earstore.se

Snittbetyg
4.4
Ring 08-442 48 99 Dela

Om företaget

Välkommen till din hörselexpert på nätet. Sedan 1953 har Transistor tjänat världen med lösningar för att höra bättre. Vi driver earstore.se, som var en av pionjärerna inom e-handel och hörsel i Sverige, när det startades 2005. Med unika tjänster samt en trygg och säker e-handel är vi idag Sveriges ledande leverantör inom hörselområdet....

5792 omdömen om earstore.se

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 5792 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Johan O
Skrev om earstore.se

Blev en miss så jag fick dubbla ordrar och betala för båda då borde väl systemet ha sagt till tycker man

Inger
Skrev om earstore.se

Enkelt och snabb leverans de saker som jag köpte var rätt och passade

Paula B
Skrev om earstore.se

I am very satisfied with the services earstore.se I ordered from them a pack of 10 pieces of batteries at an exceptional price and with free delivery Very satisfying.

Ing-Marie N
Skrev om earstore.se

Köpte vaxfilter. Kom snabbt. Bra pris.

Peter L
Skrev om earstore.se

Har svårt att få mina hörapparater att fungera Bristfälligt med ett fåtal tider när man kan få hjälp

Mikael K
Skrev om earstore.se

Perfekt service och snabb leverans.

Jan K
Skrev om earstore.se

Det var lätt att handla och beställa. Jag köpte tillbehör till mina hörapparater. Det var alldeles för lång leveranstid.

Ulf K
Skrev om earstore.se

Fungerade väldigt bra!!! Jag köpte tillbehör till mina hörapparater!!!

Göran G
Skrev om earstore.se

Otroligt snabb leverans högsta betyg

Fredrik M
Skrev om earstore.se

Enkel beställning och otroligt snabb leverans!

Gunilla S
Skrev om earstore.se

Dåligt, telefontid en dag i veckan! Gjorde reklamation och fick mycket besvär. Aldrig mer😩

Ingvar S
Skrev om earstore.se

Snabbt levererat hem men upptäckte att jag hade beställt fel batterier till mina hörlurar skicka en retur och beställde nya batterier som passar till hörlurarna fått hem dom nu bra service

Birgitta R
Skrev om earstore.se

Bra och snabb service, tycker bara att det ät svårt att betala med Klarna. Tycker det är bättre att få en faktura digitalt. Struligt för oss äldre

Stig K
Skrev om earstore.se

Domen som jag köpte passade för mig och var helt OK

Rolf M

Fungerade snabbt och bra batterier Rolf Markström

Lennart K
Skrev om earstore.se

Lätt att handla, snabba leveranser. Har handlat under många år och är helt nöjd med batterier, domer, filter. Har nu provat på att prenumerera på dessa varor, hopas det kommer att fungera lika bra.

Mehmed B
Skrev om earstore.se

Hej jag har köpt fel laddare. Återlämnat den mot byte fick aldrig något svar tillbaka

Christina R
Skrev om earstore.se

I stort sett bra. Jag förväntar mig att få det jag beställt. Det har jag också fått utom senaste beställningen då jag fick en annan sorts hörapparatsbatterier än de jag hade beställt. De jag fick hade samma 5stjärniga bedömning som de jag ville ha, så kvalitetsmässigt var det väl ingen större skillnad. Själv hade jag dock märkt att de jag fick var ojämnare och höll en dag mindre innan det var dags att byta lite då och då, Men det var ett tag sedan. Förhoppningsvis är de bättre nu. Jag kostar inte på mig att returnera det...

Marice O
Skrev om earstore.se

Lätt att göra sin beställning och leverans som utlovat.

Inger N
Skrev om earstore.se

Det va enkelt att beställa hos er och det levererades snabbt. Jag köpte vaxningar till min hörapparat

Harrieth N
Skrev om earstore.se

Har inget att klaga på, Kanske lite svårt med art nr då man har en vara med annat nr.

Britt-Inger L
Skrev om earstore.se

Min beställning är inte klar ännu.

Maria P
Skrev om earstore.se

Smidigt, enkelt, tydligt och snabbt! Beställde batterier till hörapparat.

Birgitta L
Skrev om earstore.se

Köpte powerbank. Lätt att hitta produkten, snabb leverans, smidig att använda

Christel N
Skrev om earstore.se

Allt var som förväntat dvs inga problem

Anneli P

Lätt att beställa, Snabb leverans

Margit B
Skrev om earstore.se

Beställningarna snabb leverans,vilken känns mycket tryggt, har beställt tillbehör för hörlurar. Känner mig mycket glad öve beställningarna har alltid fungerar, och beskeden genom mailen Är mycket nöjd vilket har resulterat att till att jag rekommenderat Er till vänner och bekanta som har någon nedsättning av sin hörsel MVH Margit Berg

Kurt A
Skrev om earstore.se

bra inga problem gick snabbt kom dan efter

Kristina E
Skrev om earstore.se

Bra. Nöjd med mina inköp.........

Allan N
Skrev om earstore.se

Fungerar helt perfekt hela vägen, från beställning till leverans

Torsten Ö
Skrev om earstore.se

Det är första gången som jag köper något från earstore det fungerade bra

Birgitta P
Skrev om earstore.se

Varan jag köpte kom snabbt men det fanns ingen bruksanvisning på svenska och produkten fungerar inte klockrent och jag vet inte om det beror på varan i sig eller att jag gör fel. Och jag får ingen hjälp av bruksanvisningen för felsök. Och varan kostade över 2000 kr.

Catrin P
Skrev om earstore.se

Inga problem med earstore men Alpine motosafe pro passade tyvärr inte mina öron. Synd att det inte följer med olika storlekar.

Eva B
Skrev om earstore.se

Enkelt och smidigt att handla och snabb leverans.

Britt-Marie R
Skrev om earstore.se

Inga speciella förväntningar, allt fungerade bra, köpte filter till mina hörapparater fick hem dom väldigt snabbt Mvh

Stig B
Skrev om earstore.se

Snabbt och enkelt och o lådan på tre dagar trots postnords

Elisabet F

Lätt att beställa ”Billiga” Snabb leverans

Göran C
Skrev om earstore.se

Snabbt, smidigt, enkelt och vänligt.

Majken B
Skrev om earstore.se

Snabb leverans! Uppskattat. Tack för det!

Erica W
Skrev om earstore.se

Lätt att beställa,bra kvalitet, snabb leverans

Catharina N
Skrev om earstore.se

Snabb leverans hem till dörren!!

Tekla L
Skrev om earstore.se

Funkar jättebra! Min man använder dom när han ser på sport. Då slipper jag tjata på honom att sänka ljudet. Och han kan höra hur högt han vill och alla är nöjda ☺️🌸

Kerstin W
Skrev om earstore.se

Det var som förväntat. Möjligen lite snabbare än förvänta.

Ulrika A
Skrev om earstore.se

Snabb leverans. Bra pris. Enkelt.

Eva Z
Skrev om earstore.se

Enkelt, rätt produkt som kom i brevlådan och hyfsat snabbt.

Eva P
Skrev om earstore.se

Funkar bra har inga problem med att höra längre är nöjd med mina hörapparater

Stefan H
Skrev om earstore.se

Lätt att beställa, förväntningarna infriades. Lite svårt att förstå hemsidan. Många olika modeller.

Roger A
Skrev om earstore.se

känns rätt ,seriöst. lätt att hitta. Bra produkter. snabbt och enkelt att beställa. mvh Roger

Ingemar H
Skrev om earstore.se

Det fungerar alltid smidigt när man beställer från er

Björn S
Skrev om earstore.se

Beställde vaxfilter till Oticon hörapp. Fick för stor sort blåa passar EJ.

Filtrera omdömen