EGO

Kungsgatan 6, 632 20 Eskilstunaa — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om EGO

• sofia w
    sofia w skrev om EGO
    Riktigt bra affär med brett sortiment för den som klär sig lite vintage-aktigt, stort jeansutbud med levis, nudie, acne, cheap monday etc. De har kunnig personal och en väldigt snygg lokal där det finns ganska många provrum. Och de brukar alltid ha rejäla reor, inte bara den skiten som är sparad från 2001 utan faktiskt kan man göra en massa fynd där!
  • Gustav B
    Gustav B skrev om EGO
    Jag tycker att Ego har trevlig och hjälpsam personal och ett bra utbud av märkeskläder för alla tillfällen. det ligger centralt och bra mitt i eskilstuna.
  • sanna j
    sanna j skrev om EGO
    bra o trevlig personal med mycket bra killkläder. köper allt kläder där till mina bröder!! snygg och trevlig personal som alltid bryr sig om en. dock inte så snygga tjejkläder för min smak men killkläderna är grymma. handlar alltid där när jag ska handla något till någon kille och man kan alltid fråga personalen som tar hand om en direkt och hjälper en. bra att de har bytt lokaler mycket större och finare nu =)

Kungsgatan 6, 632 20 Eskilstunaa