Elgiganten AB

3.3

9 omdömen om Elgiganten AB

R****** E
Skrev om Elgiganten AB

personal borde lära sig mer om produkterna dom säljer och elgiganten skryter med att dom är billig det är dom Inte snare dyra,,

Helena H
Skrev om Elgiganten AB

stort utbud...men inte så kunnig personal. billigast? nja, finns små butiker som ger samma pris fast 100 ggr bättre serviice, så ganska enkelt val. Vitvaror i Borensberg och dtta på trädgårdsorget t ex....

nils j
Skrev om Elgiganten AB

Svårt att få hjälp, var där och skulle köpa tv med en polare, men åkte därifrån då vi inte fick någon hjälp.

pontus j
Skrev om Elgiganten AB

En stormarknad med inriktning på elektronik som ligger i anslutning till IKEA och Ikanohuset i tornby. Helt ok priser men av personalen kan man kräva mer. Det känns nästan som att de går och gömmer sig när man kommer in i butiken. Hyffsade avtal med avbetalningsplaner och försäkringar på elektronik. Bättre än att köpa på nätet men sämre service än en mindre butik så som expert.

Helena F
Skrev om Elgiganten AB

Har allt inom elektronik och det är bra om man gillar sånt

Johanna S
Skrev om Elgiganten AB

ElGiganten är en mycket rolig affär. Jag kan gå där inne fast att jag inte ska ha något bara för att få se, känna och tänka sig vad man kan komma att behöva eller så. många impulsköp blir det :) men jag tycker om det, allt jag har köpt här har hållt myclket bra!

Per L
Skrev om Elgiganten AB

El-Giganten är den största elektronikbutiken i tornbyområdet. De har en väldigt stor vitvaruavdelning med väldigt kunnig och trevlig personal. Oftast så brukar de vara billigast så ett besök är att rekommendera. Collect@store och deras prisgaranti är bara några av flera andra anledningar till att besöka El-Giganten...

Henrik L
Skrev om Elgiganten AB

Ett elgiganten som inte känns så jätte stort men som faktist är stort, de har allt som man kan behöva inom hemelektronik och till ett helt överkomligt pris. Sen är det ju Elgiganten så om man skulle hitta varan någon annan stans billigare så får man ju tillbaka mellanskildnaden. Så enligt mig så är det en helt ok hemelektroniksaffär

Mathias P
Skrev om Elgiganten AB

Alltid de bästa erbjudandena inom teknikprylar. Trevlig personal