El-Fast Göteborg AB

El-Fast Göteborg AB

www.elfastgbg.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till El-Fast! Sedan 2008 har vi hjälpt företag och privatpersoner med renoveringar, nyinstallationer och ombyggnationer. Med lång erfarenhet och gedigen kunskap ser vi till att våra kunder känner sig trygga att anlita oss. Vi älskar utmaningarna du ger oss. Inget arbete är för stort eller för litet då vi har ett gott...

149 omdömen om El-Fast Göteborg AB

Sedan starten hos Reco 2018

Jan S
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Trevlig och kunnig personal Bra montage

Kristin S
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Trevliga, seriösa och kunniga. Uppskattar att de kom med tips på lösningar som jag själv inte hade tänkt på. Kan varmt rekommenderas!

Petra V
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Vänliga och proffsiga! Kunniga och kreativa!

Louise S
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Behövde hjälp med krånglande säkring, trappkopplingar och lite annat och är mycket nöjd med allt. Snabb återkoppling, proffsigt arbete och fint bemötande. Rekommenderar!

Felicia N
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabb och trevlig service. Hjälpsam och prisvärd insats.

Andreas G
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Fantastiskt bemötande och väldigt snyggt jobb

Johan H
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Enkelt, snabbt och mycket stor kunskap! Rekommenderas starkt.

Nora W
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabb återkoppling, trevligt bemötande, professionellt utfört arbete.

Margareta R
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabb inbokning för att göra önskat arbete, toppenkille på plats (Wisdom) och bra samarbete på plats. Vi är mycket nöjda!

Emma F
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Anlitar alltid el-fast när vi behöver elektriker. Enkla att ha att göra med, får snabbt svar och snabbt hjälp. Vi är alltid jättenöjda

Per E
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabb reparation, trevlig personal. Inget att klaga på

Håkan Ö
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Mycket bra utfört med bytet av vår elcentral!

August K
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Inget att klaga på. Ett bra jobb till rimligt pris.

Kenth M
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snygg och trevlig installation till ungefär det pris vi hade pratat om innan arbetets start

Sebastian B
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Jag har anlitat El-fast 3-4 gånger under senaste fem åren och är extremt nöjd med genomförande och service. Beställning går smidigt, alla elektriker som varit här har varit mycket trevliga och tillmötesgående. Jag kommer inte att anlita någon annan än El-Fast.

Andreas T
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Mycket seriösa och väldigt tillmötesgående.

West A
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Jag har haft en riktig bra upplevelse av elektrikern från El-Fast. Bra kommunikation, fint utfört arbete och dom städar efter sig vilket inte är vanligt. Helt enkelt supernöjda.

Jan N
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Mycket bra elfirma. Fixade allt enligt våra önskemål till ett rimligt pris. Rekommenderas verkligen!

Lars H
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Vi har anlitat E-Fast Gbg i många år för olika elarbeten. Som alltid svarade de utan dröjsmål och jobbet utfördes som vanligt snabbt, proffsigt och med trevligt bemötande. Den här gången behövde vi hjälp med byte av en dimmer, ett utomhusuttag och en termostat till golvvärme.

Brandströmska N
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Då vi är en skola har vi ganska regelbunden kontakt med EL-fast och vi har alltid blivit bemött på ett mycket positivt sätt. Snabba svar och bra kommunikation från början till slut. Vi kommer även fortsättningsvis jobba ihop med EL-fast.

Jacob B
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Fick hjälp av El-Fast och elektrikern Leo med att byta en dimmer. Otroligt bra företag, grym service och fantastiskt trevlig och kunnig elektriker. Skulle rekommendera denna firma till alla! Enda negativa är att de kunde varit lite snabbare på att svara på mail. Men jag förstår att de har mycket att göra, och minimalt med tid med den grymma servicenivån! 5/5!

Kerstin U
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Arbetade snabbt.Kom på avtalad tid.Jag tycker det är en bra firma.

Carolina I
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Flexibla, duktiga och självgående!

Filip L
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Löste problemet för en billig peng. Trevligt bemött dessutom!

Erik J
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Bra bemötande, snabb och proffsig hjälp. Kommer anlita igen.

Thomas R
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabb och professionell hjälp. Anlitat detta företag minst fem gånger.

Gunnel L
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabbt yrkesmässigt utfört jobb Trevligt bemötande Åtgärdade trasiga kontakter.

Henry S
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Hjälper alltid till med att lösa mina problem och kommer hit med kort varsel. Alltid sympatiskt bemötande

Zet T
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Kunnig och trevlig personal. Snabb utryckning. Kan bara rekommendera.

Wallenstam W
Skrev om El-Fast Göteborg AB

God service , proffsiga och förstår kunden

Oscar C

Proffsiga och seriösa. Har anlitat dem flera gånger 👌🏼👌🏼👌🏼

Gun-Britt B
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Fick snabb hjälp att ersätta belysning över vasken i köket med ny fungerande. Gillar allt med El-Fast utom det här med att "beskriva min upplevelse". Det har. jag redan gjort i samtal med elektrikern på plats.

Alexander T
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Great service! Everything was fast and high quality.

Joakim B
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Bra bemött och kändes personligt. bara ett enkelt jobb som löstes enkelt och smidigt!

Martin G
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Trevlig och noggrann elektriker som löste uppgiften snabbt och framförallt bra!

Jacob F
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Trevligt bemötande. Väl utfört arbete. Totalt sett absolut nöjd!

Daniel L
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Otroligt serviceinriktade och hög kvalitet på utfört arbete rakt igenom. Dessutom trevliga :-)

Tomas H
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Trevligt bemötande, snabbt och proffsigt utfört jobb utan saltad faktura.

Annika B
Skrev om El-Fast Göteborg AB

De kom på avtalad tid och var väldigt trevliga!

Bertil N
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Tillmötesgående och trevliga , rekommenderar verkligen El-Fast.

Janne A
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Jag har anlitat El-Fast Göteborg AB två gånger hittills, byte av elcentral som samordnades med Göteborgs Energi första gången och installation av eluttag utomhus andra gången. Jag är nöjd med utförande, kontakt och pris. Jag kommer anlita dem för framtida arbeten och kan rekommendera vidare.

Stefan G
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Axel är en klippa !!! Axel är en klippa !!! Axel är en klippa !!! Axel är en klippa !!!

Jonas H
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Bra trevlig service!! Kunde lösa vårt elproblrm samma dag.

Dick A
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Enkla att komma i kontakt med. Gär alltid snygga jobba. Kommer snabbt

Minna P
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Trevligt, kunnigt och snabbt utfört arbete. Tack!

Linus Ö
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Vi bor i ett hus med direktverkande el för uppvärmning, när elen dog i hela huset så blev det lite panik. Hade jourelektriker(från annan firma) på plats samma dag(lördag) som fick igång vår värmepump och ett par uttag. Kontaktade El-Fast på måndag förmiddag och fick ett fantastiskt bemötande. De var snabbt på plats(redan morgonen efter första kontakt) och gjorde ett superbra jobb. Det var ständigt fokus på vad som blev bäst för oss som kund. Superbra kommunikation från start och hela vägen igenom. 4 elcentraler byttes ut...

Fredrik S
Skrev om El-Fast Göteborg AB

El-Fast är alltid justa och lätta att kommunicera med, det jag uppskattar mest är möjligheten att få rådgivning och tillgängligheten. Ärliga kompetenta och alltid trevliga. VI har nyttjat El-Fast för att installera vägguttag, byta säkringar, installera dimmers och felsöka blinkande lampor. Hälsningar Fredrik

Georgios G
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Kanon! Enkla att ha att göra med.

Svante B
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Som alltid 100% professionella. Ställer alltid upp när man behöver dem.

Olof L
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Väl genomfört jobb. Bra dialog före och under arbetets gång