Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Hägersten Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB

Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB

Selmedalsvägen 46, 129 37 Hägersten — Visa karta

Välkommen till oss på Edelkrantz Bygg & Plattsättning!

Vi är ett flexibelt företag inom byggbranschen med hög kompetens. Vi sätter alltid dig som kund i fokus och vi strävar efter att uppnå 100 procent kundnöjdhet på alla utförda arbeten. När du är nöjd, är vi nöjda.

Hos oss kan du hitta byggentreprenad, försäljning av byggmaterial och byggstäd. Du hittar oss i Hägersten men vi utför självklart arbeten inom ett större område än så. Kontakta oss för att veta mer - vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Läs vad 11 kunder tycker om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB

• Emma I
    Emma I skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Edelcrantz byggde om vårt badrum, och vi kunde inte vara nöjdare. Allt har funkat problemfritt från offert till färdigt jobb. Mest impad över att tidsplanen höll, den vågar man ju sällan lita på när det gäller byggjobb men i detta fall har allt gått som på räls! Bästa rekommendationer!
  • Per B
    Per B skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Vi fick hjälp med plattsättning i vårt nya hus, (tvättstuga, badrum, WC, Hall). Vi fick en tydlig offert om arbetets omfattning, under arbetets gång så dokumenterade plattsättarna alla förändringar med foto vilket gjorde det enkelt att förstå tillkommande och avgående arbete. Även Noggranna fuktmätningar av vår betongplatta utfördes av plattsättaren för att säkerställa att uttorkningen hade skett innan arbetet kunde påbörjas. Även golvvärme och flytspackling utfördes och har fungerat mycket bra, våra plattor är 200x300 och har skarpa kanter så det är inte det lättaste att få till men vi är verkligen imponerade av resultatet och kan verkligen rekommendera Edelkrantz.
    För mig är nedan punkter viktiga och alla uppfylldes med väl godkänt resultat
    • Hörde av sig när frågor uppstod
    • Svarade när man ringde, även efter utfört arbete
    • Tiden
    • Priset
    • Mycket hög kvalitet på utfört arbete
    • Dokumentation, behörighetsintyg mm.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Edelkrantz Bygg & Plattsättning renoverade vårt badrum och hall i augusti. Vi är jättenöjda med resultatet och gläds varje dag över hur bra det blev! Det är första gången vi gör en större renovering och det fanns många frågor och funderingar. Arbetet flöt på bra och Edelkrantz löste alla utmaningar som dök upp utan problem. Vi gjorde några ändringar under projektets gång men trots det blev allt klart inom utsatt tid. Vi kan verkligen rekommendera företaget och kommer anlita dem igen.
  • Christian B
    Christian B skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Edelkrantz B&P har utfört en rad olika jobb åt oss, från mindre installationer av vitvaror till större utbyggnationer. Alla uppdrag tas om hand på ett seriöst sätt, med trygg "det ordnar vi"-känsla - och med ett mycket gott resultat. Rekommenderas till 100 procent!
  • Lars T
    Lars T skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Duktiga och håller tider som de lovat. Fixar till det när det kör ihop sig. Tydlig fakturering.
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Kan inte vara mer än super nöjd, kunnig personal med Darek i spetsen och ett väl utfört arbete.
    /Mattias
  • Hampus W
    Hampus W skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Jättebra! Effektiva, proffesionellt och riktigt bra med att hjälpa med idéer på lösningar. Trevliga!
  • Johan G
    Johan G skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Kan varmt rekommendera edelkratz, höll tiden som utlovat och ett mycket bra jobb. Vi har ni haft badrummet i 6 månader och inte hittat nåt att klaga på. Jättenöjda

Johan och Sanna
  • Lasse J
    Lasse J skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Ett bra och pålitligt företag med kort inställesetid.
    Servicearbeten och badrumsrenoveringar utförda till högsta belåtenhet
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Kan verkligen rekommendera! Noggranna och lyhörda.
  • Helena P
    Helena P skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    De har kaklat två badrum åt mig och de blev perfekta. Upplever de som seriösa från början till slut. Rekommenderar gärna detta företag.

Selmedalsvägen 46, 129 37 Hägersten