Doker Bygg och Badrum AB

Doker Bygg och Badrum AB

www.dokerbyggochbadrum.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Doker Bygg och Badrum! För oss är inget jobb för litet eller stort och vi tar oss ann alla typer av uppdrag. Allt från mindre servicejobb till stora totalentreprenader. Vi på Doker Bygg och Badrum är din mångsidiga byggare som ser möjligheter istället för problem. Innan vi utför någon typ av arbete så besöker...

94 omdömen om Doker Bygg och Badrum AB

Sedan starten hos Reco 2019

Beate Sol S
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Jag fick hjälp av Lukas på Doker Bygg och Badrum med offert och planering inför eventuell renovering. Jag valde att inte renovera min lägenhet och önskar lämna en rekommendation för min upplevelse av offert och första besök. Jag upplevde att Doker Bygg och Badrum var mycket snabba och tydliga i kommunikationen samt punktliga vad gäller tid. Lukas har många bra idéer och feedback vad gäller renoverings-möjligheter. Jag upplever bemötandet som pålitligt och kunnigt och anlitar gärna Doker Bygg och Badrum framöver.

Per Å
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Mycket fint arbete. Trots svårigheter de stöter på så fixar de det.

Josef S
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Ställer upp när man behöver snabb hjälp! Proffsigt och trevlig bemötande.

Thomas Christer M
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Doker håller vad de lovar. Professionella och yrkeskickliga hantverkare med nogrannhet, kvalitet och stolthet i deras arbete. Inga problem som inte gå att lösa. Vi gjorde tillbyggnad till ett Attefall och bla ett helt nytt badrum. Tack!

Mats K
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Vi har under en längre tid anlitat Doker och är väldigt nöjda!

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Hej Mats, det glädjer oss att du är nöjd. Ditt projekt tog långt tid och är väldigt nöjda med slutresultatet. Hela tillbyggnaden ser fantastisk ut!

Anne E
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Fantastiskt bra arbete när vi ” gjorde om” vår trädgård. Tidigare gjort om tvättstugan också. Lika nöjda båda gångerna. Ytterst kompetent personal, trevliga och vänliga. Löpande kontakter med chefen, så att allt löpte på enligt plan. Vi kan varmt rekommendera Doker!

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack snälla Anne, så fint skrivet! Tack för att ni anlitar oss!

Jenny L
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Fantastisk kommunikation och flexibilitet!

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack Jenny för den fina recensionen, vi önskar er en massa trevliga stunder i eran nya SPA :)

Robert K
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Doker gjorde en totalrenovering av en villa vi köpte under 2023, överlag är vi mycket nöjda med allt från första kontakt till sista skruvdragning. Dom är mycket professionella, kundorienterade och flexibla. Jag kan varmt rekommendera dom för allt som har med husrenovering att göra.

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack Robert för samarbetet under hela renoveringen. Det var precis så som du uttryckte det. Vi hoppas att din totalrenoverade villa ger er många fina stunder tillsammans!

Josefine P
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Doker har gjort det igen! Denna gång blev det två badrumsrenoveringar. De höll tidsplan, noggranna och är en total entreprenör som alltid tillgodoser behov med kvalité. Otroligt behjälpliga i processen från plan, tankar och idéer till att det verkställs. Doker är och förblir de vi kontaktar när vi önskar utföra förändringar i huset.

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack Josefine för ännu ett projekt tillsammans, det glädjer oss att vi uppfyller era önskemål ännu en gång. Vi kommer gärna tillbaka för ett nytt projekt igen:)

Nils E

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack Nils för att du lämnade en recension, projektet blev verkligen bra så alla x måste vara något bra :))

Gustaf L
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Mycket bra bemötande, bra arbete utfört, helnöjd med företaget.

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack Gustaf för den fina recensionen och ännu ett projekt tillsammans!

Thomas S
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Alltid professionella och hjälpsamma!

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack Thomas för den fina recensionen!

Jenny H
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Snabbt och bra. Rekommenderas.

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack Jenny för den fina recensionen!

Jan N
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Alltid bra kvalitet när jag har anlitat Doker bygg

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack Jan för den fina recensionen!

Sara B
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Vi har byggt ett helt hus och haft kontakt med många byggare och leverantörer av alla dess olika slag under 3 års tid. Doker har verkligen imponerat på alla sätt. Otroligt effektiva och noggranna. Man behöver inte ha en klump i magen över en kryddad faktura heller som ju tyvärr är så vanligt i den här branschen. På sikt hoppas vi kunna komma i mål med fler projekt med Dokers hjälp.

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tusen tack Sara för den fina recensionen och tillit. Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa dig och att efter alla dessa tidigare erfarenheter med byggfirmor så kände du dig säker med oss.

Marianne K
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Jätte duktiga o trevlig killar. Allt blev också jätte fint.

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack för den fina recensionen Marianne!

Helen Ä
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Vi hade en mycket god förhoppning om samarbetet med Doker Bygg och Badrum AB. Vi hade höga förväntningar redan innan. Vi blev dock besvikna under processens gång och tyckte det var svårt att kommunicera förväntningarna kontra vad som utfördes. Hamnade i konflikt som kändes väldigt onödig men som i slutändan mynnade ut i en okej överenskommelse. Vi hade nog helt klart högre förhoppningar än vad företaget levererade och tycker tyvärr att det kostade mer än vad det smakade.

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Det är synd att du skriver ett sånt omdöme när vi inte gjort fel. Vi gjorde ett väldigt litet snickeriprojekt till dig ( montering av två garderober och montering av lister). När vi hade gjort jobbet ansåg du att listerna ska sitta på ett annat sätt. Jag kom till er och vi bestämde att vi skulle lösa problemet. Du betalade ingenting för extra arbetstimmarna. Vi la inte på dessa timmar på fakturan vilket jag anser vara väldigt rättvist gjort av oss. Under arbetet var din man hemma hela tiden och kunde säga till hur ni vill...

Björn R
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Väldigt responsiva och flexibla. Fixar allt och kommer med bra råd.

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack Björn för den fina recensionen!

Robin M
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Fortfarande ett pågående projekt av en totalrenovering av villa, men har gått superbra hittills, trevliga, lätta att ha och göra med, och väldigt rutinerade. Supernöjd fram tills nu! :)

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack Robin för den fina recensionen och hoppas att du är lika nöjd när projektet är klart! :)

Martina B
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Levererade exakt vad som utlovats. Killarna var punktliga, noggranna med daglig tim-redovisning och i sitt arbete, mycket duktiga/kunniga, ordningsamma, tillmötesgående och jättetrevliga att ha att göra med. Vill verkligen rekommendera DOKER BYGG & BADRUM AB! /Martina

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack så jätte mycket för den fina recensionen Martina!

Malin G
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Jättetrevliga, jätteduktiga och mycket bra resultat!

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack för den fina recensionen Malin!

Björn H
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Helrenovering av ett badrum med ett jättefint resultat. Trevliga och noggranna hantverkare vilka, liksom Lukas (chefen), kom med förslag och lösningar som vi själva inte hade tänkt på. Exemplarisk slutstädning och en faktura helt i överensstämmelse med offerten. Vi är så nöjda.

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack för så fina ord Björn! Det är alltid ett nöje att arbeta med så trevliga kunder!

Josefine K
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Denna fantastiska firma med Lukas och övriga kollegor är helt fantastiska. Helentreprenad på samtliga jobb som vi har beställt, serviceinriktade och rekommenderar alltid lösningar för att uppnå bästa möjliga resultat i projekten. Har gjort och gör ett fortsatt fantastiskt jobb. Har anlitat Doker för tidigare jobb och kommer fortsätta göra det framöver.

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Kul att höra Josefine och välkommen åter:)

Karin J
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Smidig hantering! Bra kvalité! Trevlig och kompetent personal!

Elisabeth T
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Det fungerade mycket bra med Doker. Kan rekommendera dom.

Peter L
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

bra närvaro och uppmärksamma på önskemål - jobbar hårt

Magnus L
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Duktiga snickare. Väldigt fint och noggrant. Kommunicerar bra. Gör vad de säger de ska göra. Transparent med tidsredovisning. Blev lite dyrare än de räknat med, men det blev bra !

Mats Torbjörn J
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Doker Bygg som hantverkare och i synnerhet dess grundare Lukas är exceptionellt service-minded och skickliga. Vid förfrågan tar sig Lukas gott om tid att diskutera arbetet och kommer alltid med goda och smarta ideér som utvecklar idén i positiv riktning (jag har anlitat Doker Bygg minst 5-10 gånger för olika arbeten). Första gången Doker Bygg gjorde arbete för mig/oss var förväntan hög och ju mer vi bollade idéer desto mer steg förväntan. Under arbetets gång och vid den slutliga leveransen kunde jag konstatera att leveransen...

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Ååå vad roligt att höra Mats. Tack så mycket också för de fina orden. Ni är alltid välkomna att höra av er framöver!

Tulli S
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Doker Bygg och Badrum är ett helt enastående företag. Professionella, kreativa och serviceinriktade med kunden i centrum. Äntligen har jag, efter många års erfarenhet av att anlita hantverkare, hittat ett företag med yrkesheder, ett företag att lita på och känna sig fullständigt trygg med.

Gabriel B
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Har anlitat Doker för ett större projekt i källaren. Bra bemötande, trevliga killar och kvalitativt utfört. Rekommenderas.

Ida T
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Bra kommunikation, snabbt och proffsigt utfört arbete (byte av tak på uterum). Vi är mycket nöjda och kommer att anlita Doker fler gånger framöver.

Peter K
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Ungefär hälften av takets hängrännor på mitt hus behövde plockas ned och monteras upp på nytt. Detta fixade de utan problem med 2 personer på en dag.

Robert M
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Golvläggning - mycket väl utfört arbete, med stor yrkesmässig skicklighet och perfekt resultat!

Gustaf L
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Mycket bra. Jag är mycket nöjd med allt arbetet. Tack för hjälpen.

HENRIK T
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Vi har fått vår tvättstuga renoverad av Doker, och resultatet är över all förväntan. Lukas hade många goda idéer som vi inte själva tänkt på, och hantverkarna som var här visade sig vara perfektionister. De kom i tid, lyssnade på våra synpunkter, städade fint efter sig och nöjde sig inte med mindre än att allt skulle vara perfekt. Finishen är toppklass, jag kan rekommendera Doker till vilket byggprojekt som helst! All kunskap verkar finnas samlad i detta företag, vi fick t.o.m. vår luftvärmepump fixad som en bonus.

Kerstin M
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Ett mycket professionellt rakt igenom. Kommunikativa och alltigenom lösningsorienterade. Badrumsrenovering.

MARCUS O
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Snabbt, kompetent och kostnadseffektivt byggande av vår entrétrappa.

Robert T
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Vi var i kontakt med Lukas på Doker då vi behövde hjälp att dra ny el och dra om vatten i en tvättstuga och grovutrymme. Arbetet utfördes av väldig kompetenta och trevliga hantverkare och leveransen och kvalitén på det efterfrågade arbetet motsvarade våra förväntningar. Bemötandet från Doker är väldigt professionellt och seriöst och vi behövde inte vänta många dagar innan vi kunde boka in tid för när arbetet skulle genomföras. Lukas är superbra att ha att göra med, lätt att få tag på och prata med och delar gärna med sig om tips, tankar och ideér.

Elin Ingela Gitte S
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Doker ger lite extra. De löser situationer och kommer med idéer utanför boxen om det behövs. Du kan ta upp frågor med Lukas och Kinga som driver firman och de ser till att hitta lösningar på dina problem. Alltid positiva och om du inte skulle vara nöjd så ger de sig inte förrän du känner dig helt tillfreds. De är väldigt kompetenta och man vill bara beställa mer och mer.

John A
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Ledningen är superb. Snabba åtgärder vid akut behov. Bra utförda arbeten. Har åtgärdat vattenläckor på balkong och kontrollerat ev skador genom att öppna ett hål i taket i vardagsrummet och sedan "laga" hålet på ett proffsigt sätt. Har tidigare genomfört renovering av en källare och uppstagning av terrass.

Roslagens L
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Ställer alltid upp när man har problem. anlitar doker på byggnader på företaget och hemma

Svar från Doker Bygg och Badrum AB

Tack så jättemycket Olle för omdömen!

Lena S
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Doker är både kunniga och trevliga. Kreativa men lyssnar på mig som kund. Jag kan varmt rekommendera Doker!

Tack för dessa fina omdömen Lena ! Det är viktigt för oss. Lukas

Per Göran E
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

alltid trevliga och professionella Kommer på utsatt tid Litar på dem i alla avseenden

Tack för dessa fina omdömen Per ! Det är viktigt för oss. Lukas

Thomas S
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Svårt hitta mer lyhört och effektivt byggbolag!

Tack för dessa fina omdömen Thomas ! Det är viktigt för oss. Lukas

Mats S
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Bra och snabbt bemötande. Ledningen och anställda kommer med bra lösningar och idéer. Lämnar arbetsplatsen ren och städad efter varje arbetspass. Fullföljer sitt jobb in i minsta detalj.

Tack för dessa fina omdömen Mats ! Det är viktigt för oss. Lukas

Eva S
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Trevligt. Tog lite tid innan byggstart men det var ok. De hjälpte till med grund till växthus och staket. Jag är mycket nöjd med bygget.

Tack för dessa fina omdömen Sanna ! Det är viktigt för oss. Lukas

John E
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Mycket proffsigt bemötande. Väldigt skickliga och trevliga hantverkare. Var noga med att städa efter sig och var hela tiden försiktiga med övriga delar av huset när de bar material och verktyg. Kunde inte vara mer nöjd med resultatet av bygget. Rekommenderas varmt!

Tack för dessa fina omdömen John ! Det är viktigt för oss. Lukas

Gustav Fredrik S
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Vi gjorde ett badrum med Doker och det kunde inte blivit bättre och resultatet överträffade våra förväntningar med råge. Lukasz och hans team har känsla för detaljer och genomförandet är i toppklass. Vi kommer anlita Doker i framtiden för diverse renoveringar. Rekommenderas!

Tack för dessa fina omdömen Fredrik ! Det är viktigt för oss. Lukas

Kjell N
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Doker gjorde stödmur och anlade gångar runt uppfart och garage. Proffsigt jobb och levde upp till våra förväntningar!

Karin J
Skrev om Doker Bygg och Badrum AB

Vi har vid flera tillfällen fått hjälp av Doker - senast för altanbygge, som ger oss möjlighet att gå runt hela huset. Hantverkarna som byggde altanen var otroligt noggranna och snabba. Var väldigt noga med att allt gjordes enligt våra önskemål, mycket trevliga och sympatiska. Vi är oerhört nöjda med resultatet. ❤❤❤❤❤ Vi räknar med att få hjälp fler gånger.