Alla kategorier Shopping Stockholms län Tyresö Drickomat Svenska AB

Läs vad 2 kunder tycker om Drickomat Svenska AB

• J
    J skrev om Drickomat Svenska AB
    Hej SN,
    Tack vare att man endast får skriva i 140 tecken på kommentatorfältet så skriver jag ett nytt inlägg istället.

Brukar sällan kommentera sådana här inlägg men kände att det var dags då inte hela sanningen kommit fram;

För att göra rätt i det hela så skriver jag ner vad detta ärende handlar om. Det hela handlar om att du inte har något skriftligt serviceavtal med Oss utan enligt dig ett muntligt med en säljare som slutade för över 1 år sedan. Detta gäller självklart inte utan det är skriftliga avtal som gäller. Om du har kommit överrens med en person som slutat för över 1 år sedan angående saker utan HK:s vetedom är inte det upp till Oss. I ett riktigt serviceavtal ingår fri service och reservdelar. Detta har vi förklarat flera gånger till dig.

J
  • S N
    S N skrev om Drickomat Svenska AB
    Riktigt dåligt företag som inte alls bryr sig om de avtal de skrivit med mig och ( efter lite efterforskning ) många andra företag.
    Företagets säljare har tagit sönder min kaffemaskin och har efter det inte visat sig för att reparera maskinen på flera månader.Efter ett par samtal med huvudkontoret blev svaret till sist ,nu vill jag inte prata med dig mer och maskinen har fortfarande inte blivit reparerad trots att jag har ett avtal som säger att den ska servas en gång i månaden av deras säljare.
    De första 6-7 månaderna fungerade allt som det skulle ,servis en gång i månaden.Sista 7-30 månaderna,ny säljare(byter ofta) ett besök tagit sönder maskinen och inte visat sig sedan dess.

Bovägen 6, 135 47 Tyresö