earstore.se

earstore.se

Välkommen till din hörselexpert på nätet.

Sedan 1953 har Transistor tjänat världen med lösningar för att höra bättre. Vi driver earstore.se, som var en av pionjärerna inom e-handel och hörsel i Sverige, när det startades 2005. Med unika tjänster samt en trygg och säker e-handel är vi idag Sveriges ledande leverantör inom hörselområdet. earstore.se har blivit en naturlig plattform för människor som värdesätter och prioriterar sin hörsel. Vi erbjuder ett brett men noga utvalt sortiment av förbrukningstillbehör och trådlösa tillbehör till de hörapparatsmärken som finns ute på marknaden. I vårt sortiment hittar du CE-märkta hörselskydd för bebis och barn samt hörselskydd för alla typer av aktiviteter i bullriga miljöer.

Är du yrkesverksam?
Då har du kommit rätt. Vi hjälper dig med arbetshjälpmedel och skräddarsyr en lösning utifrån dina behov och förutsättningar.
Med en personlig rådgivning bemannad med legitimerade audionomer och produktspecialister hjälper vi dig att hitta rätt i djungeln av hörteknik. Hos oss är det alltid fraktfritt och beställningar skickas som regel inom 24 timmar förutsatt att produkten finns i lager.

Läs vad 2246 kunder tycker om earstore.se 2

• Bahram A
    2021-06-25
    Varan funkar som det ska och levererades i tid.
    2021-06-24
    Har bara anlitat er en gång och då funkade allt bra.
    2021-06-24
    Lång leveranstid trots att annat utlovats.

Bemötandet är en kommersiell hemsida, bemötande är därför irrelevant här...
    Hej Bo, Det var mycket märkligt, vi skickade din beställning samma dag som den var gjord. Önskar dig en fin midsommar. Med vänlig hälsning, Jessica earstore.se earstore.se
    2021-06-23
    Bra bemötande. Mina förväntningar uppfylldes. Lätt att hitta det jag sökte. Ganska snabb leverans.
    2021-06-23
    Inköp av batterier och dome till mina hörapparater. Lätt att beställa, snabb leverans. Smidig betalningsväg.
    2021-06-23
    Mycket snabb leverans och lätt att hitta vad man ska ha och priserna är väldigt bra!
    Bästa företaget 💕
    2021-06-22
    Propparna bra o bekväma med kunde gärna dämpa lite mer ljud!!
    2021-06-22
    Bra och enkel hemsida? Snabb service och riktigt bra kvalite på produkten.
    2021-06-21
    Blev besviken då en dyr produkt inte motsvarade beskrivningen på webb; alarmklocka. ( med extra starka vibrationer) Kontaktade dem o skrev vårt problem; fick tips om annan produkt som fungerade bättre och vibrerade starkare. En sak man stället mobil i som blinkar o säng vibrations del kopplad till. En bråkdel av priset för första produkten.

Skulle önska att de hade filmer som visar hur deras produkter låter och är på webben.
    Så man slipper onödiga transporter o att de ev får problem med försäljning av återsända produkter. Miljöfråga ; ekonomisk fråga och en mer korrekt marknadsföring.

Borde också ha kund recensioner under produkter som klädföretagen.
    Hej Johanna, Tack snälla för att du tog dig tid och gav oss ett konstruktivt omdöme. Detta gillar vi och det ger oss möjligheten för oss att bli bättre. Angående produktfilmer så har vi det på mestadels av våra produkter, det som styr är om tillverkaren har en film för oss att tillgå. Vi filmar i dagsläget inga produktfilmer själv, men har stora planer på att börja med detta inom en snar framtid :) Vi har också produktrecensioner under de produkter där kunder har recenserat, oturligt nog så hade er produkt inte blivit recenserad av någon kund, där av inget omdöme. Jag hoppas att allt blir bra för er och att ni hittar en produkt som hjälper ert behov. Önskar dig en riktigt fin sommarkväll. Med vänlig hälsning, Jessica earstore.se earstore.se
    2021-06-21
    funkar bra men kan inte yttra mig om hållbarheten på batterierna.
    2021-06-21
    Den hjälp jag behöver och nu har mina filter kommit
    2021-06-20
    Jag trodde att de skulle leverera inom de dagar som stod på hemsidan.
    Har tyvärr inte fått min order än och det har gått över tiden.
    Hej Thomas, Ber så hemskt mycket om ursäkt för din leveransförsening. Det har tyvärr varit en försening hos leverantör som gjorde att du fick vänta någon dag extra. Ser dock på din beställning att du har fått kompensation för detta samt att den är skickad. Hör av dig om du har några funderingar. Önskar dig en fin onsdag! Med vänlig hälsning, Jessica earstore.se
    2021-06-19
    Mycket snabb leverans och produkt som levde upp till min förväntan. Med lite övning fungerar dess proppar för mc-åkning. Oftast har jag problem med att få liknande produkter att sitta kvar, men dessa funkar bra!
    2021-06-19
    Snabb leverans och direkt i brevlådan
    2021-06-18
    Jag chattade och fick svar direkt angående leverans.
    Mycket nöjd.
    2021-06-17
    Bra pris, lätt att handla och snabbt levererat hem i brevlådan
    Batterier. ——————-///////-/////////////////////:
    2021-06-17
    Fungerade bra förutomatt jag inte fick mail om att varan var skickad.
    Hej Jan, Tack snälla för ditt fina omdöme! Det var märkligt, har du kikat i din skräpkorg? :) Önskar dig en fin dag. Med vänlig hälsning, Jessica earstore.se earstore.se
    2021-06-17
    Det fungerade bra, lågt pris, och snabb leverans
    2021-06-17
    Supersnabb leverans av öronproppar som verkligen levde upp till beskrivningen på företagets hemsida. Betalning via Klarna alltid bäst och kan förstås erbjudas av earstore.
    2021-06-16
    Jag har beställt på nätet de ända är att man får betala innan produkten har kommit men annars helt okej
    Hej Kjell, Tack för ditt omdöme! Du behöver inte betala innan produkten har kommit fram, fakturan skickas i samband när beställning lämnar vårt lager. Sedan har man 14 dagar med Klarna på sig att betala. Man kan dock välja att betala direkt men detta val gör du som kund själv när du väljer betalsätt i kassan. Vänligen hör av dig till info@earstore.se om du har några frågor. Önskar dig en riktigt härlig sommarkväll. Med vänlig hälsning, Jessica, earstore.se earstore.se
  • Emelie W
    2021-06-16
    Har sovit med öronproppar i över 10 år och äntligen hittat ett par som jag verkligen gillar. Även dottern har jag köpt till nu då jag letat efter proppar till barn. Vi är supernöjda!!
    2021-06-16
    Smart och bra service. Hittar den från websökning. Jag är nöjd med mina öronproppar
    Bra utbud!

Fick exakt det som jag hade beställt.
    2021-06-16
    Köpte batterier, började med litet antal för jag inte kände företaget.Har nu lagt en beställning på 10- pack👍
    2021-06-15
    Snabb leverans och mycket vänligt bemötande av kundtjänst då jag hade fått fel leverans från dom.
    Rekommenderas varmt
    2021-06-14
    Snabb leverans direkt i lådan
    Rätt produkt
    Supernöjd
    2021-06-14
    Smidigt att beställa på nätet och snabb och korrekt leverans.
    Tillbehör hörapparat Signia.
    2021-06-14
    Lätt att beställa o leverans i tid
  • Ingrid R
    2021-06-14
    Jag har bara köpt batterier till våra hörapparater. Det har alltid fungerat bra och med snabb leverans. Så det finns inget att tillägga utom att jag har svarat på enkäten för någon vecka sedan också.
    2021-06-14
    snabb och bra leverans av batterier till hörapparat.
    2021-06-14
    Är mycket nöjd med det snabba svar och hemskick vid beställning! 👍
    2021-06-14
    Snabb och bra service. Det fanns inget övrigt önska.
    2021-06-13
    Köpte ER-täta moduler. Bra pris och snabb leverans.
    2021-06-13
    Fick fel vara i leveransen efter telefonsamtal som var mycket trevligt skulle de sända mig nya. Men inga nya kom och fakturan ändrades inte. Vid ny kontakt så får jag besked på att varan är slut. Man ska då kontakta kunden samt ändra fakturan vilket borde vara själv klart men så är inte fallet. Så hör står jag nu utan vara men en faktura att betala.
    Hej Birgitta, Jag förstår din besvikelse och ber verkligen om ursäkt för att du har fått vänta på din leverans. Det har brustit någonstans i våra rutiner som vi ser mycket allvarligt på. Vi vill gärna kompensera dig för allt besvär vi orsakat dig. Min kollega Anni kommer att kontakta dig under dagen idag. Återigen ber jag så mycket om ursäkt. Önskar dig trots allt besvär en riktigt härlig dag. Med vänlig hälsning, Jessica earstore.se earstore.se
    2021-06-12
    Enkelt att beställa och snabb leverans av batterier.
    2021-06-12
    Bra kvalitet och snabb leverans
  • Christer J
    2021-06-11
    Hela köpet av slangrensare har fungerat utmärkt.
    2021-06-11
    Bästa priset och bra produkter
    2021-06-11
    Snabb och smidig leverans, öronpropparna passar mycket bra!
    Dyrt och jättedyrt!
    Jag köper 10an 100kr billigare för tio-pak på annat håll i EU inklusive frakt

På några år blir det pengar!
    Vi som har sämre hörsel ska inte vara mjölkkor!
    Hej Rolf, Du har självklart en egen fri vilja vart du vill köpa dina hörapparatsbatterier. Vi rekommenderar dock att köpa från svenska företag för att spara på vår miljö. Önskar dig en fin helg. Med vänlig hälsning, Jessica earstore.se earstore.se
    Köpte bong o batterier.
    Snabb service o lätt att beställa.
    E-handel.
    Lätt, bekvämt, ekonomiskt (bra priser)
    2021-06-10
    Bra produkter fin service snabb leverans
    2021-06-10
    Jag köpte batterier. Beställning o leverans fungerade utmärkt. Jag återkommer när jag behöver mer varor.
    2021-06-09
    Väldigt nöjd med min beställning.
    Riktigt bra nätbutik!..............
    Billigt och snabbt.Kan rekomenderas
    Snabba!
    Bra grejor!
    Köper mest batterier men denna gång även en streamer som jag haft lite besvär o koppla ihop med hörapparaterna men kan nog fixa till det.
    Lätt att koppla till telefon.
    Bra service vid telefonkontakt