Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Doktor Kom Hem AB

Doktor Kom Hem AB

Lindhagensgatan 142, 112 15 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Doktor Kom Hem AB

• Kjell N
    Kjell N skrev om Doktor Kom Hem AB
    Har varit listad hos Dokorn Kom Hem i sex år och har alltid fått tider snabbt när jag behöver det.
    Urgulliga och kunniga sjuksköterskor ett stort plus. Läs mer
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Doktor Kom Hem AB
    Har varit där vid flera tillfällen och alltid fått tid snabbt och bra bemötande och service! Av såväl läkaren Eva och sköterskor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • micke a
    micke a skrev om Doktor Kom Hem AB
    bytte från serafen till dessa pga närheten, det skulle jag aldrig gjort då dom tyckte min armbågsskada inte behövde magnet röntgas, trots jag bad denna doktor eva att känna på armbågen där man tydligt känner senan var av, doktor eva tyckte isf att jag kunde bekosta Magnet röntgen själv! bytte genast tillbaks till serafen där dom konstatera att armbågen behövde magnetröntgas då sena var av och sedermera vart det operation!!! Hör till saken att mitt ex också hade bytt till dessa och gick dit pga längre tids ryggvärk, även hon hade doktor eva som då sa att åkomman berodde på stress! även mitt ex gick tillbaks till serafen och där konstatera man diskbråck!!! den där doktor har allvarliga problem så väljer ni ff denna vårdmottagning se till att ni får ngn annan husläkare Läs mer
  • Lisa K
    Lisa K skrev om Doktor Kom Hem AB
    Aldrig blivit bemött sämre av sjukvården. Du hinner inte prata färdigt om dina problem innan du gått ut där ifrån och läkaren lagt orden i munnen på dig. Väldigt klantiga uttalanden.
    Visst, du får en snabb tid men vad spelar det för roll om du inte får nån hjälp..
    Jag och min familj kommer inte gå tillbaka dit. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Doktor Kom Hem AB
    E-postade dom om att jag behövde en tid. 35 minuter senare ringde dom upp. Tala om snabb återkoppling!
    Återstår att se hur jag uppfattar dom efter mitt besök. Läs mer

Bästa vårdcentralerna i Stockholm:

Sandelsgatan 31, 11534, STOCKHOLM