Ego Estetica

Ego Estetica

Ring 070-814 69 14 egoe.se

Välkommen till Ego Estetica! Vi är en skönhetsklinik i centrala Helsingborg, bara tio minuters promenad från Knutpunkten, som hjälper dig att få fram ditt allra vackraste jag. Med kunskap, engagemang och massor av omtanke ger vi dig både rådgivning och behandlingar inom skönhet och hudvård. Vi är specialiserade på naturliga...

66 omdömen om Ego Estetica

Diana D
Skrev om Ego Estetica

Lena är otroligt genuin, ödmjuk, omtänksam, ärlig, hjälpsam & generös. Hon är 100% professionell och det finns ingen som är bättre än Lena yrkesmässigt! Hon gör INGET bara för att ”tjäna pengar på det”. Jag har varit kund hos flera inom yrket innan jag blev stamkund hos Lena så jag vet vad jag pratar om. Vill du ha ett perfekt resultat och träffa en genuin kvinna då är Ego Estetica rätt ställe för dig!

Maria B
Skrev om Ego Estetica

Mycket. Proffesionellt och kunnande bemötande!

Liselott B
Skrev om Ego Estetica

Botox Alltid noga och generös Man blir alltid väl bemött och alltid överträffad mina förväntningar Kan hjärtligt rekommendera ego estetica

Chirin B
Skrev om Ego Estetica

Alltid nöjd och trygg när jag är hos Lena. Hon kan detta!

Susanna B
Skrev om Ego Estetica

Lena kan allt, seriös sjuksköterska. Och godhjärtad

Gabriella B
Skrev om Ego Estetica

Super trevliga Lena gör de bästa behandlingar.. Alltid super nöjd och extra glad när jag lämnar hennes super fräscha behandlings lokal i Helsingborg. Kan verkligen rekommendera Ego Estetica till alla som vill få en Personlig uppfräschning.. Mvh, Gabriella

Agnes E
Skrev om Ego Estetica

Injektionsbehandling för läppar. Har alltid blivit bra bemött av Lena. Bred kempetens och gör alltid det lilla extra för att känna sig helnöjd. En varmhjärtad person som sprider massa kärlek.

Annica B
Skrev om Ego Estetica

Hej! Jag köpte fillers och Lena är fantastiskt proffsig! Denna gång fick jag ett litet blåmärke på hakan, vilket jag fått info om, att det kan hända. Jag fick snabbt veta vad jag skulle göra! Toppklass

Mona A
Skrev om Ego Estetica

Mycket kunnig o trevlig personal o fint bemötande .

Viktoria B
Skrev om Ego Estetica

Ett proffesionellt hantverk och bemötande skapar trygghet och trovärdighet. Lena levererar alltid ett perfekt resultat!!!

Lotta C
Skrev om Ego Estetica

Jag har provat på det mesta och är jätte nöjd. Mycket bra bemötande.

William D
Skrev om Ego Estetica

Mycket snäll personal som tog hand om mig och svarade på mina nervösa frågor.

Mia B
Skrev om Ego Estetica

Ego Estetica känns både personligt och proffsigt. Man blir omhändertagen på bästa sätt och känner sig trygg då kompetensen är stor. Hade stora förväntningar från början och .har aldrig blivit besviken - tvärtom. Rekommenderar Ego Estetica det varmaste 💝

Jessica D
Skrev om Ego Estetica

Helt upp till förväntningarna på alla plan

Marita E
Skrev om Ego Estetica

Fyllde ut veck på överläppen. Jag varvdär på ett första besök och vi bestämde en tid. När jag kom andra ggr så visste hon inte. Vad vi skulle göra utan fråga mig. Vad skulle vi göra med dig. Trodde hon noterat det efter första ggr

Malin D
Skrev om Ego Estetica

Skönhetssalong utan fuffens! Här känner man sig trygg.

Halime C
Skrev om Ego Estetica

Trevlig personal, fint bemötande, man är helt nöjd med resultatet

Amanda B

Fantastisk service & Lena gör alltid ett gott jobb

Jolanta B
Skrev om Ego Estetica

Mycket skicklig Lena gör underverk och hennes hand av guld är lätt som flädrar , känns inget ont.. Värdefull behandling. Jolanta Biela

Cecilia E
Skrev om Ego Estetica

Utmärkt service och bra bemötande

Jennie F
Skrev om Ego Estetica

Lena är extremt professionell och duktig. Hon ser exakt vad man kan göra ännu bättre samt vill alltid att man ska gå därifrån nöjd, vilket man alltid är!

Christina F
Skrev om Ego Estetica

Kunnig och proffsig. Vet vad hon gör.

Therese A
Skrev om Ego Estetica

Liplift, Lena är bäst i stan. Kunnig, trevlig och oerhört proffsig. Man känner sig trygg.

Gordana C

Lena är superbra. Köpte botox och fillers . Återkommer igen så klart. Toppen

Frida A
Skrev om Ego Estetica

Alltid trevligt bemötande av Lena. Hon är väldigt proffsig och fin mot en. Alla hennes kollegor är tyvärr inte lika trevliga, några hälsar inte ens når man kommer.

Nadja G
Skrev om Ego Estetica

Jag kan inte säga något annat än att det är bästa kliniken, och personalen är fantastisk. Lägger ner allt tid på en.

Elin A
Skrev om Ego Estetica

Gör Botox hos Lena var 3e månad och hon är verkligen super trevlig o super duktig på det hon gör .kan starkt rekommendera Bästa Lena. Trevlig och mysig Klinik dessutom!

Rickard A
Skrev om Ego Estetica

Mycket bra och professionellt bemötande.Fin och hygieniskt anpassad klinik. Mina förväntningar på behandlingarna har har helt uppfyllts. Klinikansvarig och behandlare har lyckats väl för att uppfylla mina högt ställda krav.

Tatjana D
Skrev om Ego Estetica

Lena är fantastiskt person, som alltid tillmötesgår kundens behov och det blir alltid ett jättebra resultat. Jag är alltid jätte nöjd 😍. Det jag gjort är fillers av olika slag.

Susanne G
Skrev om Ego Estetica

Proffsigt och bra bemötande och behandling!

Bosse A
Skrev om Ego Estetica

Trevlig personal, bra service. Bra utfört arbete.

Agneta C
Skrev om Ego Estetica

Alltid jätte trevligt bemötande och perfekta resultat!

Amanda D
Skrev om Ego Estetica

Var och fyllde mina läppar för allra första gången. Det kändes så tryggt och säkert då jag fick en grundlig konsultation i förväg. Så när dagen kom var jag så glad och pirrig! Ska snart boka om min tid igen <3

Teresa F
Skrev om Ego Estetica

God injektionsteknik och kunskap i ämnet. Väldigt bra resultat. Lätt att få tid, normal prissättning. Rekommenderas varmt av mig.

Maria E
Skrev om Ego Estetica

Bra och professionellt bemötande. Fina lokaler, kompetent personal. Är jättenöjd med min botoxbehandling

Idha E
Skrev om Ego Estetica

Bara bra , gjorde en läppförstoring.

Liselotte F
Skrev om Ego Estetica

Ett super gott bemötande med personlig touch. Ärligt utlåtande till mig som kund på eventuell behandling, vilket gör att man känner sig trygg. Upplever att Ego Estetica står för proffinalitet & kvalité som gör kunden nöjd !

Barbara H
Skrev om Ego Estetica

Fantastisk bemötande och utmärkt service. Är en trogen och nöjd kund!

Madeleine V
Skrev om Ego Estetica

Väldigt kompetent, duktig och super tillmötesgående. Har och tar sig alltid tid för sina kunder. Så bara possessivt från mig som bor utomlands och vill inte ha någon annan när ja kommer hem.

Marina M
Skrev om Ego Estetica

På ego estetica känner man sig alltid väl omhändertagen. De är väldigt vänliga och serviceinriktade.

Linda E
Skrev om Ego Estetica

Proffsig känsla med en utomordentlig känsla för vad kunden vill ha för slutresultat.

Bahrija C
Skrev om Ego Estetica

Har köpt botox och bemötande är alldeles utmärkt av sköterska Lena:=)

Larisa S
Skrev om Ego Estetica

Jag var på botox behandling and filler till läppar. One word WONDERFUL !

Valmira D
Skrev om Ego Estetica

Toppen Lena är den bästa som finns, utför ett utmärkt jobb💗

Annette O
Skrev om Ego Estetica

Trevlig personal och humana priset

Linda C
Skrev om Ego Estetica

Fantastiskt kunnig personal och förstaklassig behandling, jag fick botox behandling och var mycket nöjd. Jag rekommenderar varmt att göra din behandling på Ego Estetica!

Olivia M
Skrev om Ego Estetica

Jag har under många års tid känt Lena och aldrig valt någon annan när det kommer till läppinjektioner samt botox. Kliniken har under åren vuxit och blivit fantastisk fin samt rymlig. Bemötandet har alltid varit otroligt förtroendegivande, samt vänligt, då jag rekommenderat många av mina vänner där, kan jag säga att alla lämnar Lena med känslan av att de fått en vän inte bara en väl utförd service. Därför kan jag hjärtligt rekommendera Ego Estetica till alla, det är tryggt, ärligt, mysig miljö och utan tvekan, estetiskt sätt,...

Liselott B
Skrev om Ego Estetica

De är proffsiga och kunniga och mycket vänliga. Super trevligt bemötande!

Jessica H
Skrev om Ego Estetica

Botox 3 områden. Alltid väldigt vänligt bemött av Lena. Jag uppskattar att hon alltid tar lite mindre första gången sen får man komma dit och fylla på så det inte blir för mycket botox med en gång då det kan bli fel. Hon kommer alltid med tips också om var man kan ta för att det ska bli bättre resultat totalt sett.

Elisabet N
Skrev om Ego Estetica

Jag fick fillers i läppar o typ rökrynkor. Jag är jättenöjd och Lena är mycket duktig o jättetrevlig.