Rekommenderat företag 2016 - EASYTRYCK.se
Rekommenderat företag 2015 - EASYTRYCK.se

EASYTRYCK.se

Sveavägen 83, 113 50 Stockholm — Visa karta

Modern och effektiv leverantör av trycksaker. Hos EASYTRYCK kan du beställa allt från give-aways till stora mässmontrar. Till skillnad från andra “tryckare” arbetar EASYTRYCK främst via sin webbshop vilket gör att många kostnader kan hållas nere vilket återspeglar sig på priserna på de produkter som säljs. EASYTRYCK strävar hela tiden efter att hålla Sveriges absolut lägsta priser på samtliga produkter. Utan att tumma på kvaliteten så klart.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 664 kunder tycker om EASYTRYCK.se

• Heidi F
    Heidi F skrev om EASYTRYCK.se
    Jättebra service och produkter av god kvalité!
    2016-12-23 Easytryck.se svarar Heidi F
    Hej Heidi,

Tack, vad snällt av dig att ge oss en så god rekommendation!

• Nicole L
    Nicole L skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket trevligt bemötande. Vi köpte 10 st roll-ups. Det blev sena ändringar och vi behövde ett provexemplar vilket inte var några problem. Alla våra önskemål blev uppfyllda och det var mycket snabb leverans.
    2016-12-16 Easytryck.se svarar Nicole L
    Hej Nicole,

Allt går att lösa om man vill. Och vi vill så klart hjälpa till om vi kan det. :)
    Vad härligt att höra att du är så nöjd, och stort tack för din rekommendation!

• Jennifer S
    Jennifer S skrev om EASYTRYCK.se
    Jag fick snabb och engagerad hjälp att ta fram logga och produkter. Nu har jag fått produkterna på utsatt tid och de motsvarar väl mina förväntningar.
    2016-12-16 Easytryck.se svarar Jennifer S
    Hej Jennifer,

Vi tycker bara det är roligt att få nytta av våra kunskaper, så vi tar gärna chansen att få hjälpa till. :)
    Tack för den mycket goda rekommendationen!

• Vicky A
    Vicky A skrev om EASYTRYCK.se
    Jättebra bemötande och service. jag behövde trycka drinkunderlägg och hade lite tid på mig, så ringde och pratade med dem om leveranstid, vilket gick att ordna med snabbleverans. Fick även snabba svar via mail angående andra frågor, som alltid är ett stort plus. På det hela är jag mycket nöjd med Easytryck och kan absolut tänka mig att använda mig av deras tjänster igen.
    2016-12-16 Easytryck.se svarar Vicky A
    Hej Vicky,

Tack snälla för att du gett oss detta höga betyg, men också för att du tagit dig tid att ge oss sådan feedback. Det är mycket roligt för oss att få bekräftat att våra snabba svarstider uppskattas av våra kunder.
    Vi ser självklart fram emot att kunna bistå när behov av fler trycksaker dyker upp. :)

• Oskar D
    Oskar D skrev om EASYTRYCK.se
    Great purchase experience and easy pickup in central Stockholm, no problems with invoice payment and the resulting fabrics are of very high quality. Highly recommended.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Oskar D
    Hej Oskar,

Thank you for your kind words, and for taking the time to give us the feedback. Have a nice weekend!

• Cecilia F
    Cecilia F skrev om EASYTRYCK.se
    Positivt och hjälpsamt är mitt intryck. Vi köpte en ny montervägg och visste inte riktigt vad vi skulle ha för något först. Fick god hjälp.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Cecilia F
    Hej Cecilia,

Underbart att du har fått det intrycket av oss. Vi förstår att det ibland kan kännas som en djungel av olika produkter, och finns alltid tillgängliga för att ge råd. Stort tack!

• Hans E
    Hans E skrev om EASYTRYCK.se
    asdfa fasdf asd asd asd fsdaf asdf asdfa sfa sd
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Hans E
    Hej Hans,

Tack för betyget och din feedback. ;)

• Sofia D
    Sofia D skrev om EASYTRYCK.se
    mycket nöjd med bemötandet. Fick snabb hjälp och svar på frågor.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Sofia D
    Hej Sofia,

Det gläder oss att vi kunnat hjälpa till, och att du ger oss ett sådant betyg som belöning. :)

• Dick J
    Dick J skrev om EASYTRYCK.se
    Websidan fungerade inte som det var avsett, men det gick ju bra då vi ringde och överenskom och skickade underlaget separat i alla fall. Softwallen var bra och fungerade bra så vi var nöjda med leveransen.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Dick J
    Hej Dick,

Vi finns tillgängliga på telefon mellan 08.00 och 18.00 varje dag, så skulle det någon gång vara ett tekniskt strul med vår sida så kan vi ändå hjälpa till. :)

Riktigt härligt att höra att ni är så nöjda, tack!

• Monica N
    Monica N skrev om EASYTRYCK.se
    Jag vill verkligen rekommendera Easytryck för god service och en bra produkt. Reflexbanden var väldigt fina och över förväntan. När leveransen strulade var Easytryck väldigt hjälpsamma och erbjöd hjälp samt tryckte upp nya reflexband som vi fick i tid före jul. Exeptionell service helt enkelt ! Högsta betyg!
  • Helena W
    Helena W skrev om EASYTRYCK.se
    Snabbt och vänligt bemötande. De poängterade att vårt original behövde justeras och var mycket behjälpliga. Proffsiga.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Helena W
    Hej Helena,

Vi är måna om att det ska bli ett bra slutresultat så att alla blir lika nöjda, så det var bara roligt att kunna hjälpa till. Tack!

• Karolina L
    Karolina L skrev om EASYTRYCK.se
    Kontakten var smidig och enkel. Tobias på Easytryck var hjälpsam långt bortom vad han behövde göra och allt kom i tid och motsvarade förväntningarna.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Karolina L
    Hej Karolina,

Vi tackar stort för det, och särskilt då Tobias. Det är alltid roligt med uppmuntrande ord som dina. :)

• Mathias J
    Mathias J skrev om EASYTRYCK.se
    Bra kvalitet och snabbb leverans
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Mathias J
    Hej Mathias,

Tack för rekommendationen!

• Eva W
    Eva W skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra. Snabb handläggning och snabb leverans.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Eva W
    Hej Eva,

Det är precis vad vi eftersträvar, så tack för att du uppmärksammar det och belönar oss med ett så bra betyg. :)

• Tomas E
    Tomas E skrev om EASYTRYCK.se
    Bra bemötande efter beställning. Något skadade produkter tyvärr, men det löstes genom en suverän support och efterhandsdialog samt nya varor budade kostnadsfritt. Rekommenderas!
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Tomas E
    Hej Tomas,

Tack för det höga betyget! Vi beklagar för besväret med de skadade varorna. Men toppen att de nya kom fram oskadda! :)

• Therese B
    Therese B skrev om EASYTRYCK.se
    Beställde ett gäng prylar som give- aways.
    Bemötandet har varit toppen från början till slut.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Therese B
    Hej Therese,

Vi tror själva att vi är ett glatt men professionellt gäng, så det är väldigt roligt att få läsa rekommendationer som din. Tack! :)

• Eva S
    Eva S skrev om EASYTRYCK.se
    Vi köpte 4 Rollups och1 Beachflagga och fick toppenservice av företaget genom hela processen. Rekommenderas varmt!
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Eva S
    Hej Eva,

Vilken härlig rekommendation! Det tackar vi verkligen för, och vi är redo att hjälpa till med framtida projekt om du har några. :)

• Mikaela H
    Mikaela H skrev om EASYTRYCK.se
    Fantastiskt trevligt bemötande vid mina frågor och önskemål. Rekommenderas varmt!
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Mikaela H
    Hej Mikaela,

Tack för den varma rekommendationen. Vi är bara glada över att kunna svara på alla tänkbara frågor man har som kund. :)

• Sune M
    Sune M skrev om EASYTRYCK.se
    Väldigt bra demötande när jag beställde en specialmatta. Fick aktiv hjälp med både färgval och design av tryck. Resultatet blev mycket bra, så vi har just beställt en till.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Sune M
    Hej Sune,

Även vi tyckte resultatet var väldigt bra! Det är en mycket bra produkt som håller hög kvalitet, så vi är stolta över att kunna erbjuda mattor med eget tryck på detta vis. Tack för det goda betyget, och för att du är en återkommande kund!

• Kristoffer T
    Kristoffer T skrev om EASYTRYCK.se
    Beställt visitkort vid flertalet tillfällen och alltid fått världsklass service och leverans i tid.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Kristoffer T
    Hej Kristoffer,

Underbart roligt att höra att vi lyckats leverera varje gång med samma belåtenhet! Tack för högsta möjliga betyg!

• Therese T
    Therese T skrev om EASYTRYCK.se
    Snabbt och vänligt bemötande. Mycket nöjd är jag.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Therese T
    Hej Therese,

Och vi är också nöjda, särskilt med en sådan här god rekommendation från dig. :)

• Lars R
    Lars R skrev om EASYTRYCK.se
    Underbar service! Trots att jag är en liten kund, upplevde jag rena vip behandlingen. Jag rekommenderar mina nya vänner till 100procent
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Lars R
    Hej Lars,

Det spelar absolut ingen roll hur mycket man handlar för, vi ska alltid erbjuda samma service. Vi tror på långvariga relationer, och hoppas kunna bistå i många år framöver.

• Tibor B
    Tibor B skrev om EASYTRYCK.se
    Snabbt och billigt, supernöjd!
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Tibor B
    Hej Tibor,

Vi är glada att du är så nöjd! Hoppas vi kan lösa fler saker även i framtiden. Självklart med samma resultat! :)

• Elin P
    Elin P skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb leverans och bra service
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Elin P
    Hej Elin,

Tack för din rekommendation! :)

• Suzanne N
    Suzanne N skrev om EASYTRYCK.se
    Jättebra från order till leverans. Nytänkande och helt rätt kundbemötande. Bra priser och produkter. Supernöjd och kommer att återkomma med fler order.
    MVH Suzanne
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Suzanne N
    Hej Suzanne,

Det var en generös och fin beskrivning av oss, stort tack! :)
    Och vi ser verkligen fram emot att kunna hjälpa till med mer saker.

• John R
    John R skrev om EASYTRYCK.se
    Easytryck, snabbt, bra kvalitet och prisvärd!
    2016-12-09 Easytryck.se svarar John R
    Hej John,

God beskrivning av oss. Det tackar vi för! :)

• Ann-louise B
    Ann-louise B skrev om EASYTRYCK.se
    Jättenöjd med allt från beställning till leverans.
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Ann-louise B
    Hej Ann-louise,

Och vi är jättenöjda med det höga betyget! Tack! :)

• Andreas Q
    Andreas Q skrev om EASYTRYCK.se
    Proffsig assistans och trevliga prata med. Bra resultat till det bästa priset dessutom!
    2016-12-09 Easytryck.se svarar Andreas Q
    Hej Andreas,

Vi tackar och bockar för den goda rekommendationen! Mycket roligt att höra!

• Victor C
    Victor C skrev om EASYTRYCK.se
    Jag hoppades som en okunnig företagare att mina trycksaker skulle hålla god kvalité då antalet man behöver beställa är minst 300st påsar och att banderollernas tryck var lite oklart. Easytryck ringde upp och bollade med mig, tog de uppgifter de behövde, bad mig betala i förskott vilket var sådär.
    Men när grejerna kom..... OOOO vad proffsigt det blev!
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Victor C
    Hej Victor,

Vi förstår att det kan kännas lite osäkert att testa en ny leverantör och försöker alltid förbättra kundupplevelsen så att det ska gå enkelt och kännas tryggt, så vi tackar för din feedback.

I framtiden är målet att även kunna erbjuda andra betalningsalternativ för privatpersoner, så som kortbetalning direkt på nätet.

Och riktigt roligt att sakerna levde upp till förväntan och kanske lite till! :)

• Anneli H
    Anneli H skrev om EASYTRYCK.se
    Supertrevlig kundtjänst som hjälpte oss att ta fram förslag
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Anneli H
    Hej Anneli,

Sådant är alltid roligt att höra och gör oss extra glada. :) Tack!

• Marcus W
    Marcus W skrev om EASYTRYCK.se
    Köpte 300 nyckelband till vår förening. Nöjd med resultatet. Mycket snabb feedback från easytryck som hjälpte att ta fram designförslag i flera omgångar.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Marcus W
    Hej Marcus,

Det är toppen att du är så nöjd med resultatet, och att vi kunnat hjälpa dig nå ett sådant resultat. Hoppas att vi kan hjälpa till med fler saker i framtiden.

• Kristina D
    Kristina D skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb och bra service. Fin produkt.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Kristina D
    Hej Kristina,

Härligt! Stort tack! :)

• Åsa J
    Åsa J skrev om EASYTRYCK.se
    Snabba att svara och tjänstvilliga. Tycker att det är lite otydligt på hemsidan det där med express och inte...
    Tyvärr blev produkten fel (berodde på min kunds original). Hos oss (som också printar en massa tyger bland annat) har vi en kontrollfunktion som alltid går igenom originalen och kollar så att de funkar och har (som i det här fallet) färger som stämmer.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Åsa J
    Hej Åsa,

Tack för din feedback! Det är alltid nyttigt att få in konstruktiv kritik, så om du har möjlighet att kontakta oss med ytterligare beskrivning av vad som kunde ha varit tydligare så är vi jättetacksamma!

Vi kontrollerar alltid filerna som skickas till oss, men ibland är det inte alltid lätt att veta vad som är fel och vad som är avsiktligt, så vi beklagar att detta slank igenom granskningen.

• Petra G
    Petra G skrev om EASYTRYCK.se
    Bra bemötande, snabb leverans och fullt nöjd med produkterna.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Petra G
    Hej Petra,

Precis så ska det vara! Till nästa beställning hoppas jag att vi kan ge det där lilla extra som skulle ge oss full pott i betyget från dig också! :)

• Petra M
    Petra M skrev om EASYTRYCK.se
    Jättefint resultat, min kund och jag är mycket nöjda med kvalitén.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Petra M
    Hej Petra,

Jättekul att ni både känner så! Och tack för betyget!

• Angeliki D
    Angeliki D skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra bemötande. Jag fick den hjälp jag behövde.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Angeliki D
    Hej Angeliki,

Det är alltid roligt att kunna hjälpa till! Behöver du mer saker i framtiden så vet du vart du kan vända dig. :)

• Johan S
    Johan S skrev om EASYTRYCK.se
    Bra kvalitet och leverans inom förväntad tid.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Johan S
    Hej Johan,

Tack snälla du för högsta möjliga betyg!

• Mikael L
    Mikael L skrev om EASYTRYCK.se
    Bemötande, produkterna (USB-minne), helheten=Total världsklass.
    Vi är verkligen jättenöjda.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Mikael L
    Hej Mikael,

Man kan inte låta bli att sträcka lite på ryggen när man får så bra rekommendationer. Stort tack ska du ha! :)

• Eva-karin B
    Eva-karin B skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb leverans och tydliga mail vid köp av nyckelband och namnskyltar.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Eva-karin B
    Hej Eva-Karin,

Vi gör så gott vi kan för att vara tydliga så att inga missförstånd uppstår. :)
    Tack för det höga betyget!

• Peter N
    Peter N skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb återkoppling i all kommunikation och snabb och effektiv leverans
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Peter N
    Hej Peter,

Så vill vi alltid att våra kunder upplever det, så det är skönt att få det bekräftat. Tack! :)

• Liselotte B
    Liselotte B skrev om EASYTRYCK.se
    Fick bra respons och snabb service. Viss liten mängd med fel i kvalitén men inget större. Så helt enkelt nöjd.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Liselotte B
    Hej Liselotte,

Tack för din feedback. Vi beklagar besväret, och hoppas att lösningen var till belåtenhet. :)

• Tina K
    Tina K skrev om EASYTRYCK.se
    Hyggelig kontakt og rask levering.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Tina K
    Hei Tina,

Stor tackk for slik en god vurdering! :)

• Madeleine G
    Madeleine G skrev om EASYTRYCK.se
    roll-ups, mässkit med rollups o bord, banderoller, affischer

bra service från alla olika personer jag var i kontakt med, uppskattade särskilt hjälp med att kontrollera saker som jag var osäker på att de var helt rätt.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Madeleine G
    Hej Madeleine,

Tack för rekommendationen!

Vi hjälper gärna till att kontrollera så att alla blir nöjda med slutresultatet. :)

• Ellen B
    Ellen B skrev om EASYTRYCK.se
    Snabb och proffsig service. Vi är mycket nöjda med vår beställning.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Ellen B
    Hej Ellen,

Tack för högsta möjliga betyg! Det är så roligt att ta emot rekommendationer som denna. :)

• Caroline E
    Caroline E skrev om EASYTRYCK.se
    Fantastisk service! Snabba svar, trevligt bemötande, hjälpsam och oerhört serviceminded personal.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Caroline E
    Hej Caroline,

Och vilka fantastiska kunder vi har sen! :)
    Vi tackar stolt för din fina rekommendation.

• Dan N
    Dan N skrev om EASYTRYCK.se
    Proffsigt bemötande genom snabb återkoppling och värdefull rådgivning för bästa resultat. Leverans inom angiven tidsram.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Dan N
    Hej Dan,

Stort tack för din goda feedback. Vi hjälper gladeligen till med rådgivning när det önskas, så det var bara roligt att våra kunskaper kommit till nytta. :)

• Frida M
    Frida M skrev om EASYTRYCK.se
    Jag har köpt fönsterdekaler vid tre olika tillfällen. Alla jag haft kontakt med har varit trevliga och tillmötesgående. Vid ett tillfälle visste de inte svaret direkt på frågan jag ställde men tog reda på det och återkom inom rimlig tid. Toppen!
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Frida M
    Hej Frida,

Vilken härlig rekommendation, tack!
    Vi kan för det mesta allt om våra produkter, men kommer det en extra svår fråga så kollar vi gärna upp svaret så fort som möjligt. Så tack för tålamodet och för det höga betyget. :)

• Marcus J
    Marcus J skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket bra. Har bara gjort en beställning, men fick snabbt svar på de frågor jag hade och leveransen kom snabbt.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Marcus J
    Hej Marcus,

Härligt att höra att du är så nöjd! Vi svarar alltid snabbt på både mail och telefon, så tack för att du poängterar det också.

• Anders E
    Anders E skrev om EASYTRYCK.se
    Prisvärt och ett bra jobb. Rekommenderas!
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Anders E
    Hej Anders,

Tack för rekommendationen! Vi hoppas kunna hjälpa dig med mer saker i framtiden.

• Cecilia N
    Cecilia N skrev om EASYTRYCK.se
    Mycket nöjd med webbeställning av banderoll.
    2016-12-02 Easytryck.se svarar Cecilia N
    Hej Cecilia,

Och vi är mycket nöjda över så goda kunder! Tack! :)

Sveavägen 83, 113 50 Stockholm