Edänge Bygg AB

Edänge Bygg AB

Ring 072-328 09 07 www.edangebygg.se

Välkommen till Edänge Bygg AB! Vi är ett familjeföretag som grundades 2011. Vi har målet att leverera bygglösningar av högsta kvalitet till dig som kund. Vi tycker det är viktigt att hålla vad man lovar och vi lägger därför stor vikt på detta samtidigt som vi ser till att lyssna till dina önskemål. Våra tjänster: Renovera...

22 omdömen om Edänge Bygg AB

Malin L
Skrev om Edänge Bygg AB

Kunnig, tillmötesgående, försöker hitta den bästa lösningen för kunden.

Magnus L
Skrev om Edänge Bygg AB

Hitills har det bara varit bra, snabba svar och inga konstigheter. Vi gör två badrum men är inte klara än utan är ett par veckor kvar.

Lena N
Skrev om Edänge Bygg AB

Edänge bygg har lagat taket på Hybopaviljongen några gånger och gjort ett utmärkt jobb. De är trevliga att ha att göra med. Lena Nordström

Ljusdals B
Skrev om Edänge Bygg AB

Mycket bra, gällande offerten, samt utförandet av arbetet.

Per Erik Staffan N
Skrev om Edänge Bygg AB

Bra kontakt, vänligt bemötande. Kan inte bli bättre 👌👌👌 Dom satte upp snörasskydd på mitt hus.

Lasse S
Skrev om Edänge Bygg AB

Priseffektiva och ordningsamma hantverkare De renoverade mitt tak på ett bra sätt i samarbete med andra företag Rekommenderas

Henrik S
Skrev om Edänge Bygg AB

Positivt, glada, vänliga,arbetsamma, kunniga !

Marianna K
Skrev om Edänge Bygg AB

Så fint hantverk, bra kommunikation emellan oss, snabbt tills det var klart! Smidigt och snabbt att få fakturan och betala. Har bara positivt att säga och kan varmt rekommendera!

Ove P
Skrev om Edänge Bygg AB

Mycket bra och kunniga hantverkare och snabb service och återkoppling när man söker dom och vill ha hjälp med ett projekt.

Ljusdals R
Skrev om Edänge Bygg AB

Seriösa,pålitliga och mycket trevliga.

Åsa S
Skrev om Edänge Bygg AB

Alltid snabba att återkoppla och resonera med! Vi har känt oss trygga under arbetet och nöjda med resultatet!

Carina C
Skrev om Edänge Bygg AB

Utmärkt utförda jobb. Skicklig.

Bitte N
Skrev om Edänge Bygg AB

Pålitlig firma, lätt att få kontakt med och bra resonemang och tips kring byte av taket och val av material. Lade om taket på bostadshuset.

Mona B
Skrev om Edänge Bygg AB

Mycket bra bemött, snabba svar på våra frågor och de har på ett mycket proffesionellt sätt gett oss alternativ utifrån sin byggkompetens. De har totalrenoverat badrum och två sovrum med fönsterbyten.

Anneli E
Skrev om Edänge Bygg AB

Vi har vid ett flertal tillfällen fått hjälp av Edänge bygg med olika jobb. Vi är nöjda med arbetsinsatsen och lätt kommunikation. Tar egna initiativ och visar förslag på hur arbetet kan utföras, som lekman har man själv inte de ideerna. Stämmer alltid av med oss som kund så det blir som vi tänkt. Just nu ska vi sätta in en kamin i vårt bostadshus som inte skulle blivit av förrän till sommaren eftersom det var lång leveranstid men tack vare din uppmärksamhet så hittade du trots allt en som nu står i vår bostad å bara väntar...

Linus S
Skrev om Edänge Bygg AB

Fantastiskt service med djupt engagerade i alla detaljer som är viktigt för mig som kund. Ständig återkoppling och gedigen kunskap. Tryggt val!

Mattias C
Skrev om Edänge Bygg AB

De är bara bra möt å behandlat

Olov M
Skrev om Edänge Bygg AB

Ingenting är omöjligt. Mycket bra att ha att göra med.

ANNE J
Skrev om Edänge Bygg AB

april 2019 Trädäck april 2022 Ny husfasad, målad Övriga reparationer Jag kan rekommendera Edänge Bygg till alla!

Isa-Dora R gillar detta
Ellenor S
Skrev om Edänge Bygg AB

Fem poäng av fem möjliga till detta företag! Ett vänligt, trevligt och roligt bemötande. Uppdraget utfört på ett utmärkt sätt. Alla önskemål uppfylldes. Edänge Bygg kan jag rekommendera till alla!

Svar från Edänge Bygg AB

Tack det vad så trevligt att jobba med ert hus och ni är super trevliga kram på er......

John F
Skrev om Edänge Bygg AB

Byte av tak på ett hus, altan med övervåning på ett annat hus. Företaget har bra ideer/förslag och gör ett bra jobb.

Emma L
Skrev om Edänge Bygg AB

Alltid glada, tillmötesgående och super trevliga. Dom jobbar i ett från början till slut. De bästa med allt är att dom kan fixa med allt nu när vi bygger ut, elektriker, plåtslagare, rörmokare mm. En riktig toppen firma som ser till kundens bästa!