Ego Estetica

Södergatan 14, 252 25 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Ego Estetica!

Vi är en skönhetsklinik i centrala Helsingborg, bara tio minuters promenad från Knutpunkten, som hjälper dig att få fram ditt allra vackraste jag. Med kunskap, engagemang och massor av omtanke ger vi dig både rådgivning och behandlingar inom skönhet och hudvård.

Vi är specialiserade på naturliga skönhetsinjektioner med fillers och botox. Vi hjälper dig att släta ut huden, fylla ut rynkor och läppar. Självklart är vår specialist certifierad genom Estetiska Injektionsrådet.

Kontakta oss för en konsultation så går vi igenom vilken behandling som skulle passa dig bäst.
Lör: 10:00-14:00

• 2020-10-03

Liselott B skrev om Ego Estetica
    Botox
    Alltid noga och generös
    Man blir alltid väl bemött och alltid överträffad mina förväntningar
    Kan hjärtligt rekommendera ego estetica Läs mer
  • 2020-10-03

Chirin B skrev om Ego Estetica
    Alltid nöjd och trygg när jag är hos Lena. Hon kan detta! Läs mer
  • 2020-10-02

Susanna B skrev om Ego Estetica
    Lena kan allt, seriös sjuksköterska. Och godhjärtad Läs mer
  • 2020-10-02

Gabriella B skrev om Ego Estetica
    Super trevliga Lena gör de bästa behandlingar.. Alltid super nöjd och extra glad när jag lämnar hennes super fräscha behandlings lokal i Helsingborg. Kan verkligen rekommendera Ego Estetica till alla som vill få en Personlig uppfräschning.. Mvh, Gabriella Läs mer
  • 2020-10-01

Agnes E skrev om Ego Estetica
    Injektionsbehandling för läppar.

Har alltid blivit bra bemött av Lena. Bred kempetens och gör alltid det lilla extra för att känna sig helnöjd. En varmhjärtad person som sprider massa kärlek. Läs mer
  • 2020-10-01

Annica B skrev om Ego Estetica
    Hej!
    Jag köpte fillers och Lena är fantastiskt proffsig!
    Denna gång fick jag ett litet blåmärke på hakan, vilket jag fått info om, att det kan hända. Jag fick snabbt veta vad jag skulle göra! Toppklass Läs mer
  • 2020-09-30

Mona A skrev om Ego Estetica
    Mycket kunnig o trevlig personal o fint bemötande . Läs mer
  • 2020-09-29

Viktoria B skrev om Ego Estetica
    Ett proffesionellt hantverk och bemötande skapar trygghet och trovärdighet.
    Lena levererar alltid ett perfekt resultat!!! Läs mer
  • 2020-09-29

Lotta C skrev om Ego Estetica
    Jag har provat på det mesta och är jätte nöjd. Mycket bra bemötande. Läs mer
  • 2020-09-28

William D skrev om Ego Estetica
    Mycket snäll personal som tog hand om mig och svarade på mina nervösa frågor. Läs mer
  • 2020-09-27

Mia B skrev om Ego Estetica
    Ego Estetica känns både personligt och proffsigt.
    Man blir omhändertagen på bästa sätt och känner
    sig trygg då kompetensen är stor.

Hade stora förväntningar från början och .har aldrig blivit besviken - tvärtom.
    Rekommenderar Ego Estetica det varmaste 💝 Läs mer
  • 2020-09-27

Jessica D skrev om Ego Estetica
    Helt upp till förväntningarna på alla plan Läs mer
  • 2020-09-26

Marita E skrev om Ego Estetica
    Fyllde ut veck på överläppen.
    Jag varvdär på ett första besök och vi bestämde en tid. När jag kom andra ggr så visste hon inte. Vad vi skulle göra utan fråga mig. Vad skulle vi göra med dig. Trodde hon noterat det efter första ggr Läs mer
  • 2020-09-26

Malin D skrev om Ego Estetica
    Skönhetssalong utan fuffens! Här känner man sig trygg. Läs mer

Halime C skrev om Ego Estetica
    Trevlig personal, fint bemötande, man är helt nöjd med resultatet Läs mer

Amanda B skrev om Ego Estetica
    Fantastisk service & Lena gör alltid ett gott jobb Läs mer

Jolanta B skrev om Ego Estetica
    Mycket skicklig Lena gör underverk och hennes
    hand av guld är lätt som flädrar , känns inget ont..
    Värdefull behandling.
    Jolanta Biela Läs mer

Cecilia E skrev om Ego Estetica
    Utmärkt service och bra bemötande Läs mer

Jennie F skrev om Ego Estetica
    Lena är extremt professionell och duktig. Hon ser exakt vad man kan göra ännu bättre samt vill alltid att man ska gå därifrån nöjd, vilket man alltid är! Läs mer

Christina F skrev om Ego Estetica
    Kunnig och proffsig. Vet vad hon gör. Läs mer

Therese A skrev om Ego Estetica
    Liplift, Lena är bäst i stan. Kunnig, trevlig och oerhört proffsig. Man känner sig trygg. Läs mer

Gordana C skrev om Ego Estetica
    Lena är superbra. Köpte botox och fillers . Återkommer igen så klart. Toppen Läs mer

Frida A skrev om Ego Estetica
    Alltid trevligt bemötande av Lena. Hon är väldigt proffsig och fin mot en. Alla hennes kollegor är tyvärr inte lika trevliga, några hälsar inte ens når man kommer. Läs mer
  • Nadja G

2020-09-24

Nadja G skrev om Ego Estetica
    Jag kan inte säga något annat än att det är bästa kliniken, och personalen är fantastisk. Lägger ner allt tid på en. Läs mer

Elin A skrev om Ego Estetica
    Gör Botox hos Lena var 3e månad och hon är verkligen super trevlig o super duktig på det hon gör .kan starkt rekommendera Bästa Lena.

Trevlig och mysig Klinik dessutom! Läs mer

Rickard A skrev om Ego Estetica
    Mycket bra och professionellt bemötande.Fin och hygieniskt anpassad klinik.
    Mina förväntningar på behandlingarna har har helt uppfyllts.
    Klinikansvarig och behandlare har lyckats väl för att uppfylla mina högt ställda krav. Läs mer

Tatjana D skrev om Ego Estetica
    Lena är fantastiskt person, som alltid tillmötesgår kundens behov och det blir alltid ett jättebra resultat. Jag är alltid jätte nöjd 😍. Det jag gjort är fillers av olika slag. Läs mer

Susanne G skrev om Ego Estetica
    Proffsigt och bra bemötande och behandling! Läs mer

Bosse A skrev om Ego Estetica
    Trevlig personal, bra service. Bra utfört arbete. Läs mer

Agneta C skrev om Ego Estetica
    Alltid jätte trevligt bemötande och perfekta resultat! Läs mer

Amanda D skrev om Ego Estetica
    Var och fyllde mina läppar för allra första gången. Det kändes så tryggt och säkert då jag fick en grundlig konsultation i förväg. Så när dagen kom var jag så glad och pirrig! Ska snart boka om min tid igen <3 Läs mer

Teresa F skrev om Ego Estetica
    God injektionsteknik och kunskap i ämnet. Väldigt bra resultat. Lätt att få tid, normal prissättning. Rekommenderas varmt av mig. Läs mer

Maria E skrev om Ego Estetica
    Bra och professionellt bemötande. Fina lokaler, kompetent personal. Är jättenöjd med min botoxbehandling Läs mer

Idha E skrev om Ego Estetica
    Bara bra , gjorde en läppförstoring. Läs mer
  • 2018-05-06

Liselotte F skrev om Ego Estetica
    Ett super gott bemötande med personlig touch.
    Ärligt utlåtande till mig som kund på eventuell behandling, vilket gör att man känner sig trygg.
    Upplever att Ego Estetica står för proffinalitet & kvalité som gör kunden nöjd ! Läs mer
  • 2018-04-17

Barbara H skrev om Ego Estetica
    Fantastisk bemötande och utmärkt service. Är en trogen och nöjd kund! Läs mer
  • Madeleine V

2018-04-11

Madeleine V skrev om Ego Estetica
    Väldigt kompetent, duktig och super tillmötesgående. Har och tar sig alltid tid för sina kunder. Så bara possessivt från mig som bor utomlands och vill inte ha någon annan när ja kommer hem. Läs mer
  • 2018-04-11

Marina M skrev om Ego Estetica
    På ego estetica känner man sig alltid väl omhändertagen. De är väldigt vänliga och serviceinriktade. Läs mer
  • Linda E

2018-04-11

Linda E skrev om Ego Estetica
    Proffsig känsla med en utomordentlig känsla för vad kunden vill ha för slutresultat. Läs mer
  • Bahrija C

2018-04-04

Bahrija C skrev om Ego Estetica
    Har köpt botox och bemötande är alldeles utmärkt av sköterska Lena:=) Läs mer
  • 2018-04-03

Larisa S skrev om Ego Estetica
    Jag var på botox behandling and filler till läppar.
    One word WONDERFUL ! Läs mer
  • 2018-04-02

Valmira D skrev om Ego Estetica
    Toppen Lena är den bästa som finns, utför ett utmärkt jobb💗 Läs mer
  • 2018-04-02

Annette O skrev om Ego Estetica
    Trevlig personal och humana priset Läs mer
  • 2018-03-29

Linda C skrev om Ego Estetica
    Fantastiskt kunnig personal och förstaklassig behandling, jag fick botox behandling och var mycket nöjd. Jag rekommenderar varmt att göra din behandling på Ego Estetica! Läs mer
  • Olivia M

2018-03-26

Olivia M skrev om Ego Estetica
    Jag har under många års tid känt Lena och aldrig valt någon annan när det kommer till läppinjektioner samt botox. Kliniken har under åren vuxit och blivit fantastisk fin samt rymlig. Bemötandet har alltid varit otroligt förtroendegivande, samt vänligt, då jag rekommenderat många av mina vänner där, kan jag säga att alla lämnar Lena med känslan av att de fått en vän inte bara en väl utförd service. Därför kan jag hjärtligt rekommendera Ego Estetica till alla, det är tryggt, ärligt, mysig miljö och utan tvekan, estetiskt sätt, är Lena den bästa i Sverige, på att ge ett resultat kunden önskar. Jag har under åren fyllt mina läppar relativt ofta, samt relativt mycket, men med ett önskemål att de ska bli fylliga men otroligt viktigt att de ser naturliga ut. Än idag, (7 år senare) så tvekar folk fortfarande, "har du så helt underbara läppar i dig själv? eller har du fyllt dem?". Är med andra ord, fantastisk nöjd. Läs mer
  • 2018-03-26

Liselott B skrev om Ego Estetica
    De är proffsiga och kunniga och mycket vänliga. Super trevligt bemötande! Läs mer
  • 2018-03-26

Jessica H skrev om Ego Estetica
    Botox 3 områden. Alltid väldigt vänligt bemött av Lena. Jag uppskattar att hon alltid tar lite mindre första gången sen får man komma dit och fylla på så det inte blir för mycket botox med en gång då det kan bli fel. Hon kommer alltid med tips också om var man kan ta för att det ska bli bättre resultat totalt sett. Läs mer
  • 2018-03-21

Elisabet N skrev om Ego Estetica
    Jag fick fillers i läppar o typ rökrynkor. Jag är jättenöjd och Lena är mycket duktig o jättetrevlig. Läs mer
  • 2018-03-21

Nicolina L skrev om Ego Estetica
    Jag har gjort både fillers i näsan och i läpparna. Gjorde detta hos underbara Lena. Kan man annat än att känna sig trygg hos denna fantastiska människa. Min näsa och mina läppar blev super fina. Har tänkt på att göra botox i pannan och påskrattrynkorna vid ögonen. Vill även fylla läpparna och ta bort mörka ringar under ögonen. Kommer självklart välja Lena på ego estetica. Läs mer
    Lena K gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte