Dörrakuten

Dörrakuten, sid 3

Välkommen till Dörrakuten - ett säkert val!

Sedan 2008 har vi levererat säkerhetslösningar till hyresföreningar, bostadsrättsföreningar,företag, privatpersoner och fastighetsbolag. Vi tillhandahåller säkerhetsdörrar, jalusier och gallergrindar till ett konkurrenskraftigt pris och förträfflig kvalitet.

Har du blivit utsatt för inbrott eller vill förhindra ett ovälkommet besök. Inga problem, vi hjälper dig i några enkla steg att hålla tjuvarna borta. Vi på Dörrakuten fokuserar på att leverera hög kvalitet och behålla ett gott rykte. Vi har auktoriserad och certifierad personal som utför slutmontering av dina dörrar. Välkommen att höra av dig till oss eller besök vår hemsida för mer information!

Läs vad 113 kunder tycker om Dörrakuten 2

• 2018-10-14
    Köpte en säkerhetsdörr från Dörrakuten. Toppen bemötande, snabb leverans och proffsigt installerat.
    Tycker att Dörrakuten uppfyllde mina krav.
  • 2018-10-13
    Jag köpte ytterdörr med installation.
    Mycket kunnig personal. Snabbt och snyggt
  • 2018-10-13
    Jag beställde 2 st säkerhetsdörrar med installation.
    Var orolig att dom skulle ”skifta i färg” då dom skulle sitta
    Bredvid varandra (grannarna haft det problemet med andra företag) Dörrakuten lovade ! att jag inte behövde vara orolig
    När jag kom hem blev jag mer än glad, rent, snyggt , samma färg på dörrarna.
    Jag rekommenderar mer än gärna Dörrakuten till alla som
    Vill känna sig säkra och lugna
  • 2018-10-12
    Nu kan jag äntligen känna mig säker med den nya dörren på plats!
    Toppenbra hjälp hela vägen , rekommenderas starkt!
  • 2018-10-12
    Jag köpte en dörr, dom var väldigt tillmötesgående och anpassade dag & tid utifrån vad jag kunde vara hemma vilket uppskattades enormt mycket. Trevliga & noggranna i sitt arbete.
  • 2018-10-12
    Trevligt bemötande, proffsig hjälp fick jag av killen som var hemma hos oss och installerade våran nya dörr! Tummarna upp för detta företag!!
  • 2018-10-12
    Jag beställde en säkerhetsdörr med montering, allt gick väldigt smidigt!

Dörren ändrade hela min hall i utseende då jag valde att få den vit invändigt och den gamla dörren tog dom med sig.

Rekommenderar Dörrakuten om ni vill ha snabb, smidig och proffesionellt hjälp.
  • 2018-10-12
    Köpt dörr+montage av ytterdörr privat
    Allt gick snabbt och smidigt och samtliga kontakter med all personal var kanon.
    Ytterdörren blev överförväntan. En ny entré.
  • 2018-10-12
    jag köpte en ny säkerhetsdörr av dörrakuten och är jätte nöjd med både montering,kundkontakt & slutresultat. allt gick snabbt och smidigt då jag var i akutbehov av en ny dörr. så jag kan inte säga annat än att jag är super nöjd!!
  • 2018-10-12
    Vi beställer en hel del dörrar av Dörrakuten
    Allt från säkerhetsdörrar till stålpartier

Vi blir alltid bemötta med ett personligt engagemang .

Våra förväntningar är alltid höga och Dörrakuten har levt upp till det.
  • 2018-10-12
    Köpt, montering av ytterdörr som privatperson!
    Riktigt trevlig personal.
    Snabb och bra service!
    Så nöjd med resultatet!
  • 2018-10-12
    En säkerhetsdörr som fungerar super!
    Ett seriöst företag med bra produkter. Rekommenderar verkligen Dörrakuten.

Super nöjd med hela processen samt dörren.
  • skrev om Dörrakuten
    2012-10-06
    Verifierad kundrelation
    Vill varna för detta föreag, de monterade fel och sedan ville de inte rätta till det. Väldigt otrevliga, vill varna andra att anlita dem.