Dörrakuten

Dörrakuten

dorrakuten.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till Dörrakuten - ett säkert val! Sedan 2008 har vi levererat säkerhetslösningar till hyresföreningar, bostadsrättsföreningar,företag, privatpersoner och fastighetsbolag. Vi tillhandahåller säkerhetsdörrar, jalusier och gallergrindar till ett konkurrenskraftigt pris och förträfflig kvalitet. Har du blivit utsatt...

193 omdömen om Dörrakuten

Sedan starten hos Reco 2017

Caroline N
Skrev om Dörrakuten

Installation av ny dörr och låscylinder. Trevliga och snabba.

Andreas S
Skrev om Dörrakuten

Väldigt bra montage, inget konstigt, hyfsat bra pris på det hela.

Susanne B
Skrev om Dörrakuten

Mycket bra bemötande, enkelt att beställa och den nya dörren kom snabbt på plats! Kunde inte varit bättre! Toppen helt enkelt!

Erik Tobias W
Skrev om Dörrakuten

Vi fick en gallergrind installerad innanför vår ytterdör, och det gick mycket fort. Smeden kom efter bara någon dag efter beställning och tog mått. Mindre än en vecka därefter var grinden installerad. Bra, prisvärt och förvånansvärt snabbt arbetat!

Sebastiaan C
Skrev om Dörrakuten

Trevligt bemötande. Väldigt proffsigt!

Mostafa H
Skrev om Dörrakuten

Snabbt och smidigt jobb med perfekt resultat. Stort tack!

John W
Skrev om Dörrakuten

Trevligt bemötande och smidig service.

Elisabet R
Skrev om Dörrakuten

Jättebra bemötande, snabb och effektiv personal. Ett fantastiskt bra slutresultatet! Vi är jättenöjda.

Ulf V
Skrev om Dörrakuten

Jag skulle byta säkerhetsdörr till min lägenhet. Det tog onödigt lång tid innan dom påbörjade bytet. Själva bytet gick fort och blev bra. Målningen av dörren gick också fort och blev bra. Jag är mycket nöjd med arbetet men jag tycker att det tog för lång tid innan Dörrakuten påbörjade arbetet.

Pia G
Skrev om Dörrakuten

Trevligt att de ringde precis innan ankomst, och även att de kom på angiven tid! Snabbt och väl utfört jobb, de gjorde även rent efter sig vilket uppskattades. Jobbet gällde reparation av dörrkarm

Irene G

Snabb service, trevlig personal

Thérèse T
Skrev om Dörrakuten

Vi hade problem med en lagerdörr vars ståltröskel hade fått sig en rejäl smäll, jag fick kontakt med Dörrakuten som snabbt gav mig en offert på ett förslag med bortkapning av befintlig tröskel och beställning av en ny som skulle sättas fast i betonggolvet. När det blev försening av tröskeln så bestämde vi att endast kapa befintlig tröskel och strunta i en ny tröskel. Jag skulle definitivt rekommendera Dörrakuten, de var trevliga och hade fin kundservice!

Henning K
Skrev om Dörrakuten

Lite långsamma innan installation kunde bokas men när den blev av var resultatet toppen. Snabbt och snyggt installerat.

Ulf I
Skrev om Dörrakuten

Bra på alla frågor. Speciellt då det var under mellandagarna då det är svårt att få tag på någon.

Katrin Ö
Skrev om Dörrakuten

Jag skulle byta ut min dörr till en säkerhetsdörr och personen jag möttes av var väldigt trevlig och professionell. Han gjorde ett fantastiskt jobb, nu hör jag ingen i hallen längre och kan få sova i lugn och ro. Jag är supernöjd och rekommenderar starkt!!

Seweryn Pawel S
Skrev om Dörrakuten

Jag köpte dyra inbrottsskyddsdörren 2021 år. Dörren var fel monterad. Jag har värmekamera. Om ute är -15 grader då inne vid tröskel är -5grader. Kunder kan inte lita på deras garanti. De provade lösa problem flera gånger men utan framgång. Det var bara mer skador på dörren. Jag har många bilder från den perioden. Jag kan skicka dig om du är osäkert att kanske de är inte så illa.

Anders H
Skrev om Dörrakuten

Bra och trevlig support geneellt

Ylva H
Skrev om Dörrakuten

Hej Min upplevelse av Dörrakuten var bästa betyg allt gick så smidigt och bra och jag är jättelycklig över min nya fina trygga dörr. Tack så mycket. Hälsningar Ylva Hallström

Shabbo K
Skrev om Dörrakuten

Jag köpte en ny dörr. Personalen hade gott bemötande och var trevliga. Men det tog lång tid innan jag fick dörren.

Anna C
Skrev om Dörrakuten

Förberedelse: saknade tillräcklig info för att fatta ett välgrundat beslut om inköp när gammal dörr inspekterades. Det besöket gick väldigt fort och info om tillägg om t ex vredkåpa togs inte upp. Hann inte heller uppfatta skillnaden i olika metoder förr att byta dörrkarmar eller beslutet om att behålla respektive byta ut lås. Övrig upplevelse: installatör var trevligt o tillmötesgående. Kontaktade dörrkarmen i efterhand för att få vredkåpa som inte fanns med i ursprunglig beställning. Blev då väl bemött och fick hjälp utan ytterligare arbetskostnad.

Fredrik J
Skrev om Dörrakuten

Allt gick snabbt och smidigt och de höll det som vi kommit överens om. De har ett samarbete med vår bostadsrättsförening så vi är nog en relativt stor kund för dem.

Reijo B
Skrev om Dörrakuten

På alla sätt exelent Allting i tid och jättebra bemötande 👍

Mariana Y
Skrev om Dörrakuten

Vi bytte Två dörrar i 27 september och vi har inte fått något kvitto på dom än…jättedåligt service

Svar från Dörrakuten

Hej Mariana, Tack för att du delar med dig av ett omdöme om oss. Tack för trevlig samtal. I ditt fall gick beställningen genom en annan entreprenör som var vår uppdragsgivare vid denna beställning. En faktura ("kvitto") skickades till dem några dagar efter att vi (Dörrakuten) utförde montaget. Du fick mina kontaktuppgifter per sms och om föreningen behöver hjälp att ta reda på vem de ska kontakta för en kopia på faktura så är de välkomna att kontakta mig så hjälper jag dem gärna. Ha en fortsatt trevlig dag och hör av dig om du har fler frågor.

Adam A
Skrev om Dörrakuten

Bytte min säkerhetsdörr och dörrkarm. Ett av de bästa företagen jag haft att göra med. Proffsiga ut i fingerspetsarna, service-minded, snabba, effektiva, trevliga och prisvärda. Rekommenderas varmt högsta betyg på allt!

Robert N
Skrev om Dörrakuten

Stod och vägde mellan två dörrar när jag kontaktade dörrakuten. Fick ett bra intryck och bokade därför ett besök i visningsrummet. Väl där gav projektledaren en bra genomgång av varianter samt tillval vilket underlättade beslut. Tack vare bra input kunde jag beställa exakt det jag ville ha. Processen därefter var både enkel, snabb och smidig. Firman kontrollmätte färgen på befintlig dörr och när dörren var klar ca 4v senare blev jag kontaktad för bokning av montage vilket skedde ett par dagar senare. Montören var väldigt...

Hassan H
Skrev om Dörrakuten

Hej De var jätte snälla och snabba och duktiga och hjälpsamma.

Jack C

Annbdknnndndosksnnkldndnnnnsnnsnsnsnsns

Ann-Catrin L
Skrev om Dörrakuten

Väntan, väntan, väntan, dom tyckte själva att jag hade otur. Mätte tre ggr för att kolla att kollegan hade mätt rätt😅hade med sig fel lås, bytte och fick komma tillbaka och justera låset i ett nytt handtag mm. Tråkigt men trevliga killar.

Stefan W
Skrev om Dörrakuten

Snabbt, smidigt och trevligt bemötande. Även ett fördelaktigt pris och snyggt jobb. Proffsigt helt enkelt.

Otto D
Skrev om Dörrakuten

Snabbt och trevligt bemötande. Problem som uppstod vid insättning av nya dörren löstes snabbt.

Fredrik S

Jätteduktig och professionell montör

Henry H
Skrev om Dörrakuten

Bra bemötande och snabb service.

Kadijeh E
Skrev om Dörrakuten

Hans bemötande var utmärkt och hans jobbade och byttes dörren porftioner sätt Och fick företaget utmärkt betyg av oss. Tackar så mycket MVH khadijeh Eghtedari

Natalie S
Skrev om Dörrakuten

Supertrevlig kille som monterade dörren, ett tretimmarsjobb som istället tog hela dagen då mina väggar i stort sett smulade sönder i hans händer (gammalt hus). Men killen skötte det snyggt, stackarn va här hela dagen utan ens en rast. När han gick va dörren topp och han va dessutom trevlig under hela spektaklet. Tio poäng till killen som monterade dörren!!

Max P
Skrev om Dörrakuten

Bra service och trevligt bemötande av killen som var och fixade dörren. Han installerade en säkerhets dörr åt mig i en hyresrätt och blev mycket nöjd.

Pär E
Skrev om Dörrakuten

En bra upplevelse, hjälpsamma och service inriktade..köpte och fick en ny säkerhetsdörr monterad.

AXEL H
Skrev om Dörrakuten

Proffsiga och trevliga! Var lite dålig kommunikation om när leveransen av säkerhetsdörren skulle ske, därav en 4a.

Lise-Lotte A
Skrev om Dörrakuten

Jätte trevligt och proffsigt bemött. Fick snabb hjälp med en dörr som blivit uppbryten. En ny snygg säkerhetsdörr sattes på plats av en mycket noggrann och trevlig kille. Stort tack och en varm rekommendation .

Björn H
Skrev om Dörrakuten

Dörrakuten var suveräna! All från första kontakt till besök för uppmätning och framför allt installationen som blev extremt bra. Bland de snyggaste hantverkarjobb jag sett!

Bashar H
Skrev om Dörrakuten

Ja jag markerade mig jättetrevliga sen andra grej som han monterat dörren Han var supernogan jag är jättetacksam

Margarethe S
Skrev om Dörrakuten

Jag är väldigt nöjd med min nya säkerhetsdörr. Målningen av dörren i exakt färg!! Fick bra bemötande av företaget.

Anette A
Skrev om Dörrakuten

Jag blev såå väl bemött även min hund fick komma o nosa på verktyg mm Montören av dörren tog hänsyn till mina djur o planerade väl så vi kunde ha innerdörren stängd så inga djur kunde smita ut o slapp på så sätt vara instängda i ett rum. Jag kan verkligen rekommendera dom En kanon nöjd kund

Valentin B
Skrev om Dörrakuten

Vi var nöjda med installationen!

Ellinor B
Skrev om Dörrakuten

Allt var superbra. Trevlig personal och bra jobb

Kjell Lennart J
Skrev om Dörrakuten

Vi kommer fortsättningsvis anlita Dörrakuten som vår leverantör av Lägenhetsdörrar. Byggmästarhälsningar KJ

Sandra Ö
Skrev om Dörrakuten

Snabb service, snabbt och väl utfört arbete. Trevlig personal, bra service! Skulle absolut anställa igen vid behov.

Victoria D
Skrev om Dörrakuten

Nöjd med allt! Bra service, leverans som utlovat och dörren kanon!

Holger S
Skrev om Dörrakuten

Vi ville montera in en säkerhetsdörr med samma utseende som hos våra närmaste grannar. Skickade in bilder, ställde frågor om olika säkerhetsklassning och vad dörren skulle vara utrustad med. Fick snabbt en offert som vi accepterade, sedan gick det riktigt snabbt… Efter några dagar installerades dörren och den gamla forslades bort. Perfekt arbete och resultat.

Carolina S
Skrev om Dörrakuten

Super nöjd med vår nya ytterdörr och sidoljus som vi fått monterad. Kundservicen är fantastisk. Väldigt trevligt och professionellt bemötande.

Ivan H
Skrev om Dörrakuten

Bra service, snabba svar, bra kvalité!