EASYTRYCK.se

Sveavägen 83, 113 50 Stockholm — Visa karta

Välkommen till EasyTryck!

Hos oss är det enkelt att beställa allt från små reklamprylar till hela mässmontrar till Sveriges lägsta priser. Vi arbetar främst genom vår hemsida vilket gör att vi kan hålla våra priser låga, utan att tumma på kvalitén. Eftersom hemsidan är vårt främsta verktyg är vi också noga med att den ska vara till nytta för dig! Du ska få en god uppfattning om vårt utbud och våra priser och dessutom ska det vara enkelt och smidigt att beställa trycksaker från oss.

Vi finns faktiskt "på riktigt" också. Kom förbi oss på Sveavägen 83 i Stockholm och kläm och känn på de produkter vi har i sortimentet!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 766 kunder tycker om EASYTRYCK.se

• Patrik N
    Patrik N skrev om EASYTRYCK.se
    Bra pris bra produkter!
    Bra service
  • Lars K
    Lars K skrev om EASYTRYCK.se
    Bra service och fint bemötande när jag beställde en beachflagga.
    Snabbt och enkelt.
  • Elin H
    Elin H skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra bemötande av samtliga kontakter. Flexibel hantering och bra resultat!
  • Lars E
    Lars E skrev om EASYTRYCK.se
    Trevligt och korrekt bemötande i telefon och snabb återkoppling på mail. Allt har funkat klanderfritt. Leveranstiden kändes lång, dock men var den utlovade.
  • Olafur A
    Olafur A skrev om EASYTRYCK.se
    Vänligt och proffsigt bemötande.
  • Johnny D
    Johnny D skrev om EASYTRYCK.se
    Jättebra, speciellt att ni skänker pengar till
    Barncancerfonden.
  • Maximilian S
    Maximilian S skrev om EASYTRYCK.se
    Ett komplett företag som verkligen sätter hög standard på god kundservice.
    Alltid bra priser, är snabba och har även en jättebra hemsida som är lättnavigerad.
    Produkterna är alltid bra, skulle det hända något så finner vi alltid en lösning.

Stor eloge till Niklas K som alltid hjälper oss.

Om jag skulle beställa igen? Alla dagar i veckan.

De säkerhetskontrollerar alltid tryckfilerna innan tryck, utan extra kostnad.
    Önskar man få designhjälp så är de jätteduktiga, samt har Sveriges bästa timpenning på grafisk design.

/MS
  • Ordkanalen A
    Ordkanalen A skrev om EASYTRYCK.se
    Jag köpte en egendesignad roll-up och fick ett bra bemötande och tydlig information. Trycket blev jättefint och färgerna precis som jag förväntat mig. Det jag hade önskat var en tydlig markering i mallen så att jag sett hur mycket som skulle försvinna nedtill beroende på fästet i botten. När jag såg resultatet hade jag velat flytta det jag lagt in längst ner 20 cm högre upp. Det kunde också ha varit ett säkrare fäste för stödpinnen upptill. En kraftigare hake, så att säga, eller djupare skåra i listen. Annars är jag mycket nöjd.
  • Isoft S
    Isoft S skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra bemötande att hitta format och layout.
  • Peter G
    Peter G skrev om EASYTRYCK.se
    Snabba svar
    Lev.tid stämde
    Bra kvalitet på varan
  • Håbo D
    Håbo D skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket professionellt bemötande vid orderhantering och vid leveransproblem när vi beställde vår roll-up.
  • Ceciliaretouch A
    Ceciliaretouch A skrev om EASYTRYCK.se
    Bra snabbt bemötande. Dock blev leveransen felaktig då det saknades en uppsättning visitkort. De ordnade snabbt till misstaget dock. Positivt!
  • Tommy S
    Tommy S skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb respons på alla frågor, layoutförslag och ändringar. Bra!
    Priset på RollUps, Prisvärt!
    Betalningsrutiner med förskottsbetalning, är lite gammalmodigt.
    /Tommy S
  • Louise B
    Louise B skrev om EASYTRYCK.se
    Allt gick toppen och jättesnabbt! Mvh Louise
  • Lena B
    Lena B skrev om EASYTRYCK.se
    bra bemötande, bra service och bra produkt
  • Christophe  B
    Christophe B skrev om EASYTRYCK.se
    Very good service. Easy contact and review. Will definitively recommend.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om EASYTRYCK.se
    ......................................................................
  • Johan L
    Johan L skrev om EASYTRYCK.se
    Produkten var det inget fel på men kommer välja annat företag nästa gång då jag inte förstår grejen med att tjata om utvärdering på varenda produkt man köper. Hade det varit nåt fel hade jag hört av mig.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om EASYTRYCK.se
    Snabbt, enkelt och tydligt med superbra resultat. Varmt rekommenderat.
  • Eva H
    Eva H skrev om EASYTRYCK.se
    Bra bemötande jag fick det jag beställde" rollups"dom var jättefina.vi är väldigt nöjda. leveransen gick bra.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om EASYTRYCK.se
    Bra och duktiga men dyra..................
  • Julian B
    Julian B skrev om EASYTRYCK.se
    Blev jättebra bemött och de svarade mycket snabbt på mina mail. Behövde en stor fotovägg på kort tid och de fixade det utan problem.
  • Elin H
    Elin H skrev om EASYTRYCK.se
    Bra service och bemötande! Beställde kaffemuggar med snabb leverans och slutprodukten blev riktigt bra! Vi är jättenöjda!
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om EASYTRYCK.se
    Allt fungerade toppen; från beställning till leverans. Bra produkter, bra priser, bra service och leverans i tid. Toppen!
  • Robin W
    Robin W skrev om EASYTRYCK.se
    Nicklas Wöhlk gav ett riktigt proffsigt bemötande med snabba svar på frågor. jag rekommenderar starkt Easytryck till andra. 5 av 5 solar!
  • Robert H
    Robert H skrev om EASYTRYCK.se
    Helt klart toppklass på rolluppen och beachflaggan som vi nyligen beställde. 100% träff i färgerna, leverans som utlovat, mycket kunnigt och trevligt bemötande. Återkommer när det blir aktuellt igen. Rekommenderas!
  • Niklas I
    Niklas I skrev om EASYTRYCK.se
    Trevlig personal, snabbleverans och bra kvalité!
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Niklas I
    Hej Niklas,

Och trevliga kunder har vi också! Stort tack! :)

• Dowen B
    Dowen B skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket professionellt. Fått utmärkt hjälp med att ta fram en mässpåse. Ger högsta betyg dvs 5
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Dowen B
    Hej Dowen,

Det kan ju inte bli bättre än 5/5, så det tackar vi stort för! :)

• Anna T
    Anna T skrev om EASYTRYCK.se
    Jättebra! Väldigt bra bemötande, god service. Svarar snabbt. Dock inga konkurrenskraftiga priser.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Anna T
    Hej Anna,

Tack för högsta möjliga betyg!

På vissa produkter är priserna så pressade att det är svårt för oss att alltid vara billigast. Men då väger vi upp med extra god service istället! :)

• Katarina B
    Katarina B skrev om EASYTRYCK.se
    Beställde backdrop för mässmonter.
    Allt har fungert jättefint från beställning till tryck/leverans.
    Fick mycket bra feedback/hjälp med originaldefekt direkt inom någon minut efter att jag sände in det.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Katarina B
    Hej Katarina,

Vi hjälper så gärna till om vi hittar något som är galet, så det var bara roligt att ha kunnat lösa allt. :)
    Stort tack för din rekommendation!

• Kristofer R
    Kristofer R skrev om EASYTRYCK.se
    Riktigt snabba och måna om ett bra slutresultat! Det var längesedan jag bemöttes av det där lilla extra och upplevde ett riktigt "Wow!".
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Kristofer R
    Hej Kristofer,

Att få höra sådant här görs oss ju otroligt glada och stolta! Underbart!

Tack så mycket för att du gett oss denna rekommendation. :)

• Gunnel J
    Gunnel J skrev om EASYTRYCK.se
    Bra support och leverans, dock höll inte riktigt varorna den kvalité i tänkte oss, något sämre
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Gunnel J
    Hej Gunnel,

Härligt att höra att allt gått smidigt! Kontakta oss gärna så snart som möjligt så att vi kan få höra mer om vad det var som inte levde upp till förväntningarna. Det är viktigt för oss att få denna typ av feedback så att vi har möjlighet att byta ut produkten om den inte håller tillräckligt hög standard. Tack!

• Martin P
    Martin P skrev om EASYTRYCK.se
    Bemötandet och framtagen korrektur var jättebra.
    Problem vid leverans, utdragen leveranstid. Vi fick ringa upp för att kunna få svar på problemet.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Martin P
    Hej Martin,

Vi beklagar återigen för förseningen. Vi är annars mycket stolta över vår leveranssäkerhet, och tycker också det är mycket tråkigt när sådant här mot all förmodan händer, och har full förståelse för betyget.
    Vi hoppas dock innerligt att vi får en ny chans att visa vad vi går för, och att förseningar inte hör till vanligheterna, så att vi kan få upp betyget i framtiden. :)

• Gustav E
    Gustav E skrev om EASYTRYCK.se
    Super bra serive och bra resultat! kunde inte varit nöjdare!
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Gustav E
    Hej Gustav,

Då kan inte heller vi vara nöjdare! Det är just av denna anledning vi jobbar hårt för att erbjuda en god service. Tack så mycket!

• Torbjörn B
    Torbjörn B skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb och personlig service. Bra och välpaketerade produkter. Humana priser. Rekommenderas!
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Torbjörn B
    Hej Torbjörn,

Vi blir mycket glada över att du rekommenderar oss så starkt! Det är jättekul att få en så god recension, så stort tack! :)

• Caroline D
    Caroline D skrev om EASYTRYCK.se
    Toppenbra bemötande, snabba svar på alla frågor. Jag köpte kassar med tryck på och de blev jättefina. Hade bett om ett några dagars tidigare leverans då jag skulle vara bortrest annars, och det gick att ordna utan problem. Var dock tvungen att höra av mig och påminna om detta dagen innan leveransen skulle ske då jag inte hört något. Men det var inget problem i sig och jag fick kassarna som utlovat.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Caroline D
    Hej Caroline,

Stort tack för att du tagit dig tid att skriva en rekommendation. Och extra kul att höra att du är så nöjd med kassarna. :)
    Toppen att kassarna kom fram i tid!

• Nils-erik T
    Nils-erik T skrev om EASYTRYCK.se
    Köpte en Rollup för utomhus. Proffsigt bemötande från personalen med ett fint resultat.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Nils-erik T
    Hej Nils-Erik,

Tack ska du ha för det goda betyget! Vi hoppas kunna hjälpa till med fler önskemål i framtiden också. :)

• Verena S
    Verena S skrev om EASYTRYCK.se
    Jag fick den bästa supporten jag har haft i mitt liv. Easyrollup svarar jättesnabbt och väldig tålmodig.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Verena S
    Hej Verena,

Wow! Vi blir oerhört glada för såna här komplimanger, och är väldigt stolta över att ha kunnat hjälpa till på ett så bra sätt.
    Jättetack till dig Verena för den oerhört generösa rekommendationen och högsta möjliga betyg.

• Janira B
    Janira B skrev om EASYTRYCK.se
    Jag fick ett vänligt bemötande av Easytryck när jag beställde USB-stickor till flera skolklasser. De kom snabbt och smidigt till skolan och har fungerat i stort sett. Några USB-stickor var trasiga men har inte orkat reklamera dem.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Janira B
    Hej Janira,

Tack för din rekommendation!

Självklart ska alla produkter fungera! Kontakta oss så ersätter vi de felaktiga minnena direkt! :)

• Tobias L
    Tobias L skrev om EASYTRYCK.se
    Toppen, snabbt svar. Snabbt korr.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Tobias L
    Hej Tobias,

Det är så vi jobbar! :)
    Tack för din rekommendation!

• Lotta J
    Lotta J skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket snabbt svar på min förfrågan och trevligt bemötande.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Lotta J
    Hej Lotta,

Mycket härligt att höra! Vi tackar för din rekommendation! :)

• Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om EASYTRYCK.se
    Bra bemötande och hjälpsam med beställningen
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Elisabeth H
    Hej Elisabeth,

Stort tack ska du ha för din goda rekommendation och högsta möjliga betyg!

• Anna-karin G
    Anna-karin G skrev om EASYTRYCK.se
    Ett mycket trevligt bemötande från förfrågan till slutlig order. Uppskattade att vi fick skickat provpennor så jag kunde göra en bättre utvärdering av vilken jag skulle beställa. Ett litet minus var att trycket på pennan var litet och när jag fick ett korrektur så såg inte trycket så litet ut. Så när pennorna kom upplevde vi att det hade behövt vara större.
    För övrigt är vi nöjda.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Anna-karin G
    Hej Anna-Karin,

Mycket härligt att ni är nöjda med er beställning!

Vi beklagar verkligen att korrekturet och trycket inte var exakt samma storlek, då det är något vi är noga med. Det är något vi tar med oss och jobbar ännu hårdare med framöver. Så stort tack för din feedback och förståelse!

• Csaba M
    Csaba M skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra och omhändertagande.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Csaba M
    Hej Csaba,

Stort tack för högsta möjliga betyg! :)

• Cecilia B
    Cecilia B skrev om EASYTRYCK.se
    Från början till slut har vi fått all den hjälp vi behövt för att kunna avgöra hur färdig produkt ska se ut och tas fram.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Cecilia B
    Hej Cecilia,

Tack för din rekommendation och för att du uppskattar vårt arbetssätt. Vi tycker det är viktigt att man ska känna sig trygg innan beställning, och digitala korrektur underlättar för att man ska få en förståelse för hur slutprodukterna kommer att se ut. :)

• Ingela N
    Ingela N skrev om EASYTRYCK.se
    Bra bemötande och rimliga svarstider på frågor som ställts.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Ingela N
    Hej Ingela,

Vi är stolta över att kunna ha korta svarstider, så tack för att du poängterar det. Och tack för din rekommendation!

• Jesper K
    Jesper K skrev om EASYTRYCK.se
    Är väldigt nöjd med både kontakt och material än så länge.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Jesper K
    Hej Jesper,

Mycket bra! Vi hoppas även att du är nöjd med produkterna och att vi kan hjälpa till med fler saker när det behövs. :)

• Anders L
    Anders L skrev om EASYTRYCK.se
    Beställt backdrop. Bra bemötande. Produkten motsvarade mina förväntningar
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Anders L
    Hej Anders,

Strålande, då är det bara för oss att tacka för det höga betyget! :)

• Peder B
    Peder B skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket serviceminded. De lyssnade av vad vi ville ha och presenterade förslag som vi köpte.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Peder B
    Hej Peder,

Vi har lång erfarenhet av profilering, och använder gärna den kunskap vi har för att hjälpa våra kunder hitta rätt bland alla produkter som idag finns. Roligt att höra att det varit till sådan nytta! Och tack för det höga betyget! :)

• Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om EASYTRYCK.se
    Takk god service og anbefalinger når jeg bestilte roll ups og messevegg hos dere. Levering on time. Vi er veldig fornøyd med materiellet dere har levert til oss.
    2017-04-07 Easytryck.se svarar Elisabeth N
    Hej Elisabeth,

Stort tack för det höga betyget! Det är också roligt att höra att det varit en bra upplevelse att beställa från oss. :)

Sveavägen 83, 113 50 Stockholm