El-Fast Göteborg AB

El-Fast Göteborg AB

Välkommen till El-Fast! Sedan 2008 har vi hjälpt företag och privatpersoner med renoveringar, nyinstallationer och ombyggnationer. Med lång erfarenhet och gedigen kunskap ser vi till att våra kunder känner sig trygga att anlita oss. Vi älskar utmaningarna du ger oss. Inget arbete är för stort eller för litet då vi har ett gott samarbete med rörmokare, snickare, inredare, plattsättare och ljusdesigners.

Nöjda kunder är det enda vi nöjer oss med! Genom vår förståelse för både privatpersoner och företag kan vi möta alla kunders behov. Vi hjälper dig gärna!

Läs vad 36 kunder tycker om El-Fast Göteborg AB 2

2022-10-03 Insamlad av företaget
    Grymt enkla att jobba med! Rekommenderar starkt!
    Kul att höra Richard, tack för förtroendet! El-Fast Göteborg AB
    2022-10-03 Insamlad av företaget
    Grymt bra bemötande och snabbt fixat:)
    Kul att höra Henrik, hoppas ni kan njuta av fungerande belysning i hallen nu när mörkret kommer. El-Fast Göteborg AB
  • Sven P
    2022-09-28 Insamlad av företaget
    Otroligt duktiga och högeffektiva! Man blir förvånad hur snabbt de kan jobba och samtidigt va professionella genom det hela. Helt klart fem av fem!
    Kul att höra Sven, hoppas ni kommer trivas i det nya köket! El-Fast Göteborg AB
  • 2022-09-01 Spontant omdöme
    Kunniga och lösningsfokuserade både i konsultation och genomförande.
    Har anlitat dem både å bostadsrättsföreningens vägnar och privat med bra dialog och resultat.
    Kan rekommendera dem varmt och kommer själv att anlita dem igen i framtiden.
    2022-06-08 Spontant omdöme
    Kom i kontakt med El fast genom en rekommendation och är mycket nöjd att vi valde just El fast för vår "elrenovering". Snabb respons på förfrågan, trevliga elektriker som ingav förtroende samt ett gott utfört arbete.
  • 2022-05-31 Insamlad av företaget
    Inledande diskussioner om solcellsinstallation möttes med en vilja att förstå och förklaringar på hur saker fungerade.
    Flexibiliteten vid valet av installationen var stor och data togs fram på hur olika anläggningsstorlekar skulle teoretiskt producera.
    Allt fungerade när installationen var klar och nätägaren hade inget att anmärka på vid dennes besiktning.
    Tack Carl. Lycka till med dina solpaneler. ☀️⚡️ El-Fast Göteborg AB
    2022-05-25 Insamlad av företaget
    Väldigt bra och trevligt bemötande och resultat på utfört arbete!
    Kul att höra. Tack Frederico! El-Fast Göteborg AB
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Alltid ett proffsigt bemötande! Vi kom i kontakt med El-Fast när grannföreningen istallerade elbilsladdare. Vi gjorde detsamma och har sedan använt oss av El-Fast till alla eljobb vi behövt göra. Nu har vi dessutom beställt solcellsjobb! Alla dessa jobb är ett bevis på att vi har fått en bra upplevelse och erfarenhet av företaget och dess medarbetare.
    Vad roligt att höra. Tack så mycket. Det är ömsesidigt. Alltid lika trevligt att komma till er i Gamlestaden. El-Fast Göteborg AB
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Bra bemötande!
    Proffsigt utfört jobb!
    Jag är mycket nöjd med det jobb som utförts!

Martin
    Tack Martin. Vad roligt att höra. El-Fast Göteborg AB
    2022-04-02 Insamlad av företaget
    Lätta att ha att göra med. Kommer på utsatt tid och gör ett bra arbete! Väldigt trevliga!
    Tack Magnus. Vad roligt att höra. El-Fast Göteborg AB
    2022-03-23 Insamlad av företaget
    Vi är supernöjda och kommer att anlita El-Fast igen.
    Tack Susanne. Vad roligt att höra. El-Fast Göteborg AB
    2022-03-23 Insamlad av företaget
    El-fast har alltid ett trevligt och proffsigt bemötande.
    Jag har alltid upplevt hög kvalité och bra resultat samtidigt som jag fått hjälp med att välja den bästa lösningen utifrån mina förutsättningar.
    Tack Victor. Vad roligt att höra. El-Fast Göteborg AB
    2021-12-15 Insamlad av företaget
    Trevligt och proffsigt företag som håller vad de lovar.
    Jag renoverade i köket och de drog fram elen.
    Rekommenderas!!
    Tack Magnus! Hoppas att du kommer trivas med ditt nya kök. El-Fast Göteborg AB
    2021-10-19 Insamlad av företaget
    Allt bra - tydlig kommunikation och väl utfört arbete. Rekommenderar till alla.
    Tack Daniel. Vad roligt att höra! El-Fast Göteborg AB
    2021-10-08 Insamlad av företaget
    Bra pris och bra service. Väldigt tillmötesgående och fixade jobbet snabbt. Mycket punktlig elektriker vilket är ett ytterligare plus.
    Tack Patrik. Vad roligt att höra. El-Fast Göteborg AB
    2021-06-26 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra utfört arbete, vi är så nöjda
    Tack Marko. Vad roligt att höra. El-Fast Göteborg AB
    2020-12-16 Insamlad av företaget
    Efterfrågade elarbete i vår bostadsrätt. Tydlig kommunikation och killen som gjorde jobbet var riktig duktig. Inget att anmärka på, vi är supernöjda.
    2020-08-28 Insamlad av företaget
    Valde de tidigare för att bygga el i vårt nytt hus sen nyligen för att koppla en laddbox vid garaget.
    Mycket kompetenta elektriker, massa bra idéer för att förbättra installation och hålla ner kostnaden. Lägsta kostnadsförslag av alla jag har frågat. Har jag nämnt att de är super trevliga med?
    2020-08-28 Insamlad av företaget
    Vi renoverar ett 100 år gammalt hus och Elfast har hjälpt oss otroligt bra och med allt från stort till litet! Supernöjda!
  • 2020-08-26 Spontant omdöme
    Fantastisk service vid installations- och ändringsjobb i lägenhet. Kommunikationen var effektiv, elektrikern kom på utsatt tid, gjorde ett bra arbete och städade efter sig. Tydlig faktura helt enligt förväntan. Rekommenderas varmt
    2020-05-01 Spontant omdöme
    Superservice! Snabbt bokad tid. Kunnig, trevlig och proffsig personal. Glad att jag hittade hit efter att ha sökt överallt med dåligt resultat. Kommer att återkomma hit om jag behöver mer hjälp. Firman rekommenderas varmt!
  • NICKLAS R
    2020-04-30 Spontant omdöme
    Fick toppenhjälp vid felsökning av trasig spotlight!
    2020-03-28 Insamlad av företaget
    Bra rakt igenom. Det är helt klart ett företag med bra kultur, där alla man träffar är trevliga och duktiga.
    2019-11-23 Insamlad av företaget
    Som nyinflyttad i Göteborg sökte jag med ljus och lykta efter en elektriker för lite småjobb i Lägenheten.
    Kontaktade ett 10-tal och svar från endast 2 st varav den ena kunde hjälpa mig om ca 4 v.
    Elfast däremot svarade inom ett par dagar med ett tydligt besked om att hjälpa mig inom en vecka.
    Elektrikern kom på exakt utsatt tid!
    Badrumsbelysningen blev uppsatt på kaklad vägg ovanför spegel utan några som helst synliga kablar hur han nu lyckades med det.
    Men fint blev det och lyser bra gör det också.
    OCH nu kan jag köra diskmaskin och använda vattenkokare utan att säkringar går stup i ett.
    Toppenjobb, duktig, lätt att göra med och trevlig!
    Rekommenderas varmt!

Benny
  • Jonatan Olof S
    2019-08-03 Spontant omdöme
    Jag har använt El-Fast flera gånger de sista sju åren. Otroligt proffsiga i sitt bemötande, tekniskt kunniga och väldigt serviceinriktade!
    2019-04-03 Insamlad av företaget
    Fantastisk service till otroligt bra pris! Vi är riktigt nöjda med utfört arbete och rekommenderar Elfast till alla!
  • Josef E
    2019-04-02 Insamlad av företaget
    Vi har haft en lång och stabil relation. Om jag behöver en elektriker ringer jag ingen annan. Det gäller både privat och i min byggfirma. Trevliga, pålitliga killar. Rekommenderas starkt!
    2019-04-01 Insamlad av företaget
    Grymt proffsigt och alltid ett bra utfört jobb.
    2018-06-21 Insamlad av företaget
    Vi hade samarbetat med många andra företag under de sista 8 år och ingen av de var så bra som EL FAST är värkligen.

Arbetet kommer alltid igång på utlovad tid.
    Proffsigt arbete med de bästa metoderna och materialen.
    Stor yrkesskicklighet.
    Elektrikerna kommunicerar hela tiden med våra kunder - viktigt.
    Höller utlovad tid och offererat pris.
    Slutresultatet är alltid toppen.

Rekommenderas varmt !
    2018-06-12 Insamlad av företaget
    Vi anlitar El-fast ofta. Bland annat till våra markisinstallationer där de vid avslutat montage kommer och installerar elen.
    Vi har precis öppnat ny butik och showroom där elfast bytte ut all el så att vi kunde öppna till utsatt tid.

Vi blir alltid väl bemötta av både elektriker och samordnare. För oss är det viktigt att kunna lämna över vår kund till en hantverkare som är lika mån om kunden som vi. Det är El-fast.
    2018-06-11 Insamlad av företaget
    Alltid bra bemötenade från samtlig personal. Har förståelse för vår verksamhet och anpassar sig efter våra behov.
    2018-06-10 Insamlad av företaget
    Behövde hjälp med felsökning och nyinstallation av elarmaturer.
    Fick som vanligt snabb och proffsig hjälp av en av deras trevliga installatörer!
  • Svenska J
    2018-06-07 Insamlad av företaget
    El-Fast är ett kunnigt elinstallationsföretag som på ett personligt och professionellt sätt löser dels nyinstallationer men även trilskandes gamla elarbeten som inte längre fungerar som det är tänkt. Jag rekommenderar El-Fast till alla slags elarbeten som behövs. Jonas Svenska Jalusi AB
    2018-06-07 Insamlad av företaget
    Det mest service inriktade samt professionella företag jag stött på!
  • Wallenstam W
    2018-06-07 Insamlad av företaget
    El installation av olika typer , ny och rot

Mkt service inriktat samt att komma med besparingsförslag samt bra kostnad

El Fast har i alla år levererat till oss på Wallenstam

Snabba , rätt prisbild , ärliga och mkt samarbetsvilliga , och inte minst , god kompetens inom företaget
    Med vänlig hälsning,
    Patrik Larsson