Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Marieberg DN Dagens Nyheter

DN Dagens Nyheter

Gjörwellsgatan 30, 112 60 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om DN Dagens Nyheter

• Pernilla S
    Pernilla S skrev om DN Dagens Nyheter
    Dn har bra artiklar men tyvärr är man alldeles för politisk korrekt och tar aldrig in viktiga artiklar om invandring och kostnaderna för invandringen något som är oerhört viktigt att diskutera. I stället får man läsa sådant i norska och danska tidningar eller på avpixlat om man vill ha mer information.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om DN Dagens Nyheter
    Gång på gång slås jag av hur dålig Dagens Nyheter har blivit. Artiklarna genomlyser aldrig ett ämne ordentligt, allt är kort och illa genomgånget, researchen är obefintlig och inget är objektivt. Tidningen är smockfull av reklam och ibland finns bara en kort artikel i ett hörn på varje sida. Stora nyheter får ett helt uppslag där 75 % är en stor bild. Till det kommer att vissa skribenter tycks använda tidningen till att torgföra sina högst subjektiva åsikter om hur världen skall vara. Det är t ex onekligen konstigt för en rikstidning av rang att Maria Sveland får bre ut sig på sida efter sida utan "en enda jävla motfråga" som Janne Josefsson sa på Gräv 2013.

Det är inte underligt att journalister är en av de samhällsgrupper som har lägst förtroende. Dagens Nyheter har förvandlats till Grönköpings Veckoblad.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om DN Dagens Nyheter
    Något som lyfter Mix Megapol är ju helt klart morgonsändningarna med Adam, Gry och Anders. Snacka om att vara annorlunda än alla andra!

Övriga sändningar är ganska synonyma med alla andra kommersiella radiokanaler...
  • John B
    John B skrev om DN Dagens Nyheter
    Jag lägger in detta inlägg för att jag totalt börjar tröttna på Dn:s sätt att ragga prenumeranter. Dom ringer även till sådana som redan har tidningen och ska sälja in bra erbjudanden som bjuder på distrubutioen, betala på helgen, halvapriset...
    När jag lyfter luren och hör att det är från DN så kan jag snart hela deras manus och vet precis vad dom kommer att säga.
    Oproffsigt telemarketing förfarande är vad dom håller på med, men jag antar att dom har outsourcat denna tjänst till olika externa partners.

I övrigt en bra tidning med bra journalistik som jag gärna läser utan att bli jagad av prenumerantsäljare.
    Emma K gillar detta

Gjörwellsgatan 30, 112 60 Stockholm