Doker Bygg och Badrum AB

Doker Bygg och Badrum AB

Välkommen till Doker Bygg och Badrum!

För oss är inget jobb för litet eller stort och vi tar oss ann alla typer av uppdrag. Allt från mindre servicejobb till stora totalentreprenader. Vi på Doker Bygg och Badrum är din mångsidiga byggare som ser möjligheter istället för problem. Innan vi utför någon typ av arbete så besöker vi kunden för att diskutera idé och design. Våra duktiga medarbetare tar därefter tillsammans med dig ett beslut om vad som skall göras. Varmt välkommen att höra av dig till oss på Doker Bygg och Badrum om du vill veta mer om hur vi arbetar.

Läs vad 20 kunder tycker om Doker Bygg och Badrum AB 2

2021-02-28
    De hjälpa oss med att riva och bygga ett nytt pooldäck. Jättenöjda
    2021-02-05
    Utmärkt service, dem har alla tjänster som man kan behöva när man ska börja en renovering eller bygga nytt!
    Utmärkt service från kompetenta personalen. Effektivitet och kvalitet är det som lyfte upp hela bolaget.
    2021-02-04
    Ombyggnad av garage.
    All personal väldigt trevliga.
    Resultatet blev över förväntan.
    Vid ev eventuell ombyggnad/reparation kommer vi att anlita Doker. 😀
    2021-02-03
    Grundentrepenad = byte av samtliga avloppsledningar i källargolvet samt stammar till entréplan, inklusive nya golvbrunnar. Tilläggsarbeten = uppspackling av golv samt fall mot två golvbrunnar samt klinkerbeläggning av golv och del av vägg i tvättstuga/ dusch.
    Grundentrepenaden utfördes mycket snabbt och flöt på helt utmärkt, helt nöjd med denna del.
    Tilläggsdelen ej lika väl utförd. Vissa av dessa personer skulle jag ej vilja benämna plattsättare. Brister, vattnet på golvet rinner ej till närmaste golvbrunn (felaktigt fall på golvet)
    Fog vid golvsockeln utförd som ett hålkäl, dvs. Vattnet rinner ej ner på golvet utan delar av vattnet blir kvar och rinner ner genom fogen och tränger in mellan golvsockeln och vägg.
    Golvsockeln mot golv saknar delvis spalt så att fogmassan ligger endast mot golv och vägg, dvs. Fogen kommer att lossna efter en tid.
    Med vänlig hälsning,. Lembit Urmi. Tel. 076 7695079
    2021-02-03
    vi har renoverat både badrum, byggt staket och målat o renoverat några rum! allt har fungerat utan minsta krångel, rak och bra information. alla jobben har slutförts inom tid och pris!

mvh thomas e
    2021-02-03
    Byggande av stödmur för väg
    Ett professionellt och mycket vänligt bemötande som verkligen ingav förtroende
    Företaget levde upp till mina förväntningar.
  • CHRISTIAN F
    2020-09-14
    Professionellt genomförd ombyggnad av vårt badrum.
    Olika hantverkare i projektet kom in i rätt tid utan fördröjning. Lucas har fingertoppskänsla för estetik och för badrummets utförande. Kom med många genomtänkta förslag före igångsättandet.
    Avsyning och efterkontroll perfekt. Lukas är mycket serviceminded och trots arbetspress lätt att nå per telefon, återkommer alltid. Kan verkligen rekommendera företaget.
    2020-08-24
    Kinga och Lukas är som min familj. Lyhörda, empatiska, omtänksamma och mycket professionella! De arbetar med energi och positivitet. För Lukas finns det inga problem, han hittar alltid bra lösningar. Lukas har ofta egna fina idéer och arbetar med känsla och omtanke och bryr sig om sina kunder. Jag rekommenderar dem till alla!
  • Viktor Maurice B
    2020-07-20
    Samtliga hantverkare höll en exceptionell standard. Lukas hjälpte oss genom hela vårt renoveringsarbete och jag litar på hans förmåga till 100%. Punktlighet, ärlighet, transparens, hög förmåga, specialistkunskap och pålitlighet är alla ord som beskriver Doker Bygg och Badrum.
  • Peter Claes Gunnar W
    2020-07-18
    Vårat kök blev med hjälp av Doker bygg och badrum helt fantastiskt. Dom kommer på utsatt tid är mycket noga med att lyssna på kunden och är proffsiga ut i fingerspetsarna och får till detaljer man inte har tänkt på själv. Jag rekommenderar Doker bygg och badrum till alla som behöver hjälp för det finns inget dom inte kan lösa.
  • MAUD B
    2020-04-05
    Jag kan varmt rekommendera Doker bygg & badrum. Vi fick tips om att kontakta Lucas Lazarz och han svarade direkt på mejl och vi träffades strax därefter. Renovering av ett stort badrum med bastu stod på agendan + lite fix och trix i annat dushcrum och kök. Otroligt imponerad! De har skött detta exemplariskt, alltid hållit tidsschemat, kommit med bra input och idéer. Exemplariskt utfört arbete, så snyggt in i minsta detalj. Städat och fint när arbetet var klart. Under arbetets gång fick i till och från mejl med foton från renoveringen så vi kunde se vad som hände. Vi fick också en fotobok med bilder från start till slut. Det här är en byggfirma som ni kan lita på till 100%.
  • Michael B
    2019-11-07
    Finns det seriösa och ambitiösa hantverkare att få tag i nu för tiden?
    Det kan jag informera om att det gör det!
    Jag hade turen att få tag i Doker Bygg och Badrum till min badrumsrenovering.
    Otroligt trevliga, kunniga, flexibla. Jag behövde knappast engagera mig själv alls ,utan allt bara flöt på. Allt ifrån att täcka in och skydda min fastighet i övrigt till att hitta smarta och enkla lösningar på mina komplexa önskemål.
    Kommer garanterat att anlitas igen!👍
    2019-09-18
    Vi anlitade Doker till att renovera vårt duschrum och vårt trapphus nere i källaren m.m.
    Vi är mer nöjda än vi trodde var möjligt. Lukas har många idéer och bra lösningar. Han leder dig som kund när han tycker du behöver tänka till ytterligare. Tar ansvar för kostnaderna. Man känner sig trygg. Kommer med förslag och har en positiv attityd. Han är väldigt kunnig och vaken, med gott minne om detaljer.
    Väldigt skönt att Lukas håller i kontakterna med rörmokare och elektriker m.fl. Allt har flutit på bra och vi har kunnat släppa vårt projekt helt till Lukas. Hans hantverkare har verkligen levererat med ett skickligt hantverk.
    De gjorde bl. a en stentrappa som blev lyxigt snygg och med en otrolig precision i alla fogar och kanter.
    Vi rekommenderar er att välja Doker även om ni får vänta. De är nämligen värda att vänta på och de håller vad de lovar. Lukas talar flytande svenska, vilket underlättar all kontakt.
    2019-06-17
    Vi anlitade Doker Bygg och Badrum för ombyggnation i källare till en tvättstuga/badrum och vi har aldrig varit med om mer professionella hantverkare och byggfirma! De var på plats alla arbetsdagar och var väldigt duktiga samt kom med egna bra lösningar. Höll tidplan och även det fasta priset. Kommer alltid att anlita dem vid renoveringar! Rekommenderas varmt!
    2019-06-16
    Lukas är en driven och kvalitetsmedveten hantverkare, både vad det gäller utförande och kraven på sina medarbetare. Hos mig har Lukas bl.a. byggt bergsinklädd trappa, murat och gjutit utekök, byggt steninklädd utedusch, i trall infällt spa-bad, formsågat tralldäck mot berg. Jag rekommenderar Lukas och Doker alla dagar i veckan. Bilder kan skickas.
  • Annika L
    2019-06-10
    Jag har använt Lukas företag för att:
    -bygga staket
    -fixa förstukvist
    -ta bort träd från trädgården
    -få bort massa trädgårdsavfall
    -renovera kök
    -bygga ett extrarum
    -sätta upp hyllor m.m

Har även använt hans hustrus företag för flyttstädning.

Jag har anlitat många företag under årens lopp men sedan jag började använda Lukas företag behöver jag inte leta mer.

De är väldigt professionella, håller sina tider, håller priserna eller till och med sänker priset de sagt, är mycket trevliga och gör även det där lilla extra som de egentligen inte behövt göra.
    Exempelvis när jag bad dem ta bort träd och kasta massa trädgårdsavfall, så kom jag hem till en trädgård som var nyklippt och trimmad ut i minsta hörn. Så snyggt hade jag aldrig klippt den själv.

Det är också så att Lukas är väldigt bra att fråga om råd. Han säger vad som blir snyggt och inte, om man vill renovera något. Det är inte alls säkert att han rekommenderar det som han skulle tjäna mest pengar på. Han är uppriktig och säger till när även mindre åtgärder är tillräckliga.

/Annika Lindahl, Åkersberga
    2019-06-09
    Vi har fått hjälp med att byta ut avloppsrören i köket. Företaget är mycket kompetenta och håller hög service till sina kunder. Kan varmt rekommendera Doker bygg och badrum.
    2019-05-22
    Doker har renoverat en lägenhet med eldragning, målning, snickerier etc. är mycket nöjd med kvaliteten, hållit tiden, rent och fint under arbetets gång. Mycket hög servicegrad . Kan ge mina varmaste rekommendationer
    2019-05-22
    Vi har haft hjälp med renovering badrum och tvättstuga. Jobbet blev gjord som lovat vid ofert förslag
    Många tips som gjorde oss nöjd på slutet.
    Varmt rekommenderar.
    2019-05-22
    Fått hjälp med ett antal renoveringar .
    1) Altan
    2) toalett/ dusch
    3) tvättstuga
    4) golv neder våningen

Jätte nöjd.
    Det är därför jag har återkommit vid olika tillfällen.