Rekommenderat företag 2016 - EASYTRYCK.se Rekommenderat företag 2015 - EASYTRYCK.se
EASYTRYCK.se

EASYTRYCK.se

Sveavägen 83, 113 50 Stockholm

Modern och effektiv leverantör av trycksaker. Hos EASYTRYCK kan du beställa allt från give-aways till stora mässmontrar. Till skillnad från andra “tryckare” arbetar EASYTRYCK främst via sin webbshop vilket gör att många kostnader kan hållas nere vilket återspeglar sig på priserna på de produkter som säljs. EASYTRYCK strävar hela tiden efter att hålla Sveriges absolut lägsta priser på samtliga produkter. Utan att tumma på kvaliteten så klart.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 581 kunder tycker om EASYTRYCK.se

• Anja K
    Anja K skrev om EASYTRYCK.se
    Den var alldeles utmärkt så jag är helnöjd. MEd vänliga hälsningar Anja
    2016-09-30 Easytryck.se svarar Anja K
    Hej Anja,

Underbart! Tack för högsta möjliga betyg! :)

• Rolf J
    Rolf J skrev om EASYTRYCK.se
    Punktlig leverans och bra respons om det blir frågeställning.
    2016-09-30 Easytryck.se svarar Rolf J
    Hej Rolf,

Det är så vi jobbar! :)

Trevlig helg önskar vi på Easytryck.se
  • Maria S
    Maria S skrev om EASYTRYCK.se
    Östgötateatern har minst två gånger beställt cykelsadelsskydd med eget tryck från Easytryck.se. Jag kan bara svara för den här beställningen men jag tycker det var felfritt i bemötande och leverans! Sadelskydden levde upp till förväntningarna i färg och form, dock var tyget lite tunnare än förväntat.
    2016-09-30 Easytryck.se svarar Maria S
    Hej Maria,

Härligt! Stort tack för att du tagit dig tid att ge oss denna feedback, och det är roligt att du är så nöjd!

Som en kommentar på sadelskyddens tygtjocklek så är det något vi själva valt då sadelskyddens funktion inte blir sämre av det tunnare tyget, men däremot blir ännu mindre och smidigare att förvara i fickan tills det ska användas. :)

• Anke v
    Anke v skrev om EASYTRYCK.se
    Incredibly fast response to initial enquiry, very helpful with technical queries, end result wonderful. Would certainly use you again!
    2016-09-30 Easytryck.se svarar Anke v
    Hi Anke,

Feedback like this is a big reason to why we are so motivated to always perform well in any way possible.
    We are looking forward to be just as helpful whenever you have need of our services again. :)

• Ali A
    Ali A skrev om EASYTRYCK.se
    Bra service och bra kvalitet! /SWAT.pm
    2016-09-30 Easytryck.se svarar Ali A
    Hej Ali,

Underbart betyg! Det tackar vi för och önskar dig en riktigt bra helg! :)

• Sarah F
    Sarah F skrev om EASYTRYCK.se
    jättebra bemötande och hjälpte till med allt. Det var väldigt professionell och tillmötesgående. kundupplevelsen var väldigt hög och positiv
    2016-09-30 Easytryck.se svarar Sarah F
    Hej Sarah,

Det var en mycket generös beskrivning av oss, och det tackar vi verkligen för!
    Vi har väldigt bra kunder också! :)

• Maj-britt S
    Maj-britt S skrev om EASYTRYCK.se
    Helt suveränt bemötande vid köp av en Rollop Basvariant till SKPF
    2016-09-30 Easytryck.se svarar Maj-britt S
    Hej Maj-britt,

Stort tack, det var roligt att höra att du är så nöjd!
    Nästa gång hoppas vi kunna bjuda på det lilla extra som kan ge oss full pott i betyget också! :)

• Nabil L
    Nabil L skrev om EASYTRYCK.se
    Super bra service och snabb hantering av min
    Order
    2016-09-30 Easytryck.se svarar Nabil L
    Hej Nabil,

Tack för det utmärkta betyget, och tack för beskrivningen av vår orderhantering. :)

• Margita D
    Margita D skrev om EASYTRYCK.se
    Fint tryck och bra produkt. Enkelt att lägga till information i adressen, vi fick bra hjälp med det.
    2016-09-30 Easytryck.se svarar Margita D
    Hej Margita,

Härligt att höra att du är nöjd med resultatet och att vi kunnat hjälpa dig på vägen. :)

• Hannes D
    Hannes D skrev om EASYTRYCK.se
    Bra, krångel med maskinen, men bra service och trevlig personal
  • Lars J
    Lars J skrev om EASYTRYCK.se
    Skulle köpa en banderoll med tryck 1,5x1,5 m. Fick jättebra hjälp av en tjej, hur den skulle utformas. Vi bollade lite fram och tillbaka tills jag var nöjd. Hon gav också prisuppgift på den färdiga produkten. Jag är jättenöjd med bemötandet och den hjälp jag fick.
    2016-09-30 Easytryck.se svarar Lars J
    Hej Lars,

Det är en härlig känsla att kunna hjälpa till när man får chansen, så det var bara roligt att bistå med lite råd. :)
    Stort tack för det goda betyget!

• Håkan K
    Håkan K skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra och trevligt bemötande. Saklig information om den beställda produkten. Mycket bra kvalitet på slutprodukten.
    2016-09-30 Easytryck.se svarar Håkan K
    Hej Håkan,

Det är alltid roligt att få bekräftat att vi gör saker på rätt sätt! :)
    Tack!

• Fredrik P
    Fredrik P skrev om EASYTRYCK.se
    Bemötande mycket bra, dock upptäckte jag att vårt tält som vi köpte inte stämde överens med hur jag uppfattade det på hemsidan. Text från hemsidan:

Eventtält PRO+ 6X4M
    Höjd på tältets sidor: Justerbart 214-244 cm
    Höjd på tältets topp: Justerbart 350-380 cm
    Mått väska: 26x26x160 cm

Jag försäkrade mig per tel med easytryck om att ingångshöjden var 244 cm. Men det var ju 214 cm som var ingångshöjden vilket innebar en hel del problem för oss. Vi fick göra om de grejer som vi skulle ha inne i tältet som hade behövt 244 cm i ingångshöjd, så hon i tel bör klargöra vad som är ingångshöjd! För mig är ingångshöjd vad du kan få in i tältet till den höjden...

Dessutom är inte väskan 160 cm. Den och hela tältställningen i hopfällt läge är över 200 cm! Vilket innebär att detta inte går att hantera på en person när ställningen ska in i vår vagn. Blev less när jag fick detta... I övrigt är det bra kvalité på grejerna. Men detta drar ner betyget..
    2016-09-30 Easytryck.se svarar Fredrik P
    Hej Fredrik,

Vi beklagar detta missförstånd, och vi förstår din irritation då du tagit tältets mått i beräkning när du beställde tältet.
    Men vi tackar för att du uppmärksammat att informationen på hemsidan var felaktig. Vi har nu justerat detta så att detta inte återupprepas.

Vi gillar också att du i övrigt verkar mycket nöjd med tältet och dess kvalitet.

• Sebastian V
    Sebastian V skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb leverans, utmärkt kvalité, rimliga priser.
    2016-09-07 Easytryck.se svarar Sebastian V
    Hej Sebastian,

Vi är glada att du är så nöjd med din beställning, och hoppas kunna hjälpa dig med fler saker framöver. :)

• Stefan T
    Stefan T skrev om EASYTRYCK.se
    Trevligt,Bra information.kunnig.
    2016-09-07 Easytryck.se svarar Stefan T
    Hej Stefan,

Tack för din rekommendation! :)

• Filip F
    Filip F skrev om EASYTRYCK.se
    snabbt svar, bra bemötande. Kunde ha snabbare leveranstider med standardfrakt. man måste va ute i god tid, tid man inte alltid har
    2016-09-07 Easytryck.se svarar Filip F
    Hej Filip,

Vi tackar dig för den mycket goda rekommendationen!

Även vi önskar att vi kunde erbjuda snabbare leveranser utan extra kostnader för våra kunder. Men då snabbare produktionstid ger oss merkostnader, så måste vi ta ut en avgift för detta.
    Så än så länge så måste man ha lite framförhållning när man behöver trycksaker. :)

• Nettan K
    Nettan K skrev om EASYTRYCK.se
    Bra leveranser och kvalité. Kan rekommenderas
    2016-09-07 Easytryck.se svarar Nettan K
    Hej Nettan,

Stort tack för det höga betyget!

• Sacha S
    Sacha S skrev om EASYTRYCK.se
    Håller inte vad de lovar men tar gärna betalt för det
    2016-09-07 Easytryck.se svarar Sacha S
    Hej Sacha,

Mycket beklagligt att du känner på detta sätt.

Vi kan tyvärr inte påverka speditörernas tillvägagångssätt, och även om vi verkligen önskar att de kan hålla sina tider 100% av gångerna så finns det tillfällen då så inte är fallet.

Även om vi inte kan ta ansvar för en speditör på detta sätt så hoppas vi att vår rabatterade faktura kan ge lite plåster på såren.

• Ulrika G
    Ulrika G skrev om EASYTRYCK.se
    Provade Easytryck för att snabbt få fram två beachflaggor. Snabb respons på frågor via mail och alltid tydliga svar. Bra att kunna välja på leverans eller hämta själv för oss som bor i Stockholm.
    2016-09-07 Easytryck.se svarar Ulrika G
    Hej Ulrika,

Vi är glada att du valde att prova just oss, och att du är så nöjd med din första beställning.

Hoppas att vi får chansen att hjälpa dig fler gånger och att vi då lyckas pricka in full pott i betyget! :)

• Johanna L
    Johanna L skrev om EASYTRYCK.se
    Jag har precis varit i kontakt med Easy Tryck för första gången och har under hela orderprocessen mötts av proffsig kundhantering och bra service vilket fått mig som kund att känna mig väldigt nöjd!
    2016-09-07 Easytryck.se svarar Johanna L
    Hej Johanna,

Det är precis så vi vill att du som kund ska uppleva det, vare sig det är första beställningen eller den tjugonde. :)
    Tack för det grymma omdömet!

• Emil H
    Emil H skrev om EASYTRYCK.se
    Supernöjd, bra kvalitet på visitkorten.
    2016-09-07 Easytryck.se svarar Emil H
    Hej Emil,

Härligt att höra!
    När du behöver fler visitkort så är det bara att säga till. :)

• Jonas P
    Jonas P skrev om EASYTRYCK.se
    Jag beställde reklam arband i akryl och min situation var brådskande. från början till slut blev jag mycket bra bemött, bra kontakt och information, kontakten med den personliga representanten fungerade ypperligt.

När jag beskrev min sits om att behöva saker snarast blev jag bemött med iver och bra proffessionell omvårdnad.

ska jg ha mer reklamprodukter så återkommer jag till easytryck.se!
    2016-09-07 Easytryck.se svarar Jonas P
    Hej Jonas,

Stort tack för att du tagit dig tiden att ge oss denna feedback och mycket goda rekommendation!

Det var bara roligt att kunna hjälpa till, och vi gör det gärna igen om det behövs! :)

• Lena A
    Lena A skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb och bra hjälp
    Enda som blev krångel med var att det var fel leveransadress annars toppen!
    2016-09-07 Easytryck.se svarar Lena A
    Hej Lena,

Tack för din fina rekommendation!
    Och vi beklagar för missen och är glada över att det löste sig så smidigt ändå. :) Tack!

• Ove J
    Ove J skrev om EASYTRYCK.se
    Vi har bara bra erfarenheter av företaget
    vi har bland annat köpt en strandflagga och Roll upps
    2016-09-07 Easytryck.se svarar Ove J
    Hej Ove,

Det är vi mycket glada över att höra! :)
    Hoppas att vi kan hjälpa dig med fler produkter när det behövs.

• Nicklas L
    Nicklas L skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb, vänlig och professionell support från layout till leverans.
    Tog fram en utställningsvägg och konferenspåsar.
    2016-09-07 Easytryck.se svarar Nicklas L
    Hej Nicklas,

Vi tackar så mycket för denna fina rekommendation, och vi är glada över att både vägg och påsar är till belåtenhet! :)

• Stephanie F
    Stephanie F skrev om EASYTRYCK.se
    Oerhört tillmötesgående och filen jag ville ha tryckt behövde lite justeringar, och behövde inte göra det själv utan EASYTRYCK hjälpte till att göra det för ett bättre resultat på produkten!
    2016-09-07 Easytryck.se svarar Stephanie F
    Hej Stephanie,

Vi vill alltid att Du som kund ska vara så nöjd som möjligt, så om vi kan komma med förslag eller göra ändringar för att få bästa möjliga resultat så gör vi gärna det. :)

• Stefan H
    Stefan H skrev om EASYTRYCK.se
    Enkelt och snabbt, jättebra med video beskrivning på Youtube.
    2016-09-07 Easytryck.se svarar Stefan H
    Hej Stefan,

Härligt att höra att det var så enkelt och att du fått hjälp av vår video. Och tack för din rekommendation!

• Josephine S
    Josephine S skrev om EASYTRYCK.se
    Superbra bemötande, jättetrevliga killar har jag pratat med, väldigt hjälpsamma.
    Jag beställde 500 pennor och de svarade bra på alla frågor jag hade och de levererades i god tid. Toppen!
    2016-08-31 Easytryck.se svarar Josephine S
    Hej Josephine,

Tack snälla du för de fina orden. Vi hjälper så gärna till om vi kan! :)

Och vad härligt att du är så nöjd med din beställning!

• Peter B
    Peter B skrev om EASYTRYCK.se
    Det är lätt och rätt pris. Mottagandet från er är bra och snabb leverans så det här kan vi lätt rekommendera till andra. Vi har köpt en roll-up av standard modell och vi är nöjda.
    2016-08-31 Easytryck.se svarar Peter B
    Hej Peter,

Stort tack för att du rekommenderar oss till andra.
    Vi hoppas att vi får chansen att hjälpa dig med fler saker i framtiden!

• Magnus M
    Magnus M skrev om EASYTRYCK.se
    Proffsigt och hjälpsamt, lite dyrt kanske, men överlag bra.
    2016-08-31 Easytryck.se svarar Magnus M
    Hej Magnus,

Tack för det höga betyget! Och för din beskrivning av oss.

Vi pressar alltid våra priser så gott vi kan, men ibland måste vi också avstå från vissa produkter som finns på marknaden då vi också är noga med kvaliteten.

• Henrik P
    Henrik P skrev om EASYTRYCK.se
    Proffsigt och personligt bemötande från beställning till leverans. Enkelt att göra egen förlaga efter instruktionsvideo.
    Slutresultatet blev toppen!
    2016-08-31 Easytryck.se svarar Henrik P
    Hej Henrik,

Mycket härligt att du känner på detta sätt, och att du har fått nytta av en av våra videos. Tack för rekommendationen!

• Lotta B
    Lotta B skrev om EASYTRYCK.se
    Bra och snabb service. Dock så fungerar hemsidan inte nu. så det blir minus för det, det går inte att komma in på sidan.. och så har det varit nu i flera dagar. Det hade blivit 5 om sidan fungerar
    2016-08-31 Easytryck.se svarar Lotta B
    Hej Lotta,

Tack för din rekommendation!

Vi har oss veterligen inte haft några problem med vår sida. Vi ska undersöka saken närmare för att se om det t.ex. kan ha varit ett lokalt problem hos din internetleverantör.

• Rassmus P
    Rassmus P skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket nöjd, bra pris o snabbt. Produkten vart över förväntan och kom i tid!
    2016-08-31 Easytryck.se svarar Rassmus P
    Hej Rassmus,

Utmärkt beskrivning av oss som trycksaksleverantör! Tack! :)

• Martin J
    Martin J skrev om EASYTRYCK.se
    Utmärkt service! Catrin hjälpte oss så vi fick vår trycksak precis som vi ville ha den!
    2016-08-31 Easytryck.se svarar Martin J
    Hej Martin,

Både Catrin och vi andra tackar ordentligt för denna rekommendation! Vi tycker alla om att kunna hjälpa till, och blir jätteglada för sådan här feedback.

• Håkan G
    Håkan G skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra och snabb service. Varan i hand på utlovad tid. Bra vara hoppas kvaliten är lika bra. Gummiringarna i foten (svirvlande delen) höll inte.
    2016-08-31 Easytryck.se svarar Håkan G
    Hej Håkan,

Strålande rekommendation! Det ska du ha stort tack för!
    Och självklart byter vi alltid ut delar med eventuella defekter om de råkar dyka upp!

• Peter E
    Peter E skrev om EASYTRYCK.se
    V fick ett bra bemötande och snabb service, kalasbra!
    2016-08-31 Easytryck.se svarar Peter E
    Hej Peter,

Och vilken kalasbra rekommendation! Tack ska du ha! :)

• Kajsa B
    Kajsa B skrev om EASYTRYCK.se
    Enkelt, bra, bra service! Flaskorna blev succé för både oss och våra kunder.
    2016-08-31 Easytryck.se svarar Kajsa B
    Hej Kajsa,

Underbart! Det är bara att säga till när det behövs fler flaskor så ordnar vi det med samma resultat. :)

• Stefan E
    Stefan E skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket proffesionellt & snabb service , när jag behövde det som mest . Tack än en gång
    2016-08-31 Easytryck.se svarar Stefan E
    Hej Stefan,

Det var så lite så! Och tack för denna grymma rekommendation!

• Malin Ö
    Malin Ö skrev om EASYTRYCK.se
    Köpte beachflaggor, fick bra support och hjälp med design. Mycket nöjd!
    2016-08-31 Easytryck.se svarar Malin Ö
    Hej Malin,

Vad roligt att vi kunde vara till hjälp!
    Det är bara kul för oss att få nytta av våra kunskaper. :)

• Mattias K
    Mattias K skrev om EASYTRYCK.se
    Beställde en banderoll och den blev riktigt bra, supernöjd.
    2016-08-31 Easytryck.se svarar Mattias K
    Hej Mattias,

Riktigt roligt att höra att du är så nöjd!
    Även vi tycker att banderollen blev riktigt snygg. :)

• Anncharlott J
    Anncharlott J skrev om EASYTRYCK.se
    super.allting var bra även priset
    2016-08-31 Easytryck.se svarar Anncharlott J
    Hej Anncharlott,

Och vilken superrekommendation! Tack!

• Andreas H
    Andreas H skrev om EASYTRYCK.se
    Otroligt bra service genom fantastisk guidning, rekommendation och vilja att leverera med kvalitet och i tid. Har genom alla år med byrå använt många leverantörer, men Easytryck har verkligen levt upp till mina förväntningar - och ännu mer!
    2016-08-26 Easytryck.se svarar Andreas H
    Hej Andreas,

Tusen tack för din feedback. Vi uppskattar att du tagit dig tid att skriva så bra om oss, och vi är oerhört glada för det du säger.
    Vi önskar dig en riktigt trevlig helg!

• Lars G
    Lars G skrev om EASYTRYCK.se
    Snabba och bra tryck på varorna verklige nöjd
    2016-08-26 Easytryck.se svarar Lars G
    Hej Lars,

Så ska det låta! Härligt att du är så nöjd, och tack för betyget!

• Bella S
    Bella S skrev om EASYTRYCK.se
    Jättebra! Fick precis det jag behövde.
    Jag kommer att fortsätta handla av Er vid tillfälle.
    Prisvärt!
    2016-08-26 Easytryck.se svarar Bella S
    Hej Bella,

Vi ser verkligen fram emot att kunna hjälpa dig i framtiden också.
    Tack för den fina rekommendationen!

• Karolina G
    Karolina G skrev om EASYTRYCK.se
    Allt var toppen, trevlig service och snabb hjälp och vi är nöjda med resultatet.
    2016-08-26 Easytryck.se svarar Karolina G
    Hej Karolina,

Härlig beskrivning av oss på Easytryck.se. Det tackar vi för! :)

• Mats H
    Mats H skrev om EASYTRYCK.se
    Allt fungerade mycket bra, snabb leverans och bra kvalite
    2016-08-26 Easytryck.se svarar Mats H
    Hej Mats,

Lysande! Vi tackar för det mycket höga betyget, och för den goda beskrivningen. :)

• Micke W
    Micke W skrev om EASYTRYCK.se
    snabb service och leverans
    bra priser.
    2016-08-26 Easytryck.se svarar Micke W
    Hej Micke,

Tack!

Snabb service och leverans till bra priser vill vi alltid kunna stå för! :)

• marie s
    marie s skrev om EASYTRYCK.se
    TREVLIG OCH HJÄLPSAM PERSONAL SOM VAR MYCKET TILLMÖTESGÅENDE MED VAD VI VILLE HA. REKOMMENDERAR STARKT DETTA FÖRETAG FÖR REKLAMSAKER M.M
    2016-08-26 Easytryck.se svarar marie s
    Hej Marie,

Superkul att du rekommenderar oss så starkt! Vi tackar dig verkligen för detta, och kommer självklart fortsätta vara så tillmötesgående vi bara kan! :)

• Susanne A
    Susanne A skrev om EASYTRYCK.se
    Beställde pennor. Bra bemötande. Snabb handläggning av mitt ärende. Återkoppling från packning till leverans! Nöjd med resultatet!
    Skulle absolut återkomma till easytryck om behov uppstår igen.
    2016-08-26 Easytryck.se svarar Susanne A
    Hej Susanne,

Vi ser dig så klart jättegärna som en återkommande kund, och tackar dig för att du tagit dig tid att ge oss denna toppen-reco! :)

• Moa J
    Moa J skrev om EASYTRYCK.se
    Bra och snabb service med god återkoppling.
    2016-08-26 Easytryck.se svarar Moa J
    Hej Moa,

Tack för din rekommendation!