Alla kategorier Sjukvårdsleverantörer Stockholms län Nynäshamn Duestien Medical Consulting AB

Duestien Medical Consulting AB

Odinsväg 7A, 149 30 Nynäshamn — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Duestien Medical Consulting AB

• Johan K skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Vad roligt att se deras omdömen här, vi är av samma uppfattning. Har varit i kontakt med dem vid flera tillfällen och kommer jobba med dem under en längre tid. Vi är jättenöjda med deras service och support.

Hälsningar

Johan Karlsson

GCBEAB Läs mer
  • Erik J skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Hejsan!

Vi kan säga att vi är riktigt nöjda. Vi har precis upprättat avtal med Duestien Medical Consulting AB och vi är nöjda med deras service. Vi kan rekommendera att handla med dem.

Hälsningar

Erik Läs mer
    Johan K gillar detta
  • Joakim N skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Vad kan man säga, vi skickade en förfråga om att få en offert, vi skrev det på lördag och fick snabbt svar. Det trodde vi inte. Läste om deras omdömen och vi skickade en förfrågan och dem svarade omgående.

Superservice och snabba på att återkomma.

Vi kommer jobba med Duestien Medical Consulting AB under lång tid.

Vi rekommenderar dem fullständigt.

Undertecknas!

Joakim Nilsson Läs mer
    Johan K, Erik J gillar detta
  • Lisbeth A skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Vi är väldigt nöjda, finns inget ont att säga om Duestien Medical Consulting. Dem har alltid hög service. Har jobbat med dem under en tid.

Vi rekommenderar starkt detta företag.

Lisbeth Andersson Läs mer
    Johan K, Erik J, Joakim N gillar detta
  • Jonas W skrev om Duestien Medical Consulting AB
    Ett riktigt trevligt gäng som jobbar där, dem är proffsiga i sitt bemötande och har en otroligt hög service. Vi har jobbat med dem ett tag nu och vi är jättenöjda.

Jonas Läs mer
    Johan K, Erik J, Joakim N, Lisbeth A gillar detta