El-Fast Göteborg AB

Solfågelsvägen 12B, 424 72 Olofstorp — Visa karta

Välkommen till El-Fast! Sedan 2008 har vi hjälpt företag och privatpersoner med renoveringar, nyinstallationer och ombyggnationer. Med lång erfarenhet och gedigen kunskap ser vi till att våra kunder känner sig trygga att anlita oss. Vi älskar utmaningarna du ger oss. Inget arbete är för stort eller för litet då vi har ett gott samarbete med rörmokare, snickare, inredare, plattsättare och ljusdesigners.

Nöjda kunder är det enda vi nöjer oss med! Genom vår förståelse för både privatpersoner och företag kan vi möta alla kunders behov. Vi hjälper dig gärna!

Läs vad 19 kunder tycker om El-Fast Göteborg AB

• 2020-08-28

Sylvain S skrev om El-Fast Göteborg AB
    Valde de tidigare för att bygga el i vårt nytt hus sen nyligen för att koppla en laddbox vid garaget.
    Mycket kompetenta elektriker, massa bra idéer för att förbättra installation och hålla ner kostnaden. Lägsta kostnadsförslag av alla jag har frågat. Har jag nämnt att de är super trevliga med? Läs mer
  • 2020-08-28

Olivia H skrev om El-Fast Göteborg AB
    Vi renoverar ett 100 år gammalt hus och Elfast har hjälpt oss otroligt bra och med allt från stort till litet! Supernöjda! Läs mer
  • 2020-08-26

Jakob Oskar Viktor N skrev om El-Fast Göteborg AB
    Fantastisk service vid installations- och ändringsjobb i lägenhet. Kommunikationen var effektiv, elektrikern kom på utsatt tid, gjorde ett bra arbete och städade efter sig. Tydlig faktura helt enligt förväntan. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-05-01

ANN-CHARLOTTE T skrev om El-Fast Göteborg AB
    Superservice! Snabbt bokad tid. Kunnig, trevlig och proffsig personal. Glad att jag hittade hit efter att ha sökt överallt med dåligt resultat. Kommer att återkomma hit om jag behöver mer hjälp. Firman rekommenderas varmt! Läs mer
  • NICKLAS R

2020-04-30

NICKLAS R skrev om El-Fast Göteborg AB
    Fick toppenhjälp vid felsökning av trasig spotlight! Läs mer
  • 2020-03-28

Björn G skrev om El-Fast Göteborg AB
    Bra rakt igenom. Det är helt klart ett företag med bra kultur, där alla man träffar är trevliga och duktiga. Läs mer
  • 2019-11-23

Benny T skrev om El-Fast Göteborg AB
    Som nyinflyttad i Göteborg sökte jag med ljus och lykta efter en elektriker för lite småjobb i Lägenheten.
    Kontaktade ett 10-tal och svar från endast 2 st varav den ena kunde hjälpa mig om ca 4 v.
    Elfast däremot svarade inom ett par dagar med ett tydligt besked om att hjälpa mig inom en vecka.
    Elektrikern kom på exakt utsatt tid!
    Badrumsbelysningen blev uppsatt på kaklad vägg ovanför spegel utan några som helst synliga kablar hur han nu lyckades med det.
    Men fint blev det och lyser bra gör det också.
    OCH nu kan jag köra diskmaskin och använda vattenkokare utan att säkringar går stup i ett.
    Toppenjobb, duktig, lätt att göra med och trevlig!
    Rekommenderas varmt!

Benny Läs mer
  • Jonatan Olof S

2019-08-03

Jonatan Olof S skrev om El-Fast Göteborg AB
    Jag har använt El-Fast flera gånger de sista sju åren. Otroligt proffsiga i sitt bemötande, tekniskt kunniga och väldigt serviceinriktade! Läs mer
  • 2019-04-03

Fredric L skrev om El-Fast Göteborg AB
    Fantastisk service till otroligt bra pris! Vi är riktigt nöjda med utfört arbete och rekommenderar Elfast till alla! Läs mer
  • Josef E

2019-04-02

Josef E skrev om El-Fast Göteborg AB
    Vi har haft en lång och stabil relation. Om jag behöver en elektriker ringer jag ingen annan. Det gäller både privat och i min byggfirma. Trevliga, pålitliga killar. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-01

Jesper H skrev om El-Fast Göteborg AB
    Grymt proffsigt och alltid ett bra utfört jobb. Läs mer
  • 2018-06-21

Liseberg Bygg L skrev om El-Fast Göteborg AB
    Vi hade samarbetat med många andra företag under de sista 8 år och ingen av de var så bra som EL FAST är värkligen.

Arbetet kommer alltid igång på utlovad tid.
    Proffsigt arbete med de bästa metoderna och materialen.
    Stor yrkesskicklighet.
    Elektrikerna kommunicerar hela tiden med våra kunder - viktigt.
    Höller utlovad tid och offererat pris.
    Slutresultatet är alltid toppen.

Rekommenderas varmt ! Läs mer
  • 2018-06-12

Handyman skrev om El-Fast Göteborg AB
    Vi anlitar El-fast ofta. Bland annat till våra markisinstallationer där de vid avslutat montage kommer och installerar elen.
    Vi har precis öppnat ny butik och showroom där elfast bytte ut all el så att vi kunde öppna till utsatt tid.

Vi blir alltid väl bemötta av både elektriker och samordnare. För oss är det viktigt att kunna lämna över vår kund till en hantverkare som är lika mån om kunden som vi. Det är El-fast. Läs mer
  • 2018-06-11

Henrik L skrev om El-Fast Göteborg AB
    Alltid bra bemötenade från samtlig personal. Har förståelse för vår verksamhet och anpassar sig efter våra behov. Läs mer
  • 2018-06-10

Lars H skrev om El-Fast Göteborg AB
    Behövde hjälp med felsökning och nyinstallation av elarmaturer.
    Fick som vanligt snabb och proffsig hjälp av en av deras trevliga installatörer! Läs mer
  • Svenska J

2018-06-07

Svenska J skrev om El-Fast Göteborg AB
    El-Fast är ett kunnigt elinstallationsföretag som på ett personligt och professionellt sätt löser dels nyinstallationer men även trilskandes gamla elarbeten som inte längre fungerar som det är tänkt. Jag rekommenderar El-Fast till alla slags elarbeten som behövs. Jonas Svenska Jalusi AB Läs mer
  • 2018-06-07

Dan F skrev om El-Fast Göteborg AB
    Det mest service inriktade samt professionella företag jag stött på! Läs mer
  • Wallenstam W

2018-06-07

Wallenstam W skrev om El-Fast Göteborg AB
    El installation av olika typer , ny och rot

Mkt service inriktat samt att komma med besparingsförslag samt bra kostnad

El Fast har i alla år levererat till oss på Wallenstam

Snabba , rätt prisbild , ärliga och mkt samarbetsvilliga , och inte minst , god kompetens inom företaget
    Med vänlig hälsning,
    Patrik Larsson Läs mer
  • 2018-06-07

Anna R skrev om El-Fast Göteborg AB
    Allt var bara utmärkt!
    Snabbt och proffesionellt.
    Tack!! Läs mer

Solfågelsvägen 12B, 424 72 Olofstorp

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte