Alla kategorier Dörrar Stockholms län Huddinge Dörrakuten

Dörrakuten

Svarvarvägen 24, 142 50 Skogås — Visa karta

Välkommen till Dörrakuten - ett säkert val!

Sedan 2008 har vi levererat säkerhetslösningar till hyresföreningar, bostadsrättsföreningar,företag, privatpersoner och fastighetsbolag. Vi tillhandahåller säkerhetsdörrar, jalusier och gallergrindar till ett konkurrenskraftigt pris och förträfflig kvalitet.

Har du blivit utsatt för inbrott eller vill förhindra ett ovälkommet besök. Inga problem, vi hjälper dig i några enkla steg att hålla tjuvarna borta. Vi på Dörrakuten fokuserar på att leverera hög kvalitet och behålla ett gott rykte. Vi har auktoriserad och certifierad personal som utför slutmontering av dina dörrar. Välkommen att höra av dig till oss eller besök vår hemsida för mer information!

Läs vad 17 kunder tycker om Dörrakuten

• Stephanie Ö skrev om Dörrakuten
    Jag kontaktade Dörrakuten inte för att jag ville men för att jag var tvungen då vi haft inbrott!
    Dom vart snabbt på plats för att montera en provisorisk dörr då vi sedan valde att uppgradera vår gamla trädörr till en säkerhetsdörr med lite extra finesser.
    Ger Dörrakuten fem ⭐️ Läs mer
  • Nathalie N skrev om Dörrakuten
    Väldigt bra bemötande, snabb och bra service Läs mer
  • Sophie W skrev om Dörrakuten
    Väldigt bra bemötande och superjobb! Läs mer
  • Jimmy P skrev om Dörrakuten
    Köpte en säkerhetsdörr från Dörrakuten. Toppen bemötande, snabb leverans och proffsigt installerat.
    Tycker att Dörrakuten uppfyllde mina krav. Läs mer
  • Christina B
    Christina B skrev om Dörrakuten
    Jag köpte ytterdörr med installation.
    Mycket kunnig personal. Snabbt och snyggt Läs mer
  • Hasse H
    Hasse H skrev om Dörrakuten
    Jag beställde 2 st säkerhetsdörrar med installation.
    Var orolig att dom skulle ”skifta i färg” då dom skulle sitta
    Bredvid varandra (grannarna haft det problemet med andra företag) Dörrakuten lovade ! att jag inte behövde vara orolig
    När jag kom hem blev jag mer än glad, rent, snyggt , samma färg på dörrarna.
    Jag rekommenderar mer än gärna Dörrakuten till alla som
    Vill känna sig säkra och lugna Läs mer
  • Kirsi J
    Kirsi J skrev om Dörrakuten
    Nu kan jag äntligen känna mig säker med den nya dörren på plats!
    Toppenbra hjälp hela vägen , rekommenderas starkt! Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om Dörrakuten
    Jag köpte en dörr, dom var väldigt tillmötesgående och anpassade dag & tid utifrån vad jag kunde vara hemma vilket uppskattades enormt mycket. Trevliga & noggranna i sitt arbete. Läs mer
  • Emelie H skrev om Dörrakuten
    Trevligt bemötande, proffsig hjälp fick jag av killen som var hemma hos oss och installerade våran nya dörr! Tummarna upp för detta företag!! Läs mer
  • Kim B
    Kim B skrev om Dörrakuten
    Jag beställde en säkerhetsdörr med montering, allt gick väldigt smidigt!

Dörren ändrade hela min hall i utseende då jag valde att få den vit invändigt och den gamla dörren tog dom med sig.

Rekommenderar Dörrakuten om ni vill ha snabb, smidig och proffesionellt hjälp. Läs mer
  • Tommy B skrev om Dörrakuten
    Köpt dörr+montage av ytterdörr privat
    Allt gick snabbt och smidigt och samtliga kontakter med all personal var kanon.
    Ytterdörren blev överförväntan. En ny entré. Läs mer
  • Marcus Å skrev om Dörrakuten
    jag köpte en ny säkerhetsdörr av dörrakuten och är jätte nöjd med både montering,kundkontakt & slutresultat. allt gick snabbt och smidigt då jag var i akutbehov av en ny dörr. så jag kan inte säga annat än att jag är super nöjd!! Läs mer
  • Jan L skrev om Dörrakuten
    Vi beställer en hel del dörrar av Dörrakuten
    Allt från säkerhetsdörrar till stålpartier

Vi blir alltid bemötta med ett personligt engagemang .

Våra förväntningar är alltid höga och Dörrakuten har levt upp till det. Läs mer
  • Jeanette Linda Marina B
    Jeanette Linda Marina B skrev om Dörrakuten
    Köpt, montering av ytterdörr som privatperson!
    Riktigt trevlig personal.
    Snabb och bra service!
    Så nöjd med resultatet! Läs mer
  • Mikaela C
    Mikaela C skrev om Dörrakuten
    En säkerhetsdörr som fungerar super!
    Ett seriöst företag med bra produkter. Rekommenderar verkligen Dörrakuten.

Super nöjd med hela processen samt dörren. Läs mer
  • Johan S skrev om Dörrakuten
    Vill varna för detta föreag, de monterade fel och sedan ville de inte rätta till det. Väldigt otrevliga, vill varna andra att anlita dem. Läs mer
  • Peder M skrev om Dörrakuten
    Akta er för detta företag, dålig leverans, mycket tjaffs och dyrt blev det. Läs mer

Svarvarvägen 24, 142 50 Skogås