gjorde verkligen det där lilla extra för att man som kund ska känna sig nöjd! Rekommenderar till alla som ska flytta!

Oscar Johan Eric T

Otroligt effektiva och professionella

Mirza L
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Grym service! Håller vad dem lovar. Kommer absolut använda dem igen vid nästa flytt samt kan jag rekommendera dem starkt!

Arman R
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Otroligt duktiga, noggranna och organiserade. Gav många instruktioner till DMC som de följde till punkt och prickar både vad gäller tid och flytt av saker till och från olika ställen. Hade höga förväntningar som uppfylldes med bravur. Rekommenderas starkt!

Mats I
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Jag tog hjälp med en flytt från hus till lägenhet, DMC var punktliga, noggranna, snabba och dessutom väldigt trevliga. -Mats

Marie H
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Trevliga och hjälpsamma. Bästa service. Flytt kändes trygg och blev snabbt utförd. Rekommenderas.

Molecular A
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Jag tog in flera offerter och DMC var inte snabbast på att svara eller billigast, men i telefon hade de det absolut bästa bemötandet och var lösningsorienterade. Jag fick störst förtroende för dem. Vi flyttade många känsliga dyra och tunga saker som de hanterade varsamt, packade om saker som inte var tillräckligt skyddade. De var punktliga och allt gick smidigt och effektivt. Killarna hade ett trevligt bemötande och ett leende på läpparna trots det tunga jobbet. Inga överraskningar på fakturan efteråt heller, utan allt var precis som de hade räknat på. Rekommenderar varmt!

Sören R
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Vänliga och duktiga och utförde sitt uppdrag perfekt/ Sören

Samuel K
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Trevligt bemötande, noggranna och punktliga! Flytten gick smidigt och enkelt, kan varmt rekommendera.

FILIP E
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Stockholms bästa flyttfirma! Bra kontakt genom hela arbetet och snabbt utförande! Kan absolut rekommendera dom.

Adrienne T
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Kontaktade DMC flytt då jag behövde hjälp med att förflytta en stor spegel mellan Uppsala och Stockholm. Jag fick trevliga och snabba svar direkt och hade ganska omgående en plan på hur och när det skulle ske. Allt gick väldigt snabbt och flexibelt, vilket uppskattades då jag behövde spegeln på kort varsel. Killarna agerade professionellt och var riktigt duktiga, med rätt utrustning och ett toppen mindset löste de spegeln från A till B utan skada och med ett leende hela vägen. Jag kan tänka mig att anlita DMC Flytt för många kommande projekt/flytt.

Felix M
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Bra service, kommunikation och utförande av tjänsten. Rekommenderas starkt.

Soraya J
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Otroligt proffsiga och trevliga killar

Erik T
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Bra, trevliga, snabba och flexibla

Helena G
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Trevligt bemötande och grymma killar som kom och flyttade!

Gustaf A
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Seriösa och duktiga killar. Gjorde allt med bravur. Rekommenderar starkt!

Marlene D
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Fick ett väldigt fint bemötande på Mail såväl som träff på utflyttningsdagen, väldig trevlig personal. Allt gick smidigt, inga hinder eller oklarheter. Precis som det ska vara!

Louise K
Skrev om DMC Flytt & Logistik

väldigt enkla att jobba med, trevliga ,att tog väl hand om minst transport

Jenny B
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Väldigt trevligt bemötande både vid bokning och leverans, samt dessutom alltid snabba svar i samband med bokningen. Mycket bra information inför leveransen och jag uppskattar verkligen att DMC hörde av sig precis som de sagt och meddelade när leveransen var på väg.

Roger E
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Mycket bra arbete, Trevliga samarbetsvilliga personer! De var noggranna o försiktiga med flyttgodset

Sara J
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Jag är extremt nöjd med detta företag! Dom var väldigt flexibla och allting sköttes jätte smidigt. Dom var snabba och noggranna och erbjöd flera tjänster som jag hade behovet av. Servicen var jättebra och jag kommer definitivt använda detta företag i framtiden igen!

Felicia Helena S
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Rekommenderar starkt. Bra service med snabb kontakt/återkoppling. Väl organiserade och strukturerade under flytten och den gick väldigt smidigt!

Denise Suzanna T
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Gick snabbt & smidigt. De två som hjälpte till var supertrevliga och var försiktiga med alla saker samt såg till att inte slå i väggar etc. Vilket var uppskattat i ett nyrenoverat hem! Skulle rekommendera DMC till de som vill ha en enkel och smidig flytt!

Daniel A
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Jättetrevlig personal. Gick smidigt och snabbt. Väldigt hjälpsamma!

Maud A
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Vi har i familjen tagit del av företaget vid flytt flera gånger..och flyttar vi igen då är DMC självskrivna. Fantastiska killar som hjälpt till vid våra flyttar. Nogranna,snabba och ingenting är ett problem . Och framför allt bara så trevliga.

Malin D
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Vi anlitade DMC Flytt och logistik för flytt från radhus till hus och är väldigt nöjda! Professionellt bemötande, trevliga och duktiga killar som hjälpte oss på flyttdagen och jättebra kommunikation innan och efter. Prisvärt var det också. Rekommenderas varmt!

Andreas H
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Så otroligt nöjd! Hörde av mig till dem efter att jag fått tips om dem. Behövde 2 flyttar olika datum, inga problem det fixar vi fick jag till svar. Otroligt snabba, ordningsamma och trevliga. Vid nästa flytt så kommer jag inte tveka en sekund att höra av mig till dem igen

Magnus L
Skrev om DMC Flytt & Logistik

DMC Flytt & Logistik genomförde en mycket bra flytt åt vår 90-åriga mor. Lugnt och metodiskt, och samtidigt väldigt effektivt. Flyttkillarna var väldigt hjälpsamma och trevliga. När vi på slutet bad dem om extra hjälp att montera ett bord och två bokhyllor så hjälpte dem även till med det. Rekommenderar verkligen DMC Flytt & Logistik.

Alexander L
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Mycket proffsiga och trevliga! Rekommenderas varmt!

Anette A
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Proffisionella , trevliga, effektiva och snabba killar. De transporterade, bar och lyfte in ett stort skåp och trots att det var trångt så fick de in det snabbt och skickligt på plats. Tog även med den gamla möbeln till kassering!! Väldigt uppskattat!!!

Kerstin S
Skrev om DMC Flytt & Logistik

Otroligt bra service, personliga, super trygg transport. Vi kommer att anlita de igen.