Alla kategorier Elektriker Västra Götaland Göteborg El-Fast Göteborg AB

El-Fast Göteborg AB

Solfågelsvägen 12B, 424 72 Olofstorp — Visa karta

Välkommen till El-Fast! Sedan 2008 har vi hjälpt företag och privatpersoner med renoveringar, nyinstallationer och ombyggnationer. Med lång erfarenhet och gedigen kunskap ser vi till att våra kunder känner sig trygga att anlita oss. Vi älskar utmaningarna du ger oss. Inget arbete är för stort eller för litet då vi har ett gott samarbete med rörmokare, snickare, inredare, plattsättare och ljusdesigners.

Nöjda kunder är det enda vi nöjer oss med! Genom vår förståelse för både privatpersoner och företag kan vi möta alla kunders behov. Vi hjälper dig gärna!

Läs vad 8 kunder tycker om El-Fast Göteborg AB

• Liseberg Bygg L skrev om El-Fast Göteborg AB
    Vi hade samarbetat med många andra företag under de sista 8 år och ingen av de var så bra som EL FAST är värkligen.

Arbetet kommer alltid igång på utlovad tid.
    Proffsigt arbete med de bästa metoderna och materialen.
    Stor yrkesskicklighet.
    Elektrikerna kommunicerar hela tiden med våra kunder - viktigt.
    Höller utlovad tid och offererat pris.
    Slutresultatet är alltid toppen.

Rekommenderas varmt ! Läs mer
  • Handyman skrev om El-Fast Göteborg AB
    Vi anlitar El-fast ofta. Bland annat till våra markisinstallationer där de vid avslutat montage kommer och installerar elen.
    Vi har precis öppnat ny butik och showroom där elfast bytte ut all el så att vi kunde öppna till utsatt tid.

Vi blir alltid väl bemötta av både elektriker och samordnare. För oss är det viktigt att kunna lämna över vår kund till en hantverkare som är lika mån om kunden som vi. Det är El-fast. Läs mer
  • Henrik L skrev om El-Fast Göteborg AB
    Alltid bra bemötenade från samtlig personal. Har förståelse för vår verksamhet och anpassar sig efter våra behov. Läs mer
  • Lars H skrev om El-Fast Göteborg AB
    Behövde hjälp med felsökning och nyinstallation av elarmaturer.
    Fick som vanligt snabb och proffsig hjälp av en av deras trevliga installatörer! Läs mer
  • Svenska J
    Svenska J skrev om El-Fast Göteborg AB
    El-Fast är ett kunnigt elinstallationsföretag som på ett personligt och professionellt sätt löser dels nyinstallationer men även trilskandes gamla elarbeten som inte längre fungerar som det är tänkt. Jag rekommenderar El-Fast till alla slags elarbeten som behövs. Jonas Svenska Jalusi AB Läs mer
  • Dan F skrev om El-Fast Göteborg AB
    Det mest service inriktade samt professionella företag jag stött på! Läs mer
  • Wallenstam W
    Wallenstam W skrev om El-Fast Göteborg AB
    El installation av olika typer , ny och rot

Mkt service inriktat samt att komma med besparingsförslag samt bra kostnad

El Fast har i alla år levererat till oss på Wallenstam

Snabba , rätt prisbild , ärliga och mkt samarbetsvilliga , och inte minst , god kompetens inom företaget
    Med vänlig hälsning,
    Patrik Larsson Läs mer