Rekommenderat företag 2016 - EASYTRYCK.se
Rekommenderat företag 2015 - EASYTRYCK.se

EASYTRYCK.se

Sveavägen 83, 113 50 Stockholm — Visa karta

Modern och effektiv leverantör av trycksaker. Hos EASYTRYCK kan du beställa allt från give-aways till stora mässmontrar. Till skillnad från andra “tryckare” arbetar EASYTRYCK främst via sin webbshop vilket gör att många kostnader kan hållas nere vilket återspeglar sig på priserna på de produkter som säljs. EASYTRYCK strävar hela tiden efter att hålla Sveriges absolut lägsta priser på samtliga produkter. Utan att tumma på kvaliteten så klart.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 690 kunder tycker om EASYTRYCK.se

• Ulrica R
    Ulrica R skrev om EASYTRYCK.se
    Vänligt och proffsigt bemötande. Vid beställning av beachflaggor fick jag god hjälp att färdigställa det original jag önskade få i tryck. Fick möjlighet att diskutera och omvärdera flera gånger innan slutlig beställning. Känner förtroende för och engagemang från er på Easytryck.
  • Ann-katrin W
    Ann-katrin W skrev om EASYTRYCK.se
    Trevliga, proffsiga, lättsamarbetade och mkt hjälpsamma.
  • Mats H
    Mats H skrev om EASYTRYCK.se
    De höll lovad leveranstid. Bra pris/ kvalitet
  • Emilia D
    Emilia D skrev om EASYTRYCK.se
    Jag beställde en vepa, och jag var nöjd med trycket, och informationen som jag fick i samband med beställningen. Det är än så länge för tidigt att uttala sig om hållbarheten. Men det verkar åtminstone lovande :)
  • Rachel W
    Rachel W skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra, snabb respons, tydliga svar, bra produktförslag.
  • Tuija T
    Tuija T skrev om EASYTRYCK.se
    Effektivt, bra bemötande. Nöjd med produkten.
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb service, trevlig och tillmötesgående personal och bra produkter! 5 vepor av 5 möjliga.
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om EASYTRYCK.se
    utmärkt bemötande och bra service!
  • Simona F
    Simona F skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra bemötande! Kändes väldigt bra att få ett personligt mail efter att vi lagt beställning av 2 st roll ups på nätet, på så fick man en bra känsla för att det finns ansvartagande människor bakom sajten :-). Leverans på utsatt tid och fin kvalite på produkten.
  • Johan B
    Johan B skrev om EASYTRYCK.se
    Köpte 500 hörlurar med mikrofon och screentryck.
    Trevligt bemötande befriat från överdriven hurtighet.
    Ett mindre fel i leveransen rättades snabbt till.
  • Susanne B
    Susanne B skrev om EASYTRYCK.se
    Vi skulle beställa beach-flaggor och hade väldigt kort framförhållning, men det löste sig utan problem.
  • Ida-maria S
    Ida-maria S skrev om EASYTRYCK.se
    Nöjd med service, snabba svar via mail och supernöjd med produkten!
  • Christer H
    Christer H skrev om EASYTRYCK.se
    Fick mycket trevligt bemötande och god hjälp med layoutarbete när vi beställe en upplåsbar portal samt två beachflaggor. Utlovade leveranstider hölls.
  • Klas N
    Klas N skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra bemötande, trevliga och kunde hjälpa till med snabba puckar när det gällde ändring på leveransen.
  • Carl Hans Hansson W
    Carl Hans Hansson W skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra bemötande, fick snabb hjälp med prover för att hitta rätt produkt och sedan snabb leverans av beställda varor (tryckta plastkort).
  • Brian J
    Brian J skrev om EASYTRYCK.se
    Trevlig bemötande, snabb och bra leverans, och väldig nöjd med banderollen 😊
  • Matilda L
    Matilda L skrev om EASYTRYCK.se
    Vi beställde nyckelband i egen färg med tryck. Jag fick snabb och bra hjälp, fick bland annat hjälp med att förstå hur jag skulle ta fram rätt färgkod och att ni kunde leverera banden i tid till vår deadline (leveranstiden var egentligen senare, vi var lite sent ute med att beställa).
  • Ann F
    Ann F skrev om EASYTRYCK.se
    Bra service dom ringde upp mig och gick igenom lite oklarheter i min beställning istället för att bara skicka ut allt.
  • Annika L
    Annika L skrev om EASYTRYCK.se
    Kanonservice.
    Skönt med direktnummer så man slipper gå igenom telefonväxel varje gång.
    Svarar snabbt och har alltid tid att hjälpa till
  • Michael L
    Michael L skrev om EASYTRYCK.se
    Bra bemötande och service.
    Använde Easytryck som underleverantör. Fungerade utmärkt.
  • Kalle D
    Kalle D skrev om EASYTRYCK.se
    Bemötandet över telefon var superbra. Allt gick supersmidigt. Den enda anledningen att jag inte ger 5/5 är att det inte fanns fullständig information om vilka färger det fanns på USB-minnena jag beställde.
  • Peder F
    Peder F skrev om EASYTRYCK.se
    funkade toppen. bra och enkelt bemötande, bra resultat och snabb leverans.
  • Tobbe S
    Tobbe S skrev om EASYTRYCK.se
    God kvalité
    Snabb leverans
    Lätt att kontakta företaget
  • Malin E
    Malin E skrev om EASYTRYCK.se
    Fantastisk service! Beställde pytteliten volym underlägg, och killen jag talade med behandlade mig ändå som en "storkund". Var väldigt mån om att jag skulle vara nöjd, och mycket trevlig.
    2017-02-10 Easytryck.se svarar Malin E
    Hej Malin,

Tack snälla du för att du tagit dig tid att ge oss en sådan fin rekommendation, och för beskrivningen av hur vi jobbar.
    Vi vill såklart alltid bjuda på lika god service! :)

• Sandra S
    Sandra S skrev om EASYTRYCK.se
    snabb och bra service och snabb leverans! jag är supernöjd!
    2017-02-10 Easytryck.se svarar Sandra S
    Hej Sandra,

Så jobbar vi! :)

Tack så jättemycket för att du gett oss ett så bra betyg.

• Alex F
    Alex F skrev om EASYTRYCK.se
    Jag kan kortfatta mig med att säga : ett fantastiskt bemötande , det gör att vi beställer mer i framtiden.
    2017-02-10 Easytryck.se svarar Alex F
    Hej Alex,

Och vi kan kortfattat svara med: Stort tack! Det ser vi verkligen fram emot! :)

• Heidi F
    Heidi F skrev om EASYTRYCK.se
    Jättebra service och produkter av god kvalité!
    2016-12-23 Easytryck.se svarar Heidi F
    Hej Heidi,

Tack, vad snällt av dig att ge oss en så god rekommendation!

• Nicole L
    Nicole L skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket trevligt bemötande. Vi köpte 10 st roll-ups. Det blev sena ändringar och vi behövde ett provexemplar vilket inte var några problem. Alla våra önskemål blev uppfyllda och det var mycket snabb leverans.
    2016-12-16 Easytryck.se svarar Nicole L
    Hej Nicole,

Allt går att lösa om man vill. Och vi vill så klart hjälpa till om vi kan det. :)
    Vad härligt att höra att du är så nöjd, och stort tack för din rekommendation!

• Jennifer S
    Jennifer S skrev om EASYTRYCK.se
    Jag fick snabb och engagerad hjälp att ta fram logga och produkter. Nu har jag fått produkterna på utsatt tid och de motsvarar väl mina förväntningar.
    2016-12-16 Easytryck.se svarar Jennifer S
    Hej Jennifer,

Vi tycker bara det är roligt att få nytta av våra kunskaper, så vi tar gärna chansen att få hjälpa till. :)
    Tack för den mycket goda rekommendationen!

• Vicky A
    Vicky A skrev om EASYTRYCK.se
    Jättebra bemötande och service. jag behövde trycka drinkunderlägg och hade lite tid på mig, så ringde och pratade med dem om leveranstid, vilket gick att ordna med snabbleverans. Fick även snabba svar via mail angående andra frågor, som alltid är ett stort plus. På det hela är jag mycket nöjd med Easytryck och kan absolut tänka mig att använda mig av deras tjänster igen.
    2016-12-16 Easytryck.se svarar Vicky A
    Hej Vicky,

Tack snälla för att du gett oss detta höga betyg, men också för att du tagit dig tid att ge oss sådan feedback. Det är mycket roligt för oss att få bekräftat att våra snabba svarstider uppskattas av våra kunder.
    Vi ser självklart fram emot att kunna bistå när behov av fler trycksaker dyker upp. :)

• Oskar D
    Oskar D skrev om EASYTRYCK.se
    Great purchase experience and easy pickup in central Stockholm, no problems with invoice payment and the resulting fabrics are of very high quality. Highly recommended.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Oskar D
    Hej Oskar,

Thank you for your kind words, and for taking the time to give us the feedback. Have a nice weekend!

• Cecilia F
    Cecilia F skrev om EASYTRYCK.se
    Positivt och hjälpsamt är mitt intryck. Vi köpte en ny montervägg och visste inte riktigt vad vi skulle ha för något först. Fick god hjälp.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Cecilia F
    Hej Cecilia,

Underbart att du har fått det intrycket av oss. Vi förstår att det ibland kan kännas som en djungel av olika produkter, och finns alltid tillgängliga för att ge råd. Stort tack!

• Hans E
    Hans E skrev om EASYTRYCK.se
    asdfa fasdf asd asd asd fsdaf asdf asdfa sfa sd
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Hans E
    Hej Hans,

Tack för betyget och din feedback. ;)

• Sofia D
    Sofia D skrev om EASYTRYCK.se
    mycket nöjd med bemötandet. Fick snabb hjälp och svar på frågor.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Sofia D
    Hej Sofia,

Det gläder oss att vi kunnat hjälpa till, och att du ger oss ett sådant betyg som belöning. :)

• Dick J
    Dick J skrev om EASYTRYCK.se
    Websidan fungerade inte som det var avsett, men det gick ju bra då vi ringde och överenskom och skickade underlaget separat i alla fall. Softwallen var bra och fungerade bra så vi var nöjda med leveransen.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Dick J
    Hej Dick,

Vi finns tillgängliga på telefon mellan 08.00 och 18.00 varje dag, så skulle det någon gång vara ett tekniskt strul med vår sida så kan vi ändå hjälpa till. :)

Riktigt härligt att höra att ni är så nöjda, tack!

• Monica N
    Monica N skrev om EASYTRYCK.se
    Jag vill verkligen rekommendera Easytryck för god service och en bra produkt. Reflexbanden var väldigt fina och över förväntan. När leveransen strulade var Easytryck väldigt hjälpsamma och erbjöd hjälp samt tryckte upp nya reflexband som vi fick i tid före jul. Exeptionell service helt enkelt ! Högsta betyg!
  • Helena W
    Helena W skrev om EASYTRYCK.se
    Snabbt och vänligt bemötande. De poängterade att vårt original behövde justeras och var mycket behjälpliga. Proffsiga.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Helena W
    Hej Helena,

Vi är måna om att det ska bli ett bra slutresultat så att alla blir lika nöjda, så det var bara roligt att kunna hjälpa till. Tack!

• Karolina L
    Karolina L skrev om EASYTRYCK.se
    Kontakten var smidig och enkel. Tobias på Easytryck var hjälpsam långt bortom vad han behövde göra och allt kom i tid och motsvarade förväntningarna.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Karolina L
    Hej Karolina,

Vi tackar stort för det, och särskilt då Tobias. Det är alltid roligt med uppmuntrande ord som dina. :)

• Mathias J
    Mathias J skrev om EASYTRYCK.se
    Bra kvalitet och snabbb leverans
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Mathias J
    Hej Mathias,

Tack för rekommendationen!

• Eva W
    Eva W skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra. Snabb handläggning och snabb leverans.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Eva W
    Hej Eva,

Det är precis vad vi eftersträvar, så tack för att du uppmärksammar det och belönar oss med ett så bra betyg. :)

• Tomas E
    Tomas E skrev om EASYTRYCK.se
    Bra bemötande efter beställning. Något skadade produkter tyvärr, men det löstes genom en suverän support och efterhandsdialog samt nya varor budade kostnadsfritt. Rekommenderas!
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Tomas E
    Hej Tomas,

Tack för det höga betyget! Vi beklagar för besväret med de skadade varorna. Men toppen att de nya kom fram oskadda! :)

• Therese B
    Therese B skrev om EASYTRYCK.se
    Beställde ett gäng prylar som give- aways.
    Bemötandet har varit toppen från början till slut.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Therese B
    Hej Therese,

Vi tror själva att vi är ett glatt men professionellt gäng, så det är väldigt roligt att få läsa rekommendationer som din. Tack! :)

• Eva S
    Eva S skrev om EASYTRYCK.se
    Vi köpte 4 Rollups och1 Beachflagga och fick toppenservice av företaget genom hela processen. Rekommenderas varmt!
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Eva S
    Hej Eva,

Vilken härlig rekommendation! Det tackar vi verkligen för, och vi är redo att hjälpa till med framtida projekt om du har några. :)

• Mikaela H
    Mikaela H skrev om EASYTRYCK.se
    Fantastiskt trevligt bemötande vid mina frågor och önskemål. Rekommenderas varmt!
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Mikaela H
    Hej Mikaela,

Tack för den varma rekommendationen. Vi är bara glada över att kunna svara på alla tänkbara frågor man har som kund. :)

• Sune M
    Sune M skrev om EASYTRYCK.se
    Väldigt bra demötande när jag beställde en specialmatta. Fick aktiv hjälp med både färgval och design av tryck. Resultatet blev mycket bra, så vi har just beställt en till.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Sune M
    Hej Sune,

Även vi tyckte resultatet var väldigt bra! Det är en mycket bra produkt som håller hög kvalitet, så vi är stolta över att kunna erbjuda mattor med eget tryck på detta vis. Tack för det goda betyget, och för att du är en återkommande kund!

• Kristoffer T
    Kristoffer T skrev om EASYTRYCK.se
    Beställt visitkort vid flertalet tillfällen och alltid fått världsklass service och leverans i tid.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Kristoffer T
    Hej Kristoffer,

Underbart roligt att höra att vi lyckats leverera varje gång med samma belåtenhet! Tack för högsta möjliga betyg!

• Therese T
    Therese T skrev om EASYTRYCK.se
    Snabbt och vänligt bemötande. Mycket nöjd är jag.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Therese T
    Hej Therese,

Och vi är också nöjda, särskilt med en sådan här god rekommendation från dig. :)

• Lars R
    Lars R skrev om EASYTRYCK.se
    Underbar service! Trots att jag är en liten kund, upplevde jag rena vip behandlingen. Jag rekommenderar mina nya vänner till 100procent
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Lars R
    Hej Lars,

Det spelar absolut ingen roll hur mycket man handlar för, vi ska alltid erbjuda samma service. Vi tror på långvariga relationer, och hoppas kunna bistå i många år framöver.

• Tibor B
    Tibor B skrev om EASYTRYCK.se
    Snabbt och billigt, supernöjd!
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Tibor B
    Hej Tibor,

Vi är glada att du är så nöjd! Hoppas vi kan lösa fler saker även i framtiden. Självklart med samma resultat! :)

• Elin P
    Elin P skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb leverans och bra service
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Elin P
    Hej Elin,

Tack för din rekommendation! :)

Sveavägen 83, 113 50 Stockholm