Alla kategorier Sjukvårdsleverantörer Stockholms län Nynäshamn Duestien Medical Consulting AB

Duestien Medical Consulting AB

Odinsväg 7A, 149 30 Nynäshamn — Visa karta

4.5 i betyg av av 11 omdömen

Läs vad 11 kunder tycker om Duestien Medical Consulting AB

• 2019-07-21

SIRICHAI T skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Jag är jättenöjd, beställde två mobiler och en tv. Tog lite tid innan prylarna kom, men dom var snabba med att uppdatera en hela tiden under leveransen. Tummen upp här från mig. Läs mer
  • JESSICA T

2019-07-21

JESSICA T skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Vi är supernöjda med deras service, vi var skeptiska till förskottsbetalning. Men det har verkligen fungerat. Vi fick vårat i fredags. Beställde en tv och en telefon. Läs mer
  • Thomas Kjell W

2019-06-26

Verifierad kundrelation
    Thomas Kjell W skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Varning bedrägeri!!! Befatta er INTE med detta företag!!! Läs mer
  • 2019-06-25

JULIAN M skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Var skeptiska först till att Förskottsbetala beställningen. Däremot så blev man gott överraskad över deras goda service och att leveransen av våran iPad Pro och iPhone XS. Läs mer
  • Tim Robin S

2019-06-19

Tim Robin S skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Omdömet: Vi är supernöjda, Vi fick precis våran nya samsung tv och två iPhone XS. Jag och min sambo är jättenöjda över Duestiens snabba och goda service. Läs mer
  • CHRISTOPHER R

2019-06-19

CHRISTOPHER R skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Beställde 2st monitors av Duestien till kontoret. Var tveksam först då det är snart Midsommar och folk går på ledighet. Blev garanterad av Leverans innan fredag!

Till min förvåning så har jag precis tagit emot Duestiens killar och fått monterat dem!

Rekommenderar starkt deras tjänster! Läs mer
  • 2019-06-17

Thomas Omar L skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Grymt nöjd med deras service och snabba leveranser! Fick mina varor på 4 dagar! Kan varmt rekommenderas 👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
  • 2018-09-28

Erik J skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Hejsan!

Vi kan säga att vi är riktigt nöjda. Vi har precis upprättat avtal med Duestien Medical Consulting AB och vi är nöjda med deras service. Vi kan rekommendera att handla med dem.

Hälsningar

Erik Läs mer
    Anna L, Johan K gillar detta
  • 2018-09-23

Joakim N skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Vad kan man säga, vi skickade en förfråga om att få en offert, vi skrev det på lördag och fick snabbt svar. Det trodde vi inte. Läste om deras omdömen och vi skickade en förfrågan och dem svarade omgående.

Superservice och snabba på att återkomma.

Vi kommer jobba med Duestien Medical Consulting AB under lång tid.

Vi rekommenderar dem fullständigt.

Undertecknas!

Joakim Nilsson Läs mer
    Anna L, Johan K, Erik J gillar detta
  • 2018-09-19

Lisbeth A skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Vi är väldigt nöjda, finns inget ont att säga om Duestien Medical Consulting. Dem har alltid hög service. Har jobbat med dem under en tid.

Vi rekommenderar starkt detta företag.

Lisbeth Andersson Läs mer
    Anna L, Johan K, Erik J, Joakim N gillar detta
  • 2018-09-17

Jonas W skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Ett riktigt trevligt gäng som jobbar där, dem är proffsiga i sitt bemötande och har en otroligt hög service. Vi har jobbat med dem ett tag nu och vi är jättenöjda.

Jonas Läs mer
    Anna L, Johan K, Erik J, Joakim N, Lisbeth A gillar detta