Alla kategorier Översättning Skåne Lund Dopply AB

Dopply AB

Hedvig Möllers Gata 12, 223 55 Lund — Visa karta

Dopply översättningsbyrå erbjuder kompletta översättningslösningar. Vi tillhandahåller facköversättningar mellan 60 olika språk. Vi översätter facktexter inom teknik, medicin, industri, tjänstesektorn m.fl ämnesområden.

Läs vad 7 kunder tycker om Dopply AB

• Ralf L
    Ralf L skrev om Dopply AB
    Schysst snabb service. Rekommenderas!
  • Bea N
    Bea N skrev om Dopply AB
    Översättningsbyrån Dopply i Lund bistod oss med översättning av ett femsidigt dokument från engelska till danska, norska, finska samt tyska. De var hjälpsamma och höll ett lågt pris per ord. Kan rekommendera dem för företagsöversättningar.
  • Isak L
    Isak L skrev om Dopply AB
    Vi lät Dopply översätta vår hemsida till spanska, tyska - texter inom medicinteknik. Leverans skedde på rätt dag och till rätt pris. Kommer ta dem igen nästa gång
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Dopply AB
    Föträffligt översättningsföretag. Pålitliga och snabba med leverans. Trots mycket kort om tid hanns allt med. Översättning och korrekturläsning av tyska texter. Bra pris.
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Dopply AB
    Serviceminded översättningsbyrå med stort kunnande inom facköversättningar. Pålitliga, bra priser.
  • anna f
    anna f skrev om Dopply AB
    Superstor tack för den sbabba hjälpen med vår tekniska översättning från svenska till engelska. Tack också fär översättningen till ungerska! Kan verkligen rekommendera er!
  • Adam E
    Adam E skrev om Dopply AB
    Kunniga och professionella. Fick hjälp med tre auktoriserade översättningar till olika språk - leverans i tid och till bra pris.

Hedvig Möllers Gata 12, 223 55 Lund