ELEX Stockholm

ELEX Stockholm

Välkommen till Elex Stockholm!

Vi hjälper dig med allt inom el. Vi vill vara det trygga valet när du behöver ett elarbete utfört.

Våra elektriker är bland de bästa i branschen och kan snabbt hjälpa dig vid behov. Med många års erfarenhet i branschen tar vi säkerheten på största allvar. Vi tar emot uppdrag från dig som privatperson såväl som företag.

Tjänster: Elinstallationer, elbilar och laddboxar, nyproduktion, smarta hem och mycket mer.

Ett gott rykte är viktigt inom vår bransch. Därför är vi aldrig nöjda förens du är nöjd med vårt arbete.

Läs vad 16 kunder tycker om ELEX Stockholm 2

2021-09-15
    Trevligt bemötande och ett perfekt utfört jobb. De har fått en ny trogen kund.
    2021-08-31
    Vi beställde ett laddbox med installation. Informationen från Elex var tydligt och dem svarade på alla mina frågor snabbt.

Max som installatör var här på tid och all gick som jag var informerad. Han var också riktigt trevlig och svarade på all mina frågor.
    2021-08-30
    Mycket proffsiga, väldigt snabb service otroligt trevliga.
    Jag ringde och frågade efter hjälp med diverse små saker att fixa hemma (byta brytare, demontera relästyrd ringklocka, montera diverse uttag mm). De kom samma efermiddag fixade allt jag frågat efter och lite till för ett helt överkommligt pris.
    2021-08-29
    De gav ett bra första intryck eftersom de var kunniga och lyssnade på mina önskemål. De var snabba på att leverera offerten och även på att uppdatera den efter mina sena ändringar. De höll de överenskomna tiderna och själva jobbet är jag nöjd med. Fakturan påvisade inga överraskningar, så jag kan sammanfattningsvis rekommenderar dem för andra.
    2021-08-29
    Mycket bra utfört arbete och trevliga elektriker.
    2021-08-29
    Kompetent, snabbt och oerhört proffsigt bemötande och genomförande. Ingen känsla av att bli lurad eller att de utnyttjar sitt kunskapsövertag. För mig är det viktigt i kontakten med hantverkare.
    2021-08-29
    Professionella, kunniga och leveranssäkra. Alltid bra förslag på bästa lösningen och ofta det man inte tänkt på själv.
    2021-08-28
    Trevlig elektriker och faktura enligt förväntan.
  • 2021-08-28
    Mycket bra och proffesionellt bemötande, gav snabba och adekvata svar på alla frågor i samband med att de installerade en laddstolpe hos oss.
    2021-05-20
    Total entreprenad av vår lägenhet.
    Utmärkt jobb och utfört enligt tidsplan.

Rekommenderas starkt
    2021-05-19
    Mycket bra service snabbt smidigt och snyggt utfört.
    2021-05-18
    Elex genomförde flera elarbeten hos oss såsom byte av strömbrytare, uttag och elcentral.
    Jag är mycket nöjd med resultatet. De är proffsiga och pålitliga och samtidigt gör de jobbet till ett rättvist och bra pris.
    Rekommenderar de varmt och kommer själv att använda de för framtida elarbeten.
  • 2021-05-18
    Installerade badrumsbelysning och laddbox. Lite strul efter installation, men Elex tog snabbt tag i det och åtgärdade fel utan extra kostnad.

Ger en fyra eftersom installationen inte var korrekt från början.
    2021-05-17
    Dragning av ny el, och planering av eldosor, och uttag.
    Micke och hans anställda är toppen.
    Lätta och levererar vad de lovat till överenskommen summa.
    Det bästa är att det är enkelt att jobba med dem. Jag som kund känner mig trygg.
    Helt enkelt ett toppen företag som jag kommer anlita igen!
    2021-05-17
    Vi har använt oss av Elex Stockholm AB vid flertalet gånger under renoveringen av vår villa.
    Bl.a. vid nyinstallation av kök och badrum.
    Pålitliga och framförallt engagerade elektriker som håller det snyggt och städat efter sig.
    Rekommenderas varmt.
    2021-05-17
    Snabbt och bra jobbat! Väldigt nöjd med slutresultatet