DMC Flytt & Logistik

DMC Flytt & Logistik

Välkommen till DMC Flytt & Logistik!

Med ett flertal flyttjänster med fokus på kvalitet erbjuder vi dig som privatperson eller företag en effektiv och okomplicerad flytt. För oss är transparens viktigt och vi har därför inga dolda avgifter för dig som kund. Den offert du får av oss är det du sedan betalar. Vi hanterar alltid dina värdesaker varsamt och håller dig informerad genom hela flyttprocessen.

Tjänster: Privatflytt, företagsflytt, kontorsflytt tunga flyttar såsom piano eller dylikt.

Vi på DMC Flytt & Logistik tänker alltid på miljön i allt vi gör och älskar att utvecklas. Detta gör att vi sedan kan göra ett bra jobb för dig som kund.

Läs vad 36 kunder tycker om DMC Flytt & Logistik 2

2022-01-17 Verifierad kund
    Vi är nöjda och glada med flytten. Det gick utmärkt med allt, underbar service.

Rekommenderas starkt!

Vi hörs när det är dags igen :)
    2022-01-01 Verifierad kund
    Väldigt proffsig firma, snabba och trevliga! Kan rekommendera!
    2021-12-15 Verifierad kund
    Trevlig personal, bra service! Utmärkt arbete.
    2021-12-05 Verifierad kund
    Super proffsiga och väldigt tålmodiga. Är oerhört nöjd och kommer definitivt välja er igen om det någonsin skulle behövas i framtiden 🙌🏽🤗.
    Tusen tack för all hjälp och för att ni gjorde min flytt så smidig som möjligt!
  • Felix M
    2021-10-06 Verifierad kund
    Grym service och härliga killar med högt tempo!
  • Jessica M
    2021-10-04 Verifierad kund
    Flytt från lägenhet till lägenhet, kom i tid, var väldigt trevliga och professionella, märktes att de vet vad de gör och att de tar sina arbetsuppgifter på allvar. Väldigt serviceminded personal! Detta är flyttfirmornas Rolls royce :)
    2021-10-03 Verifierad kund
    Strukturerade, proffsiga och lyhörda. Rekommenderar starkt!
    2021-09-10 Verifierad kund
    Proffsiga, trevliga & snabba!
    Rekommenderar DMC till alla som behöver hjälp med någon slags flytt/transport
    2021-09-02 Verifierad kund
    Bra bemötande från start till avslut. Riktigt proffsiga killar som jobbade säkert och snabbt. Lösningsorienterade och lyhörda, inget att anmärka på. Rekommenderas starkt!
  • Johan P
    2021-08-31 Verifierad kund
    DMC gjorde hela min flytt otroligt smidig. Samtliga var otroligt tillmötesgående och kunde tillgodose mina behov utan några som helst problem. Jag rekommenderar verkligen DMC till alla som vill förenkla sin flytt!
    2021-08-31 Verifierad kund
    Strukturerade grabbar som skötte hela flyttprocessen felfritt med mycket god service. Kan varmt rekommenderas
    Så nöjda med vår flytt.
    Trevlig bemötande och proffsig personal.
    Så tacksamma för en snabb och effektiv flytt och en god service!
    2021-08-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och ställer upp även med kort varsel, mkt bra service.

Vi har använt DMC till inte bara till flytt utan även ommöbleringar, bortforsling av gammalt överblivet material.
    2021-08-29 Verifierad kund
    Ställde upp med kort varsel Trevliga killar, mycket tillmötesgående när vi plussade på uppgifter.
    Prisvärt och rekommenderas varmt.
    Eva och Ivan U
    2021-08-14 Verifierad kund
    I tid. Effektiva. Supertrevliga killar. Allt gick så himla bra och inget gick sönder. När jag ville byta dag på flytten var det inga problem. Rekommenderas!
  • IRMA K
    2021-07-09 Verifierad kund
    Väldigt trevlig personal som var väldigt samarbetsvilliga och flexibla. Flytten gick väldigt snabbt och med utmärkt service. Kommer absolut använda dem igen vid nästa flytt och kan varmt rekommendera.
    2021-07-05 Insamlad av företaget
    Snabb återkoppling på mitt desperata mejl om flytthjälp dagen därpå. Killarna kom på utsatt tid och var effektiva, tog egna initiativ och var dessutom trevliga! Kommer absolut anlita dem igen!
    2021-06-30 Verifierad kund
    Mycket proffsiga och väldigt hjälpsamma när vi behövde planera om jobbet så flyttstädning var försenad!
    2021-06-28 Verifierad kund
    DMC hjälper oss med våra godstransporter.

Kommer när dom lovar och alltid tillmötesgående. Kan varmt rekommendera DMC om ni behöver någon typ av flytthjälp både för företag och privatpersoner!

/Otto
    2021-06-25 Verifierad kund
    Rekommenderar verkligen! De flyttade mitt piano till mitt nya boende. Allt var så enkelt; allt från den första kontakten till att de tackade för sig. Hjälpsamma, flexibla med tider och ett otroligt trevligt bemötande. Jag kände mig fullkomligt trygg att lämna min mammas gamla Steinwaypiano i deras händer.
    2021-06-21 Verifierad kund
    Så tacksam över er flexibilitet! Med kort varsel fick vi hjälp. Dessutom bra priser och trevlig personal.
  • Linnea E
    2021-06-16 Verifierad kund
    Riktigt trevliga killar!
    Jag fick precis den hjälpen jag ville ha.
    Otroligt proffsiga och arbetar snabbt!
    Kunde inte bli mer nöjd!
    Tack för er service!
    2021-06-09 Verifierad kund
    Bra killar. Kommunicerar och stuvar bra. Mycket nöjd. Rekommenderas.
    2021-06-08 Verifierad kund
    Perfekt för den som klarar sig med en 18 kubiks bil. Trevliga och snabba grabbar.
    2021-06-04 Verifierad kund
    Fick världens bästa flytthjälp! Jättetrevliga och duktiga killar.
    2021-05-29 Verifierad kund
    Snabb och varsam flytthjälp! Mycket serviceminded!! Rekommenderas!
    2021-05-11 Verifierad kund
    Använde oss av dmc för att flytta, gick snabbt och smidigt att flytta över allt från huset. Fantastiskt trevliga grabbar!
    2021-05-06 Verifierad kund
    Utförde flytt av förråd snabbt o effektivt. Trevligt bemötande.
    2021-05-06 Verifierad kund
    Effektiva, prisvärda och vänliga!
    2021-05-06 Verifierad kund
    Jag anlitade DMC flytt och logistik då jag flyttade
    Killarna va otroligt snabba och professionella, all bohag var hel och jag fick även hjälp med grovmöblering .
    Prisvärt !
    Hjälp med att flytta.
    Det var inga problem och jag fick också hjälp med att slänga grejer.
    2021-05-06 Verifierad kund
    Jag beställde Flytt inom huset/kontoret.
    Flexibla, snabba, serviceminded killar. Har inget att klaga på, tvärtom. Jag bad om lite "extra flytt" som inte var specificerat innan och det var inga problem.

Kan varmt rekommendera!

/Anna Borgstedt
    2021-05-06 Verifierad kund
    Har bokat två flyttar med DMC. Allt har funkat jättebra. Bra bemötande från början till slut!
    2021-05-03 Verifierad kund
    Jätte trevliga och duktiga. Det gick fort och effektivt, Rekommenderar!
    2021-04-29 Verifierad kund
    De tog hand om min flytt på ett mycket professionellt sätt till rätt pris. Tryggt och säkert!
    2021-04-29 Verifierad kund
    Snabbt enkelt och prisvärt. Mycket bra kundbemötande. 👍