Alla kategorier Ansiktsbehandling Skåne Helsingborg Ego Estetica

Ego Estetica

Södergatan 14, 252 25 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Ego Estetica!

Vi är en skönhetsklinik i centrala Helsingborg, bara tio minuters promenad från Knutpunkten, som hjälper dig att få fram ditt allra vackraste jag. Med kunskap, engagemang och massor av omtanke ger vi dig både rådgivning och behandlingar inom skönhet och hudvård.

Vi är specialiserade på naturliga skönhetsinjektioner med fillers och botox. Vi hjälper dig att släta ut huden, fylla ut rynkor och läppar. Självklart är vår specialist certifierad genom Estetiska Injektionsrådet.

Kontakta oss för en konsultation så går vi igenom vilken behandling som skulle passa dig bäst.
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 30 kunder tycker om Ego Estetica

• Liselotte F
    Liselotte F skrev om Ego Estetica
    Ett super gott bemötande med personlig touch.
    Ärligt utlåtande till mig som kund på eventuell behandling, vilket gör att man känner sig trygg.
    Upplever att Ego Estetica står för proffinalitet & kvalité som gör kunden nöjd ! Läs mer
  • Barbara H
    Barbara H skrev om Ego Estetica
    Fantastisk bemötande och utmärkt service. Är en trogen och nöjd kund! Läs mer
  • Madeleine V
    Madeleine V skrev om Ego Estetica
    Väldigt kompetent, duktig och super tillmötesgående. Har och tar sig alltid tid för sina kunder. Så bara possessivt från mig som bor utomlands och vill inte ha någon annan när ja kommer hem. Läs mer
  • Marina M
    Marina M skrev om Ego Estetica
    På ego estetica känner man sig alltid väl omhändertagen. De är väldigt vänliga och serviceinriktade. Läs mer
  • Linda E
    Linda E skrev om Ego Estetica
    Proffsig känsla med en utomordentlig känsla för vad kunden vill ha för slutresultat. Läs mer
  • Bahrija C
    Bahrija C skrev om Ego Estetica
    Har köpt botox och bemötande är alldeles utmärkt av sköterska Lena:=) Läs mer
  • Larisa S
    Larisa S skrev om Ego Estetica
    Jag var på botox behandling and filler till läppar.
    One word WONDERFUL ! Läs mer
  • Valmira D
    Valmira D skrev om Ego Estetica
    Toppen Lena är den bästa som finns, utför ett utmärkt jobb💗 Läs mer
  • Annette O
    Annette O skrev om Ego Estetica
    Trevlig personal och humana priset Läs mer
  • Linda C
    Linda C skrev om Ego Estetica
    Fantastiskt kunnig personal och förstaklassig behandling, jag fick botox behandling och var mycket nöjd. Jag rekommenderar varmt att göra din behandling på Ego Estetica! Läs mer
  • Olivia M
    Olivia M skrev om Ego Estetica
    Jag har under många års tid känt Lena och aldrig valt någon annan när det kommer till läppinjektioner samt botox. Kliniken har under åren vuxit och blivit fantastisk fin samt rymlig. Bemötandet har alltid varit otroligt förtroendegivande, samt vänligt, då jag rekommenderat många av mina vänner där, kan jag säga att alla lämnar Lena med känslan av att de fått en vän inte bara en väl utförd service. Därför kan jag hjärtligt rekommendera Ego Estetica till alla, det är tryggt, ärligt, mysig miljö och utan tvekan, estetiskt sätt, är Lena den bästa i Sverige, på att ge ett resultat kunden önskar. Jag har under åren fyllt mina läppar relativt ofta, samt relativt mycket, men med ett önskemål att de ska bli fylliga men otroligt viktigt att de ser naturliga ut. Än idag, (7 år senare) så tvekar folk fortfarande, "har du så helt underbara läppar i dig själv? eller har du fyllt dem?". Är med andra ord, fantastisk nöjd. Läs mer
  • Liselott B
    Liselott B skrev om Ego Estetica
    De är proffsiga och kunniga och mycket vänliga. Super trevligt bemötande! Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Ego Estetica
    Botox 3 områden. Alltid väldigt vänligt bemött av Lena. Jag uppskattar att hon alltid tar lite mindre första gången sen får man komma dit och fylla på så det inte blir för mycket botox med en gång då det kan bli fel. Hon kommer alltid med tips också om var man kan ta för att det ska bli bättre resultat totalt sett. Läs mer
  • Elisabet N
    Elisabet N skrev om Ego Estetica
    Jag fick fillers i läppar o typ rökrynkor. Jag är jättenöjd och Lena är mycket duktig o jättetrevlig. Läs mer
  • Nicolina L
    Nicolina L skrev om Ego Estetica
    Jag har gjort både fillers i näsan och i läpparna. Gjorde detta hos underbara Lena. Kan man annat än att känna sig trygg hos denna fantastiska människa. Min näsa och mina läppar blev super fina. Har tänkt på att göra botox i pannan och påskrattrynkorna vid ögonen. Vill även fylla läpparna och ta bort mörka ringar under ögonen. Kommer självklart välja Lena på ego estetica. Läs mer
  • Anastasija Z
    Anastasija Z skrev om Ego Estetica
    Fillers, och det finns ingen som gör det bättre
    än Lena :) Så nöjd Läs mer
  • Ewa G
    Ewa G skrev om Ego Estetica
    Lyssnar på sina kunder och ger även sin uppfattning! alltid nöjd då jag vet att dem ser till kundens bästa till 100% Läs mer
  • Nadia Z
    Nadia Z skrev om Ego Estetica
    Bästa Lena som gett mitt självförtroende ett rejält boost. Alltid glad och positiv <3 Läs mer
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Ego Estetica
    Kände mig trygg och säker. Jag köpte en injektion med botox. Jag kan absolut rekommendera kliniken. Läs mer
  • Birgit J
    Birgit J skrev om Ego Estetica
    Mycket trevlig och kompetent salong! Läs mer
  • Gunilla J
    Gunilla J skrev om Ego Estetica
    Bra bemötande, trevlig och avslappnande. Mysig inredning. Fick botox- och fillersinjektioner Läs mer
  • Eleonor M
    Eleonor M skrev om Ego Estetica
    Bra bemötande trevlig lokal men svårt att hålla tiderna Läs mer
  • Ann-sofie N
    Ann-sofie N skrev om Ego Estetica
    Jag fick ett utmätkt bemötande vid första mötet och är myckrt nöjd med injektionsbehandlingarna. Som kund känner jag mig välkommen och kommer gärna tillbaka i framtiden Läs mer
  • Lovisa F
    Lovisa F skrev om Ego Estetica
    Alltid blivit jättebra bemött innan, under och efter mina besök. När jag gjort behandlingar hos Lena har dem alltid levt upp till mina förväntningar. Som kund hos företaget har jag alltid varit jättenöjd! Läs mer
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Ego Estetica
    Är på det hela taget mycket nöjd med Ego Estetica...
    Har fått hjälp med fillers... de gör grymma läppar och kindben.
    PRP behandling i ansiktet som verkligen gör stor nytta.
    Har provat Magic Pot i ansiktet... uppfräschade och utslätande effekt.
    Mycket vänligt bemötande... man känner dig mycket speciell
    och välkommen. Läs mer
  • Linda A
    Linda A skrev om Ego Estetica
    Mycket nöjd! Lena är fantastisk Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Ego Estetica
    Lena på Ego Estetica är oerhört kunnig, lugn och har alltid gott om tid för dig.
    Lena är ingen ”säljare” hon vill ha nöjda kunder. Kan varmt rekomendra Lena på Ego ! Läs mer
  • Sophia L
    Sophia L skrev om Ego Estetica
    Jag fick ett super bra bemötande. Proffsiga och kunniga. Dessvärre tog det lite längre tid än jag räknat med pga upplärning av en ny sjuksköterska och att de kom en annan kund i mellan. Läs mer
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Ego Estetica
    Bra & proffsigt bemötande, duktiga på det dem gör och noggranna! Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Ego Estetica
    Supernöjd!! Väl omhändertagen och fint resultat! Kommer ta ett återbesök snart! Läs mer