Dustydots Homestyling

Dustydots Homestyling

www.dustydots.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Dustydots Homestyling! Vi ger dig de bästa förutsättningarna för att sälja din bostad. Genom att möblera om, komplettera med möbler om det behövs och piffa till ditt boende lite extra tar vi fram guldkornen av din befintliga inredning. Vi erbjuder även digital konsultation där du får visa upp ditt hem genom...

34 omdömen om Dustydots Homestyling

Carola R
Skrev om Dustydots Homestyling

Jag fick hjälp av styling inför försäljning av vår villa. Dustydots gjorde ett fantastiskt jobb. De var duktiga på att se potentialen i bostaden, att "återanvända" befintlig inredning på ett smakfullt sätt samt gjorde de rätta kompletteringarna som behövdes. Servicen var mycket god och de tog sig tid och var noggranna för att uppnå rätt resultat. Vi är supernöjda och kommer att använda dem igen.

Svar från Dustydots Homestyling

Så fint omdöme, vad glada vi blir! Tack snälla och tack för att vi fick sätta sista touchen på ert redan superfina hem. 🌸🙏

Marek G
Skrev om Dustydots Homestyling

Trevligt bemötande vid första kontakt. Professionellt utfört arbete. Jag ska rekommendera Dustydots Homestyling för mina vänner och bekanta.

Svar från Dustydots Homestyling

Tack Marek för ett jättefint omdöme! Det har varit fantastiskt roligt att träffa dig och att samarbeta med dig 😊

Anders B
Skrev om Dustydots Homestyling

Trevligt bemötande. Proffsigt utfört arbete. Fantastisk känsla för lägenhetens karaktär. Skapade härlig energi i lägenheten! Jobbade snabbt.

Svar från Dustydots Homestyling

Tack så jättemycket Anders för ett fint omdöme och tack för att vi fick fötroendet att styla din fina lägenhet! Allt gott och lycka till med nästa boende!

Karoline L
Skrev om Dustydots Homestyling

Anlitade Dustydots när jag skulle sälja min lägenhet. Fick ett varmt och trevligt bemötande. Lägenheten blev superfin och jag tycker de fick till stylingen på ett mysigt och personligt sätt. Kan varmt rekommendera detta företag.

Svar från Dustydots Homestyling

Tack Karoline för det fina omdömet! Så roligt att du tycker att stylingen blev bra, det var ett inspirerande jobb med den fina grund ni hade i lägenheten. Lycka till framöver!

Maria S
Skrev om Dustydots Homestyling

Fantastiskt profesionella, effektiva, och öga för färgsättning, belysning och form. De var mycket flexibla med tider och beaktade våra önskemål. Vi var supernöjda med deras styling!

Svar från Dustydots Homestyling

Tack Maria för det fina omdömet! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med stylingen och nu önskar vi er stort lycka till med nästa boende!

Richard L
Skrev om Dustydots Homestyling

Supertrevligt bemött Jag hade kanske inte så stora förhoppningar men blev helt paff av vad Dustydots lyckades uppnå, med i huvudsak mina egna möbler. Att vi efter ett första möte fick färgkoder att måla om väggarna innan styling blev enormt lyckat. Funderar på att ta deras tjänster igen, fast då när jag flyttar in till min nya bostad för att kunna få njuta av resultatet längre. Kan bara varmt rekommendera Dustydots

Svar från Dustydots Homestyling

Tusen, tusen tack för det glädjande och värmande omdömet Richard! Det var en väldigt rolig styling och du var en stjärna som löste allt vi bad om - drömkund! Tack igen, och skulle ni behöva oss så vet ni vart vi finns - men med tanke på hur mycket fint ni gjort själva redan så är det ju nästan tveksamt om det behövs 😁 Stort lycka till med allt, ta hand om er! 🌸

Angelica H
Skrev om Dustydots Homestyling

Snabb, trevlig och effektiv service!

Tack så hjärtligt Angelica, allt gott till dig och hälsa Malmö från oss! 🥳

Linnéa P
Skrev om Dustydots Homestyling

Supernöjd med hela processen och stylingen av lägenheten var bättre än jag kunnat föreställa mig. Rekommenderar!

Svar från Dustydots Homestyling

Tack Linnéa för ditt fina omdöme och att du gav oss förtroendet att styla din fina lägenhet! Önskar dig allt gott!

Ann-Marie S
Skrev om Dustydots Homestyling

Två fantastiska tjejer Maggan och Maja från Tyresö så duktiga. De lyfte upp vårt hus med stylingen det blev så ljust och fint. Vi fick i detta med stylingen tips på hur vi kan styla sedan i vårat nya boende . Vi valde stor styling både inne och ute på altanen. Värt alla pengar mvh Anne-Marie Sjölin

Svar från Dustydots Homestyling

Tack för roliga stylingdagar Ann-Marie! Nu får du ta över styling-stafettpinnen när ni landar i Strängnäs, oj så kul du kommer ha! 🥳 Lycka till med flytten och ha en fantastisk höst, hälsa Aarni så gott också!

Anna G
Skrev om Dustydots Homestyling

Mycket trevlig och proffsig personal. Anlitade dem för styling av lägenhet inför försäljning. Värt varenda krona! Enorm skillnad efter styling och allt är mycket väl genomtänkt då stilen speglar alla rum. Fina detaljer och allt känns så mycket fräschare än innan. Jag är otroligt nöjd och tjejerna är så värda det högsta betyget! Toppen! :)

Svar från Dustydots Homestyling

Tack så jättemycket Anna - så fint omdöme som värmer i hjärtat! Stort tack för det och för att du gav oss förtroendet! Allt gott till dig!

Jenny N
Skrev om Dustydots Homestyling

Dustydots Homestyling är oerhört professionella och trevliga. Vi behövde hjälp med styling inför vår lägenhetsförsäljning och anlitade dem. Resultatet blev över förväntan - trendigt och fint! Kan varmt rekommendera!

Svar från Dustydots Homestyling

Tack snälla Jenny! Vi är så glada att vi fick hjälpa till i ert redan jättefina hem, och det var ju bara för härligt att jobba med dina fantastiska tavlor! Stort tack och lycka till med nya hemmet!

Josefin K
Skrev om Dustydots Homestyling

Vi anlitade Dustydots Homestyling i samband med försäljning av en lägenhet och är supernöjda! Förutom att allt gick smidigt och Maja och Margareta var väldigt trevliga fick man också mycket inspiration och tips i hur man kan inreda i framtiden! Resultatet blev ett nytt hem som var både snyggt, modernt och mysigt!

Svar från Dustydots Homestyling

Tack Josefin! Tack för så fint bemötande och kul att vi kunde inspirera lite! :D Vi önskar er all lycka på er nya resa!

Niclas L
Skrev om Dustydots Homestyling

Bra resultat och enkla att ha att göra med!

Svar från Dustydots Homestyling

Tack Niclas, ett så kul och inspirerande jobb att få hjälpa till med stylingen av ert fina radhus! Allt gott!

William W
Skrev om Dustydots Homestyling

Sålde min bostad i september 2021 och när bostaden var såld så blev det tydligt att det med Dusty Dots hjälp blev en markant bättre affär än vad jag vågat hoppas på. Tack än en gång för ett fint samarbete!

Svar från Dustydots Homestyling

Tack tack TACK William! Du är en riktig pärla du, utan dig skulle vi ju nästan gå sysslolösa 😂 Tack så mycket för de fina orden och TACK för att du ger oss förtroendet än en gång 🙏🏻 Ha en fin vår och framförallt en riktigt härlig pappaledighet nu! 🎈

Daniel M
Skrev om Dustydots Homestyling

Vi blev utmärkt bemötta av dustydots och de levererade en utmärkt homestyling över våran förväntan inför försäljning av lägenhet. Alltid glada och trevliga och enkla att jobba med.

Svar från Dustydots Homestyling

Tackar så hjärtligt Daniel! Det var ett sant nöje att få styla er härliga lägenhet, inte varje dag man har sådan utsikt på jobbet 🤩 Stort lycka till nu!

Margareta B
Skrev om Dustydots Homestyling

Fick tips om Dustydots och anlitade dem för en hel styling inför försäljningen av min lägenhet. Är verkligen supernöjd!! Från första kontakten till avslut var de väldigt vänliga, tydliga och proffsiga. Själva stylingen var jättefin, estetisk, harmonisk och även väl anpassad till hela husets byggår. Lägenheten lyftes till nya höjder och jag tror att det hemtrevliga intrycket som de skapade säkert hjälpte till att höja värdet ytterligare! Kan verkligen rekommendera Dustydots!

Svar från Dustydots Homestyling

Tack Margareta för ett så fint omdöme! Det värmer och glädjer oss, och så härligt att försäljningen dessutom gick så bra 🙏🏻 Vi önskar dig allt gott!

Amelie G
Skrev om Dustydots Homestyling

Otroligt duktiga och proffsiga. Gick från att inte få lägenheten såld överhuvudtaget till budgivning med 5 personer och vinst! Bästa investering jag gjort, rekommenderar till alla som ska sälja!

Svar från Dustydots Homestyling

TACK så jättemycket Amelie! Vi är så glada över att vi kunde hjälpa till med att knuffa iväg lägenheten och extra kul att det blev så fina siffror 🥳 Ta hand om er och lycka till med allt!

Therese S
Skrev om Dustydots Homestyling

Otroligt duktiga och trevliga tjejer. Jag trodde att jag hade åtminstone ett litet öga för inredning men när tjejerna var klara hade jag ett helt nytt hem. Så grymt fint att jag knappt ville flytta. Stort tack Margareta och Maja 🙏🙏🙏 för fantastiskt jobb och heligt bemötande 🤩🤩

Svar från Dustydots Homestyling

Tack Therese för fina ord och för ett kul och trevligt samarbete! Lycka till nu med ditt nya boende!

Lisa V
Skrev om Dustydots Homestyling

Jag är supernöjd med Dustydots Homestyling. Jag beställde styling till min lägenhet som skulle säljas. De var effektiva och bidrog stort till min bostads snabba försäljning. Rekommenderar verkligen.

Svar från Dustydots Homestyling

Stort tack Lisa för det fina omdömet! Vi är så glada att du känner dig nöjd och att det gick så snabbt att sälja lägenheten. Allt gott!

Berit S
Skrev om Dustydots Homestyling

Maja och Margareta på Dustydots stylade min bostad inför visningen så fantastiskt fint! Harmoniska färger som gav ett samtidigt välkomnande och rogivande intryck och lyfte fram allt det bästa med bostaden. Det var också ett både trevligt och enkelt samarbete, jag fick tydliga och snabba besked i alla frågor och ett slutresultat som överträffade mina förväntningar (och lärde mig lite om heminredning på samma gång). Ett extra plus för att hemsidan så tydligt beskriver både arbetssätt och kostnad i förväg, vilket gjorde det lätt att välja. Rekommenderar dem varmt!!!

Svar från Dustydots Homestyling

Tack så hjärtligt Berit! Förutom ett väldigt fint bemötande och samarbete fick vi i vår tur uppleva en helt annan nivå på organisationsförmåga som var både imponerande och inspirerande! Win-win! 😁

Ann-Christine Ö
Skrev om Dustydots Homestyling

Från första stund kändes företaget professionellt. Vi köpte en tjänst där vi använde våra egna möbler och detaljer som utgångspunkt. Stylisterna kompletterade med eget material. Resultatet blev häpnadsväckande snyggt vi är helnöjda med stylingen.

Svar från Dustydots Homestyling

Tack Ann-Christine för det fina omdömet och att ni anlitade oss för stylingen! Det har varit väldigt inspirerande och roligt att få styla med alla fina saker som fanns. Ha det så fint! Margareta och Maja

Gunnar D
Skrev om Dustydots Homestyling

Margareta och Maja är lyhörda, kreativa och väldigt duktiga! De arbetade i olika steg, med löpande avstämningar med mig som kund, fram ett väldigt genomarbetat förslag på färgsättning, belysning och möblering i 3 rum. De kontrollerade även föreslagen möblering och färgsättning i verkligheten, dvs fysiskt på möbelvaruhus mm. Resultatet blev riktigt bra - rummen blev som jag önskade, varma och vardagslyxiga samtidigt som de är praktiska! Jag är mycket nöjd!

Svar från Dustydots Homestyling

TACK Gunnar! Det var ett riktigt roligt jobb att göra och du är sannerligen en fröjd att samarbeta med. Med klara önskemål gav du oss ändå fritt spelrum för att tänka kreativt och det är då vi jobbar som bäst. Och tack snälla för att du bjöd in oss för att se det fina resultatet som du dessutom själv förädlat med dina personliga detaljer - det är så det blir ett "hem" på riktigt. Allt gott till dig!

Johan N
Skrev om Dustydots Homestyling

Mycket lätta att ha att göra med. Proffesionellta, men ändå ett fint personligt bemötande! Skulle definitivt rekommendera dem till den som vill ha en bra homestyling!

Svar från Dustydots Homestyling

Ett väldans sent men hjärtligt TACK för detta Johan! Tack också för det både trevliga och smidiga samarbetet, ett lättjobbat och roligt jobb ger bra resultat! :)

Sanny F
Skrev om Dustydots Homestyling

Proffsiga och ett öga för det lilla extra. Super !

Svar från Dustydots Homestyling

Tack Sanny! Vi är så glada att vi fick styla er fantastiska oas och för att att ni känner er nöjda med vår insats. Stort lycka till nu!

Marika T
Skrev om Dustydots Homestyling

Mycket fint bemötande och trevlig styling av mitt hem. Rekommenderas!

Svar från Dustydots Homestyling

Tack Marika för det fina omdömet! Det var så inspirerande att få styla med dina fina tavlor, skulpturer mm. Lycka till nu så hörs vi vidare!

Maria S
Skrev om Dustydots Homestyling

Vi beställde en styling inför försäljning och vi kan varmt rekommendera Dusty Dots! Det märks att de lägger ned sin själ för att få till både helheten och detaljer. De får till en fin balans mellan ett modernt och stilrent hem och ett mysigt hem med karaktär. Resultatet blev en mycket lyckad bostadsförsäljning och när vi själva såg hur fint vårt hem blev ställde vi oss frågan: "Varför gör man bara det här när man ska flytta?" Därför kommer vi att anlita Dusty Dots igen för att få rådgivning och idéer när vi har flyttat in i vårt nya hem.

Svar från Dustydots Homestyling

Stort varmt tack Maria! Vi är så glada att vi fick hjälpa er med stylingen och att det blev en lyckad försäljning! Vi ser med spänning fram emot att få se ert nya hem. Ha det fint så länge! Maja och Margareta

Selim J

Ett ord: Fantastiskt! Helt nöjd. Jag anlitar igen och rekommenderar

Svar från Dustydots Homestyling

Hey Slim! :) Tack snälla, och härligt att det gick så bra med försäljningen! Vi ses på måndag då vi hämtar allt, ta hand om er tills dess och ha en fin helg! /Maja och Margareta

Peter B
Skrev om Dustydots Homestyling

Väldigt professionellt och positivt bemötande.

Svar från Dustydots Homestyling

Tack så jättemycket Peter, och guldstjärnor i stora lass för ditt filbunke-lugn vid inträffandet av aningen oväntade incidenter! 😅 /Maja och Margareta

Maria L
Skrev om Dustydots Homestyling

Mycket nöjd med mitt köp av homestyling, Trevligt benmötande, lätta att få tag på.

Svar från Dustydots Homestyling

Tack snälla Maria, vi kan verkligen säga detsamma - trevligt och smidigt på alla sätt och vis att styla hos er! /Maja och Margareta

Ewa Yvonne H
Skrev om Dustydots Homestyling

Så nöjd med homestylingen som Dustydots gjorde i samband med försäljningen av vårt hus! Snabbt, Proffesionellt och med en blick för detaljer möblerade de om vårt hem. Så enkelt att samarbeta för att få huset så inbjudande som möjligt inför försäljningen.

Svar från Dustydots Homestyling

Tack så jättemycket för det fina omdömet Ewa! Vi är så glada att ni känner er nöjda med stylingen, det var en ren fröjd att samarbeta med er! / Maja & Margareta

Per B
Skrev om Dustydots Homestyling

Duktiga, proffsiga och väldigt trevliga! Stylade min bostad på ett väldigt smakfullt sätt. Motsvarade mina förväntningar och lite till.

Svar från Dustydots Homestyling

Tack för de fina orden Per och tack för att vi fick nöjet att styla hos er! Stort lycka till med nya boendet, hälsa Dalarna från oss! /Maja & Margareta

Ulf S
Skrev om Dustydots Homestyling

Anlitade Dustidots för att styla ett radhus från -79 inför försäljning. Dom fångade verkligen tidseran i huset och lyfte känslan med smakfull och varsam styling. Det blev en fullträff.

Svar från Dustydots Homestyling

Tack så hjärtligt Ulf! Det var lite som att upptäcka små guldkorn när vi kom dit och kikade första gången, det kändes fint att kunna använda så mycket av den befintliga inredningen. Tack för ett roligt jobb! /Maja och Margareta

Mikaela K
Skrev om Dustydots Homestyling

Proffsiga och trevligt stylingteam!

Svar från Dustydots Homestyling

Tack snälla Mikaela, det var en fröjd att arbeta med ert kreativa hem och dina ljuvliga skulpturer! /Maja och Margareta

Klas S
Skrev om Dustydots Homestyling

Genomgående personligt och trevligt bemötande. Mycket bra och noggrant genomförd homestyling. Enkel och snabb kommunikation i samband med genomförandet.

Svar från Dustydots Homestyling

Tack för det fina omdömet Klas, och stort tack för ett roligt och inspirerande samarbete! /Maja och Margareta