Alla kategorier Hotell Södermanland Katrineholm Dufweholms Herrgårds AB

Herrgårdsvägen 16, 641 92 Katrineholm — Visa karta

Kulturcentrum, 15331, YTTERJÄRNA
Kulturhuset Hotell & Konferens
Maria D:
Utmärkt! Hög servicenivå. Så vänligt bemötande. Positivt och personal inriktad på att hitta lösningar. Fantastiskt vackra lokaler och bästa ...

Läs vad 2 kunder tycker om Dufweholms Herrgårds AB

• Bitte G
    Bitte G skrev om Dufweholms Herrgårds AB
    Ej valuta för pengarna. Ägarfamiljen Åström bör byta ut några ur personalen, särskilt ett par av de kvinnliga värdinnorna som hellre gnäller över sin arbetssituation för vilsna gäster än gör sitt jobb, dvs att hjälpa dem tillrätta. De verkar inte klara att ha huset fullt utan att ställa till med kaos och dessutom låta det gå ut över gästerna (som betalar dyra pengar för att vara här). Synd på så fin miljö, men även köket borde hänga med i sin tid - naturell ruccola kan man få på vilket pizzahak som helst. Det finns betydligt bättre herrgårdar i samma prisklass.
  • Martin H
    Martin H skrev om Dufweholms Herrgårds AB
    Jag och min fru var på Dufweholm på en weekend. Både afternoon tea och middagen var mycket bra, över förväntan. Dåligt är att herrgården ligger vid en stor väg, inte så mysigt med andra ord. Rummet var jättefint.

Herrgårdsvägen 16, 641 92 Katrineholm