Dopply översättningsbyrå

Dopply översättningsbyrå

Ring 046-260 76 50 www.dopply.com

Dopply översättningsbyrå erbjuder kompletta översättningslösningar. Vi tillhandahåller facköversättningar mellan 60 olika språk. Vi översätter facktexter inom teknik, medicin, industri, tjänstesektorn m.fl ämnesområden.

7 omdömen om Dopply översättningsbyrå

Ralf L
Skrev om Dopply översättningsbyrå

Schysst snabb service. Rekommenderas!

Bea N
Skrev om Dopply översättningsbyrå

Översättningsbyrån Dopply i Lund bistod oss med översättning av ett femsidigt dokument från engelska till danska, norska, finska samt tyska. De var hjälpsamma och höll ett lågt pris per ord. Kan rekommendera dem för företagsöversättningar.

Isak L
Skrev om Dopply översättningsbyrå

Vi lät Dopply översätta vår hemsida till spanska, tyska - texter inom medicinteknik. Leverans skedde på rätt dag och till rätt pris. Kommer ta dem igen nästa gång

Lennart N
Skrev om Dopply översättningsbyrå

Föträffligt översättningsföretag. Pålitliga och snabba med leverans. Trots mycket kort om tid hanns allt med. Översättning och korrekturläsning av tyska texter. Bra pris.

Sofia E
Skrev om Dopply översättningsbyrå

Serviceminded översättningsbyrå med stort kunnande inom facköversättningar. Pålitliga, bra priser.

anna f
Skrev om Dopply översättningsbyrå

Superstor tack för den sbabba hjälpen med vår tekniska översättning från svenska till engelska. Tack också fär översättningen till ungerska! Kan verkligen rekommendera er!

Adam E
Skrev om Dopply översättningsbyrå

Kunniga och professionella. Fick hjälp med tre auktoriserade översättningar till olika språk - leverans i tid och till bra pris.