Ekelund Group AB

3.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Ekelund Group AB

• 2020-10-29

STIG E skrev om Ekelund Group AB
    Köpte en Tesla och fick ett grymt bra bemötande av Alex som utförde sitt jobb på bästa sätt! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 611 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • 2020-06-18

Verifierad kundrelation
    Sören F skrev om Ekelund Group AB
    Ekelund Group Nacka/Saltsjöns Bilcenter: (Ekelund Group AB 559000-5103 (Nacka).
    Var försiktig med att göra affärer med rubricerade och ytterst noga med att få med alla detaljer annars är risken stor att du blir lurad. Har köpt bil av honom och tog för givet att modellen var den som Ekelund uppgivit i vår korrespondens, Tesla 3 Long Range, har korrespondensen kvar. Tyvärr visade det sig att bilen inte var den modell som angivits utan Tesla 3 Standard Range. Smart av Ekelund att bara skriva Tesla 3 i köpekontraktet, litade tyvärr på honom. Likaså skulle klimatbonus utgå till mig efter 6 månader men det visade sig att Ekelund registrerat sig som ägare till bilen i Tyskland där han har en adress. Därför utgår ingen klimatbonus. Totalt tapp för mig ca 160000:-.
    Så var försiktig med att göra affärer med den mannen! Läs mer

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Ekelund Group AB:

Martin M Martin M tycker:
“Mkt bra och proffsig! Detta b...” Läs mer
egbil.se (1.7km)
Cardrop (2.9km)
Car Selection (4.7km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte