Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Hägersten Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB

Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB

Selmedalsvägen 46, 129 37 Hägersten — Visa karta

Välkommen till oss på Edelkrantz Bygg & Plattsättning!

Vi är ett flexibelt företag inom byggbranschen med hög kompetens. Vi sätter alltid dig som kund i fokus och vi strävar efter att uppnå 100 procent kundnöjdhet på alla utförda arbeten. När du är nöjd, är vi nöjda.

Hos oss kan du hitta byggentreprenad, försäljning av byggmaterial och byggstäd. Du hittar oss i Hägersten men vi utför självklart arbeten inom ett större område än så. Kontakta oss för att veta mer - vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 16 kunder tycker om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB

• Axel M
    Axel M skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Jag renoverade mitt lilla kök i en 2:a på Telefonplan. Edelkrantz hjälpte mig med att riva ut det gamla köket och installera ett nytt från IKEA. Projektet drog ut lite på tiden men det var också under högsäsong precis innan sommaren så jag tror att de flesta hantverkare får det körigt under den tiden. I sin helhet är jag nöjd med resultatet! Läs mer
    2018-08-07 Edelkrantz Bygg & Plattsättning svarar Axel M
    Hej Axel,

Tack så mycket för din rekommendation och omdöme.

Vad kul att du är nöjd med arbetet!

• Mhairi N
    Mhairi N skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Vi rekommenderar starkt Edelkrantz Bygg och Platsättning AB och har använt dem två gånger nu (köksrenovering, golvslipning, golvvärme, VVS, elektriker, dörrflytning etc.). Vi valde att göra varje projekt till fast kostnad. De höll projektet igång i tid, glömde inte ett enda designelement vi hade diskuterade, respekterade våra BRF-regler och mest viktig den slutliga kostnaden avvek inte från det ursprungliga offert. Darek, som Projektledare var alltid tillgänglig via telefon om jag hade en fråga, oro eller ytterligare krav vilket alltid åtgärdades snabbt. Som ägare, Darek är enligt min åsikt trovärdig, rättvis och har ett stort sinne för detaljer som många gånger kan saknas i andra renoveringsföretag (vi har tidigare använt 3 andra renoveringsföretag). Vi är mycket nöjda med kvaliteten på resultatet och vi skulle definitivt använda Edelkrantz Bygg igen. Läs mer
    2018-08-07 Edelkrantz Bygg & Plattsättning svarar Mhairi N
    Hej Mhairi,

Tack så mycket för att vi fått förtroende att renovera hos er två gånger!

Vad roligt att ni är nöjda med vårt arbete och vårt arbetssätt.

Tack igen för rekommendationen och ert fina omdöme. Vi hoppas på att få hjälpa er med framtida projekt.

• Cristian A
    Cristian A skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Hej,

Jobbar själv inom byggbranschen och kan med gott samvete säga att Darek och gänget är en super kompetent företag.

Utmärk kvalité, service inriktad (dem hjälper med allt och inget är svårt att lösa), snabbt! samt prisvärd.

Rekommenderar Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB till alla.

PS. Vi byggde om vår badrum.

MVH

Cristian Läs mer
    2018-06-26 Edelkrantz Bygg & Plattsättning svarar Cristian A
    Hej Christian,

Tack så mycket för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd med oss och vårt arbete!

På återseende,

• Olivia H
    Olivia H skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Trevlig bygg-firma som gör vad de lovar enligt gällande regler. Jobbar effektivt och är trevliga, hjälpsamma och flexibla. Trygg & engagerad arbetsledare som går att få tag på dagligen. Jag kommer garanterat att anlita Edelkrantz igen och har redan rekommenderat dem till grannar och vänner, toppen! Vi gjorde nytt badrum + stambyte, samt byggde nytt kök i vardagsrummet. Läs mer
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Vi är så nöjda med badrum, toalett och tvättutrymme. Superfint kaklat, jättebra och trevliga hantverkare som håller det de lovar, både budget och tidsplan. Kan varmt rekommendera dem! :) Läs mer
  • Emma I
    Emma I skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Edelcrantz byggde om vårt badrum, och vi kunde inte vara nöjdare. Allt har funkat problemfritt från offert till färdigt jobb. Mest impad över att tidsplanen höll, den vågar man ju sällan lita på när det gäller byggjobb men i detta fall har allt gått som på räls! Bästa rekommendationer! Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Vi fick hjälp med plattsättning i vårt nya hus, (tvättstuga, badrum, WC, Hall). Vi fick en tydlig offert om arbetets omfattning, under arbetets gång så dokumenterade plattsättarna alla förändringar med foto vilket gjorde det enkelt att förstå tillkommande och avgående arbete. Även Noggranna fuktmätningar av vår betongplatta utfördes av plattsättaren för att säkerställa att uttorkningen hade skett innan arbetet kunde påbörjas. Även golvvärme och flytspackling utfördes och har fungerat mycket bra, våra plattor är 200x300 och har skarpa kanter så det är inte det lättaste att få till men vi är verkligen imponerade av resultatet och kan verkligen rekommendera Edelkrantz.
    För mig är nedan punkter viktiga och alla uppfylldes med väl godkänt resultat
    • Hörde av sig när frågor uppstod
    • Svarade när man ringde, även efter utfört arbete
    • Tiden
    • Priset
    • Mycket hög kvalitet på utfört arbete
    • Dokumentation, behörighetsintyg mm. Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Edelkrantz Bygg & Plattsättning renoverade vårt badrum och hall i augusti. Vi är jättenöjda med resultatet och gläds varje dag över hur bra det blev! Det är första gången vi gör en större renovering och det fanns många frågor och funderingar. Arbetet flöt på bra och Edelkrantz löste alla utmaningar som dök upp utan problem. Vi gjorde några ändringar under projektets gång men trots det blev allt klart inom utsatt tid. Vi kan verkligen rekommendera företaget och kommer anlita dem igen. Läs mer
  • Christian B
    Christian B skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Edelkrantz B&P har utfört en rad olika jobb åt oss, från mindre installationer av vitvaror till större utbyggnationer. Alla uppdrag tas om hand på ett seriöst sätt, med trygg "det ordnar vi"-känsla - och med ett mycket gott resultat. Rekommenderas till 100 procent! Läs mer
  • Lars T
    Lars T skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Duktiga och håller tider som de lovat. Fixar till det när det kör ihop sig. Tydlig fakturering. Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Kan inte vara mer än super nöjd, kunnig personal med Darek i spetsen och ett väl utfört arbete.
    /Mattias Läs mer
  • Hampus W
    Hampus W skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Jättebra! Effektiva, proffesionellt och riktigt bra med att hjälpa med idéer på lösningar. Trevliga! Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Kan varmt rekommendera edelkratz, höll tiden som utlovat och ett mycket bra jobb. Vi har ni haft badrummet i 6 månader och inte hittat nåt att klaga på. Jättenöjda

Johan och Sanna Läs mer
  • Lasse J
    Lasse J skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Ett bra och pålitligt företag med kort inställesetid.
    Servicearbeten och badrumsrenoveringar utförda till högsta belåtenhet Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    Kan verkligen rekommendera! Noggranna och lyhörda. Läs mer
  • Helena P
    Helena P skrev om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB
    De har kaklat två badrum åt mig och de blev perfekta. Upplever de som seriösa från början till slut. Rekommenderar gärna detta företag. Läs mer

Selmedalsvägen 46, 129 37 Hägersten