Doker Bygg och Badrum AB

Doker Bygg och Badrum AB

Välkommen till Doker Bygg och Badrum!

För oss är inget jobb för litet eller stort och vi tar oss ann alla typer av uppdrag. Allt från mindre servicejobb till stora totalentreprenader. Vi på Doker Bygg och Badrum är din mångsidiga byggare som ser möjligheter istället för problem. Innan vi utför någon typ av arbete så besöker vi kunden för att diskutera idé och design. Våra duktiga medarbetare tar därefter tillsammans med dig ett beslut om vad som skall göras. Varmt välkommen att höra av dig till oss på Doker Bygg och Badrum om du vill veta mer om hur vi arbetar.

Läs vad 48 kunder tycker om Doker Bygg och Badrum AB 2

2022-07-11 Verifierad kund
    Mycket proffsigt bemötande. Väldigt skickliga och trevliga hantverkare. Var noga med att städa efter sig och var hela tiden försiktiga med övriga delar av huset när de bar material och verktyg. Kunde inte vara mer nöjd med resultatet av bygget. Rekommenderas varmt!
    2022-07-11 Verifierad kund
    Vi gjorde ett badrum med Doker och det kunde inte blivit bättre och resultatet överträffade våra förväntningar med råge. Lukasz och hans team har känsla för detaljer och genomförandet är i toppklass. Vi kommer anlita Doker i framtiden för diverse renoveringar. Rekommenderas!
    2022-06-12 Verifierad kund
    Doker gjorde stödmur och anlade gångar runt uppfart och garage. Proffsigt jobb och levde upp till våra förväntningar!
    2022-05-21 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Det som genomförts är mycket bra.
    Men hela projektet har ej kunnat utföras.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Duktiga, lösningsorienterade och punktliga killar. Renoverade ett badrum.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Vi gjorde om ett badrum och är mycket nöjda. Bra bemötande och proffsigt utfört.
    2022-04-06 Verifierad kund
    Otroligt proffsiga och trevliga , gjorde ett snyggt jobb och städade fint efter sig . Kan vårliges rekommendera
    2022-03-20 Verifierad kund
    Utmärkt köksrenovering ock golv
    2022-02-19 Verifierad kund
    Väldigt nöjda med renoveringen av tvättstugans golv. Lades golvvärme, bilade upp golvbrunn som byttes å lades kakelplattor. Bra bemötande och proffsigt gjort. I och med pandemin sköts det upp pga sjukdomar men det var värt väntan. Kommer anlita Doker till nästa renovering med.

REKOMMENDERAS!
    2022-02-12 Verifierad kund
    Mycket bra, trevligt och snabbt bemötande. Doker kom snabbt och tittade. Utförandet var mycket bra. Snabbt och professionellt! Vi kommer anlita Doker igen!
    2022-02-04 Verifierad kund
    Snabb respons och skickliga plattsättare.
    2022-01-27 Spontant omdöme
    Idel missförstånd vid planering/förfrågan vid flera olika kontakter jag haft dem så jag har aldrig gått vidare och anlitat dem. Lite synd då jag hört mycket gott från andra om deras utförda arbeten.
    2021-12-18 Verifierad kund
    Flexibla och lösningsorienterade. Trots att jag köpt felaktig produkt som inte gick att installera så löste Doker mitt problem. Så nöjd att de kommer få frågan att hantera kommande renovering och andra husprojekt.
    2021-11-19 Verifierad kund
    Fantastiskt bra utfört arbete inom de tidsramar som var uppsatta!
    2021-11-02 Verifierad kund
    Mycket proffsigt företag där man blir väl omhändertagen från första början.
    Kontinuerlig kontakt och en nära kommunikation gör att man känner sig trygg.
    Trevlig och pålitlig personal som gör sitt yttersta och som snabbt löser ev problem som kan dyka upp.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, konstruktiva diskussioner som resulterar i gedigna och fina lösningar. Snabbt genomförande. Mycket nöjd!
    2021-11-02 Verifierad kund
    Vi anlitade Doker Bygg och Badrum AB för en tillbyggnad med bla bastu och dusch, och vi är väldigt nöjda med resultatet.Det blev helt enligt önskemål och vi kommer definitivt anlita dem igen om vi ska renovera
    2021-11-02 Verifierad kund
    Fantastiskt bra jobb, noggranna punktliga och resultatet blev topp.
    2021-10-31 Verifierad kund
    Så glad att jag kontaktade just dem, när jag hade behövde hjälp att byta tvättställ med underskåp o spegel på toaletten! Så positiva och tillmötesgående! Martin som gjorde jobbet är Väldigt duktig och noggrann! Proffsiga! Rekommenderas!
    2021-08-31 Verifierad kund
    Bra kommunikation och gott utfört arbete. Kommer anlita dem igen.
    / Niclas
    2021-08-30 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande ifrån projektledaren och de arbetare som varit på plats.
    Kommer med bra alternativ och tips både innan och under renoveringen.
    De renoverade vårt badrum samt la nytt klinkergolv i vårt matrum/uterum med mycket bra resultat.
    2021-08-29 Verifierad kund
    Mycket duktiga hantverkare
    Fick snabbt kontakt
    Trevliga och tillmötegående - kom med bra förslag.
    Diverse småjobb; ett tak över en värmepump, byte av duscharmatur i bastun, rep av tak över entré, snygga till källargolv efter byte av golvbrunnar
    2021-08-27 Verifierad kund
    Så nöjd med Doker, kom i tid, svarade alltid i telefon eller sms. Har gjort ett fantastiskt jobb i vårt badrum.
    2021-08-27 Verifierad kund
    Lukas på Doker försöker alltid hitta en lösning som fungerar för dig som kund. Han kommer med många bra idéer och förslag. Alltid ett trevligt och bra bemötande. Vi har träffat flera av de anställda på firman och de har alltid varit trevliga och bra hantverkare. Är det något du inte känner dig nöjd med så säger du bara till Lukas så fixar han det.
    Mycket bra bemötande.
    Perfektionister när det kommer till att utföra uppdraget. Vi fick hjälp med att bygga en mur på 1,20m samt altan på ca 120 kvadrat med staket. Kommer definitivt att anlita dem igen vid framtida projekt.
  • Peter Claes Gunnar W
    2021-08-26 Verifierad kund
    Jag rekommenderar Doker bygg och badrum till alla som planerar ombyggnad. Punktliga och trevliga med fingertoppskänsla.
    2021-08-26 Verifierad kund
    Vi har anlitat Doker genom Bad &Värme i Åkersberga. Super fin service och vårt badrum blev jättefint!
    Håller vad dom lovar
    ombyggnad verkstad & personalutrymmen
    2021-02-28 Verifierad kund
    De hjälpa oss med att riva och bygga ett nytt pooldäck. Jättenöjda
    2021-02-05 Verifierad kund
    Utmärkt service, dem har alla tjänster som man kan behöva när man ska börja en renovering eller bygga nytt!
    Utmärkt service från kompetenta personalen. Effektivitet och kvalitet är det som lyfte upp hela bolaget.
    2021-02-04 Verifierad kund
    Ombyggnad av garage.
    All personal väldigt trevliga.
    Resultatet blev över förväntan.
    Vid ev eventuell ombyggnad/reparation kommer vi att anlita Doker. 😀
    2021-02-03 Verifierad kund
    Grundentrepenad = byte av samtliga avloppsledningar i källargolvet samt stammar till entréplan, inklusive nya golvbrunnar. Tilläggsarbeten = uppspackling av golv samt fall mot två golvbrunnar samt klinkerbeläggning av golv och del av vägg i tvättstuga/ dusch.
    Grundentrepenaden utfördes mycket snabbt och flöt på helt utmärkt, helt nöjd med denna del.
    Tilläggsdelen ej lika väl utförd. Vissa av dessa personer skulle jag ej vilja benämna plattsättare. Brister, vattnet på golvet rinner ej till närmaste golvbrunn (felaktigt fall på golvet)
    Fog vid golvsockeln utförd som ett hålkäl, dvs. Vattnet rinner ej ner på golvet utan delar av vattnet blir kvar och rinner ner genom fogen och tränger in mellan golvsockeln och vägg.
    Golvsockeln mot golv saknar delvis spalt så att fogmassan ligger endast mot golv och vägg, dvs. Fogen kommer att lossna efter en tid.
    Med vänlig hälsning,. Lembit Urmi. Tel. 076 7695079
    2021-02-03 Verifierad kund
    vi har renoverat både badrum, byggt staket och målat o renoverat några rum! allt har fungerat utan minsta krångel, rak och bra information. alla jobben har slutförts inom tid och pris!

mvh thomas e
    2021-02-03 Verifierad kund
    Byggande av stödmur för väg
    Ett professionellt och mycket vänligt bemötande som verkligen ingav förtroende
    Företaget levde upp till mina förväntningar.
  • CHRISTIAN F
    2020-09-14 Spontant omdöme
    Professionellt genomförd ombyggnad av vårt badrum.
    Olika hantverkare i projektet kom in i rätt tid utan fördröjning. Lucas har fingertoppskänsla för estetik och för badrummets utförande. Kom med många genomtänkta förslag före igångsättandet.
    Avsyning och efterkontroll perfekt. Lukas är mycket serviceminded och trots arbetspress lätt att nå per telefon, återkommer alltid. Kan verkligen rekommendera företaget.
    2020-08-24 Spontant omdöme
    Kinga och Lukas är som min familj. Lyhörda, empatiska, omtänksamma och mycket professionella! De arbetar med energi och positivitet. För Lukas finns det inga problem, han hittar alltid bra lösningar. Lukas har ofta egna fina idéer och arbetar med känsla och omtanke och bryr sig om sina kunder. Jag rekommenderar dem till alla!
  • Viktor Maurice B
    2020-07-20 Spontant omdöme
    Samtliga hantverkare höll en exceptionell standard. Lukas hjälpte oss genom hela vårt renoveringsarbete och jag litar på hans förmåga till 100%. Punktlighet, ärlighet, transparens, hög förmåga, specialistkunskap och pålitlighet är alla ord som beskriver Doker Bygg och Badrum.
  • Peter Claes Gunnar W
    2020-07-18 Spontant omdöme
    Vårat kök blev med hjälp av Doker bygg och badrum helt fantastiskt. Dom kommer på utsatt tid är mycket noga med att lyssna på kunden och är proffsiga ut i fingerspetsarna och får till detaljer man inte har tänkt på själv. Jag rekommenderar Doker bygg och badrum till alla som behöver hjälp för det finns inget dom inte kan lösa.
  • MAUD B
    2020-04-05 Spontant omdöme
    Jag kan varmt rekommendera Doker bygg & badrum. Vi fick tips om att kontakta Lucas Lazarz och han svarade direkt på mejl och vi träffades strax därefter. Renovering av ett stort badrum med bastu stod på agendan + lite fix och trix i annat dushcrum och kök. Otroligt imponerad! De har skött detta exemplariskt, alltid hållit tidsschemat, kommit med bra input och idéer. Exemplariskt utfört arbete, så snyggt in i minsta detalj. Städat och fint när arbetet var klart. Under arbetets gång fick i till och från mejl med foton från renoveringen så vi kunde se vad som hände. Vi fick också en fotobok med bilder från start till slut. Det här är en byggfirma som ni kan lita på till 100%.
  • Michael B
    2019-11-07 Spontant omdöme
    Finns det seriösa och ambitiösa hantverkare att få tag i nu för tiden?
    Det kan jag informera om att det gör det!
    Jag hade turen att få tag i Doker Bygg och Badrum till min badrumsrenovering.
    Otroligt trevliga, kunniga, flexibla. Jag behövde knappast engagera mig själv alls ,utan allt bara flöt på. Allt ifrån att täcka in och skydda min fastighet i övrigt till att hitta smarta och enkla lösningar på mina komplexa önskemål.
    Kommer garanterat att anlitas igen!👍
    2019-09-18 Spontant omdöme
    Vi anlitade Doker till att renovera vårt duschrum och vårt trapphus nere i källaren m.m.
    Vi är mer nöjda än vi trodde var möjligt. Lukas har många idéer och bra lösningar. Han leder dig som kund när han tycker du behöver tänka till ytterligare. Tar ansvar för kostnaderna. Man känner sig trygg. Kommer med förslag och har en positiv attityd. Han är väldigt kunnig och vaken, med gott minne om detaljer.
    Väldigt skönt att Lukas håller i kontakterna med rörmokare och elektriker m.fl. Allt har flutit på bra och vi har kunnat släppa vårt projekt helt till Lukas. Hans hantverkare har verkligen levererat med ett skickligt hantverk.
    De gjorde bl. a en stentrappa som blev lyxigt snygg och med en otrolig precision i alla fogar och kanter.
    Vi rekommenderar er att välja Doker även om ni får vänta. De är nämligen värda att vänta på och de håller vad de lovar. Lukas talar flytande svenska, vilket underlättar all kontakt.
    2019-06-17 Spontant omdöme
    Vi anlitade Doker Bygg och Badrum för ombyggnation i källare till en tvättstuga/badrum och vi har aldrig varit med om mer professionella hantverkare och byggfirma! De var på plats alla arbetsdagar och var väldigt duktiga samt kom med egna bra lösningar. Höll tidplan och även det fasta priset. Kommer alltid att anlita dem vid renoveringar! Rekommenderas varmt!
    2019-06-16 Spontant omdöme
    Lukas är en driven och kvalitetsmedveten hantverkare, både vad det gäller utförande och kraven på sina medarbetare. Hos mig har Lukas bl.a. byggt bergsinklädd trappa, murat och gjutit utekök, byggt steninklädd utedusch, i trall infällt spa-bad, formsågat tralldäck mot berg. Jag rekommenderar Lukas och Doker alla dagar i veckan. Bilder kan skickas.
  • Annika L
    2019-06-10 Spontant omdöme
    Jag har använt Lukas företag för att:
    -bygga staket
    -fixa förstukvist
    -ta bort träd från trädgården
    -få bort massa trädgårdsavfall
    -renovera kök
    -bygga ett extrarum
    -sätta upp hyllor m.m

Har även använt hans hustrus företag för flyttstädning.

Jag har anlitat många företag under årens lopp men sedan jag började använda Lukas företag behöver jag inte leta mer.

De är väldigt professionella, håller sina tider, håller priserna eller till och med sänker priset de sagt, är mycket trevliga och gör även det där lilla extra som de egentligen inte behövt göra.
    Exempelvis när jag bad dem ta bort träd och kasta massa trädgårdsavfall, så kom jag hem till en trädgård som var nyklippt och trimmad ut i minsta hörn. Så snyggt hade jag aldrig klippt den själv.

Det är också så att Lukas är väldigt bra att fråga om råd. Han säger vad som blir snyggt och inte, om man vill renovera något. Det är inte alls säkert att han rekommenderar det som han skulle tjäna mest pengar på. Han är uppriktig och säger till när även mindre åtgärder är tillräckliga.

/Annika Lindahl, Åkersberga
    2019-06-09 Spontant omdöme
    Vi har fått hjälp med att byta ut avloppsrören i köket. Företaget är mycket kompetenta och håller hög service till sina kunder. Kan varmt rekommendera Doker bygg och badrum.
    2019-05-22 Spontant omdöme
    Doker har renoverat en lägenhet med eldragning, målning, snickerier etc. är mycket nöjd med kvaliteten, hållit tiden, rent och fint under arbetets gång. Mycket hög servicegrad . Kan ge mina varmaste rekommendationer
    2019-05-22 Spontant omdöme
    Vi har haft hjälp med renovering badrum och tvättstuga. Jobbet blev gjord som lovat vid ofert förslag
    Många tips som gjorde oss nöjd på slutet.
    Varmt rekommenderar.
    2019-05-22 Spontant omdöme
    Fått hjälp med ett antal renoveringar .
    1) Altan
    2) toalett/ dusch
    3) tvättstuga
    4) golv neder våningen

Jätte nöjd.
    Det är därför jag har återkommit vid olika tillfällen.