Min man som delar min prenumeration med mig kan plötsligt inte öppna korsordet. Får besked att han måste ha premium, vilket vi har. Hur får jag kontakt med er? Maria
AB Dagens Nyheter
9 omdömen om AB Dagens Nyheter
DN kundtjänst är lika oåtkomligt som kundtjänst på en kinesiskt online butik. Otroligt dåligt. Förr klarade man ut en fråga per telefon på någon minut. Nu får man svara på en massa frågor via en AI chat som efter en massa frågor upplyser om att man ska bli kontaktad inom 48 timmar. Om man ringer får man efter diverse val och upplästa meddelanden veta att många ringer och uppmanas att ringa senare och sedan kopplas samtalet ner. Ringer man senare får man veta att telefontiden bara gällde fram till 11:00. Kundtjänst har...
En OK tidning, men tyvärr använder de även Klara som mellanhand vid prenumeration. En missad månadsprenumeration går inte enkelt (läs: inte alls) att betala in och Klarna hänvisar till DN, som - i sin tur - hänvisar till Klarna. Mitt betyg gäller detta- Som tidning ger jag betyget fyra "pluppar".
Hemskt otrevlig kundtjänst. Snäsig, otrevlig, allt var mitt fel.
Riktigt källarföretag Vid kontakt i prenumerationsärdendet har de något som de kallar Kundservice Tyvärr har de missuppfattat ordet "service" En vecka för att få svar på en emailförfrågan är inte OK, kanske om det var en gång men om man har en längre kommunikation och varje svar tar 1 vecka så drar det ut på månader. Kontakt per telefon är inte att tänka på, kötiden är oftast 30-60 minuter med 50-100 personer före i kön Hur kan man driva ett modernt företag med så usel kundservice. Är det girighet som är orsaken?
Dn har bra artiklar men tyvärr är man alldeles för politisk korrekt och tar aldrig in viktiga artiklar om invandring och kostnaderna för invandringen något som är oerhört viktigt att diskutera. I stället får man läsa sådant i norska och danska tidningar eller på avpixlat om man vill ha mer information.
Gång på gång slås jag av hur dålig Dagens Nyheter har blivit. Artiklarna genomlyser aldrig ett ämne ordentligt, allt är kort och illa genomgånget, researchen är obefintlig och inget är objektivt. Tidningen är smockfull av reklam och ibland finns bara en kort artikel i ett hörn på varje sida. Stora nyheter får ett helt uppslag där 75 % är en stor bild. Till det kommer att vissa skribenter tycks använda tidningen till att torgföra sina högst subjektiva åsikter om hur världen skall vara. Det är t ex onekligen konstigt för en...
Något som lyfter Mix Megapol är ju helt klart morgonsändningarna med Adam, Gry och Anders. Snacka om att vara annorlunda än alla andra! Övriga sändningar är ganska synonyma med alla andra kommersiella radiokanaler...
Jag lägger in detta inlägg för att jag totalt börjar tröttna på Dn:s sätt att ragga prenumeranter. Dom ringer även till sådana som redan har tidningen och ska sälja in bra erbjudanden som bjuder på distrubutioen, betala på helgen, halvapriset... När jag lyfter luren och hör att det är från DN så kan jag snart hela deras manus och vet precis vad dom kommer att säga. Oproffsigt telemarketing förfarande är vad dom håller på med, men jag antar att dom har outsourcat denna tjänst till olika externa partners. I övrigt en...