Amperiatech Solutions AB

Amperiatech Solutions AB

• BadgeTwoYears

Välkommen till Amperiatech Solutions AB (tidigare El Synergi Stockholm)! Vi grundades 2021 men har personal med lång erfarenhet inom branschen på plats. Exempel på uppdrag vi utför -Om och tillbyggnationer -Felsökning inom styr och reglerteknik -Felsökning fastigheter -Installationer av laddboxar - Kantor anpassning - Belysning...

38 omdömen om Amperiatech Solutions AB

Adam T
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Fick hjälp att byta ut eluttag och dimrar där jag själv inte fick till det, gick väldigt fort och fick ett mycket trevligt och serviceinriktad bemötande av elektrikerna som gjorde jobbet!

Ak B
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Jag rekomenderar. Mycket bra samarbete. 100% professionell!!!

Anna M
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Snabba svar och bokning på direkten.. Fantastisk service!

Hossein T
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Det hela har det gått på ett bra och smidigt sätt från första början och hittills som pågår arbetet fortfarande , ledarskapet Adam och hans medarbetare är väldigt artiga och hjälpsamma och kunniga , vi har redan rekommenderat dem till alla vi känner, mycket nöjda tack så jättemycket grabbar.🙏🏻🙌👍👌👏😍

Alexander D
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Kan inte ge Adam och hans medarbetare annat än högsta betyg. Gör alla dragningar riktigt snyggt, kan sitt arbete och kommer med bra lösningsförslag. Kommer alltid att anlita för framtida projekt (stora som små).

Guillaume L
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Jag har anlitat Amperiatech för små och stora el uppdrag och är väldigt nöjd.

Robert C
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Mycket kunniga hantverkare och fint utfört arbete!

Susanne D
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Proffsiga, snabba och superbra!!!!

Viktor H
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Snabbt, snyggt och professionellt. Kan varmt rekommendera.

Nichlas E
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Snabb hantering, efter första kontakt kom dom dagen efter och utförde arbetet. Gav ett seriöst intryck med ett första besök för genomgång av problemet samt en konkurrenskraftig offert. Offerten som lämnades var tydlig och överensstämde med det slutliga priset.

Karin A
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Snabbt, smidigt, bra service, fick snabb hjälp

Pia-Lina A
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Mycket bra, Adam var snabbt på plats, inom tio minuter, och kopplade ur den delen av elen som jag råkat borra i.

Lotten W
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Tydlig i kommunikation, kom i tid och genomförde jobbet effektivt till belåtenhet.

Susanna H
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Riktigt skönt att i ett stort projekt hitta en elektriker med ”inga problem det fixar vi”- attityd. Enkelt och tryggt samarbete med Adam från början till slut. 5+

Georgios M
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Vi fick ett fantastiskt bemötande. Frun och jag köpte en villa som inte var besiktad. Villan är byggd på slutet av 50-talet. Vår önskan var att bygga om allt och göra det som vi själv önskade ha det. Vi tog kontakt med flera olika hantverkare. Här var det verkligen skillnad på responsen på våra frågor något som gjorde oss modfällda. Men när vi kom i kontakt med Amperiatech Solutions AB så ändrades verkligen allt. Vi kände att vi blev lyssnade på och att det bara fanns möjligheter. Nu har vi verkligen fått hjälp med all EL...

Klas D
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Snabbt och proffsigt. Snygga installation. Vänligt bemötande. Kan varm rekommendera.

Alexander W
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Adam har hjälpt mig många gånger och hans kunskap och servicenivå är jättebra. Han har hjälpt gjort allt från små till större jobb. Han är effektiv, pålitlig, kommer alltid i tid och har schysst prissättning. Jag kan varmt rekommendera Adam och hans firma El Synergi. Ett plus också är hans proffsiga faktureringssystem via Fortnox / Zaver med flera alternativ att betala från Swish till delbetalning.

MARTIN G

Professionellt utförande och exceptionell

Damian F
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Riktigt bra hantering av kund, smidigt och bra utfört jobb! Rekommenderar! // Damian

Agneta H
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Snyggt, snabbt o välarbetat. Kan rekommendera för elarbete.

Helena S
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Mycket noggranna med stort sinne för rätt lösning vad gäller sladdar och placering. Dessutom snabba och trevliga. Vi kommer lätt använda dom fler gånger!

Gunilla C
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Stabbed service, trevlig elektriker. Jobbet gjort på 30 min. Kanon, men blev debiterad för tvåntimnar.. Känns inte så bra

Svar från Amperiatech Solutions AB

Hej , tack för din feedback, men angående timmar då står tydligt på offerten, hur mycket kostar arbete . Mvh. Adam El Synergi Stockholm

Magnus J
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Adam är effektiv och självgående som levererar kvalitet är min uppfattning!

Henrik A
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Jag har använt Adam och El Synergi flertalet gånger och har varit 100% nöjd varje gång. Rekommenderar de alla dagar i veckan

Fati L
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Mycket bra service, yrkesskicklighet och flexibilitet. Ger bra råd . Rekommenderar definitivt

Ali Q
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Omfattande renovering i sekelskifte lägenhet. Bolaget genomförde ny dragning av el i hela lägenheten samt nytt datanät. Adam genomförde jobbet till perfektion. Mycket rekommendationer hur vi skulle framtidssäkra med ny teknik och fjärrstyrning. Vi är mycket mer än nöjda.

Martin S
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Adam har anlitats för flera eljobb i huset (elinstallation markiser, installation överspänningsskydd, nya uttag, installation plejd mm) som alla har utförts perfekt. Trevlig, lösningsorienterad och effektiv - kan varmt rekommenderas!

Gunilla R
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Jag blev rekommenderad ert företag av en vännina. Mitt problem var att termostaten till min golvvärme i köket inte fungerade. Jag fick snabb o proffsig hjälp samma dag som jag ringde!

JONATHAN I
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Adam var noggrann, trevlig och ffa effektiv! Vi har anlitat honom flera gånger, och kommer fortsätta göra det framöver. Rekommenderas varmt!

VAIKE B
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Adam är fantastiskt duktig! Vi har fått hjälp flera gånger och har alltid blivit väldigt nöjda.

Andreas K
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Adam är super. Pålitelig, snabb och dyktig. Rekommenderas till alla.

Ulla Marie-louise I
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Elektrikern Adam utförde ett mycket bra arbete i min lägenhet. Han har dragit om elen, monterat all belysning och kontakter samt monterat alla Sonoshögtalare. Positiv och hjälpsam. Trevligt bemötande. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Gustaf W
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Mycket trevliga och kunniga! Rimligt pris och hittar smarta lösningar.

Alexander Freddie R
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Rekommenderas utan tvekan. Vi har fått hjälp flera gånger och är väldigt nöjda.

Erik Andreas M
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Adam är kunnig och snabb. Hjälpt oss att byta elcentral, installera undercentral, förbereda för laddbox, vitvaror etc.

MARCUS L
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Adam gjorde jobbet Snabbt och smidigt!

MONICA J
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Bra service, hjälpsam med tips på lösningar som passade oss. Smidig kommunikation. Väl genomfört arbete. Smidig faktureringsprocess.

Carl-Henrik Olof B
Skrev om Amperiatech Solutions AB

Mycket nöjd med Adam! Snabb återkoppling och hjälp! Kan varmt rekommenderas!