Doro AB

Doro AB

Ring 023-250 10 www.doro.com
3.0

Doro designs, develops and sells communication products for the home and workplace. Besides telephones for private users, companies and walkie-talkies, Doro also provides universal mobile phone accessories and VoIP products

2 omdömen om Doro AB

Björn N
Skrev om Doro AB

Doro har specialiserat sig på pensionärsmobilen vilket är fint och smart. De smartphones de erbjuder har gammal teknik, men oftast gör det inte så mycket då behovet hos användarna är klart mindre. Dock har de max 16gb minne så med android os och de standardappar som medföljer finns inte mycket minne kvar. Så det som skulle vara enkelt för äldre blir en mardröm för dem och deras släktingar. Minnesbrist och appar inte kan uppdateras pga av för lite minne. Så tyvärr en sågning på en fin tanke som inte tänkts hela vägen Björn

Ulf s
Skrev om Doro AB

Har ringt Doro flera gånger angående min gamla trilskande telefon , köpte sedan en ny ,behövde även då rådfråga , såg att deras telefonsupport stängde 16:00 , jag ringde då kl: 15:50 en fredageftermiddag , förväntade mej inget svar vid den tidpunkten men även då svar direkt och problemet löstes omgående ,den sortens support är jag inte bortskämd med !

Lars Håkan R gillar detta