Läs vad 20 kunder tycker om El-Fast Göteborg AB 2

• 2020-12-16
    Efterfrågade elarbete i vår bostadsrätt. Tydlig kommunikation och killen som gjorde jobbet var riktig duktig. Inget att anmärka på, vi är supernöjda.
  • 2020-08-28
    Valde de tidigare för att bygga el i vårt nytt hus sen nyligen för att koppla en laddbox vid garaget.
    Mycket kompetenta elektriker, massa bra idéer för att förbättra installation och hålla ner kostnaden. Lägsta kostnadsförslag av alla jag har frågat. Har jag nämnt att de är super trevliga med?
  • 2020-08-28
    Vi renoverar ett 100 år gammalt hus och Elfast har hjälpt oss otroligt bra och med allt från stort till litet! Supernöjda!
  • 2020-08-26
    Fantastisk service vid installations- och ändringsjobb i lägenhet. Kommunikationen var effektiv, elektrikern kom på utsatt tid, gjorde ett bra arbete och städade efter sig. Tydlig faktura helt enligt förväntan. Rekommenderas varmt
  • 2020-05-01
    Superservice! Snabbt bokad tid. Kunnig, trevlig och proffsig personal. Glad att jag hittade hit efter att ha sökt överallt med dåligt resultat. Kommer att återkomma hit om jag behöver mer hjälp. Firman rekommenderas varmt!
  • 2020-04-30
    Fick toppenhjälp vid felsökning av trasig spotlight!
    NICKLAS R
  • 2020-03-28
    Bra rakt igenom. Det är helt klart ett företag med bra kultur, där alla man träffar är trevliga och duktiga.
  • 2019-11-23
    Som nyinflyttad i Göteborg sökte jag med ljus och lykta efter en elektriker för lite småjobb i Lägenheten.
    Kontaktade ett 10-tal och svar från endast 2 st varav den ena kunde hjälpa mig om ca 4 v.
    Elfast däremot svarade inom ett par dagar med ett tydligt besked om att hjälpa mig inom en vecka.
    Elektrikern kom på exakt utsatt tid!
    Badrumsbelysningen blev uppsatt på kaklad vägg ovanför spegel utan några som helst synliga kablar hur han nu lyckades med det.
    Men fint blev det och lyser bra gör det också.
    OCH nu kan jag köra diskmaskin och använda vattenkokare utan att säkringar går stup i ett.
    Toppenjobb, duktig, lätt att göra med och trevlig!
    Rekommenderas varmt!

Benny
  • 2019-08-03
    Jag har använt El-Fast flera gånger de sista sju åren. Otroligt proffsiga i sitt bemötande, tekniskt kunniga och väldigt serviceinriktade!
    Jonatan Olof S
  • 2019-04-03
    Fantastisk service till otroligt bra pris! Vi är riktigt nöjda med utfört arbete och rekommenderar Elfast till alla!
  • 2019-04-02
    Vi har haft en lång och stabil relation. Om jag behöver en elektriker ringer jag ingen annan. Det gäller både privat och i min byggfirma. Trevliga, pålitliga killar. Rekommenderas starkt!
    Josef E
  • 2019-04-01
    Grymt proffsigt och alltid ett bra utfört jobb.
  • 2018-06-21
    Vi hade samarbetat med många andra företag under de sista 8 år och ingen av de var så bra som EL FAST är värkligen.

Arbetet kommer alltid igång på utlovad tid.
    Proffsigt arbete med de bästa metoderna och materialen.
    Stor yrkesskicklighet.
    Elektrikerna kommunicerar hela tiden med våra kunder - viktigt.
    Höller utlovad tid och offererat pris.
    Slutresultatet är alltid toppen.

Rekommenderas varmt !
  • 2018-06-12
    Vi anlitar El-fast ofta. Bland annat till våra markisinstallationer där de vid avslutat montage kommer och installerar elen.
    Vi har precis öppnat ny butik och showroom där elfast bytte ut all el så att vi kunde öppna till utsatt tid.

Vi blir alltid väl bemötta av både elektriker och samordnare. För oss är det viktigt att kunna lämna över vår kund till en hantverkare som är lika mån om kunden som vi. Det är El-fast.
  • 2018-06-11
    Alltid bra bemötenade från samtlig personal. Har förståelse för vår verksamhet och anpassar sig efter våra behov.
  • 2018-06-10
    Behövde hjälp med felsökning och nyinstallation av elarmaturer.
    Fick som vanligt snabb och proffsig hjälp av en av deras trevliga installatörer!
  • 2018-06-07
    El-Fast är ett kunnigt elinstallationsföretag som på ett personligt och professionellt sätt löser dels nyinstallationer men även trilskandes gamla elarbeten som inte längre fungerar som det är tänkt. Jag rekommenderar El-Fast till alla slags elarbeten som behövs. Jonas Svenska Jalusi AB
    Svenska J
  • 2018-06-07
    Det mest service inriktade samt professionella företag jag stött på!
  • 2018-06-07
    El installation av olika typer , ny och rot

Mkt service inriktat samt att komma med besparingsförslag samt bra kostnad

El Fast har i alla år levererat till oss på Wallenstam

Snabba , rätt prisbild , ärliga och mkt samarbetsvilliga , och inte minst , god kompetens inom företaget
    Med vänlig hälsning,
    Patrik Larsson