El-Fast Göteborg AB

El-Fast Göteborg AB

www.elfastgbg.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till El-Fast! Sedan 2008 har vi hjälpt företag och privatpersoner med renoveringar, nyinstallationer och ombyggnationer. Med lång erfarenhet och gedigen kunskap ser vi till att våra kunder känner sig trygga att anlita oss. Vi älskar utmaningarna du ger oss. Inget arbete är för stort eller för litet då vi har ett gott...

209 omdömen om El-Fast Göteborg AB

Sedan starten hos Reco 2018

Oscar H
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Duktiga elektriker med bra kommunikation

Bosse E
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Mycket bra företag, jobbade snabbt o bra. Rekommenderar verkigen

Felix N
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Bra firma, pålitliga och kom och löste de vi pratade om snabbt

Kaleb M
Skrev om El-Fast Göteborg AB

El-fast är smidiga och trevliga. Kommer när de säger att dem kommer och har bra kommunikation med mig som kund och sätter förväntningar därefter. Rekommenderar (tumme upp)

Mikael A
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Vi hade ett litet jobb med installation av uttag och omdragning av kablar. De svarade snabbt, gav prisexempel för timkostnad med och utan rot etc, gav snabb och proffsig service, hade kunnig och trevlig personal, och priset var ändå billigare än de tre andra firmorna som kontaktades och som gav offerter.

Louise A
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Höll tider, gav tydlig offert, som de dessutom höll. Och med bra pris. Tackade ja till de extrajobb vi bad om och var även där tydliga med pris och tider.

Kerstin L
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Duktiga, snabba, pålitliga, bra bemötande!

Anna E
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Mycket nöjd med jobbet som gjordes hos oss. Det var flera olika installationer och allting löstes mycket smidigt under ett och samma besök. Trevliga och kunniga. Kommer definitivt välja denna firma nästa gång vi behöver elektriker. Rekommenderas varmt!

Jan-Olof G
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabb service, proffsiga och vänliga servicemän.

Rickard L
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Det gick smidigt och var lätt att kommunicera med dem och priset var bra. Rekommenderas starkt.

Lidia S
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Lätt att komma i kontakt med El-Fast, lätt att boka det som behövdes göras, punktligt, proffsigt genomfört arbete och prisvänligt! Rekommenderas varmt!

Lars-olof J
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Trevligt bemötande och bra genomgång före arbetets genomförande. Rätt prisbild. Jag kan rekommendera detta elföretag både till privatpersoner och företag.

ALBIN M
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Trevligt gäng som är lätta att ha att göra med!

Michael M
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Genomtänkt från början till slut !! Väl planerat, agerat efter plan och färdigställt snabbt och smidigt. Dessutom en extra eloge till Andreas som visat prov på hög kompetens samt stor förståelse för att han jobbar för en Kund 👍

Philip N
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Enkelt att boka in service Snabba på att svara och kort tid till service Oerhört professionell hjälp so löste problemet snabbt och förklarade orsaken

Lev N
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Installation skett enligt önskemål, snabbt och smidigt som vanligt. Är inte de billigaste på marknaden, men man vet vad man betalar för.

Niklas Å
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Vi har haft god erfarenhet och hjälp av El-Fast under flera år. Det senaste näst vi byggt ut 100 kvm på vårt hus. De har alltid ett professionellt och vänligt bemötande. Välplanerade bokade jobb. Allt har varit väl utfört. Mer är mer en nöjda!

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Niklas för ert fortsatta förtroende, hoppas ni ska fortsätta trivas i ert fina, nu ännu större hus!

Sara D
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Jag rekommenderar varmt El-Fast! De har gjort flera jobb hemma hos oss och de har alltid ett gott och trevligt humör, anländer i tid, är kunniga och städar i ordning efter sig. Vid två tillfällen har de dock glömt bort att beställa produkter i förväg (trots att detta överenskommits), vilket har gjort att elektrikerna själva måste ta arbetstid för att åka och handla — en arbetstid som debiteras mig som kund. Bortsett från detta är jag jättenöjd och kommer fortsätta använda dem för eljobb!

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Sara för ert fortsatta förtroende trots det, påminn oss gärna nästa gång så ska vi hitta på något så att ni får en 5-stjärnig upplevelse från oss!

Mattias L
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Hade ett litet jobb hemma med att flytta och sätta upp lite uttag. De var snabba att svara och komma. Gjorde ett bra jobb. Jag är nöjd.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Härligt Mattias, även dom små jobben vill vi ta hand om på El-Fast!

Valentin B
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Ville ansluta mig till Flower via El-Fast och blev du uppring av JG. Bra bemötande vid kontakt, snabb återkoppling vid frågor och hela köpet gick precis som man vill att det skall gå, enkelt och smidigt trots att jag finns i Malmö och företaget i Göteborg.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Kul att höra Valentin, det är precis den upplevelsen vi vill ge våra kunder!

Jamal A
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Alldeles utmärkt som person och arbeta.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Jamal för dom orden!

Mikael J
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Som vanligt ett grymt bra jobb av ElFast, Andreas installerade backupplösning coh stadade upp i elskåpet som min solcellsleverantör inte kunde ordna själva.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Mikael, vad roligt att läsa!

Gunnar B
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Kom snabbt. Var trevlig. Hjorde vad som behövde göras. Mycket nöjd.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Härligt att läsa Gunnar, tack för dom orden!

Lars J
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Mycket lätta att komma i kontakt med hela tiden. Proffsiga, kan varmt rekommenderas.

Tack för dom orden Lars!

Göteborgs A
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Professionnellt bemötande och snabb service.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack för det fina omdömet!

Linnea J
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Vi fick hjälp med en ny elcentral och nya eluttag i lägenheten. Vi är extremt nöjda och kommer absolut att använda El-Fast igen!

Svar från El-Fast Göteborg AB

Vad roligt att läsa Linnea, tack för dom fina orden!

Jörgen S
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabbt och effektivt utfört arbete!

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Jörgen för det fina omdömet! Önskar dig en fin dag!

Rikard E
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Gör ett bra jobb med snabb kommunikation, man får hjälp och blir inbokad inte lagd på kö. Kan rekommendera detta företag till 100%

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Rikard för att du tog dig tiden att skriva detta!

Mikael M
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Jag är otroligt nöjd med all service och jobb som jag hade fått från el-fast Göteborg . Otroligt kunniga elektriker som alltid hittar den bästa lösningen till det bästa priset. Egentligen 10/10 men jag kan bara ge 5 möjliga ⭐️ Rekommenderar starkt 👌

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Mikael för dom fina raderna!

Rickard S

Snabbt, proffsigt och prisvärt

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Rickard, det är precis så vi vill leverera! :)

Timo A
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabb och bra service, trevlig personal och Väl utfört arbete

Tack Timo för dom orden!

Håkan L
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Bra bemötande och fick bra genomgång av vad jag egentligen behövde för utrustning

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Håkan för dom orden, hoppas laddboxen funkar bra!

Bodil W
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Noggrann, arbetade med respekt för att arbetet utförs i mitt hem. Behaglig person.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Bodil för att du tog dig tiden att skriva detta fina omdöme!

Magnus O
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabba och proffsiga. Handverkaren var trevlig och tillmötesgående.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Magnus, hoppas ni har haft en fin sommar!

Andreas L
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Otroligt nöjd med allt från kommunikation och planering till genomförande och service. Kompetent, professionell elektriker levererade ett snyggt slutresultat med ett trevligt bemötande. Kommer definitivt anlita El-Fast igen när behov uppstår.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Andreas, vad roligt att läsa!

Stefan K
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Kunnig och hjälpsam men jag behöver mer hjälp

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Stefan, vi hjälper er gärna med resterande också!

Peter E
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Trevligt bemötande, snabb service och ett bra jobb.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Peter för att du tog dig tiden att ge oss ett fint omdöme!

Mikael E
Skrev om El-Fast Göteborg AB

En Dimmer strömbrytare fungerade inte, utan vi fick bryta ström via säkring vilket påverkade mer än den lampan vi ville reglera så situationen var inte ideal, men fungerande. Hade varit så sedan vi köpte lägenheten (4 år sedan!) men nu var det dags att göra något åt den så jag kontaktade El-Fast för åtgärd. Vi bokade en tid som skulle sammanfalla med årsmöte i förening då vi inte är särskilt ofta i lägenheten och det var inga konsigheter att hitta en tid som passade bägge parter. Dagen kom och elektriker hörde av sig och...

Svar från El-Fast Göteborg AB

Härligt Mikael, skönt att få släcka endast ett rum numera! Hoppas ni haft en bra sommar!

Isak A
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Jätte duktiga och seriösa i sitt arbete och bemötande.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Isak för att du tog dig tid att skriva detta om oss, önskar er en fin sommar!

Ola L
Skrev om El-Fast Göteborg AB

De svarade fort på mail och de höll den utlovade tajta tidplanen. Montörerna var rutinerade och utförde ett snyggt montage. Ett stort plus var att jag kunde ha en dialog avseende montaget direkt med kontaktpersonen som var tekniskt kunnig (elinstallatör precis som jag själv). Om jag flyttar till nytt hus i framtiden och behöver köpa en solcellsinstallation igen så väljer jag El-Fast igen.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Ola för dom fina orden, nu hoppas vi på en solig sommar! :)

Olof K

Kom enligt tid. Bra utfört arbete. Rimligt pris

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Olof för det omdömet! Önskar er en fin sommar!

Lars P
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Fungerar alldeles utmärkt. Tydliga offerter o snabba med utförandet. Lätta att kommunicera med.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Lars för att du tog dig tiden att ge oss detta fina omdömet! Önskar dig en trevlig sommar!

Reine S
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Kommer i tid. Gör det de skall med bra kvalitet och trevligt bemötande.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Reine för dom orden, hoppas din nya billaddare funkar bra! :)

Magnus G
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Vi använder El-Fast för felavhjälpning i elinstallationer i våran bostadsrättsförening. Samarbetet är relativt nytt men erfarenheten hittills har varit positivt - de har varit väldigt hjälpsamma och lösningsfokuserade i de tillfällena vi behövt deras hjälp.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Magnus för att du skriver detta, vi är väldigt tacksamma för förtroendet!

Mattias J
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Funkade mycket bra, rekommenderas.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Mattias för att du tog dig tiden att ge oss det fina omdömet!

Marianne R

Bra och korrekt bemötande. Snabb handläggning. Snyggt arbete

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Marianne för dom fina orden! Önskar er en trevlig sommar!

Robert B
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabba och tydliga svar via e-post, gör ett snyggt och bra arbete på plats och väldigt trevliga att ha att göra med. Kanske bästa elfirman i Göteborgstrakten? :-)

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Robert för dom fina orden! :)

Malin G
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Vi har anlitat El-fast vid två tillfällen då vi behövt hjälp hemma. Båda gångerna har vi varit väldigt nöjda! Snabb och smidig service och trevligt bemötande!

Svar från El-Fast Göteborg AB

Kul att höra Malin, återkommande kunder är ett fint betyg som vi värderar högt, så tack för det!

Dragan C
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Kan varmt rekommendera El-Fast Göteborg AB. Håller tidsplanen och utför ett fint jobb.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack för dom orden Dragan, får ta och önska er en fin sommar!

Per lennart H
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Vi valde El-Fast för solceller, elskåp och billaddare. De var snabba, snyggt montage och enkla att kommunicera med! Vi kan verkligen rekommendera dem. /Per

Svar från El-Fast Göteborg AB

Kul att höra Per, hoppas vi får en solig sommar nu!