Dollar Profile AB

Läs vad 2 kunder tycker om Dollar Profile AB

• Ann-Sofi G

2019-08-14

Ann-Sofi G skrev om Dollar Profile AB
    Vi anlitade Dollar profile och fick höra att arbetet skulle ta 2-3 veckor. Det började dåligt med att de började ca 14 dagar efter utlovat startdatum. Det som skulle ta 2-3 veckor avslutades efter 6 veckor. Då var arbetet fortfarande inte klart men vi bestämde oss för att göra klart felen själva. De skulle byta panel, måla om ett hus samt bygga en altan. Altanen är jättebra och vi är nöjda. När det gäller panelbytet och målningen har de ingen kompetens. De spacklar utomhus, målar när det är för varmt så färgen bubblar, de målar där det inte ska målas tex metallpartier, trädäck, möbler, stuprör. De missade hela partier att måla. De skarvar panel istället för att byta. Mitt råd är att inte anlita dem för målning och panelbyte. Läs mer
    Rickard H gillar detta
  • 2019-08-14

Rickard H skrev om Dollar Profile AB
    2-3 veckors jobb var inte klart efter 6 veckor. Fusk och slarv från dag ett. Vi skulle få vår panel utbytt och huset målat. Det skarvades, spacklades och fuskades från dag 1. Trots daglig kontakt blev inget bättre. Massor av löften som inte hölls. De var oerhört skräpigt under nästan hela jobbet. Virke och spik låg överallt. Vissa ytor glömdes helt bort och det är färg kladd på väldigt många ställen. Tex väggar, trädäck, stuprör, stenpartier, metallpartier. Vi fick även ett nytt trädäck på baksidan. Det har jag inga klagomål på. Slutade med att vi avslutade samarbetet och valde att avsluta själva. Läs mer