Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB

Välkommen till oss på Edelkrantz Bygg & Plattsättning!

Vi är ett flexibelt företag inom byggbranschen med hög kompetens. Vi sätter alltid dig som kund i fokus och vi strävar efter att uppnå 100 procent kundnöjdhet på alla utförda arbeten. När du är nöjd, är vi nöjda.

Hos oss kan du hitta byggentreprenad, försäljning av byggmaterial och byggstäd. Du hittar oss i Hägersten men vi utför självklart arbeten inom ett större område än så. Kontakta oss för att veta mer - vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Läs vad 50 kunder tycker om Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB 2

2020-12-06
    Darek & Co på Edelkrantz hjälpte oss att totalrenovera vår lägenhet på Stora Essingen. Vi är mycket nöjda och vi kan varmt rekommendera Edelkrantz! Vi bodde på distans medan arbetet pågick och tack vare Darek fanns det inget behov av att komma och ”kontrollera” arbetet regelbundet. Darek gav oss kloka råd och updates längs vägen, vilket vi gärna hade fått ännu mer av. Edelkrantz har alla yrkesroller vilket är super och arbetet är proffsigt utfört. Varma hälsningar!
    Hej Fredrik

Stort tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad roligt att höra att ni är nöjda med oss och allt under projektets gång :)

2020-11-16
    Bygga lägenhet i källaren.
    Raka puckar och höll vad de lovade. Man kan lita på dem
    2020-06-08
    Vi har genomfört en helrenovering av vår övervåning tillsammans med Edelcrantz Bygg. Arbetet innefattade ny isolering bjälklag, riktning av undergolv, läggning av ekparkett, byggnation av ett till rum, ytskikt, måleri, slipning av tak samt totalrenovering av badrum.

Vi har haft en bra dialog med Edelcrantz under hela projektet, från offert till slutbesiktning. Arbetet har fortlöpt enligt tidsplan och budget. Arbetet genomsyrades av hög kvalitet och Edelcrantz har löst hinder mot ursprungsplan på ett kreativt och professionellt sätt. Arbetarna har varit punktliga och pålitliga och kommunicerat med oss vid beslut under arbetets gång.

Edelcrantz levde upp till våra högt ställda förväntningar och vi kan varm rekommendera detta bolag.
    Hej Maria,

Stort tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad roligt att höra att ni är nöjda med oss och allt under projektets gång :)

2020-06-03
    Badrumsrenovering i toppklas!
    Snyggt, proffsigt och bra samarbete!
    Hej Torbjörn,

Vad roligt att höra!

Tusen tack för ditt omdöme :)

2020-05-18
    Vi har totalrenoverat vår sekelskifteslägenhet på 100 kvm där vi har flyttat köket, byggt ut badrummet, moderniserat all el, lagt in nya golv, byggt in garderober, höjt tidigare nedsänkta tak och målat om.
    Ett stort projekt för oss och vi lade ner mycket tid på att hitta rätt bolag för projektet. Ända från första kontakt med Edelkrantz har vi varit jättenöjda. Edelkrantz med Darek i spetsen har varit väldigt duktiga och tillmötesgående. Oförutsedda problem som uppstått längs vägen har de löst på bra sätt och Darek har verkligen en känsla när det är viktigt att stämma av ett arbetsmoment med kunden. Alla arbeten är utförda med väldigt bra finish och vi är supernöjda med slutresultatet. Rekommenderar Edelkrantz varmt och kommer anlita dem så fort behov uppstår igen.
    Hej Martin,

Stort tack för ert omdöme och rekommendation!

Vad roligt att ni är nöjda med oss :)

2020-05-04
    Bra och snabba och väldigt duktiga hantverkare med syn för detaljer
    Hej Eva,

Tack så mycket för ditt omdöme och rekommendation!

Kul att du är nöjd :)

2020-05-04
    Vi anlitade Edelkrantz för totalrenovering av två badrum. Vi är supernöjda med deras arbete och bemötande!
    Effektiva, ordningssamma, proffsiga och med ett mycket fint resultat.
    Bra och tydlig kommunikation med både hantverkare och projektledare. De tänkte på allt, även på sånt som vi hade missat.
    Vi är mycket nöjda med Edelkrantz Bygg & Plattsättning och kommer absolut att anlita dem igen.
    // Håkan och Nina i Midsommarkransen.
    Hej Nina och Håkan,

Stort tack för ert fina omdöme och rekommendation!

Vad roligt att höra att ni är nöjda :)

• WILHELM S
    2020-02-07
    Renovering av badrum med mycket gott resultat. Bra, tydlig och frekvent kommunikation med arbetsledare. Imponerad över hur Edelkrantz hantverkare och projektledare tänkte på alla detaljer, även sådant jag själv hade missat i planeringen, och hjälpte mig ta fram en plan som blev bättre än mitt ursprungliga förslag. Dessutom flexibla och lyhörda för förändringar. Visserligen tog arbetet lite längre tid än vad som kommunicerades inledningsvis men badrummet var fullt brukbart på utlovat datum. Jag är mycket nöjd med Edelkrantz och kommer med största sannolikhet att anlita dem igen för framtida renoveringsprojekt.
    Hej Wilhelm,

Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation!

Väldigt roligt att höra att du är nöjd :)

2019-12-20
    Ombyggnad av en kontorslokal, utfördes med gott resultat.
    Hej Ulrika,

Tack för ditt omdöme och rekommendation!

Kul att ni är nöjda :)

2019-12-05
    Renoverade köket och tvättstuga. Hantverkarna var duktiga och snabba. Väl mött av projektledaren med en bra kommunikation under det pågående arbetet. De små skavankerna efter arbetet (lätt hänt under större renoveringar) togs hand om effektivt och snyggt. Fanns inga större diskussioner om triviala ting, sammantaget sköttes projektet väldigt professionellt. Rekommenderar gärna Edelkrantz Bygg & Plattsättning.
    Hej Nicolas,

Kul att höra att ni är nöjda!

Tack för omdömet och er rekommendation :)

2019-11-05
    Vi anlitade Edelkrantz Bygg & Plattsättning för totalrenovering av kök och hall. Vi är supernöjda med deras arbete och bemötande!

Effektiva, ordningssamma, proffsiga och med ett mycket fint resultat.

Darek är hjälpsam, lätt att nå, har blick för detaljer och vill verkligen att slutresultatet skall bli bra. Uppskattades mycket!

Vi kan verkligen rekommendera Edelkrantz Bygg & Plattsättning och kommer absolut anlita dem igen!

Ted och Vicke
    Hej Ted,

Stort tack för ditt fina omdöme och rekommendation!

Vad roligt att höra att ni är nöjda :)

På återseende!

2019-10-18
    Edelkrantz gjorde alla ytskikt hos oss (golv, tak, väggar). Vi är enormt nöjda med resultatet, bemötandet och det blev klart i tid. Alltigenom en grymt bra upplevelse!
    Hej Emma,

Stort tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad kul att ni är nöjda :D

2019-10-09
    Ingenting var omöjligt. Peppande och förstående byggare.
    Tack för ert toppjobb
    Hej Krister,

Vad kul att höra!

Tack för din feedback :)

2019-09-30
    Edelkrantz har tidigare gjort några mindre arbeten åt vår Brf. Vi uppmärksammande deras förmåga att hitta effektiva lösningar. Denna gång hjälpte dom oss med ett komplicerat stambyte som blev mycket bra. Jämfört med andra leverantörer är Edelkrantz en ren fröjd. Dom håller rent o snyggt under arbetets gång, trots att det inte är det enklaste vid betongarbete. Deras putsarbeten håller världsklass - noggrant, snyggt och 100% avvägt. Kul att se att yrkesskicklighet, sunt förnuft och gentlemannaavtal fortfarande går att hitta i byggbranschen.
    Hej Harald,

Tack så mycket för fint omdöme och din rekommendation!

Väldigt roligt att höra att ni är nöjda :)

2019-09-12
    Totalrenovering av badrum
    Väl bemött
    La renoveringen nästan helt i deras händer. Fick bra hjälp och tips om hur badrummet skulle se ut
    Kan verkligen rekommendera dem till vänner och bekanta, grannar mm
    Hej Annika,

Stort tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad kul att ni är nöjda :)

2019-08-27
    Vi behövde renovera vårat badrum och letade flera hantverkare i Stockholm. Efter ett platsmöte, snabb offert och trevligt bemötande av både säljare och projektledare Darek bestämde vi oss för Edelkrantz.

Under projektets gång löstes en del oförutsedda problem snabbt.
    Kommunikationen om arbetets framfart hade kunnat vara lite bättre, vi hade gärna fått mer information om hur arbetet fortskred då vi ej bodde i lägenheten under tiden.

Vi gjorde en slutbesiktning på jobbet och fick godkänt, ett bra betyg :)

Vi är mycket nöjda med resultatet och fakturan stämde på öret överens med offert.

Duktiga och trevliga hantverkare i hela processen!
    Rekommenderas!
    Hej Emelie,

Vad kul att ni är nöjda med oss och slutresultatet :)

Tack för fint omdöme och er rekommendation!

2019-08-14
    Mycket nöjda med arbetet. Ett större jobb med nytt kök ink flytt av vägg, renovering av hall, golvvärme, renovering av yttertrappa samt plattsättning. Bra och proffsigt bemötande med "det fixar vi" inställning. Höll budget. Kan starkt rekommendera Edelkrantz.
    Hej Viveca,

Tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad kul att ni är nöjda :)

Alla på Edelkrantz
    2019-05-11
    Mycket proffsiga och bra att ha att göra med.
    Hej Jan,

Tack för ditt fina omdöme och rekommendation!

2019-05-04
    Vi köpte en renovering av badrum, byggnation av garderobsvägg och slipning av golv och är väldigt nöjda med resultatet. Hantverkarna löste alla önskemål kring detaljer som exempelvis en specialgjord taklist.

För betyget ”utmärkt” hade vi önskat en lite tydligare kommunikation både inför och under renoveringen.

Bemötandet var alltid trevligt oavsett vem som var på plats och de hanterade våra grannar utan att vi fick några klagomål.

Vi upplevde att prisnivån var normal utifrån andra offerter vi fick.
    Hej Linn,

Tack för ditt fina omdöme och vad roligt att ni är nöjda med resultatet!

Vi tar givetvis till oss detta och tackar för att du nämner det så att vi kan bli ännu bättre.

Alla från Edelkrantz Bygg
    2019-04-30
    Vi renoverade i stort sett hela vår lägenhet med Edelkrantz B&P. Darek och hans team är överlägset de bästa hantverkarna vi någonsin har anlitat. Proaktiva, alltid tillgängliga, transparenta och tydliga. Klara i utsatt tid trots att vi lade till ett flertal extra moment och exakt på utlovat och rimligt pris. Kan utan tvekan rekommendera B&P till alla som överväger en renovering. Äntligen riktigt seriösa och duktiga hantverkare!
    Hej Mikael,

Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation!

Så roligt att höra att ni är nöjda.

• Anna R
    2019-04-14
    Edelkrantz Bygg renoverade vårt badrum och toalett.
    Väldigt professionella och har fungerat väldigt väl över hela projekttiden.
    De var flexibla och tillmötesgående och de
    gav förslag på lösningar.
    De höll rent och snyggt hela tiden.
    Vi har hund, det var inga problem och hon blev så glad när de kom på morgonen!
    Vid minsta tveksamhet kontaktade Darek oss och frågade hur vi ville ha det.
    Kostnaderna blev som planerat.
    Rekommenderas varmt!
    Hej Anna,

Tack så hemskt mycket för fint omdöme och er rekommendation!

Väldigt roligt att höra att allt gått bra från start till slutresultat.

2019-03-21
    Vi lät Edelcrantz bygga om hela vår vind. Det blev väldigt bra och i princip enligt beräknad tid. Stor fördel att ha en kontaktpunkt för alla olika delar som bygg, el, VVS etc.
    Hej Tomas, tack så mycket för ditt omdöme och vad kul att du är nöjd med projektet!

2019-03-05
    Professionell firma som levererar på i tid och på budget. Vidare så har Darek öga för detaljer och smarta lösningar och kommer med förbättringsförslag som vi uppskattade mycket! Rekommenderas starkt av oss!
    Hej Fredrik,

Stort tack för ditt omdöme och rekommendation!

Väldigt roligt att höra att ni är nöjda.

• Christian Larsson
    2019-03-01
    Vi är oerhört nöjda med vårt badrum som totalrenoverats av Edelkrantz Bygg & Plattsättning. Efter att ha följt hela processen kontinuerligt (jag är noggrann och ställer höga krav) kan vi konstatera att Darek och hans hantverkare är effektiva och håller tidsplanen utan att tumma på kvalitet. Vi vill särskilt belysa Kamil's outtröttliga arbete och imponerande plattsättning, samt Dareks problemlösningsförmåga och tydliga kommunikation genom processen. Projekttiden förlängdes en aning efter överenskommelse då renoveringens komplexitet till viss del var svårbedömt men avtal och pris har hedrats utan ovälkomna överraskningar. Vi kan med glädje konstatera att framtida projekt kommer att underlättas enormt, då vi vet precis vart vi ska vända oss. Tack för ett fint utfört arbete! Vi hör av oss. Mvh Christian & Matilda
    Hej Christian,

Vi tackar så hemskt mycket för er rekommendation och fina omdöme!

Det glädjer oss verkligen att allt gått bra och att ni är nöjda med slutresultatet.

På återseende!

2019-02-15
    Fick hjälp med att flytta och montera ett kök samt bygga ett sovrum av det gamla köket. Mycket proffsigt och snabbt bemötande. Arbetet gick fortare än planerat och priset blev det som vi fick i offerten. Rekommenderar varmt Edelkrantz bygg & plattsättning.
    Hej Klas,

Tack för fint omdöme och er rekommendation!

Kul att höra att ni är nöjda.

Alla på Edelkrantz
    2018-12-20
    Vi blev positivt överraskade.
    Vi har använt Edelkrantz Bygg för en total ombyggnation av en stor lägenhet inkl. två badrum, flytt av köket till ett annat rum, bygge av vägg med inbyggd skjutdörr och omläggning av 130 år gamla trägolv.
    Det startade med att vi tog in offerter från ett antal byggfirmor och Edelkrantz lämnade den lägsta offerten. Det är alltid en risk med att välja den billigaste offerten men eftersom vi tidigare har byggt om tre villor/sommarhus så har vi en del egna kunskaper i byggande.
    Under byggets gång har vi blivit positivt överraskade för det här är den bästa firma som vi har jobbat med. Man är mycket seriösa och noggranna i allt man gör och tar inga genvägar. Du får intyg för Säkert vatten samt Våtrumsintyg.
    Hantverkarna, snickare, rörmokare, kakelsättare, elektriker och målare är yrkesskickliga och snabba i allt de gör. Alla är från Polen och pratar från lite svenska till flytande svenska och är mycket trevliga.
    Hej Grels,

Vi tackar så mycket för fint omdöme!

Väldigt kul att höra att ni är nöjda med allt från första träff till avslut.

• Lena H
    2018-12-18
    Företaget gjorde en lägenhetsrenovering med golvslipning, målning, tapetsering, el-arbeten samt total köksrenovering.
    Från första början fick vi ett proffsigt och bra bemötande. Tydlig och specificerad offert. Arbetet startades och slutfördes i tid. Det har varit lätt att kommunicera kring frågor då projektledaren snabba svarat på telefon, sms eller mail. Man har varit positiv att hitta lösningar och arbetet är utfört med noggrannhet. Budgeten har hållits.
    Jag kan därför varmt rekommendera Edelkrantz Bygg & Plattsättning och skulle vid behov själv återvända som kund.
    Hej Lena,

Vi tackar så hemskt mycket för ditt omdöme och rekommendation!

Väldigt roligt att höra att du är nöjd med allt under projektets gång till slutresultat!

2018-11-24
    Helrenovering av badrum.
    Proffsigt från början till slut. Väldigt nöjd med resultatet. Superfin finish.
    Rekommenderas varmt!
    Hej Ann-Helen,

Väldigt roligt att höra att du är nöjd från start till slutresultatet!

Tack så mycket för din rekommendation och omdöme.

2018-11-14
    Gjorde om köket. Tog 3 veckor totalt. Väldigt nöjda med resultatet! Fakturan stämde väl överens med offerten. Fanns tillgängliga på telefon under hela projektet.
    Hej Carl,

Vad roligt att höra att ni är nöjda med allt under projektets och slutresultatet!

Tackar så mycket för fint omdöme.

• Susan H
    2018-11-14
    Jag är så nöjd med resultatet av vår badrumsrenovering. Det blev precis enligt våra ritningar och önskemål. Visserligen fick min man involvera sig och återkoppla en del men så är det ju även när det kommer till andra ”agila” projekt. Jag kommer gladeligen att rekommendera Edelkrantz och använda dem vid en eventuell renovering av vårt andra badrum.
    /Hedberg S
    Hej Susan,

Stort tack för fint omdöme och er rekommendation!
    Väldigt roligt att höra att ni är nöjda med resultatet.

Hannah på Edelkrantz Bygg
    2018-10-19
    Ombyggnad av kök och sovrum.
    Bra bemötande. Inga problem med beslutade tidpunkter..
    Kom igång snabbt och jobbade på bra.
    Kan absolut tänka mig att återkomma om jag ska bygga om igen.
    Hej Björn,

Tack för ditt fina omdöme och vad roligt att du är nöjd med renoveringen!

2018-10-12
    Vi anlitade Edelkrantz Bygg för att renovera vårt kök och hall. Plattsättning, ny golvvärme, målning, samt montering av nytt kök. Vi är jättenöjda. De är kunniga, flexibla och väldigt noggranna. Kommer absolut att anlita dem igen!
    Hej John,

Kul att höra att ni är nöjda med resultatet!

Stort tack för fint omdöme.

• Icedor J
    2018-10-10
    Renovering kök, vardagsrum och sovrum. Ny planlösning.
    Edelkrantz var proffsiga och trevliga genom hela resan. Kan bara rekommendera dem! Finns så mycket lurendrejare till entreprenader där ute så kul att ha hittat en jag kan anlita igen.
    Hej Icedor,

Tack för ditt fina omdöme och vad roligt att du är nöjd med renoveringen!

2018-09-06
    Har i omgångar sedan jag köpte min lägenhet letat efter hantverkare för att få mitt badrum renoverat. Jag har haft fleratalet hantverkare på plats och fått offerter och priser mellan himmel och jord skickat till mig (vissa hantverkare kom till och med och tittade men orkade inte skicka offert).

Blev tipsad av Edelkrantz Bygg och Plattsättning AB av en kollega som var supernöjd.

Kontaktade Edelkrantz, som sedan den dagen har skött sig klanderfritt. Från att de kom och tittade på badrummet, till offerten, renoveringen och slutbesktiningen till fakturan.

Jag är supernöjd och de är enormt proffsiga. Vi bor i ett hus från 1932 så utmaningar har funnits under projektets gång, men Darek och hans kollegor har varit proffsiga, hjälpsama och experter sedan dag 1.
    Det tog mig 2,5 år att hitta Edelkrantz Bygg och Plattsättning AB men väntan var värd varenda sekund. Jag har mitt drömbadrum och önskar nästan att det fanns något annat att renovera så jag kan använda dem igen.
    Hej Emma,

Tack så mycket för din rekommendation och dina fina ord om oss och våra gubbar!

Det är riktigt kul att få höra att du är nöjd med oss och vi ser fram emot att få hjälpa dig med fler projekt i framtiden, det är bara att höra av sig!

På återseende,

2018-07-10
    Jag renoverade mitt lilla kök i en 2:a på Telefonplan. Edelkrantz hjälpte mig med att riva ut det gamla köket och installera ett nytt från IKEA. Projektet drog ut lite på tiden men det var också under högsäsong precis innan sommaren så jag tror att de flesta hantverkare får det körigt under den tiden. I sin helhet är jag nöjd med resultatet!
    Hej Axel,

Tack så mycket för din rekommendation och omdöme.

Vad kul att du är nöjd med arbetet!

2018-07-05
    Vi rekommenderar starkt Edelkrantz Bygg och Platsättning AB och har använt dem två gånger nu (köksrenovering, golvslipning, golvvärme, VVS, elektriker, dörrflytning etc.). Vi valde att göra varje projekt till fast kostnad. De höll projektet igång i tid, glömde inte ett enda designelement vi hade diskuterade, respekterade våra BRF-regler och mest viktig den slutliga kostnaden avvek inte från det ursprungliga offert. Darek, som Projektledare var alltid tillgänglig via telefon om jag hade en fråga, oro eller ytterligare krav vilket alltid åtgärdades snabbt. Som ägare, Darek är enligt min åsikt trovärdig, rättvis och har ett stort sinne för detaljer som många gånger kan saknas i andra renoveringsföretag (vi har tidigare använt 3 andra renoveringsföretag). Vi är mycket nöjda med kvaliteten på resultatet och vi skulle definitivt använda Edelkrantz Bygg igen.
    Hej Mhairi,

Tack så mycket för att vi fått förtroende att renovera hos er två gånger!

Vad roligt att ni är nöjda med vårt arbete och vårt arbetssätt.

Tack igen för rekommendationen och ert fina omdöme. Vi hoppas på att få hjälpa er med framtida projekt.

2018-06-17
    Hej,

Jobbar själv inom byggbranschen och kan med gott samvete säga att Darek och gänget är en super kompetent företag.

Utmärk kvalité, service inriktad (dem hjälper med allt och inget är svårt att lösa), snabbt! samt prisvärd.

Rekommenderar Edelkrantz Bygg & Plattsättning AB till alla.

PS. Vi byggde om vår badrum.

MVH

Cristian
    Hej Christian,

Tack så mycket för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd med oss och vårt arbete!

På återseende,

• Olivia H
    2017-09-28
    Trevlig bygg-firma som gör vad de lovar enligt gällande regler. Jobbar effektivt och är trevliga, hjälpsamma och flexibla. Trygg & engagerad arbetsledare som går att få tag på dagligen. Jag kommer garanterat att anlita Edelkrantz igen och har redan rekommenderat dem till grannar och vänner, toppen! Vi gjorde nytt badrum + stambyte, samt byggde nytt kök i vardagsrummet.
    2017-09-28
    Vi är så nöjda med badrum, toalett och tvättutrymme. Superfint kaklat, jättebra och trevliga hantverkare som håller det de lovar, både budget och tidsplan. Kan varmt rekommendera dem! :)
    2017-07-20
    Edelcrantz byggde om vårt badrum, och vi kunde inte vara nöjdare. Allt har funkat problemfritt från offert till färdigt jobb. Mest impad över att tidsplanen höll, den vågar man ju sällan lita på när det gäller byggjobb men i detta fall har allt gått som på räls! Bästa rekommendationer!
  • Per B
    2017-01-02
    Vi fick hjälp med plattsättning i vårt nya hus, (tvättstuga, badrum, WC, Hall). Vi fick en tydlig offert om arbetets omfattning, under arbetets gång så dokumenterade plattsättarna alla förändringar med foto vilket gjorde det enkelt att förstå tillkommande och avgående arbete. Även Noggranna fuktmätningar av vår betongplatta utfördes av plattsättaren för att säkerställa att uttorkningen hade skett innan arbetet kunde påbörjas. Även golvvärme och flytspackling utfördes och har fungerat mycket bra, våra plattor är 200x300 och har skarpa kanter så det är inte det lättaste att få till men vi är verkligen imponerade av resultatet och kan verkligen rekommendera Edelkrantz.
    För mig är nedan punkter viktiga och alla uppfylldes med väl godkänt resultat
    • Hörde av sig när frågor uppstod
    • Svarade när man ringde, även efter utfört arbete
    • Tiden
    • Priset
    • Mycket hög kvalitet på utfört arbete
    • Dokumentation, behörighetsintyg mm.
    2016-12-15
    Edelkrantz Bygg & Plattsättning renoverade vårt badrum och hall i augusti. Vi är jättenöjda med resultatet och gläds varje dag över hur bra det blev! Det är första gången vi gör en större renovering och det fanns många frågor och funderingar. Arbetet flöt på bra och Edelkrantz löste alla utmaningar som dök upp utan problem. Vi gjorde några ändringar under projektets gång men trots det blev allt klart inom utsatt tid. Vi kan verkligen rekommendera företaget och kommer anlita dem igen.
    2016-12-14
    Edelkrantz B&P har utfört en rad olika jobb åt oss, från mindre installationer av vitvaror till större utbyggnationer. Alla uppdrag tas om hand på ett seriöst sätt, med trygg "det ordnar vi"-känsla - och med ett mycket gott resultat. Rekommenderas till 100 procent!
    2016-12-14
    Duktiga och håller tider som de lovat. Fixar till det när det kör ihop sig. Tydlig fakturering.
  • Mattias E
    2016-12-13
    Kan inte vara mer än super nöjd, kunnig personal med Darek i spetsen och ett väl utfört arbete.
    /Mattias
    2016-12-12
    Jättebra! Effektiva, proffesionellt och riktigt bra med att hjälpa med idéer på lösningar. Trevliga!
    2016-12-12
    Kan varmt rekommendera edelkratz, höll tiden som utlovat och ett mycket bra jobb. Vi har ni haft badrummet i 6 månader och inte hittat nåt att klaga på. Jättenöjda

Johan och Sanna
    2016-12-12
    Ett bra och pålitligt företag med kort inställesetid.
    Servicearbeten och badrumsrenoveringar utförda till högsta belåtenhet
    2016-12-02
    Kan verkligen rekommendera! Noggranna och lyhörda.
    2016-11-30
    De har kaklat två badrum åt mig och de blev perfekta. Upplever de som seriösa från början till slut. Rekommenderar gärna detta företag.