Rekommenderat företag 2016 - EASYTRYCK.se
Rekommenderat företag 2015 - EASYTRYCK.se

EASYTRYCK.se

Sveavägen 83, 113 50 Stockholm — Visa karta

Modern och effektiv leverantör av trycksaker. Hos EASYTRYCK kan du beställa allt från give-aways till stora mässmontrar. Till skillnad från andra “tryckare” arbetar EASYTRYCK främst via sin webbshop vilket gör att många kostnader kan hållas nere vilket återspeglar sig på priserna på de produkter som säljs. EASYTRYCK strävar hela tiden efter att hålla Sveriges absolut lägsta priser på samtliga produkter. Utan att tumma på kvaliteten så klart.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 650 kunder tycker om EASYTRYCK.se

• Tomas E
    Tomas E skrev om EASYTRYCK.se
    Bra bemötande efter beställning. Något skadade produkter tyvärr, men det löstes genom en suverän support och efterhandsdialog samt nya varor budade kostnadsfritt. Rekommenderas!
  • Therese B
    Therese B skrev om EASYTRYCK.se
    Beställde ett gäng prylar som give- aways.
    Bemötandet har varit toppen från början till slut.
  • Eva S
    Eva S skrev om EASYTRYCK.se
    Vi köpte 4 Rollups och1 Beachflagga och fick toppenservice av företaget genom hela processen. Rekommenderas varmt!
  • Mikaela H
    Mikaela H skrev om EASYTRYCK.se
    Fantastiskt trevligt bemötande vid mina frågor och önskemål. Rekommenderas varmt!
  • Sune M
    Sune M skrev om EASYTRYCK.se
    Väldigt bra demötande när jag beställde en specialmatta. Fick aktiv hjälp med både färgval och design av tryck. Resultatet blev mycket bra, så vi har just beställt en till.
  • Kristoffer T
    Kristoffer T skrev om EASYTRYCK.se
    Beställt visitkort vid flertalet tillfällen och alltid fått världsklass service och leverans i tid.
  • Therese T
    Therese T skrev om EASYTRYCK.se
    Snabbt och vänligt bemötande. Mycket nöjd är jag.
  • Lars R
    Lars R skrev om EASYTRYCK.se
    Underbar service! Trots att jag är en liten kund, upplevde jag rena vip behandlingen. Jag rekommenderar mina nya vänner till 100procent
  • Tibor B
    Tibor B skrev om EASYTRYCK.se
    Snabbt och billigt, supernöjd!
  • Elin P
    Elin P skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb leverans och bra service
  • Suzanne N
    Suzanne N skrev om EASYTRYCK.se
    Jättebra från order till leverans. Nytänkande och helt rätt kundbemötande. Bra priser och produkter. Supernöjd och kommer att återkomma med fler order.
    MVH Suzanne
  • John R
    John R skrev om EASYTRYCK.se
    Easytryck, snabbt, bra kvalitet och prisvärd!
  • Ann-louise B
    Ann-louise B skrev om EASYTRYCK.se
    Jättenöjd med allt från beställning till leverans.
  • Andreas Q
    Andreas Q skrev om EASYTRYCK.se
    Proffsig assistans och trevliga prata med. Bra resultat till det bästa priset dessutom!
  • Victor C
    Victor C skrev om EASYTRYCK.se
    Jag hoppades som en okunnig företagare att mina trycksaker skulle hålla god kvalité då antalet man behöver beställa är minst 300st påsar och att banderollernas tryck var lite oklart. Easytryck ringde upp och bollade med mig, tog de uppgifter de behövde, bad mig betala i förskott vilket var sådär.
    Men när grejerna kom..... OOOO vad proffsigt det blev!
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Victor C
    Hej Victor,

Vi förstår att det kan kännas lite osäkert att testa en ny leverantör och försöker alltid förbättra kundupplevelsen så att det ska gå enkelt och kännas tryggt, så vi tackar för din feedback.

I framtiden är målet att även kunna erbjuda andra betalningsalternativ för privatpersoner, så som kortbetalning direkt på nätet.

Och riktigt roligt att sakerna levde upp till förväntan och kanske lite till! :)

• Anneli H
    Anneli H skrev om EASYTRYCK.se
    Supertrevlig kundtjänst som hjälpte oss att ta fram förslag
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Anneli H
    Hej Anneli,

Sådant är alltid roligt att höra och gör oss extra glada. :) Tack!

• Marcus W
    Marcus W skrev om EASYTRYCK.se
    Köpte 300 nyckelband till vår förening. Nöjd med resultatet. Mycket snabb feedback från easytryck som hjälpte att ta fram designförslag i flera omgångar.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Marcus W
    Hej Marcus,

Det är toppen att du är så nöjd med resultatet, och att vi kunnat hjälpa dig nå ett sådant resultat. Hoppas att vi kan hjälpa till med fler saker i framtiden.

• Kristina D
    Kristina D skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb och bra service. Fin produkt.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Kristina D
    Hej Kristina,

Härligt! Stort tack! :)

• Åsa J
    Åsa J skrev om EASYTRYCK.se
    Snabba att svara och tjänstvilliga. Tycker att det är lite otydligt på hemsidan det där med express och inte...
    Tyvärr blev produkten fel (berodde på min kunds original). Hos oss (som också printar en massa tyger bland annat) har vi en kontrollfunktion som alltid går igenom originalen och kollar så att de funkar och har (som i det här fallet) färger som stämmer.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Åsa J
    Hej Åsa,

Tack för din feedback! Det är alltid nyttigt att få in konstruktiv kritik, så om du har möjlighet att kontakta oss med ytterligare beskrivning av vad som kunde ha varit tydligare så är vi jättetacksamma!

Vi kontrollerar alltid filerna som skickas till oss, men ibland är det inte alltid lätt att veta vad som är fel och vad som är avsiktligt, så vi beklagar att detta slank igenom granskningen.

• Petra G
    Petra G skrev om EASYTRYCK.se
    Bra bemötande, snabb leverans och fullt nöjd med produkterna.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Petra G
    Hej Petra,

Precis så ska det vara! Till nästa beställning hoppas jag att vi kan ge det där lilla extra som skulle ge oss full pott i betyget från dig också! :)

• Petra M
    Petra M skrev om EASYTRYCK.se
    Jättefint resultat, min kund och jag är mycket nöjda med kvalitén.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Petra M
    Hej Petra,

Jättekul att ni både känner så! Och tack för betyget!

• Angeliki D
    Angeliki D skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra bemötande. Jag fick den hjälp jag behövde.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Angeliki D
    Hej Angeliki,

Det är alltid roligt att kunna hjälpa till! Behöver du mer saker i framtiden så vet du vart du kan vända dig. :)

• Johan S
    Johan S skrev om EASYTRYCK.se
    Bra kvalitet och leverans inom förväntad tid.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Johan S
    Hej Johan,

Tack snälla du för högsta möjliga betyg!

• Mikael L
    Mikael L skrev om EASYTRYCK.se
    Bemötande, produkterna (USB-minne), helheten=Total världsklass.
    Vi är verkligen jättenöjda.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Mikael L
    Hej Mikael,

Man kan inte låta bli att sträcka lite på ryggen när man får så bra rekommendationer. Stort tack ska du ha! :)

• Eva-karin B
    Eva-karin B skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb leverans och tydliga mail vid köp av nyckelband och namnskyltar.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Eva-karin B
    Hej Eva-Karin,

Vi gör så gott vi kan för att vara tydliga så att inga missförstånd uppstår. :)
    Tack för det höga betyget!

• Peter N
    Peter N skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb återkoppling i all kommunikation och snabb och effektiv leverans
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Peter N
    Hej Peter,

Så vill vi alltid att våra kunder upplever det, så det är skönt att få det bekräftat. Tack! :)

• Liselotte B
    Liselotte B skrev om EASYTRYCK.se
    Fick bra respons och snabb service. Viss liten mängd med fel i kvalitén men inget större. Så helt enkelt nöjd.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Liselotte B
    Hej Liselotte,

Tack för din feedback. Vi beklagar besväret, och hoppas att lösningen var till belåtenhet. :)

• Tina K
    Tina K skrev om EASYTRYCK.se
    Hyggelig kontakt og rask levering.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Tina K
    Hei Tina,

Stor tackk for slik en god vurdering! :)

• Madeleine G
    Madeleine G skrev om EASYTRYCK.se
    roll-ups, mässkit med rollups o bord, banderoller, affischer

bra service från alla olika personer jag var i kontakt med, uppskattade särskilt hjälp med att kontrollera saker som jag var osäker på att de var helt rätt.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Madeleine G
    Hej Madeleine,

Tack för rekommendationen!

Vi hjälper gärna till att kontrollera så att alla blir nöjda med slutresultatet. :)

• Ellen B
    Ellen B skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb och proffsig service. Vi är mycket nöjda med vår beställning.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Ellen B
    Hej Ellen,

Tack för högsta möjliga betyg! Det är så roligt att ta emot rekommendationer som denna. :)

• Caroline E
    Caroline E skrev om EASYTRYCK.se
    Fantastisk service! Snabba svar, trevligt bemötande, hjälpsam och oerhört serviceminded personal.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Caroline E
    Hej Caroline,

Och vilka fantastiska kunder vi har sen! :)
    Vi tackar stolt för din fina rekommendation.

• Dan N
    Dan N skrev om EASYTRYCK.se
    Proffsigt bemötande genom snabb återkoppling och värdefull rådgivning för bästa resultat. Leverans inom angiven tidsram.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Dan N
    Hej Dan,

Stort tack för din goda feedback. Vi hjälper gladeligen till med rådgivning när det önskas, så det var bara roligt att våra kunskaper kommit till nytta. :)

• Frida M
    Frida M skrev om EASYTRYCK.se
    Jag har köpt fönsterdekaler vid tre olika tillfällen. Alla jag haft kontakt med har varit trevliga och tillmötesgående. Vid ett tillfälle visste de inte svaret direkt på frågan jag ställde men tog reda på det och återkom inom rimlig tid. Toppen!
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Frida M
    Hej Frida,

Vilken härlig rekommendation, tack!
    Vi kan för det mesta allt om våra produkter, men kommer det en extra svår fråga så kollar vi gärna upp svaret så fort som möjligt. Så tack för tålamodet och för det höga betyget. :)

• Marcus J
    Marcus J skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra. Har bara gjort en beställning, men fick snabbt svar på de frågor jag hade och leveransen kom snabbt.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Marcus J
    Hej Marcus,

Härligt att höra att du är så nöjd! Vi svarar alltid snabbt på både mail och telefon, så tack för att du poängterar det också.

• Anders E
    Anders E skrev om EASYTRYCK.se
    Prisvärt och ett bra jobb. Rekommenderas!
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Anders E
    Hej Anders,

Tack för rekommendationen! Vi hoppas kunna hjälpa dig med mer saker i framtiden.

• Cecilia N
    Cecilia N skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket nöjd med webbeställning av banderoll.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Cecilia N
    Hej Cecilia,

Och vi är mycket nöjda över så goda kunder! Tack! :)

• Kicki H
    Kicki H skrev om EASYTRYCK.se
    Servicen har varit okej, jag har dock inte köpt några varor från dem.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Kicki H
    Hej Kicki,

Tack för det goda betyget! Kul att vi kunnat hjälpa till! :)

• Anneli E
    Anneli E skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket trevligt bemötande av en kille vid namn Tobias Norin.
    Utförlig information och leverans vid lovad tidpunkt vid köp av "Rollup" SKPF
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Anneli E
    Hej Anneli,

Stort tack för högsta betyget!
    Tobias blev så klart extra glad över komplimangen. :)

• Roland N
    Roland N skrev om EASYTRYCK.se
    Bra leverantör. Personligt bemötande och hjälp med ett uppkommet problem.
    Leverans enligt ök och lägre pris än jag förväntade mig, pga återförsäljarrabatt.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Roland N
    Hej Roland,

Mycket härligt att höra att du är så nöjd. Vi hoppas kunna hjälpa till vid många fler tillfällen. :)

• Anna S
    Anna S skrev om EASYTRYCK.se
    Vi ha köpt reklam pennor och support och leverans fungerade bra. DHL har strulat lite. Det kunde vi dock lösa på plats.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Anna S
    Hej Anna,

Tack för ett så gott betyg! Vi önskar att vi kunde ha full koll även på speditörerna så att inget sådan kan hända, men skönt att höra att det löste sig på plats!

• Sara A
    Sara A skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra och snabb service. Leveransen blev fel och en bokstav i vårt tryck saknades, men tgs emot väl av vår kontaktperson som ska ändra och skicka oss nytt.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Sara A
    Hej Sara,

Vi beklagar verkligen att en liten bokstav föll bort på en dekal! Så ska det ju så klart inte vara, och vi hoppas att den nya dekalen som skickades så snart som möjligt nu sitter på plats och innehåller alla delar. :)

• Joachim H
    Joachim H skrev om EASYTRYCK.se
    Bra och trevligt bemötande och snabba svar.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Joachim H
    Hej Joachim,

Tack för det goda betyget! :)

• Ylva K
    Ylva K skrev om EASYTRYCK.se
    Köpte nyckelband till en mässa. Var en enkel och bra kontakt där jag fick personlig service över telefon och mail. Snabb återkoppling och extra ansträngning med leveransen gör att det rekommenderas. En bra packad leverans med utmärkt kvalitet på varorna!
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Ylva K
    Hej Ylva,

Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda en personlig service, och rekommendationer som din visar att vi gör rätt i det. :)
    Vi tackar och bockar för att du tagit dig tid att ge oss sådan feedback.

• Hai L
    Hai L skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb, bra och vänlig bemötande!
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Hai L
    Hej Hai,

Vi tackar för din rekommendation och för att vi har turen att ha så vänliga kunder. :)

• Sara S
    Sara S skrev om EASYTRYCK.se
    bra och snabbt, trevligt bemötande. Beställer gärna igen.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Sara S
    Hej Sara,

Riktigt härligt att höra! Vi ser fram emot att ha dig som kund vid fler tillfällen. :)

• Joakim W
    Joakim W skrev om EASYTRYCK.se
    Bra bemötande, bra kundrelation, snabb leverans, bra pris.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Joakim W
    Hej Joakim,

Tack snälla du för din feedback och det höga betyget. :)

• Kristin S
    Kristin S skrev om EASYTRYCK.se
    Väldigt snabba leveranser mycket nöjd!
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Kristin S
    Hej Kristin,

Jomen visst! Här går det undan! :)
    Tack för högsta möjliga betyg!

• Ingrid B
    Ingrid B skrev om EASYTRYCK.se
    Trevliga i sitt bemötande men det var lite klantigt. Vi fick försenat vår beställning med flera veckor för att de inte kunde ta emot vår fil i det ena eller det andra formatet. När de sedan skulle sätta ihop bild och text eftersom vi blev tvungna att dela på bilden i text respektive bild så satte de sedan ihop det fel. De hittade inte min korrektur i sin mailbox vilket försenade det hela ytterligare. Bakgrunds färgen är lite mörk tycker jag nu när jag fått den färdiga varan svårt att bestämma exakt färgnyans på dataskärm. Jag har fortfarande inte fått någon faktura och vet inte hur dom tänker skicka den, mail eller med brev. Inte alls nöjd. Designmallen på nätet var inte alls så lätt att använda som man gjorde sken av från första början. Kommer inte att vända mig till denna firma igen.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Ingrid B
    Hej Ingrid,

Vi beklagar för missförståndet. Leveranstiden beräknas från det att vi startar produktionen, vilket vi gör när vi har fått in färdigt material och korrektur godkänns av er som kund.

Just material till trycksaker är inte alltid det lättaste, och vi förstår att det kan bli lite problematiskt när man inte jobbar med det dagligen, men vi finns alltid här för att hjälpa till när det behövs.

Som du säger så är det heller inte lätt att korrekt bedöma en färg om man bara tittar på en skärm. En skärm är bakgrundsbelyst vilket kan ge sken av ljusare färger. En skärm behöver heller inte alltid vara korrekt kalibrerad. Därför brukar vi rekommendera alla företag som inte redan har en klar grafisk profil att skapa en sådan, där färger specificeras för olika användningsområden så som webb eller tryck.

Fakturan skickas ut via post samma dag som varorna skickas, och brukar dyka upp på postlådan inom ett par arbetsdagar.

Vår designmall kräver lite kunskap i mjukvara så som Adobe Illustrator eller Adobe InDesign. Vi förstår också att alla inte har tillgång till dessa program och kan då istället hjälpa till med designjobb mot en mindre kostnad.

• Tommy N
    Tommy N skrev om EASYTRYCK.se
    Bra och trevligt bemötande, rekommenderas.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Tommy N
    Hej Tommy,

Stort tack för det höga betyget! :)

• Jennie J
    Jennie J skrev om EASYTRYCK.se
    Fick bra bemötande från Easytryck. De såg till att upplösning samt storlek och form blev rätt och var väldigt tillmötesgående.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Jennie J
    Hej Jennie,

Vi tycker att det är värt att alltid dubbelkolla materialet som vi får, så att alla är nöjda med slutresultatet. Tack för att du uppmärksammar det! :)

Sveavägen 83, 113 50 Stockholm