Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Doktor Kom Hem AB

Doktor Kom Hem AB

Lindhagensgatan 142, 112 15 Stockholm — Visa karta

Kanalvägen 17, 18330, TÄBY
Täbyhälsan
Lotta L:
alltid vänligt bemötta. de gånger vi behövt hjälp har vi fått det. senast läkarbesök för C körkort

Vårdcentraler nära Doktor Kom Hem AB:

Drottninggatan 101, STOCKHOLM
Kiropraktik när resultaten räknas! Läs mer ›
Niklas B:
Lyssnar alltid till helheten innan behandling, känns alltid tryggt.Tack Cheyne!att du tog dig tid, när jag var helt ur balans. /Niklas

Liljeholmstorget 7, STOCKHOLM
Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande ... Läs mer ›
Amanda E:
Härlig respektfull fridfull kiropraktor plats i liljeholmen 👌🏽

Bysistorget 4, Stockholm
Vi hjälper er att aktivera era egna läkningsmekanismer! Läs mer ›
Ingemar E:
Jag köpte en MMvågs apparat som jag senare fick erbjudande att byta in och få en Triomed för halva priset.Det var en bra affär,jag har haft ...

Sandelsgatan 31, STOCKHOLM
Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och e... Läs mer ›
Anna E:
Förtroendeingivande bemötande. informativt, konstruktivt och lugnande.

Läs vad 4 kunder tycker om Doktor Kom Hem AB

• Tobias S
    Tobias S skrev om Doktor Kom Hem AB
    Har varit där vid flera tillfällen och alltid fått tid snabbt och bra bemötande och service! Av såväl läkaren Eva och sköterskor. Rekommenderas varmt!
  • micke a
    micke a skrev om Doktor Kom Hem AB
    bytte från serafen till dessa pga närheten, det skulle jag aldrig gjort då dom tyckte min armbågsskada inte behövde magnet röntgas, trots jag bad denna doktor eva att känna på armbågen där man tydligt känner senan var av, doktor eva tyckte isf att jag kunde bekosta Magnet röntgen själv! bytte genast tillbaks till serafen där dom konstatera att armbågen behövde magnetröntgas då sena var av och sedermera vart det operation!!! Hör till saken att mitt ex också hade bytt till dessa och gick dit pga längre tids ryggvärk, även hon hade doktor eva som då sa att åkomman berodde på stress! även mitt ex gick tillbaks till serafen och där konstatera man diskbråck!!! den där doktor har allvarliga problem så väljer ni ff denna vårdmottagning se till att ni får ngn annan husläkare
  • Lisa K
    Lisa K skrev om Doktor Kom Hem AB
    Aldrig blivit bemött sämre av sjukvården. Du hinner inte prata färdigt om dina problem innan du gått ut där ifrån och läkaren lagt orden i munnen på dig. Väldigt klantiga uttalanden.
    Visst, du får en snabb tid men vad spelar det för roll om du inte får nån hjälp..
    Jag och min familj kommer inte gå tillbaka dit.
  • Maria H
    Maria H skrev om Doktor Kom Hem AB
    E-postade dom om att jag behövde en tid. 35 minuter senare ringde dom upp. Tala om snabb återkoppling!
    Återstår att se hur jag uppfattar dom efter mitt besök.

Lindhagensgatan 142, 112 15 Stockholm