Alla kategorier Dörrar Stockholms län Huddinge Dörrakuten

Dörrakuten

Svarvarvägen 24, 142 50 Skogås — Visa karta

Välkommen till Dörrakuten - ett säkert val!

Sedan 2008 har vi levererat säkerhetslösningar till hyresföreningar, bostadsrättsföreningar,företag, privatpersoner och fastighetsbolag. Vi tillhandahåller säkerhetsdörrar, jalusier och gallergrindar till ett konkurrenskraftigt pris och förträfflig kvalitet.

Har du blivit utsatt för inbrott eller vill förhindra ett ovälkommet besök. Inga problem, vi hjälper dig i några enkla steg att hålla tjuvarna borta. Vi på Dörrakuten fokuserar på att leverera hög kvalitet och behålla ett gott rykte. Vi har auktoriserad och certifierad personal som utför slutmontering av dina dörrar. Välkommen att höra av dig till oss eller besök vår hemsida för mer information!

Läs vad 32 kunder tycker om Dörrakuten

• Ida B
    Ida B skrev om Dörrakuten
    Bra service, bra installation och jag rekommenderar Läs mer
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Dörrakuten
    Jag vill ge Sara på kontoret ett stort tack för tålamodet med alla mina detalj frågor!
    Dörren är min nya inrednings detalj, med mässing handtag & brevinkast. Bild kommer : Läs mer
  • Tom B
    Tom B skrev om Dörrakuten
    Exceptionell service.
    Installerade ny säkerhetsdörr och är mycket nöjd Läs mer
  • Karim M
    Karim M skrev om Dörrakuten
    Driver restaurang och beställde både branddörr och jalusi dit, väldigt nöjd! Läs mer
  • Inger L skrev om Dörrakuten
    Skriver åt vår BRF Bryggan-
    Efter långt letande vilket företag som skulle byta ut totalt 40 dörrar valde vi Dörrakuten.
    Vi valde er för ni var snabbast med offert och startdatum.

Nu är alla dörrar på plats, alla är nöjda! Läs mer
  • Ralf B skrev om Dörrakuten
    Dörrakuten är ett härligt gäng som jobbar med det dom är bäst på. De lyssnar till vad kundens problem och är snabba ute på fältet. Läs mer
  • Baskar E
    Baskar E skrev om Dörrakuten
    Som snickare trodde jag att jag hade koll på vad höger och väster hängd dörr var men tur att frågan ställdes två gånger via telefon annars hade jag beställt helt galet.
    Smidigt att göra en beställning via telefon! Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Dörrakuten
    Fint showroom, beställde dörr och massa extra efter prat med en bra säljare! Hoppas montaget går lika bra Läs mer
  • Kevin B skrev om Dörrakuten
    Ringde Dörrakutens jóurnummer och inom två timmar en sen lördagskväll var dom på plats! Familjen kunde sova tryggt. Tack / Kevin Läs mer
  • Amir F
    Amir F skrev om Dörrakuten
    Snabb och smidig service! Trevliga montörer med ett professionellt bemötande som gjorde det lilla extra för att få en nöjd kund! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Henrik E skrev om Dörrakuten
    Grymt bemötande! Trevliga och snabba. Kan varmt rekommendera Dörrakuten Läs mer
  • Sophie B skrev om Dörrakuten
    Bra bemötande. Kommer absolut anlita dem igen. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Robin N
    Robin N skrev om Dörrakuten
    Jätte bra service. Blev precis som jag ville ha det. Läs mer
  • Petra L skrev om Dörrakuten
    Super trevliga och duktiga! Jag skulle absolut anlita dom igen. Läs mer
  • Albert skrev om Dörrakuten
    Ett par nära vänner till mig rekommenderade Dörrakuten till oss och jag kan säga att dem uppfyllde alla våra önskemål. Hela processen gick väldigt smidigt och hantverkaren även han stod ut med alla våra frågor kring dörren. Jag har redan rekommenderat er till mina vänner. Tack Dörrakuten! Läs mer
  • Agneta skrev om Dörrakuten
    Riktigt trevlig personal och väldigt professionella. Jag vill tacka er för att ni gjorde det lätt för mig att förstå skillnaden på dörrval då jag inte förstod skillnaden på dem från första början. Supernöjd med min nya säkerhetsdörr. Läs mer
  • Stephanie Ö skrev om Dörrakuten
    Jag kontaktade Dörrakuten inte för att jag ville men för att jag var tvungen då vi haft inbrott!
    Dom vart snabbt på plats för att montera en provisorisk dörr då vi sedan valde att uppgradera vår gamla trädörr till en säkerhetsdörr med lite extra finesser.
    Ger Dörrakuten fem ⭐️ Läs mer
  • Nathalie N skrev om Dörrakuten
    Väldigt bra bemötande, snabb och bra service Läs mer
  • Sophie W skrev om Dörrakuten
    Väldigt bra bemötande och superjobb! Läs mer
  • Jimmy P skrev om Dörrakuten
    Köpte en säkerhetsdörr från Dörrakuten. Toppen bemötande, snabb leverans och proffsigt installerat.
    Tycker att Dörrakuten uppfyllde mina krav. Läs mer
  • Christina B
    Christina B skrev om Dörrakuten
    Jag köpte ytterdörr med installation.
    Mycket kunnig personal. Snabbt och snyggt Läs mer
  • Hasse H
    Hasse H skrev om Dörrakuten
    Jag beställde 2 st säkerhetsdörrar med installation.
    Var orolig att dom skulle ”skifta i färg” då dom skulle sitta
    Bredvid varandra (grannarna haft det problemet med andra företag) Dörrakuten lovade ! att jag inte behövde vara orolig
    När jag kom hem blev jag mer än glad, rent, snyggt , samma färg på dörrarna.
    Jag rekommenderar mer än gärna Dörrakuten till alla som
    Vill känna sig säkra och lugna Läs mer
  • Kirsi J
    Kirsi J skrev om Dörrakuten
    Nu kan jag äntligen känna mig säker med den nya dörren på plats!
    Toppenbra hjälp hela vägen , rekommenderas starkt! Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om Dörrakuten
    Jag köpte en dörr, dom var väldigt tillmötesgående och anpassade dag & tid utifrån vad jag kunde vara hemma vilket uppskattades enormt mycket. Trevliga & noggranna i sitt arbete. Läs mer
  • Emelie H skrev om Dörrakuten
    Trevligt bemötande, proffsig hjälp fick jag av killen som var hemma hos oss och installerade våran nya dörr! Tummarna upp för detta företag!! Läs mer
  • Kim B
    Kim B skrev om Dörrakuten
    Jag beställde en säkerhetsdörr med montering, allt gick väldigt smidigt!

Dörren ändrade hela min hall i utseende då jag valde att få den vit invändigt och den gamla dörren tog dom med sig.

Rekommenderar Dörrakuten om ni vill ha snabb, smidig och proffesionellt hjälp. Läs mer
  • Tommy B skrev om Dörrakuten
    Köpt dörr+montage av ytterdörr privat
    Allt gick snabbt och smidigt och samtliga kontakter med all personal var kanon.
    Ytterdörren blev överförväntan. En ny entré. Läs mer
  • Marcus Å skrev om Dörrakuten
    jag köpte en ny säkerhetsdörr av dörrakuten och är jätte nöjd med både montering,kundkontakt & slutresultat. allt gick snabbt och smidigt då jag var i akutbehov av en ny dörr. så jag kan inte säga annat än att jag är super nöjd!! Läs mer
  • Jan L skrev om Dörrakuten
    Vi beställer en hel del dörrar av Dörrakuten
    Allt från säkerhetsdörrar till stålpartier

Vi blir alltid bemötta med ett personligt engagemang .

Våra förväntningar är alltid höga och Dörrakuten har levt upp till det. Läs mer
  • Jeanette Linda Marina B
    Jeanette Linda Marina B skrev om Dörrakuten
    Köpt, montering av ytterdörr som privatperson!
    Riktigt trevlig personal.
    Snabb och bra service!
    Så nöjd med resultatet! Läs mer
  • Mikaela C
    Mikaela C skrev om Dörrakuten
    En säkerhetsdörr som fungerar super!
    Ett seriöst företag med bra produkter. Rekommenderar verkligen Dörrakuten.

Super nöjd med hela processen samt dörren. Läs mer
  • 2012-10-06

Johan S skrev om Dörrakuten
    Vill varna för detta föreag, de monterade fel och sedan ville de inte rätta till det. Väldigt otrevliga, vill varna andra att anlita dem. Läs mer

Svarvarvägen 24, 142 50 Skogås