El-Fast Göteborg AB

Snittbetyg
4.9
Ring 031-702 00 40 Dela

Om företaget

Välkommen till El-Fast! Sedan 2008 har vi hjälpt företag och privatpersoner med renoveringar, nyinstallationer och ombyggnationer. Med lång erfarenhet och gedigen kunskap ser vi till att våra kunder känner sig trygga att anlita oss. Vi älskar utmaningarna du ger oss. Inget arbete är för stort eller för litet då vi har ett gott...

180 omdömen om El-Fast Göteborg AB

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 180 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Rickard S

Snabbt, proffsigt och prisvärt

Timo A
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabb och bra service, trevlig personal och Väl utfört arbete

Håkan L
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Bra bemötande och fick bra genomgång av vad jag egentligen behövde för utrustning

Bodil W
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Noggrann, arbetade med respekt för att arbetet utförs i mitt hem. Behaglig person.

Magnus O
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabba och proffsiga. Handverkaren var trevlig och tillmötesgående.

Andreas L
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Otroligt nöjd med allt från kommunikation och planering till genomförande och service. Kompetent, professionell elektriker levererade ett snyggt slutresultat med ett trevligt bemötande. Kommer definitivt anlita El-Fast igen när behov uppstår.

Stefan K
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Kunnig och hjälpsam men jag behöver mer hjälp

Peter E
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Trevligt bemötande, snabb service och ett bra jobb.

Mikael E
Skrev om El-Fast Göteborg AB

En Dimmer strömbrytare fungerade inte, utan vi fick bryta ström via säkring vilket påverkade mer än den lampan vi ville reglera så situationen var inte ideal, men fungerande. Hade varit så sedan vi köpte lägenheten (4 år sedan!) men nu var det dags att göra något åt den så jag kontaktade El-Fast för åtgärd. Vi bokade en tid som skulle sammanfalla med årsmöte i förening då vi inte är särskilt ofta i lägenheten och det var inga konsigheter att hitta en tid som passade bägge parter. Dagen kom och elektriker hörde av sig och...

Isak A
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Jätte duktiga och seriösa i sitt arbete och bemötande.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Isak för att du tog dig tid att skriva detta om oss, önskar er en fin sommar!

Ola L
Skrev om El-Fast Göteborg AB

De svarade fort på mail och de höll den utlovade tajta tidplanen. Montörerna var rutinerade och utförde ett snyggt montage. Ett stort plus var att jag kunde ha en dialog avseende montaget direkt med kontaktpersonen som var tekniskt kunnig (elinstallatör precis som jag själv). Om jag flyttar till nytt hus i framtiden och behöver köpa en solcellsinstallation igen så väljer jag El-Fast igen.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Ola för dom fina orden, nu hoppas vi på en solig sommar! :)

Olof K

Kom enligt tid. Bra utfört arbete. Rimligt pris

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Olof för det omdömet! Önskar er en fin sommar!

Lars P
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Fungerar alldeles utmärkt. Tydliga offerter o snabba med utförandet. Lätta att kommunicera med.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Lars för att du tog dig tiden att ge oss detta fina omdömet! Önskar dig en trevlig sommar!

Reine S
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Kommer i tid. Gör det de skall med bra kvalitet och trevligt bemötande.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Reine för dom orden, hoppas din nya billaddare funkar bra! :)

Magnus G
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Vi använder El-Fast för felavhjälpning i elinstallationer i våran bostadsrättsförening. Samarbetet är relativt nytt men erfarenheten hittills har varit positivt - de har varit väldigt hjälpsamma och lösningsfokuserade i de tillfällena vi behövt deras hjälp.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Magnus för att du skriver detta, vi är väldigt tacksamma för förtroendet!

Mattias J
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Funkade mycket bra, rekommenderas.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Mattias för att du tog dig tiden att ge oss det fina omdömet!

Marianne R

Bra och korrekt bemötande. Snabb handläggning. Snyggt arbete

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Marianne för dom fina orden! Önskar er en trevlig sommar!

Robert B
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabba och tydliga svar via e-post, gör ett snyggt och bra arbete på plats och väldigt trevliga att ha att göra med. Kanske bästa elfirman i Göteborgstrakten? :-)

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Robert för dom fina orden! :)

Malin G
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Vi har anlitat El-fast vid två tillfällen då vi behövt hjälp hemma. Båda gångerna har vi varit väldigt nöjda! Snabb och smidig service och trevligt bemötande!

Svar från El-Fast Göteborg AB

Kul att höra Malin, återkommande kunder är ett fint betyg som vi värderar högt, så tack för det!

Dragan C
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Kan varmt rekommendera El-Fast Göteborg AB. Håller tidsplanen och utför ett fint jobb.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack för dom orden Dragan, får ta och önska er en fin sommar!

Per lennart H
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Vi valde El-Fast för solceller, elskåp och billaddare. De var snabba, snyggt montage och enkla att kommunicera med! Vi kan verkligen rekommendera dem. /Per

Svar från El-Fast Göteborg AB

Kul att höra Per, hoppas vi får en solig sommar nu!

MARTIN S
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Smidig och snabb installation! Trevlig personal. Kan verkligen rekommendera El-Fast Göteborg AB

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Martin, nu hoppas vi på en solig sommar för dina nya paneler! :)

Måns A
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Bra bemötande. Bra utfört arbete. Installation av laddare för elbil och extra strömuttag.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Måns för det fina betyget! :)

Camilla C
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Väldigt snabb och bra service, trevlig personal och väl utfört jobb.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Camilla för dom fina orden!

David C
Skrev om El-Fast Göteborg AB

"The best in the business" som man säger!

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack David, hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!

Urban A
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Bytte gammalt proppskåp mot nytt och allt blev enligt avtalat.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Urban för att du tog dig tid att ge oss detta fina omdömet!

Magnus C
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Väldigt bra bemötande och resultatet av jobbet de gjorde var kanon. Installationen av utebelysningen samt plejd både inne och ute blev väldigt bra.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Magnus, hoppas belysningen får ge lite extra guldkant på utekvällarna i sommar!

Mekonomen Backaplan M
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Mycket kompetenta och noggranna! Lätta att ha att göra med och känns mycket pålitliga. Kommer absolut anlita dem igen när det behövs nästa gång!

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack så mycket för att ni tog er tiden att skriva dom orden, det betyder mycket för oss!

David C
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Trevliga, proffsiga med kunden i fokus.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack David för att du tog dig tid att ge oss ett så fint omdöme!

Anders M
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Upplever företaget som ett ”rejält” och ärligt företag.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Anders för dom orden, det är precis vad vill vara!

David G
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Allt har fungerat smidigt, från första kontakten vid beställning av jobbet tills jag till slut fick fakturan. Elektrikern som kom var trevlig och lyssnade in mina önskemål. Han gjorde sedan ett jättebra jobb. Väldigt nöjd.

Svar från El-Fast Göteborg AB

Kul att höra David, tack för att du tog dig tiden att skriva detta! :)

Jan S
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Trevlig och kunnig personal Bra montage

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack Jan, hoppas ni ska trivas i ert nya hus!

Kristin S
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Trevliga, seriösa och kunniga. Uppskattar att de kom med tips på lösningar som jag själv inte hade tänkt på. Kan varmt rekommenderas!

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack för dom orden Kristin, hoppas du ska trivas bra nu i din fina lägenhet!

Petra V
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Vänliga och proffsiga! Kunniga och kreativa!

Svar från El-Fast Göteborg AB

Tack för dom fina orden Petra!

Louise S
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Behövde hjälp med krånglande säkring, trappkopplingar och lite annat och är mycket nöjd med allt. Snabb återkoppling, proffsigt arbete och fint bemötande. Rekommenderar!

Svar från El-Fast Göteborg AB

Kul att läsa Louise, tack för dom orden! Hoppas era maskiner får gå felfritt hemma nu. :)

Felicia N
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabb och trevlig service. Hjälpsam och prisvärd insats.

Andreas G
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Fantastiskt bemötande och väldigt snyggt jobb

Johan H
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Enkelt, snabbt och mycket stor kunskap! Rekommenderas starkt.

Nora W
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabb återkoppling, trevligt bemötande, professionellt utfört arbete.

Margareta R
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabb inbokning för att göra önskat arbete, toppenkille på plats (Wisdom) och bra samarbete på plats. Vi är mycket nöjda!

Emma F
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Anlitar alltid el-fast när vi behöver elektriker. Enkla att ha att göra med, får snabbt svar och snabbt hjälp. Vi är alltid jättenöjda

Per E
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snabb reparation, trevlig personal. Inget att klaga på

Håkan Ö
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Mycket bra utfört med bytet av vår elcentral!

August K
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Inget att klaga på. Ett bra jobb till rimligt pris.

Kenth M
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Snygg och trevlig installation till ungefär det pris vi hade pratat om innan arbetets start

Sebastian B
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Jag har anlitat El-fast 3-4 gånger under senaste fem åren och är extremt nöjd med genomförande och service. Beställning går smidigt, alla elektriker som varit här har varit mycket trevliga och tillmötesgående. Jag kommer inte att anlita någon annan än El-Fast.

Andreas T
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Mycket seriösa och väldigt tillmötesgående.

West A
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Jag har haft en riktig bra upplevelse av elektrikern från El-Fast. Bra kommunikation, fint utfört arbete och dom städar efter sig vilket inte är vanligt. Helt enkelt supernöjda.

Jan N
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Mycket bra elfirma. Fixade allt enligt våra önskemål till ett rimligt pris. Rekommenderas verkligen!

Lars H
Skrev om El-Fast Göteborg AB

Vi har anlitat E-Fast Gbg i många år för olika elarbeten. Som alltid svarade de utan dröjsmål och jobbet utfördes som vanligt snabbt, proffsigt och med trevligt bemötande. Den här gången behövde vi hjälp med byte av en dimmer, ett utomhusuttag och en termostat till golvvärme.

Filtrera omdömen