Duestien Medical Consulting AB

4.3

12 omdömen om Duestien Medical Consulting AB

Haby M
Skrev om Duestien Medical Consulting AB

Varning,varning bedrägeri!!! Jag har beställt en iPhone xs Max och betalade i förskott efter 4 veckor har jag inte fått något, bad om återbetalning och fortfarande inget efter 2 veckor. Jag litade mest på företaget pga recensioner, men recensioner kan även skrivas av vänner utan själva erfarenhet. Jag i alla fall har gjort en anmälan till polisen.

Sirichai T
Skrev om Duestien Medical Consulting AB

Jag är jättenöjd, beställde två mobiler och en tv. Tog lite tid innan prylarna kom, men dom var snabba med att uppdatera en hela tiden under leveransen. Tummen upp här från mig.

Jessica T
Skrev om Duestien Medical Consulting AB

Vi är supernöjda med deras service, vi var skeptiska till förskottsbetalning. Men det har verkligen fungerat. Vi fick vårat i fredags. Beställde en tv och en telefon.

Thomas Kjell W
Skrev om Duestien Medical Consulting AB

Varning bedrägeri!!! Befatta er INTE med detta företag!!!

Julian M
Skrev om Duestien Medical Consulting AB

Var skeptiska först till att Förskottsbetala beställningen. Däremot så blev man gott överraskad över deras goda service och att leveransen av våran iPad Pro och iPhone XS.

Tim Robin S
Skrev om Duestien Medical Consulting AB

Omdömet: Vi är supernöjda, Vi fick precis våran nya samsung tv och två iPhone XS. Jag och min sambo är jättenöjda över Duestiens snabba och goda service.

Christopher R
Skrev om Duestien Medical Consulting AB

Beställde 2st monitors av Duestien till kontoret. Var tveksam först då det är snart Midsommar och folk går på ledighet. Blev garanterad av Leverans innan fredag! Till min förvåning så har jag precis tagit emot Duestiens killar och fått monterat dem! Rekommenderar starkt deras tjänster!

Thomas Omar L
Skrev om Duestien Medical Consulting AB

Grymt nöjd med deras service och snabba leveranser! Fick mina varor på 4 dagar! Kan varmt rekommenderas 👍🏼👍🏼👍🏼

Erik J
Skrev om Duestien Medical Consulting AB

Hejsan! Vi kan säga att vi är riktigt nöjda. Vi har precis upprättat avtal med Duestien Medical Consulting AB och vi är nöjda med deras service. Vi kan rekommendera att handla med dem. Hälsningar Erik

Anna L och Johan K gillar detta
Joakim N
Skrev om Duestien Medical Consulting AB

Vad kan man säga, vi skickade en förfråga om att få en offert, vi skrev det på lördag och fick snabbt svar. Det trodde vi inte. Läste om deras omdömen och vi skickade en förfrågan och dem svarade omgående. Superservice och snabba på att återkomma. Vi kommer jobba med Duestien Medical Consulting AB under lång tid. Vi rekommenderar dem fullständigt. Undertecknas! Joakim Nilsson

Anna L och 2 andra gillar detta
Lisbeth A
Skrev om Duestien Medical Consulting AB

Vi är väldigt nöjda, finns inget ont att säga om Duestien Medical Consulting. Dem har alltid hög service. Har jobbat med dem under en tid. Vi rekommenderar starkt detta företag. Lisbeth Andersson

Anna L och 3 andra gillar detta
Jonas W
Skrev om Duestien Medical Consulting AB

Ett riktigt trevligt gäng som jobbar där, dem är proffsiga i sitt bemötande och har en otroligt hög service. Vi har jobbat med dem ett tag nu och vi är jättenöjda. Jonas

Anna L och 4 andra gillar detta