Välkommen till Easytryck.se!

Hos oss är det enkelt att beställa allt från små reklamprylar till hela mässmontrar. Vi arbetar främst genom vår hemsida vilket gör att vi kan hålla våra priser låga utan att tumma på kvaliteten. Eftersom hemsidan är vårt främsta verktyg är vi också noga med att den ska vara lättanvänd och att Du ska få en god uppfattning om vårt utbud och våra priser.
Vi finns faktiskt "på riktigt" också och bjuder gärna på en kopp kaffe om du har vägarna förbi vårt kontor på Sveavägen 83 i Stockholm. Här kan du även klämma och känna på prover från vårt sortiment, och få en tydlig bild över vilken hög kvalitet produkterna håller.

PROFILREKLAM
I kategorin profilreklam hittar du ett brett utbud av prylar så som nyckelband, reflexer, reklampennor och saker du säkert inte ens tänkt på, men som kan sprida ditt varumärke på nya sätt.
MÄSSA & EVENT
Ett av våra äldsta och största områden är produkter riktade mot mässor och event. Banderoller, beachflaggor, eventtält och rollups är några av de kategorier där vi anser oss vara ledande på den svenska marknaden.
TRYCKSAKER
Här hittar du pappersprodukter och dekaler, och vi är därmed en av få leverantörer som kan hjälpa dig med både affischer, broschyrer och bildekaler.
PROFILKLÄDER
När man bygger sitt varumärke ska man inte glömma hur viktigt det är att representera företaget på ett passande sätt. Vi hjälper dig mer än gärna med T-shirts, skjortor, jackor, mössor m.m.
KASSAR & PÅSAR
Beställ dina tygkassar från oss!
Vi tillverkar även papperskassar i helt egna mått, med tryck över hela ytan. Och du kan enkelt anpassa kassarna genom tillval som typ av handtag, ytfinish, foliering m.m.

Läs vad 1108 kunder tycker om EASYTRYCK.se 2

• 2021-07-29
    Fantastiskt professionella, och snabba på att behandla ordrar! Extra PLUS för att jag kan lita på att slutprodukten blir bra, eftersom de granskar de original jag skickar och påtalar direkt om något skulle vara undermåligt för tryck!
    Hej Margareta,

Om du bara visste hur mycket ett så bra omdöme betyder för oss!
    Det är sån feedback som gör vårt jobb så roligt. :)
    Tack snälla!

• 2021-03-03
    Jag måttbeställde en stor vepa att hänga upp på väggen i vårt showroom. Vi fick professionell hjälp och varan motsvarade våra förväntningar efter en snabb leverans! Vi återkommer med fler beställningar! Tack!
    Mvh Karin PS Marin AB
    Hej Karin,

Det är så kul att få en riktigt bra recension, och tack snälla för att du hörde av dig. Vi uppskattar det verkligen! :)

• 2021-02-17
    Jag blev mycket bra bemött av företaget! Jag ville ha ett antal armband och behövde dem med en ganska tight deadline. Personen bemötte mig mycket väl och löste deadlinen utan problem. Han hjälpte mig också med exakt den designen jag ville ha på armbanden. Jag kan inte vara nöjdare!
    Hej Marie,

Det är så otroligt roligt att leverera produkter som uppskattas så! Det är också väldigt kul att veta att vi kunnat vara till så stor hjälp. :)
    Stort tack ska du ha för omdömet!

• 2020-11-20
    Personalen på Easytryck är alltid lika trevliga och hjälpsamma!
    Vi köper alltid pr-flaskor och pennor från dem och köpte även en riktigt fin mäss-disk med kort varsel, de fixade allt till perfektion för oss. Rekommenderas varmt!
    Hej Marie,

Du är så snäll som skriver så bra om oss! Vi blir så glada, och alla vi på Easytryck.se tackar så mycket! :)

2020-11-20
    Nyckelband och gnuggisar. Snabbt bemötande och bra kommunikation.
    Hej Åsa,

Tack så mycket för betyget! :)

• 2020-11-20
    Bra service vid beställningsförfarandet
    Bra info inför leverans
    Precis så bra som det såg ut i tryckfilen vi fick..
    Hej Erika,

Så kul att du är nöjd med hela upplevelsen! :)
    Vi är alltid noga med att det ska bli ett så bra resultat som möjligt, så det är roligt med lite extra uppskattning för jobbet vi gör!

• 2020-11-19
    Snabb service, professionellt och enkelt. Tydligt och personal som kunde sin sak.
    Hej Helena,

Det var en härlig recension!

• 2020-11-19
    superbra service och bra priser
    Hej Damon,

Så härligt att höra att du upplever oss så! :)
    Och tack för betyget!

• 2020-11-19
    Jag köpte reflexer. Snabba svar och leverans något tidigare än lovat.
    Dock lite besviken på kulkedjan på reflexen. Sitter inte så bra.
    Hej Sinikka,

Tack för recensionen! Och tack för feedbacken på kulkedjan. Vi har själva inte upplevt problem med dem, men för säkerhets skull ska vi göra en extra kvalitetskontroll för att säkerställa att de fungerar som utlovat. :)

• 2020-11-19
    Bra personlig service xxccccxccc 40 tecken!?
    Hej Katarina,

• 2020-11-19
    Bra bemötande och kontakt då jag efterfrågade offert, och även vid mindre ändringar därefter innan vi godkände. Har sedan känt mig väldigt nöjd med produkten som överensstämmer väl med den bild vi fått på förhand - och leverans som till och med var snabbare än utlovat, trots coronatider. Totalt sett en väldigt positiv upplevelse, tack för detta!
    Hej Karin,

Att du tagit dig tid att ge oss en så bra recension gör oss otroligt glada!
    Stort tack till dig! :)

• 2020-11-19
    Återkommande kund till Easytryck och vi är lika nöjda som alltid. Senast beställde vi simkorts-hållare och fick snabb och bra hjälp med design och material.

Leveransen var snabb och kommunikationen var tydlig, vi kommer fortsätta att handla här!
    Hej Filip,

Otroligt snällt av dig att ge oss en så bra recension, det uppskattas verkligen ska du veta! :)
    Vi gillar vårt jobb, och det är tack vare er kunder som är så härliga!

• 2020-11-19
    Mycket bra bemötande och snabb leverans
    Hej Peter,

Lysande recension, och vi tackar så mycket för den! :)

• 2020-11-19
    Köpt kaffemuggar med tryck.
    Bra bemött.
    Bra servicenivå.
    Hej Niclas,

Riktigt härligt att höra!
    Då kan vi fortsätta vara stolta över jobbet vi gör. :)
    Tack snälla du för betyget!

• 2020-11-19
    Alltid otroligt trevligt bemötande med hög servicenivå!
    Tryck och produkter med kvalité!
    Trygga leveranstider!
    Hej Anette,

Underbart! Vi blir så stolta och glada!
    Stort stort tack ska du ha! :)

• 2020-11-19
    Toppen att träffa och handla av Lasse och Stefan i Gävle. Får alltid det jag behöver och ett toppen bemötande.👍
    Hej Katarina,

Ja, även vi tycker om att ha personlig kontakt med våra kunder. Det blir så lätt opersonligt i våra tiders näthandlande annars. :)
    Vi tackar så mycket för recensionen!

Proffsigt och serviceinriktad kontakt med Tobias, en klippa 👍
    Hej Kerstin,

Tobbe är verkligen en klippa, och vi tackar så mycket för det höga betyget! :)

• 2020-11-19
    nyckelband-mycket snabb respons på förfrågan och leverans per omgående-uppskattas!
    Hej Catharina,

Roligt att vi kunnat hjälpa till även under lite tidspress. :)
    Tack för en så bra recension!

• 2020-11-19
    Grymt bra kvalité och snabba ! Snygg kontakt med idéer och feedback innan dom trycker grejjerna baserat på deras erfarenhet! Snygg !!
    Hej Fredrick,

Så kul att du uppskattade produkterna, men också den hjälp vi kunde bidra med!
    Vi älskar vårt jobb, och är måna om att slutresultatet blir så bra som möjligt. :)
    Stort tack till dig!

• 2020-11-19
    Vi köpte fröpåse med tryck. Allt var bra utom att trycket blev blekare än original och vad vi förväntade.
    Hej Reino,

Tack för att du lämnat en recension!
    Vissa material får precis den effekt du beskriver, att de upplevs som något mer matta eller bleka. Men det var tråkigt om det inte var som du förväntat dig, så vi måste fundera på hur vi ska förmedla och visualisera produkten ännu bättre så att det är tydligare.
    Vi tackar så mycket för att du här meddelat oss om problemet, och ber om ursäkt för att inte slutresultatet var som du hoppats.

• 2020-11-19
    Har beställt mössor, tröjor, väskor, kaffemuggar mm av Lasse som sköter allt galant.
    Klockrent bemötande och hjälpsam!
    Hej Alexander,

Härligt att höra att du är så nöjd! Och vi har verkligen tur som har Lasse som kollega. :)
    Tack för betyget!

2020-11-19
    Jag beställts flaskor och gympapåsar med tryck. Utrolig fin kundservice och mycket snabb leverans. Bra kvalitet och mycket smidig kontakt med Easytryck.
    Hej Anne,

En så här bra recension höjer alltid stämningen på kontoret lite extra. Stort stort tack ska du ha! :)

• 2020-11-19
    Bra kommunikation och snabb service!
    Hej Mikael,

Tack och åter tack för en så bra recension! :)

• 2020-11-19
    Köpte en meshbanderoll. Snabb och smidig beställning och leverans.
    Nöjd kund.
    Hej Lotta,

Underbart! Då är även vi nöjda som har lyckats leverera. Stort tack! :)

• 2020-11-19
    Mycket bra service och hjälpsamma med original och skissbilder mm snabba leveranser.
    Kan varmt rekommendera EASYTRYCK
    Med vänlig hälsning,
    Anders
    Hej Anders,

Vi tackar för att du gett oss en så bra recension! Både betyget och det faktum att du rekommenderar oss till andra gör oss riktigt glada! :)

Tröjor med tryck.
    Servicen är bland den bästa och bra kvalite på kläderna.
    Fick hjälp med förslag och hela tiden med positivt bemötande trots den jobbiga kund jag va ;)
    Lasse i Gävle är ju en klippa, vilken serviceanda! Den möts man inte ofta av idag då det är bara är snabba affärer.
    Tack vare Lars i Gävle är vi nu stammiskunder.
    Hej Desirée,

Om du bara visste hur mycket en sån här recension betyder för oss!
    Det är precis det här vi jobbar så hårt för, och att du tagit dig tid att ge oss så mycket beröm värmer verkligen.
    Och ja, Lasse är en riktig klippa, och han blev gladast av alla!

Bra service och snabba :D
    alltid nöjd
    Hej Lina,

Köpte pennor med tryck.
    Snabbt hanterat och levererat.
    Själva pennan är av lägre kvalité men håller vad den lovar :)
    Hej Cilla,

Stort tack för recensionen! :)
    Vi har inom de flesta kategorier produkter i olika prisklasser att välja på, så att man alltid ska hitta ett alternativ som passar.
    Slå oss gärna en signal nästa gång du vill beställa, så hjälper vi dig att hitta rätt produkt för dig som håller alla förväntningar! :)
    Vi skickar också gärna ut gratisprover på t.ex. pennor, så att man kan prova sig fram.

• 2020-11-19
    Snabba och levererar alltid enligt förväntningarna. Mycket nöjd!
    Hej Nawar,

Det är så härligt att få så bra recensioner, och vi tackar verkligen för det! :)

• 2020-11-19
    Vi har beställt dekaler. De svarar väldigt fort, är trevliga och snabba på att leverera. Bra resultat! Vi är supernöjda! Inget att klaga på!
    Hej Julia,

Men wow! Tack och tack snälla du! :)

• 2020-11-19
    Bra service, snabba svar och positivt intryck
    Hej Marcus,

Strålande! Sånt här gör oss så glada, och vi tackar så mycket! :)

• 2020-11-19
    Jag har köpt flera olika produkter från Easy, har aldrig haft något att klaga på!

Toppen, snabb respons och leverans enligt vad som står!

Hälsar Pax Skyltmakeri
    Hej,

Stort tack för betyget och för att vi får fortsätta leverera produkter till er!
    Att man som kund väljer att komma tillbaka gång på gång är den största komplimangen vi kan få. :)

• 2020-11-19
    Vi beställde skrivblock med tryck. Enkelt att beställa, snabb leverans, bra tryck. Vi är jättenöjda!
    Hej Linda,

Och även vi är lika nöjda som får så bra recensioner! :)
    Tack snälla du!

2020-11-19
    Snabba på leverans av prisvärda och bra produkter.
    Hej Sten,

Underbart! Det tackar vi så mycket för! :)

• 2020-11-19
    Bra och serviceinriktade! Hjälper oss att ta en idé till färdig produkt.
    Hej,

Så kul att vi kunnat hjälpa till och att ni är så nöjda!
    Vi tackar så mycket för recensionen! :)

• 2020-11-19
    Över förväntan även om leveranstiden var lite väl lång. Toppen att ha och göra med!
    Hej Pernilla,

Det var verkligen roligt att höra!
    Vi skulle också önska att många produkter kunde produceras snabbare, men vi är också mycket noga med att inte ta genvägar i produktionen då vi vill hålla en så hög kvalitet som möjligt.
    Stort tack för betyget! :)

2020-11-19
    Jätte bra tjänst och trevlig personal
    Hej Elon,

Sort tack ska du ha! :)

• 2020-11-19
    Användarvänligt och överskådligt. En toppsida helt enkelt :)
    Hej Therése,

Kul! Vi blir så glada och tackar så mycket! :)

• 2020-08-05
    Beställde 2000 klistermärken till vårt nya bolag. Till min förvåning kommer alla A4-arken med klistermärken i en plastpåse. Inte kartong som skyddar märkena.

Samtligt ark är tilltufsade och ett 50-tal märkesvaror lossnat och ligger löst i påsen alternativt klistrats fast över andra märken.

Bolaget erbjuder en kompensation motsvarande 50 märken som lossnat från arken. Gör om gör rätt.

Kommer inte beställa från detta företag igen.
    Hej Christian,

Vi förstår din frustration till fullo!
    Här har det skett en brist i vår hantering. Vi har efter kontakten med dig förbättrat rutinerna, för att försäkra oss om att klistermärken alltid förpackas i kartong så som de bör.

Självklart vill vi även ersätta dig för alla klistermärken som blivit påverkade av vår hantering.
    Vi ber återigen om ursäkt för att du haft en negativ upplevelse, och hoppas att vi trots allt kan få chansen att leverera fler produkter, för att tydligt visa att detta inte är ett återkommande problem, och att vi tar varje order på stort allvar.

Vi tackar dig också för att du kontaktat oss så snabbt, så att vi fått chansen att förbättra oss innan problemet kunnat uppstå igen.

• 2020-07-29
    Kommunikationen är klockren, snabb leverans.
    Proffsigt rakt igenom, rekommenderar Easytryck till alla!
    Hej Fredrik,

Otroligt roligt att du är så nöjd!
    Du anar inte hur glada och tacksamma vi är för en så bra recension. :)

• ANNA B
    skrev om EASYTRYCK.se
    2020-02-04
    Proffsigt bemötande!
    Mycket trevlig affär med jättebra slutresultat.
    Kommer handlar hos Easytryck igen
    Hej Anna,

Du anar inte hur glada vi blir över så bra recensioner!
    Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att skriva så bra om oss, tack snälla! :)

• 2019-12-02
    mkt bra bemötande. Roll up till en blödningsvagn förlossningen. Snabb handläggning Bra pris
    Hej Stina,

Vad roligt att höra att ni är så nöjda! Vi tackar verkligen för betyget! :)

• 2019-12-02
    6 st Mäss tält med viss extra utrustning

Utmärkt bemötande

Absolut

Mycket bra upplevelse
    Hej Rickard,

Vi tackar så mycket för betyget, och vi hoppas ni får stor nytta av tälten lång tid framöver! :)

2019-11-29
    Jag köpte affischer på easytryck.se
    Jag kommer att göra det i framtiden då de har bra service.
    Priserna är inte super billiga men supporten väger upp.
    Hej Emil,

Vi försöker alltid pressa priserna så gott det går i en bransch med låga marginaler. Men vi prioriterar servicen som du säger, så det var verkligen roligt att höra att du uppskattar det. Tack! :)

• 2019-11-29
    Enkelt att beställa, bra kundservice, leverans i tid.
    Hej Kathrin,

Tusen tack! Det är så roligt att få så bra recensioner! :)

2019-11-29
    Väldigt bra service och bemötande, snabb leverans och allt gick smärtfritt. Rekommenderas starkt!
    Hej Jens,

Underbart! Det var roligt att höra att det är så du upplever oss. Stort tack ska du ha! :)

• 2019-11-29
    Jag köpte en pin. Mycket nöjd med kvaliten på själva modellen, detaljern ablev exakta och resultatet som jag tänkt mig.

Mindre nöjd är jag med låset. Då min pin är så liten att den bara har en nål med lås på tenderar pinen att snurra runt när den väl är fastsatt på ett plagg. Jag skulle uppskattat om låset gick att trä och fästa ännu längre in på nålen så att avståndet mellan lås och pin blir mindre.

Bör tilläggas är att kundservicen är utomordentlig!
    Hej Vilgot,

Vi tackar verkligen för betyget och för all feedback!
    Vi håller med dig om att det är problematiskt på pins som inte är breda nog att ha 2 st nålar, men vi tar åt oss av ditt förslag och kikar på om det är en möjlig lösning! Så tack även för det! :)

• 2019-11-29
    Mycket nöjd med de beställningar som gjorts via EasyTryck.
    Alltid vänligt bemötande, tydligt vid offert, snabba leveranser.
    Hej Caroline,

Det är otroligt roligt att få så bra recensioner, och vi blir så glada! Tack! :)

• 2019-11-29
    Bra och proffsigt bemötande. Lyhörda för våra önskemål.
    Hej Karin,

Det var roligt att höra att du är nöjd med oss som leverantör. Vi tackar för betyget! :)

• 2019-11-27
    Niklas Knieling svarde snabbt och proffsigt på frågor och rättade till misstag snabbt.
    Vi fick våra saker på utsatt tid.
    Hej Anna-Karin,

Kul att vi kunnat hjälpa till! Vi tackar så mycket för recensionen, och då särskilt Niklas! :)