Välkommen till Easytryck.se!

Hos oss är det enkelt att beställa allt från små reklamprylar till hela mässmontrar. Vi arbetar främst genom vår hemsida vilket gör att vi kan hålla våra priser låga utan att tumma på kvaliteten. Eftersom hemsidan är vårt främsta verktyg är vi också noga med att den ska vara lättanvänd och att Du ska få en god uppfattning om vårt utbud och våra priser.
Vi finns faktiskt "på riktigt" också och bjuder gärna på en kopp kaffe om du har vägarna förbi vårt kontor på Sveavägen 83 i Stockholm. Här kan du även klämma och känna på prover från vårt sortiment, och få en tydlig bild över vilken hög kvalitet produkterna håller.

PROFILREKLAM
I kategorin profilreklam hittar du ett brett utbud av prylar så som nyckelband, reflexer, reklampennor och saker du säkert inte ens tänkt på, men som kan sprida ditt varumärke på nya sätt.
MÄSSA & EVENT
Ett av våra äldsta och största områden är produkter riktade mot mässor och event. Banderoller, beachflaggor, eventtält och rollups är några av de kategorier där vi anser oss vara ledande på den svenska marknaden.
TRYCKSAKER
Här hittar du pappersprodukter och dekaler, och vi är därmed en av få leverantörer som kan hjälpa dig med både affischer, broschyrer och bildekaler.
PROFILKLÄDER
När man bygger sitt varumärke ska man inte glömma hur viktigt det är att representera företaget på ett passande sätt. Vi hjälper dig mer än gärna med T-shirts, skjortor, jackor, mössor m.m.
KASSAR & PÅSAR
Beställ dina tygkassar från oss!
Vi tillverkar även papperskassar i helt egna mått, med tryck över hela ytan. Och du kan enkelt anpassa kassarna genom tillval som typ av handtag, ytfinish, foliering m.m.

Läs vad 1130 kunder tycker om EASYTRYCK.se 2

• 2022-08-17 Spontant omdöme
    Vi är så nöjda! Finns verkligen ingenting att klaga på! Snabba, bra pris, super bemötande!
    Ni räddade våran skolstart!
    Hej Alexander! Men ja vad roligt! Vi tackar så mycket och hoppas att vi kan fortsätta hjälpa er med mer framöver! :) EASYTRYCK.se
    2022-04-11 Insamlad av företaget
    Bra kundtjänst, snabb leverans, konkurrenskraftiga priser, bra produkt. Toppen!
    Hej Anne! Härligt! Så här bra betyg gör oss så stolta över det vi gör. Tusen tack! :) EASYTRYCK.se
  • 2022-04-08 Insamlad av företaget
    Snabb och bra service, trevligt bemötande på kundtjänst
    Hej Linda!

Tusen tack ska du ha för betyget! Vi blir så glada! :)
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Bra! Snabb återkoppling och feedback på det som skulle tryckas upp. Uppskattat att Easytryck såg över motivet och kom med förslag på justeringar. Vi belev väldigt nöjda med resultatet! Klistermärkena som vi köpte har varit uppskattade i organisationen.
    Hej Ebba! Kul att vi kunnat hjälpa till och att vår erfarenhet varit till nytta. Stort tack ska du ha för det höga betyget! :) EASYTRYCK.se
  • 2022-04-07 Insamlad av företaget
    Jag köpte en fönsterdekal till mitt företag, den blev så fin och jag fick väldigt bra service. Kommer att göra mer beställningar från dem inom kort / Maria MLWIGS
    Hej Maria! Tusen tusen tack för betyget! Och vi blir väldigt stolta över att höra detta. Tack! :) EASYTRYCK.se
  • 2022-04-06 Insamlad av företaget
    Så trevlig person, som jag hade daglig kontakt med.
    Vi fick hjälp med allt, tackensnitt, färger, ja allt vi behövde veta.
    Vår lilla förening kommer definitivt att vända oss till EASYTRYCK i fortsättningen, om vi behöver varot som de kan tillhandahålla.
    Vi köpte kuvert med vår logga tryckta på.
    Hej Inger! Du anar inte vad glada vi blir av att höra det här! Vi älskar att kunna hjälpa till och det är extra roligt när man får sådan här uppskattning. Så varmt tack till dig! :) EASYTRYCK.se
  • 2022-04-06 Insamlad av företaget
    Bra, snabb, trevlig, personlig service. Resultatet mycket bra.
    Hej Karin! Vi blir otroligt glada av att höra detta. Storta tack! :) EASYTRYCK.se
    2022-04-01 Insamlad av företaget
    Vi väljer Easytryck för deras snabba och professionella återkoppling och goda kundbemötande.
    Hej Eva!
    Vi tackar så mycket både för betyget och att du väljer just oss. :)
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Snabb hantering, bra kundtjänst med snabba svar.
    Hej Pär!

Otroligt roligt att höra att du uppskattar vår service. Tack snälla du för betyget! :)
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Snabba svar och bra återkoppling.
    Hej Eva!

Vi tackar så mycket för omdömet! :)
  • 2022-03-30 Insamlad av företaget
    Snabb respons, lyhörda, snabb leverans och hög kvalitet.
    Hej Thomas! Underbart, och stort stort tack! :) EASYTRYCK.se
  • 2022-03-28 Insamlad av företaget
    Snabb leverans med hög kvalitet på den stora kanalvepa vi beställde!
    Hej Bengt!

Härligt att du är nöjd med kvaliteten på våra produkter. Och tack för betyget! :)
  • 2022-03-28 Insamlad av företaget
    De var bra och kunniga på sin sak, hjälpte mig att ordna en logga i rätt format. Helt klart nöjd med deras service.

Jag köpte 100 pins med företagslogga på, en sak som hade kunnat förbättrats var om jag hade kunnat köpa lite färre pins men 100 var min antal. Annars så uppfyllde de våra affärskrav.
    Hej Henric,

Stort tack för betyget!
    Vi önskar också att vi skulle kunna ha lägre orderantal på många produkter, men det blir tyvärr orimliga styckepriser då.
    Men riktigt kul att höra att du är nöjd! :)
  • 2021-12-14 Insamlad av företaget
    Bra upplägg med att själv designa sin artikel, dock begränsat urval av egna bilder som duger att publicera.
    Tack för betyget Michael! :) EASYTRYCK.se
  • 2021-12-14 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och snabb leverans!
    Tusen tack Robert! :) EASYTRYCK.se
  • 2021-12-13 Insamlad av företaget
    Snabb och enkel hantering och service. Bra kvalitet och pris.
    Underbart att se att vi lyckas med det vi jobbar hårt för. Stort tack ska du ha! :) EASYTRYCK.se
  • 2021-12-11 Insamlad av företaget
    Prisvärt, enkelt och snabb support. Återkommer helt klart när det är dags.
    Tusen tack Joachim! Otroligt kul att höra! :) EASYTRYCK.se
    2021-12-09 Insamlad av företaget
    Suverän service och utmärkt produkt, vi är väldigt nöjda.
    Tack Nina! Vi blir så stolta när vi läser omdömen som ditt! :) EASYTRYCK.se
  • 2021-12-09 Insamlad av företaget
    Snabba svar, behjälpliga, grym service!
    Jag kände inte till easytryck, googlade mig fram efter nya tryckfirmor och ni dök upp (GoogleAds I suppose, snyggt). Då fann jag ert fantastiska logoverktyg och blev helt såld.
    Vi har handlat lite basic merch, rollups och annat. Det är definitivt inte sista gången!
    Men oj! Så kul att få höra både om hur du hittat oss och att du fastnat för vårt logoverktyg som det ligger så mycket jobb bakom. Vi ser fram emot att kunna hjälpa till fler gånger. Och stort tack för betyget! :) EASYTRYCK.se
  • 2021-12-09 Insamlad av företaget
    Jättebra hjälp hela vägen! Allt från kundservice, beställning, uppdatering på information och leverans.
    Otroligt snällt av dig att ge ett så bra omdöme! Tack snälla du! :) EASYTRYCK.se
  • 2021-12-09 Insamlad av företaget
    Trevliga och proffsiga i sitt bemötande
    Hej Helene,

Tusen tack för omdömet! Vi uppskattar det verkligen. :)
  • 2021-12-09 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och en bra produkt. Är mycket nöjd.
    Hej Marina,

Vi tackar varmt för det höga betyget! :)

• 2021-07-29 Spontant omdöme
    Fantastiskt professionella, och snabba på att behandla ordrar! Extra PLUS för att jag kan lita på att slutprodukten blir bra, eftersom de granskar de original jag skickar och påtalar direkt om något skulle vara undermåligt för tryck!
    Tack!
    Hej Margareta,

Om du bara visste hur mycket ett så bra omdöme betyder för oss!
    Det är sån feedback som gör vårt jobb så roligt. :)
    Tack snälla!

• 2021-03-03 Spontant omdöme
    Jag måttbeställde en stor vepa att hänga upp på väggen i vårt showroom. Vi fick professionell hjälp och varan motsvarade våra förväntningar efter en snabb leverans! Vi återkommer med fler beställningar! Tack!
    Mvh Karin PS Marin AB
    Hej Karin,

Det är så kul att få en riktigt bra recension, och tack snälla för att du hörde av dig. Vi uppskattar det verkligen! :)

• 2021-02-17 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket bra bemött av företaget! Jag ville ha ett antal armband och behövde dem med en ganska tight deadline. Personen bemötte mig mycket väl och löste deadlinen utan problem. Han hjälpte mig också med exakt den designen jag ville ha på armbanden. Jag kan inte vara nöjdare!
    Hej Marie,

Det är så otroligt roligt att leverera produkter som uppskattas så! Det är också väldigt kul att veta att vi kunnat vara till så stor hjälp. :)
    Stort tack ska du ha för omdömet!

• 2020-11-20 Insamlad av företaget
    Personalen på Easytryck är alltid lika trevliga och hjälpsamma!
    Vi köper alltid pr-flaskor och pennor från dem och köpte även en riktigt fin mäss-disk med kort varsel, de fixade allt till perfektion för oss. Rekommenderas varmt!
    Hej Marie,

Du är så snäll som skriver så bra om oss! Vi blir så glada, och alla vi på Easytryck.se tackar så mycket! :)

2020-11-20 Insamlad av företaget
    Nyckelband och gnuggisar. Snabbt bemötande och bra kommunikation.
    Hej Åsa,

Tack så mycket för betyget! :)

• 2020-11-20 Insamlad av företaget
    Bra service vid beställningsförfarandet
    Bra info inför leverans
    Precis så bra som det såg ut i tryckfilen vi fick..
    Hej Erika,

Så kul att du är nöjd med hela upplevelsen! :)
    Vi är alltid noga med att det ska bli ett så bra resultat som möjligt, så det är roligt med lite extra uppskattning för jobbet vi gör!
    Tack!

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Snabb service, professionellt och enkelt. Tydligt och personal som kunde sin sak.
    Hej Helena,

Det var en härlig recension!

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    superbra service och bra priser
    Hej Damon,

Så härligt att höra att du upplever oss så! :)
    Och tack för betyget!

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Jag köpte reflexer. Snabba svar och leverans något tidigare än lovat.
    Dock lite besviken på kulkedjan på reflexen. Sitter inte så bra.
    Hej Sinikka,

Tack för recensionen! Och tack för feedbacken på kulkedjan. Vi har själva inte upplevt problem med dem, men för säkerhets skull ska vi göra en extra kvalitetskontroll för att säkerställa att de fungerar som utlovat. :)

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Bra personlig service xxccccxccc 40 tecken!?
    Hej Katarina,

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och kontakt då jag efterfrågade offert, och även vid mindre ändringar därefter innan vi godkände. Har sedan känt mig väldigt nöjd med produkten som överensstämmer väl med den bild vi fått på förhand - och leverans som till och med var snabbare än utlovat, trots coronatider. Totalt sett en väldigt positiv upplevelse, tack för detta!
    Hej Karin,

Att du tagit dig tid att ge oss en så bra recension gör oss otroligt glada!
    Stort tack till dig! :)

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Återkommande kund till Easytryck och vi är lika nöjda som alltid. Senast beställde vi simkorts-hållare och fick snabb och bra hjälp med design och material.

Leveransen var snabb och kommunikationen var tydlig, vi kommer fortsätta att handla här!
    Hej Filip,

Otroligt snällt av dig att ge oss en så bra recension, det uppskattas verkligen ska du veta! :)
    Vi gillar vårt jobb, och det är tack vare er kunder som är så härliga!

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och snabb leverans
    Hej Peter,

Lysande recension, och vi tackar så mycket för den! :)

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Köpt kaffemuggar med tryck.
    Bra bemött.
    Bra servicenivå.
    Hej Niclas,

Riktigt härligt att höra!
    Då kan vi fortsätta vara stolta över jobbet vi gör. :)
    Tack snälla du för betyget!

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Alltid otroligt trevligt bemötande med hög servicenivå!
    Tryck och produkter med kvalité!
    Trygga leveranstider!
    Hej Anette,

Underbart! Vi blir så stolta och glada!
    Stort stort tack ska du ha! :)

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Toppen att träffa och handla av Lasse och Stefan i Gävle. Får alltid det jag behöver och ett toppen bemötande.👍
    Hej Katarina,

Ja, även vi tycker om att ha personlig kontakt med våra kunder. Det blir så lätt opersonligt i våra tiders näthandlande annars. :)
    Vi tackar så mycket för recensionen!

Proffsigt och serviceinriktad kontakt med Tobias, en klippa 👍
    Hej Kerstin,

Tobbe är verkligen en klippa, och vi tackar så mycket för det höga betyget! :)

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    nyckelband-mycket snabb respons på förfrågan och leverans per omgående-uppskattas!
    Hej Catharina,

Roligt att vi kunnat hjälpa till även under lite tidspress. :)
    Tack för en så bra recension!

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Grymt bra kvalité och snabba ! Snygg kontakt med idéer och feedback innan dom trycker grejjerna baserat på deras erfarenhet! Snygg !!
    Hej Fredrick,

Så kul att du uppskattade produkterna, men också den hjälp vi kunde bidra med!
    Vi älskar vårt jobb, och är måna om att slutresultatet blir så bra som möjligt. :)
    Stort tack till dig!

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Vi köpte fröpåse med tryck. Allt var bra utom att trycket blev blekare än original och vad vi förväntade.
    Hej Reino,

Tack för att du lämnat en recension!
    Vissa material får precis den effekt du beskriver, att de upplevs som något mer matta eller bleka. Men det var tråkigt om det inte var som du förväntat dig, så vi måste fundera på hur vi ska förmedla och visualisera produkten ännu bättre så att det är tydligare.
    Vi tackar så mycket för att du här meddelat oss om problemet, och ber om ursäkt för att inte slutresultatet var som du hoppats.

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Har beställt mössor, tröjor, väskor, kaffemuggar mm av Lasse som sköter allt galant.
    Klockrent bemötande och hjälpsam!
    Hej Alexander,

Härligt att höra att du är så nöjd! Och vi har verkligen tur som har Lasse som kollega. :)
    Tack för betyget!

2020-11-19 Insamlad av företaget
    Jag beställts flaskor och gympapåsar med tryck. Utrolig fin kundservice och mycket snabb leverans. Bra kvalitet och mycket smidig kontakt med Easytryck.
    Hej Anne,

En så här bra recension höjer alltid stämningen på kontoret lite extra. Stort stort tack ska du ha! :)

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Bra kommunikation och snabb service!
    Hej Mikael,

Tack och åter tack för en så bra recension! :)

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Köpte en meshbanderoll. Snabb och smidig beställning och leverans.
    Nöjd kund.
    Hej Lotta,

Underbart! Då är även vi nöjda som har lyckats leverera. Stort tack! :)

• 2020-11-19 Insamlad av företaget
    Mycket bra service och hjälpsamma med original och skissbilder mm snabba leveranser.
    Kan varmt rekommendera EASYTRYCK
    Med vänlig hälsning,
    Anders
    Hej Anders,

Vi tackar för att du gett oss en så bra recension! Både betyget och det faktum att du rekommenderar oss till andra gör oss riktigt glada! :)

Tröjor med tryck.
    Servicen är bland den bästa och bra kvalite på kläderna.
    Fick hjälp med förslag och hela tiden med positivt bemötande trots den jobbiga kund jag va ;)
    Lasse i Gävle är ju en klippa, vilken serviceanda! Den möts man inte ofta av idag då det är bara är snabba affärer.
    Tack vare Lars i Gävle är vi nu stammiskunder.
    Hej Desirée,

Om du bara visste hur mycket en sån här recension betyder för oss!
    Det är precis det här vi jobbar så hårt för, och att du tagit dig tid att ge oss så mycket beröm värmer verkligen.
    Och ja, Lasse är en riktig klippa, och han blev gladast av alla!

2020-11-19 Insamlad av företaget
    Bra service och snabba :D
    alltid nöjd
    Hej Lina,

Köpte pennor med tryck.
    Snabbt hanterat och levererat.
    Själva pennan är av lägre kvalité men håller vad den lovar :)
    Hej Cilla,

Stort tack för recensionen! :)
    Vi har inom de flesta kategorier produkter i olika prisklasser att välja på, så att man alltid ska hitta ett alternativ som passar.
    Slå oss gärna en signal nästa gång du vill beställa, så hjälper vi dig att hitta rätt produkt för dig som håller alla förväntningar! :)
    Vi skickar också gärna ut gratisprover på t.ex. pennor, så att man kan prova sig fram.