Ebski Websolutions

Ebski Websolutions

10 omdömen om Ebski Websolutions

Nils K
Skrev om Ebski Websolutions

Ebski Websolutions kan vi varmt rekommendera! Då dem har hjälpt oss med flera sidor som har blivit exakt så bra som vi ville att dem skulle bli.Proffsigt bemötande och väldigt lättsamma att ha att göra med. Sist gjorde dem våran golvvärme portal www.golvvärmeexperten.se som vi nu ser fram emot att jobba med. Nils Södertörns Bygg & VVS AB

Sixtydays
Skrev om Ebski Websolutions

Har valt att arbeta med Ebski websolutions för att få en personlig service. Då jag har behövt extra mycket hjälp med saker som jag inte har kunskap i så vet jag inte vilket annat företag som hade kunnat göra så bra hemsidor med egen känsla utefter mina förslag. Kan verkligen rekommendera detta företaget som jobbar snabbt och är verkligen tillmötesgående från 06.00 till 24.00. Alltid god service och hjälpsamma.

Swelux B
Skrev om Ebski Websolutions

Ebski Websolutions är det mest professionella företag jag varit i kontakt med. Jag behövde endast en väldigt enkel hemsida så jag ville inte lägga ner flera tusentals kronor, vilket jag inte behövde med Ebski Websolutions. Blixtsnabb service och alltid ett trevligt bemötande. Stort plus för bra service, rimliga priser och hemsidan de byggde åt mig. Thumbs up!

Stefani N
Skrev om Ebski Websolutions

Ett företag som verkligen värnar om kunden. Bra service, toppen bemötande med ett fantastiskt resultat! Bara positivt!

Anna T
Skrev om Ebski Websolutions

Riktigt bra service, bemötandet har varit toppen och jag har alltid fått hjälp med allt jag undrat eller velat ändra. Rekommenderas till alla som vill få hjälp med en hemsida. Ett extra plus för de humana priserna!

Maria M
Skrev om Ebski Websolutions

Extremt bra service och proffsigt bemötande under hela arbetstiden. Följer även upp och ser till så att allt går rätt. Bra priser och snabba svar. Förstår och förklarar så man själv förstår. En stark 5!

Pelle N
Skrev om Ebski Websolutions

Jag är mycket nöjd med både resultatet och servicen som jag har fått av Ebski Websolutions. Bra pris och alltid snabba svar på mina frågor. Toppbetyg! 5 av 5 möjliga! Pelle Nilsson, South Sweden Limousine AB http://southswedenlimousine.se

Jennie K
Skrev om Ebski Websolutions

Jag är hur nöjd som helst med Ebski Websolutions. Får snabba svar via mail och alltid ett trevligt bemötande. Jag märker av stor kreativitet och möjligheten att tänka "outside the box". Man är lyhörd på kunden och bollar gärna idéer fram och tillbaka tills man nått en bra lösning tillsammans. Jag är helnöjd med servicen och resultatet av uppstarten av min blogg/hemsida. Då jag är totalt oteknisk och inte kan ett dugg om att starta en hemsida har Ebski hjälpt mig från grunden och jag har fått en hemsida/blogg som de vanliga portalerna inte ens är i närheten av! jenniesmakeup.se

Nina M
Skrev om Ebski Websolutions

Ebski Websolutions är det mest professionella företag jag varit i kontakt med! Jag driver en stor blogg och är helt ärligt ganska krävande och säkerligen irriterande i mellan åt då jag ständigt ber om hjälp och frågar saker konstant, oavsett detta får jag alltid super trevlig bemötande och hjälp till högsta grad. Med handen på hjärtat så rekommenderas Ebski starkt! ++++++ http://ninamariwany.se

Mimi S
Skrev om Ebski Websolutions

Rekommenderas starkt! Professionellt bemötande och mycket bra service, är super nöjd. Många +++++++ http://togetherwemakeafamily.se/