Rekommenderat företag 2015 - easytryck.se

Sveavägen 83, 113 50 Stockholm

4.5 / 5 i betyg — 407 rekommendationer
Modern och effektiv leverantör av trycksaker. Hos easytryck kan du beställa allt från give-aways till stora mässmontrar. Till skillnad från andra “tryckare” arbetar easytryck främst via sin webbshop vilket gör att många kostnader kan hållas nere vilket återspeglar sig på priserna på de produkter som säljs. Easytryck strävar hela tiden efter att hålla Sveriges absolut lägsta priser på samtliga produkter. Utan att tumma på kvaliteten så klart.
Hemsida

Läs vad 407 kunder tycker om easytryck.se

• Fanny A
    Fanny A skrev om easytryck.se
    Har beställt flertalet profilprodukter för vår ideella organisation från easytryck. Alltid snabb och bra service. Trevligt bemötande och hjälpen en kostnadsfritt och kommer på nya sätt att lösa problem för att få fram det optimala resultatet för oss. Lever helt klart upp över mina förväntningar!
  • Brita S
    Brita S skrev om easytryck.se
    Bra tryck, bra leverans men krångliga plastfickor gjorda för annat än enkla namnbrickor i papper.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om easytryck.se
    Snabb leverans! Bra tryck! Enkel och bra service
  • Petra L
    Petra L skrev om easytryck.se
    Bra kundbemötande. Informativ hemsida. Beställde ordensband. Första kontakten med företaget för vår del men kan definitivt tänka mig att handla igen. Proffsig leverans av varorna i praktiska och snygga boxar.
  • Kristina A
    Kristina A skrev om easytryck.se
    Bra bemötande, snabb återkoppling. Köpte mobilficka. Lite bökigt att lägga beställningen på nätet, fick ringa och be om hjälp för att plocka bort produkt ur kundkorgen. Vitt tryck som ser ok ut men skulle kunna vara lite mer täckande.
  • Stina A
    Stina A skrev om easytryck.se
    Jag beställde en vepa och en roll-up. Innan beställningen ställde jag ett par frågor om produkten och fick snabbt svar. Efter beställningen fick jag god återkoppling.

Leverensen var snabb.

Jag blev väldigt nöjd med varorna och rekommenderade dessa till mina kollegor.
  • Annika T
    Annika T skrev om easytryck.se
    Jag skickade en förfrågan till easytryck liksom 2 andra leverantörer gällande en tygvepa 4x2,5 m ca. Priset var bäst från easytryck och jag hade fått info om att en kontakt jag har varit nöjd med era produkter också. Bra och snabb kontakt med kundtjänst (easytryck/easyrollup - samma?) och leverans på utsatt datum.
  • Therése A
    Therése A skrev om easytryck.se
    Snabba på att svara, trevliga och bra service!
  • Henrik S
    Henrik S skrev om easytryck.se
    Enkelt att beställa, snabb hantering och resultatet motsvarar förväntningarna.
  • Tobias E
    Tobias E skrev om easytryck.se
    Enkel order, snabb respons på fråga om leveransdatum!
  • John A
    John A skrev om easytryck.se
    Professionellt bemötande, tillräckligt snabb produktion, bra produkt (skärmvägg för mässa), upplevelse mycket bra, jag rekommenderar.
    Resultat: över förväntan.
    Jag kan vara intresserad av fler tryckjobb.
  • Alexander W
    Alexander W skrev om easytryck.se
    Grymt nöjd! Snabb leverans och grym hjälp med design på våra produkter :)
  • Magnus H
    Magnus H skrev om easytryck.se
    Enkel, smidig webbutik och fin kvalitet på beställda affischer.
  • Jonas E
    Jonas E skrev om easytryck.se
    Jag beställde ett backdrop och fick snabba och trevliga svar från personalen på min frågor. Leveransen av produkten var på utsatt datum och jag är helnöjd!
  • Johan F
    Johan F skrev om easytryck.se
    Enkelt och snabb leverans. Produkten motsvarade förväntningarna och höll hög kvalitet. Rekommenderas.
  • Annelie S
    Annelie S skrev om easytryck.se
    Beställde tygkassar - mycket trevligt bemötande, snabb leverans och jättefina kassar. Mycket nöjd, återkommer garanterat!
  • Michael P
    Michael P skrev om easytryck.se
    Köpte isskrapor med tryck - bra produkt - bra pris - kanske lite lång leveranstid
  • Berit L
    Berit L skrev om easytryck.se
    jag kontaktade EasyTryck för att beställa cykellampor som give aways. Jag fick bra hjälp och snabb leverans och produkten levde upp till mina förväntningar

Min upplevelse är att jag gärna kommer att vända mig till Easytryck nästa gång om de har de produkter vi söker
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om easytryck.se
    Trevlig personal, bra och snabb service.
  • Maja F
    Maja F skrev om easytryck.se
    Tryckte upp 3 egna tavlor från foton jag tagit. Blev jättenöjd!
  • Eva S
    Eva S skrev om easytryck.se
    Mycket bra bemötande, med följdfråga när jag tänkt lite tokigt så att det blev rätt. Resultatet är jag jättnöjd med.
  • Cecilia D
    Cecilia D skrev om easytryck.se
    Min beställning fick annulleras pga fel färgtryck och kladdiga tryck på samtliga ballonger.... Jättetråkigt men får 20% rabatt vid nästa beställning som kompensation.
    Cecilia,ALSÉNS Hotell AB
  • Boel W
    Boel W skrev om easytryck.se
    Inga problem, bra kvalitet ........
  • Petra H
    Petra H skrev om easytryck.se
    Vi beställde USB minnen med tryck på ena sidan och de blev jättebra. Det enda negativa är att trycket kommer nedåt när man sätter in minnet i datorn.
  • Maria H
    Maria H skrev om easytryck.se
    Snabb leverans, serviceinriktade medarbetare, bra bemötande!
  • Ann G
    Ann G skrev om easytryck.se
    Jättebra och trevligt bemötande, korten blev jättefina!
  • Anders M
    Anders M skrev om easytryck.se
    Vi har vid två olika tillfällen köpt blyertspennor och bläckpennor respektive skjortor och jackor. Easytryck hade inte det lägsta priset, men säljarens bemötande, snabba svar, vilja att hjälpa till och smidig hantering av hela beställningsprocessen var det som avgjorde när vi valde leverantör av dessa reklamprodukter Vi anlitar gärna Easytryck igen.
  • Shahla A
    Shahla A skrev om easytryck.se
    Det var bra. Jag fick mycket hjälp under beställnings processen. Leveransen var snabb.
  • Mikael Z
    Mikael Z skrev om easytryck.se
    Bra och snabb service. Kunniga och tillmötesgående
    2015-12-03 Representant för easytryck.se svarar Mikael Z
    Hej Mikael,

Tack för den fina recon, uppskattar det :)

Ha en fin torsdag,

• Ingemar H
    Ingemar H skrev om easytryck.se
    Hej! Vi köpte en beachflagga med specialbeställt tryck för en partners räkning. Tiden var knapp med allt löstes till stor belåtenhet och både kvalitets- och leveransanspråk löstes med bravur. Vi är mycket nöjda, inte minst med bemötandet. Med vänlig hälsning Ingemar Hjelm, Floda BID
    2015-12-03 Representant för easytryck.se svarar Ingemar H
    Hej Ingemar,

Riktigt bra reco, kul att höra att ni är nöjda!

Varmt välkomna tillbaks när ni behöver mer produkter upptryckta
  • Malin C
    Malin C skrev om easytryck.se
    Mycket enkelt att beställa. Snabb leverans. Bra kvalitet och rimliga priser.
    vi är mycket nöjda kunder.
    2015-12-03 Representant för easytryck.se svarar Malin C
    Hej Malin,

Vad kul att höra att ni är nöjda, det gör oss glada!

Ha en fortsatt fin vecka,

Easytryck.se
  • Kent E
    Kent E skrev om easytryck.se
    Lätta att få kontakt med och serviceinriktade.
    2015-12-03 Representant för easytryck.se svarar Kent E
    Uppskattar din reco Kent - tack ! :)
  • Anna S
    Anna S skrev om easytryck.se
    Vi köpte p-skivor. Mycket nöjda, lite lång leveranstid men annars bra. Serviceminded personal.
    2015-11-03 Representant för easytryck.se svarar Anna S
    Tusen tack för din Reco Anna :)
  • Ann-cathrine S
    Ann-cathrine S skrev om easytryck.se
    Hej! Jag beställde en rollup till mitt företag. Jag är helt nöjd med dess utförande och dessutom till ett bra pris. Jag fick den hjälp jag behövde och ett bra och trevligt bemötandet, servicen var kanon bra.
    Återkommer gärna igen.
    2015-11-03 Representant för easytryck.se svarar Ann-cathrine S
    Hej Ann-Cathrine,

Och du är välkommen åter! Tror inte att det går att få en bättre reco än din, så vi tackar och bockar!

MVH Easy Online Stores
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om easytryck.se
    Bra kvalité, snygg paketering. Helt nöjd. Skall jag önska något är det möjligen snabbare leverans men jag var medveten om leveranstiden vid beställningen så betyget blir 5.
    2015-11-03 Representant för easytryck.se svarar Gunnar B
    Hej Gunnar,

Tusen tack för din 5:a - och vi glädjer oss att du blev nöjd
  • Cristina F
    Cristina F skrev om easytryck.se
    Jag beställde en banderol.
    Jag fick kontakt med 3 olika personer. Alla tre var mycket vänliga och ,professionella.
    En jättebra företag!
    2015-11-03 Representant för easytryck.se svarar Cristina F
    Hej Cristina,

Tack så mycket från oss på Easy Online Stores
  • Eric S
    Eric S skrev om easytryck.se
    Bra kundservice både via telefon & e-post, men framför allt är vi nöjda med slutresultatet av våra produkter.
    2015-11-03 Representant för easytryck.se svarar Eric S
    Hej Eric,

Vi tackar så hjärtligt för ett högt betyg och dina fina ord. Välkommen tillbaka så ska vi visa att vi är värda en 5:a nästa gång :)
  • Robert E
    Robert E skrev om easytryck.se
    Snabbt, vänligt bemötande. Snabb produktion och frakt. Köpte en banner i stort format.
    2015-11-03 Representant för easytryck.se svarar Robert E
    Tack för den fina responsen och höga betyget Robert! Det värmer
  • My L
    My L skrev om easytryck.se
    Köpte tygtryck och fick mycket snabb och trevlig service! Snabb leveranstid också, samt bra förpackad vara. Prisvärda produkter och enkelt att beställa!
    2015-11-03 Representant för easytryck.se svarar My L
    Tack för den underbara feedbacken My! Gör oss riktigt glada när vi hör att ni är så nöjda och uppmärksammar våra (nya) kartonger =) Välkommen tillbaka nästa gång ni behöver något tryckt
  • Conny W
    Conny W skrev om easytryck.se
    Easytryck har ett trevligt bemötande och snabba leveranser!
    2015-11-03 Representant för easytryck.se svarar Conny W
    Tack för det höga betyget Conny ! uppskattas verkligen och vi är glada att du blev nöjd :)

Ha en fortsatt fin vecka
  • Janis C
    Janis C skrev om easytryck.se
    Proffessionellt bemötande och snabb service på en beställning av USB minnen.
    2015-11-03 Representant för easytryck.se svarar Janis C
    Hej Janis,

En toppen reco - det tackar vi för!
  • Elin E
    Elin E skrev om easytryck.se
    Snabba! Tyvärr hade vår banderoll svarta fläckar av färg som kladdat av sig, troligen eftersom de vikts ihop för snabbt efter tryck.
    2015-11-03 Representant för easytryck.se svarar Elin E
    Hej Elin,

Svarta fläckar ska det verkligen inte vara på banderollen!
    Men skulle något vara fel ändå är det viktigt att man hör av sig så snart man kan efter leverans, så åtgärdar vi såklart fel som blivit i produktionen.

Tack för ditt höga betyg ändå, och vi hoppas få se er som kunder nästa gång ni behöver något tryckt
  • Mårten N
    Mårten N skrev om easytryck.se
    Fick gott intryck av easytryck. God service och ganska snabb leverans.
    2015-11-03 Representant för easytryck.se svarar Mårten N
    Tack - Kul att höra!

Välkommen åter
  • Alexander C
    Alexander C skrev om easytryck.se
    Funkade utan problem. Trycken blev bra, produkterna funkar utmärkt. Återkoppade snabbt vid beställningen etc
    2015-11-03 Representant för easytryck.se svarar Alexander C
    Härligt att höra att du är så nöjd! Hoppas att få se dig som kund snart igen Alexander och tusen tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina snälla ord
  • Per N
    Per N skrev om easytryck.se
    Snabb och bra service. Snyggt resultat. Kan rekommenderas.
    2015-11-03 Representant för easytryck.se svarar Per N
    Hej Per,

Tack för din fina reco, och snälla ord om easytrck.se
    Gör oss alltid lika glada!
  • Klas A
    Klas A skrev om easytryck.se
    Bra bemötande och snabb leverans vid köp av event tält.
    2015-10-05 Representant för easytryck.se svarar Klas A
    Vi blir alltid lika glada och nöjda när vi får recos som din!

Tusen tack för den :)
  • Lina E
    Lina E skrev om easytryck.se
    Vi beställde mikrofiberdukar och fick gott bemötande från de vi hade kontakt med. Vi är väldigt nöjda med resultatet.
    2015-10-05 Representant för easytryck.se svarar Lina E
    Hej Lina,

Kul att höra! Tack för att ni tog er tid att rekomendera oss.

Varmt välkomna tillbaka - och då ska vi vara 5-stjärnor-på-reco-bäst
  • Stefan N
    Stefan N skrev om easytryck.se
    Väldigt snabbt och trevligt - både bemötande och leverans!
    /Stefan

NYSTRÖM Arkitektur & Teknik
    Lindome
    2015-10-05 Representant för easytryck.se svarar Stefan N
    Tack för din fina reco Stefan :)

Gör oss alla easytryckare mycket nöjda !
  • Marie M
    Marie M skrev om easytryck.se
    Vi fick ett gott intryck och svar på de frågor som vi hade.
    Vi beställde en en stor svängd softwall-produkt och gjorde tillkommande beställning i efterhand som funkade fint.

Då produkten vi beställt gick direkt till vår kund så har jag inte kunnat säkerställa materialet, men kunden har inte hört av sig - så det tar vi som ett gott tecken.
    2015-10-05 Representant för easytryck.se svarar Marie M
    Hej Marie,

Vad kul att höra att ni och era kunder är nöjda :)
  • Jakob A
    Jakob A skrev om easytryck.se
    bra service, leverans enl. utlovat. bäst att hämta själv hos dem om man bor i stockholm.
    2015-10-05 Representant för easytryck.se svarar Jakob A
    Tack för den fina reco:n! :)

Ha en fin vecka, och välkomna tillbaka nästa gång ni behöver något tryckt